0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دمیان

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی دمیان

نویسنده:
هرمان هسه
درباره دمیان

هرمان هسه، نویسنده آلمانی، دهه‌ها قبل‌ در تمامی جهان نویسنده‌ای محبوب و نام آشنا بود. در دو یا سه دهه اخیر از میزان شهرت هسه در جهان کاسته شده و نویسندگان نسل جدید بیشتر وارد میدان شده‌اند. اما هنوز هم کسانی‌که به سراغ مطالعه آثار او می‌روند، به خوبی متوجه ارزش کارش می‌شوند. یکی از شاخص‌ترین آثار او، کتاب دمیان است که هم از نظر سرگرم کنندگی امتیاز خوبی دریافت می‌کند و هم دارای معانی عمیق اجتماعی و روان شناختی است. در کتاب صوتی دمیان می‌توانید لحظاتی را با شخصیت‌های منحصر به فرد داستان همراه شوید و از شنیدن حرف‌های آن‌ها لذت ببرید. دمیان روایت‌گر جوانی به‌نام امیل است که به‌دنبال شناخت خویشتن است و در مسیری قرار می‌گیرد که به معانی عمیق زندگی پی می‌برد. این کتاب که در دسته آثار نظریه و نقد ادبی قرار گرفته، توسط محمد بقایی ماکان ترجمه شده و توسط آوانامه منتشر شده است.


درباره نویسنده

هرمان هسه در سال 1877 در شهر کالو آلمان به‌دنیا آمد. یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های زندگینامه هسه، دوران نوجوانی و ابتدای جوانی اوست که در افسردگی و پژمردگی به سر می‌برده و در زندگی سیاهی که اصلا از آن لذت نمی‌برده، دست و پا می‌زده است. اما نهایتا او مانند یک قهرمان موفق می‌شود که مسیر زندگی‌اش را پیدا کند و کشف می‌کند که رمان نوشتن حال او را بهتر می‌سازد. از این نقطه به بعد، هرمان هسه زندگی واقعی خود را آغاز می‌کند و تا پایان عمر خود چند کتاب بزرگ می‌نویسد. از مشهورترین آثار هرمان هسه، می‌توان به این موارد اشاره کرد:

سیدارتها

عاشقانه‌های هرمان هسه

پانسیون

سفر شرق



چرا باید کتاب صوتی دمیان را گوش کنیم؟

کتاب صوتی دمیان مزایای گوناگونی در خود دارد که ارزش شنیدنش را حسابی بالا می‌برد. این کتاب داستانی عرفانی را روایت می‌کند و این تم عارفانه تاثیر خودش را بر روان و تفکر خواننده‌اش هم می‌گذارد. تحلیل‌های اجتماعی دمیان باعث می‌شود بعد از خواندن اثر، طور دیگری به جامعه نگاه کنید و همیشه آماده نقد کردن پدیده‌ها در ذهن خودتان باشید. بنابراین، با رمانی طرف هستیم که از نظر عمق معانی، در سطح ایده‌آلی قرار دارد.

مورد دیگری که موجب می‌شود از شنیدن کتاب صوتی دمیان لذت اساسی ببرید، نگارش جذاب هرمان هسه است. هسه یک نویسنده توانا بود که با قلمش می‌توانست هر کسی را مجذوب خویش کند. هنوز هم جملاتی که او نوشته، قابلیت و کشش لازم را دارند تا بتوانند شما را کاملا سرگرم کنند به‌طوری که گذشت زمان را احساس نکنید.



بخشی از کتاب صوتی دمیان

انسان‌های بسیاری هستند که مرگ و دوباره متولد شدن را که سرنوشت ما است، فقط یک بار تجربه می‌کنند. زمانی که بنای کودکی‌شان پوسیده می‌شود و به آهستگی از هم فرو می‌پاشد، آن‌ گاه است که هر آنچه دوست‌شان می‌داشتیم ترک‌مان می‌گویند و ما ناگهان تنهایی و سردی مرگبار جهان گرداگرد خویش را حس می‌کنیم. چه بسیاری که برای همیشه در این تنگتا گیر می‌افتند و سراسر زندگی‌شان را به نحو دردناکی در حسرت گذشته بازگشت‌ناپذیر و در رویای پردیس گمشده که بدترین و کشنده‌ترین رویاهاست سرمی‌کنند.



پیشنهادهایی برای علاقه‌مندان کتاب صوتی دمیان

برای علاقه‌مندان به کتاب صوتی دمیان، این سه کتاب را پیشنهاد می‌کنیم:

کتاب صوتی عقاید یک دلقک

رمان عقاید یک دلقک در دسته رمان‌های مشهور و با ارزشی قرار می‌گیرد که هر کسی می‌تواند با مطالعه‌اش به سطح تفکر جدیدی دست یابد.


کتاب صوتی اندر حماقت حکمت

در کتاب صوتی اندر حماقت حکمت، 96 تعبیر تازه را از سخنان و نقل قول‌های آشنا می‌شنوید و یاد می‌گیرید تا به آن جملات طور دیگری نگاه کنید.


کتاب صوتی کیمیاگر

پائولوکوئیلو با نوشتن کیمیاگر سعی کرد تا به مخاطبان خود این حس را القا کند که اگر در مسیر درست قرار بگیرید، می‌توانید به هدف خود دست یابید.



شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
656.۸۸ مگابایت
مدت زمان
۰۷:۵۶:۵۴
نویسندههرمان هسه
مترجم محمد بقایی ماکان
راوی علی دنیوی ساروی
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۵۶.۸۸ مگابایت
۰۷:۵۶:۵۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
5
ستاره
76 ٪
4
ستاره
15 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
0 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

یکی از آثار عمیق و قابل تحسین هسه که فکر میکنم از دوران خودش تا به الان از جمله شاهکارهای ادبی و عرفانی و فلسفی بوده، با روایت زیبا و کاملا مرتبط با حال و هوای کتاب از آقای دنیوی ساروی ... عالی بود👌

5

عالي عالي عالي ... هم كتاب عالي هم صداي گوينده

5

کتابی شاهکار با صدای گوینده ای شاهکار👌👌👌👌👌👌

5

تاثپیرگذارترین کتاب فلسفی

2

برای من شبیه کتاب کیمیاگر بود، دوستش نداشتم

5

سلام ،اثر گذارترین کتاب زندگیم بود

5

کتاب هوبی هست اما کمی فلسفی

5

گوینده محشره محشر

4.6
(13)
82,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دمیان
دمیان
هرمان هسه
آوانامه
4.6
(13)
82,000
تومان