0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پژواک برانگیز
٪10

معرفی، خرید و دانلود کتاب پژواک برانگیز

درباره پژواک برانگیز
ویژگی بارز و شایان تأکید کارهای آقای پاورز این است که او در کنار و در میان رمان‌هایی که هریک از برجستگی‌های خیال‌انگیز ادبی برخوردارند، جا به جا به دنیای علومی مانند زیست‌شناسی، زیست شیمی، ژنتیک، پزشکی گریز می‌زند و از جهان پرآوا و جان‌نواز موسیقی نیز برای عمق بخشیدن به حساسیت‌های روح انسان مدد می‌گیرد. این کار را با چنان استادی و تسلطی انجام می‌دهد که خواننده رمان در کنار شرح حوادث واقعی زندگی که جانمایه قصه است به جهان بی‌منتهای شناخت و تفکر راه می‌یابد. کارهای این نویسنده علاوه بر این جنبه فکری عقلانی، از عنصر عاطفی و رنگ‌مایه غنی برانگیزنده احساسات برخودارند. آشتی و پیوند دوباره با طبیعت و عاطفه سرشار انسانی نسبت به همنوع و طبیعت از ویژگی‌های بارز و برتر کارهای او است. با یاری گرفتن از دستاوردهای علم و به کمک نوعی تأمل و مراقبه در حال انسان و جامعه، نویسنده مرزهای شناخت علمی را از راه تخیل و قصه‌پردازی فراتر می‌برد. در کتاب حاضر، ابزار علمی او عصب‌پزشکی و عصب‌پژوهی است. با استفاده از ره‌آوردهای پزشکی اعصاب و روان و عصب‌پژوهی و مدد گرفتن از تخیل بسیار قوی خود، خواننده را به مشاهده و تعمق در روان خویش و پیچیدگی‌ها و گره‌های گشوده نشده آن می‌برد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۶۳ مگابایت
تعداد صفحات
631 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۱:۰۲:۰۰
نویسندهریچارد پاورز
مترجممصطفی مفیدی
ناشرنشر نیلوفر
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The echo maker
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۱۱/۱۴
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
145,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۶۳ مگابایت
۶۳۱ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.7
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
33 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
33 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

یک کتاب طولانی،خسته کننده وآکنده از پرگویی و حاشیه پردازی غیرضروری که نه در پرداخت داستان موفق است نه در ارائه شواهدعلمی در پیوند آن با شخصیتهای داستان.موضوعی که میتوانست به یک رمان علمی و عاطفی جذاب تبدیل شود آنقدر پرگویی و پراکنده گویی وپیچیدگی تصنعی دارد که اتمام مطالعه کتاب عملا نیاز به تحمل یک شکنجه روحی اعصاب خردکن دارد.یکی از بدترین کتابهایی که تابحال خوانده ام.

4

خیلى دلم مى خواست که به متن اصلى این کتاب دسترسى داشتم تا بعضى از قسمتهاى ترجمه و متن رو مقایسه کنم در هر صورت معلومه که مترجم زحمت زیادى کشیدند

2.7
(3)
87,000
٪10
78,300
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پژواک برانگیز
٪10
پژواک برانگیز
ریچارد پاورز
نشر نیلوفر
2.7
(3)
87,000
٪10
78,300
تومان