0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سوء تفاهم در مسکو

معرفی، خرید و دانلود کتاب سوء تفاهم در مسکو

درباره سوء تفاهم در مسکو
آنچه در شکوفایی شخصیت سیمون دوبووار نقشی تعیین‌کننده داشت، آشنایی‌اش با نویسنده و فیلسوف نامدار فرانسوی، ژان پل سارتر بود. سیمون از نخستین دیدار شیفته سرزندگی و هوش و ذکاوت شگفت‌انگیز سارتر شد: «اگر با سارتر برخورد نکرده بودم، اندیشه‌ام چگونه تحول می‌یافت و رشد می‌کرد؟ آیا در هر صورت، از فردگرایی، آرمان‌گرایی و اعتقاد به اصالت روح دست نمی‌کشیدم؟ نمی‌دانم. آنچه اهمیت دارد، آشنایی من با سارتر است که نقشی سرنوشت‌ساز در زندگی من بازی کرد. با او می‌توانستم همه چیز را قسمت کنم... می‌دانستم که هرگز از زندگی‌ام بیرون نخواهد رفت». از سویی، سارتر نیز شیفته درک درست و هوش سرشار سیمون شده بود و نظر او را بر رأی همه منتقدانش مقدم می‌داشت: «وقتی که نوشته‌ای را نشانش می‌دهم ــ و این کاری است که همیشه می‌کنم ــ و او از نوشته‌ام انتقاد می‌کند، عصبانی می‌شوم و او را به باد ناسزا می‌گیرم. سپس، همه انتقادهایش را می‌پذیرم! کافی است که نوشته‌ام را تأیید کند، به اندازه‌ای به رأی صائب او اعتماد دارم که انتقاد دیگران هرگز نخواهد توانست نظرم را درباره کاری که کرده‌ام تغییر دهد. در واقع می‌توان گفت که من تنها برای او، یا به عبارت بهتر، برای اینکه نوشته‌ام را از صافی ذهن و ضمیر او بگذرانم، می‌نویسم.»
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
857.۴۸ کیلوبایت
تعداد صفحات
134 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۲۸:۰۰
نویسندهسیمون دوبووار
مترجممهستی بحرینی
ناشرنشر نیلوفر
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Malentendu a Mosequ
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۲/۰۶
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
33,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۸۵۷.۴۸ کیلوبایت
۱۳۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 15 مخاطب
5
ستاره
20 ٪
4
ستاره
46 ٪
3
ستاره
26 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
6 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

بهتر نیست چند صفحه از متن کتاب را قرار دهید تا بتوان در مورد کلیت کتاب بتوان قضاوت کرد؟ اکثر نمونه‌هایی که در فیدیبو می‌بینیم، تنها شامل بخش‌هایی از کتاب می‌شود که به معرفی نویسنده یا مقدمه ای بر کتاب می‌شود و اطلاعاتی از خود کتاب را عرضه نمی‌کند. امیدوارم مسئولین فیدیبو به این مسئله توجه نمایند

4

اولین اثری بود که از خانم دوبووار مطالعه کردم. واضح بود که تمام داستان کتاب دغدغه‌های شخصی نویسنده بود. کشش کمی داشت داستان اما زیبا و پرمعنا بود. ترجمه قابل قبول بود و متن خالی از ایراد ویرایشی. فکر کنم اگر فرصتی بشه باز هم از ایشون کتاب بخونم.

3

مقدمه مترجم بسیار قابل استفاده و خوب بود. در مجموع ترجمه روان بود. داستان گرچه بسیار ساده و خالی از پیچیدگی بود، ولی مخصوصا در یک سوم پایانی متن جذاب و حتا در جاهایی تکاندهنده بود. در مجموع حس خوب از مطالعه این کتاب داشتم.

3

شاهکار سیمون دوبووار "جنس دوم" هست و حتی با ترجمه بی نهاااایت فاجعه و افتضاح قاسم صنعوی باز هم عالیه. اما این اثر در یک کلام معمولیه.

4

پیشنهاد میکنم حتما کتاب "همه می میرند" از این نویسنده رو بخونید.

3

کتابی متوسط از دوبووار

5

یک مقدار خشک و دیرهضم

4

خوب بود??

4

عالیه..

3.7
(15)
19,800
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سوء تفاهم در مسکو
سوء تفاهم در مسکو
سیمون دوبووار
نشر نیلوفر
3.7
(15)
19,800
تومان