0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خانه پیش از تاریکی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی خانه پیش از تاریکی

نویسنده:
رایلی ساجر
درباره خانه پیش از تاریکی

نویسنده‌ای با سه اسم

«تاد ریتِر» نویسنده‌ی آمریکایی رمان‌های تریلر پرفروش است که با دو نام هنری «رایلی ساجر» و «آلن فین» نیز شناخته می‌شود. او نخست سه رمان با نام خودش منتشر کرد؛ سه‌گانه‌ی «کت کمبل» در سال ۲۰۱۰ با انتشار رمان «اعلامیه‌ی مرگ» شروع شد. یک سال بعد «ماه بد» منتشر شد و این مجموعه در سال ۲۰۱۳ با کتاب «شبِ شیطان» تکمیل شد. ریتر سال ۲۰۱۴ رمان «چیزهایی که نیم‌شان در سایه است» را با نام هنری «آلن فین» منتشر کرد. او سال ۲۰۱۷ نام هنری دیگری برای خود انتخاب کرد و تا کنون هفت رمان با اسم «رایلی ساجر» نوشته است: «دختران نهایی»، «آخرین دروغی که گفتم»، «همه‌ی درها را قفل کن»، «خانه پیش از تاریکی»، «بقا در شب»، «خانه‌ی آن‌سوی دریاچه» و «تنها باقی‌مانده». تمام آثار ساجر در سه ژانر تریلر، معمایی و ترسناک نوشته شده‌اند، با استقبال خوبی از خوانندگان مواجه شده‌اند و بیشترشان به دو فهرست بهترین کتاب‌های تریلر و معمایی سال وب‌سایت «گودریدز» و پرفروش‌ترین‌های «نیویورک تایمز» نیز راه یافته‌اند. رمان بعدی ساجر «نیمه‌ی شب» نام دارد و تابستان ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.


برای آن‌هایی که داستان ارواح تعریف می‌کنند... و آن‌هایی که باورشان می‌کنند

«خانه پیش از تاریکی» چهارمین رمان رایلی ساجر است که سال ۲۰۲۰ منتشر شده. نویسنده در این اثر به رمان ترسناک «وحشت در آمیتی‌ویل» اثر «جِی آنسون» اشاره‌هایی می‌کند؛ رمانی که چندین اقتباس سینمایی بر اساسش ساخته شده و یکی از منابع الهام ساجر در خانه پیش از تاریکی هم بوده. ساجر روایت داستانش را به‌طور متناوب در دو خط داستانی پیش می‌برد. یکی روایت اول‌شخص زنی به اسم «مگی هولت» است و دیگری کتابی است که سال‌ها پیش پدر مگی نوشته بوده. کتاب پدر ماجرای عجیبی از پنج‌سالگی مگی را روایت می‌کند. در عمارتی ویکتوریایی، اتفاق‌هایی هولناک، مرموز و ماوراءالطبیعی برای مگی و خانواده‌اش افتاده بود که آن‌ها را مجبور به فرار از آن خانه‌ی وحشت کرده بود. مگیِ سی‌ساله که چیز زیادی از خاطرات آن خانه یادش نمانده، حالا باید به آن‌جا برگردد تا ضمن تعمیر خانه و آماده کردن آن برای فروش، پاسخی قانع‌کننده برای اتفاق‌های کودکی‌اش بیابد. اما اتفاق‌های عجیبی برای مگی می‌افتد که نه‌تنها خیالی بودن کتاب پدر را تأیید نمی‌کند که شباهت‌های غریبی با توصیف‌های پدر را برای مگی آشکار می‌کند. چرا رازی درون دیوارهای این خانه پنهان است؟ آیا واقعاً آن‌جا یک خانه‌ی ارواح است؟


هر خانه داستانی برای گفتن و رازی برای فاش کردن دارد

کاغذ دیواری غذاخوری ممکن است آثار مداد رنگی کودکانی که دهه‌ها پیش در آن خانه زندگی می‌کرده‌اند و بزرگ می‌شده‌اند را پنهان کند. زیر آن کف‌پوش آفتاب‌خورده ممکن است چوبی باشد که زمانی سربازان جنگ استقلال آمریکا لگدکوبش می‌کرده‌اند. خانه‌ها همیشه در حال تغییرند. روکش‌های رنگ، ورقه‌های پارکت، فرش‌های نو، آن‌ها داستان‌ها و رازهای خانه را پنهان می‌کنند و به سکوت وامی‌دارند تا این‌که کسی از راه برسد و آن‌ها را فاش کند. این کاری است که من می‌کنم. اسم من «مگی هولت» است. من یک طراح و از خیلی جوانب یک تاریخ‌دان هستم. من به‌دنبال داستان هر خانه می‌گردم و سعی می‌کنم اسرارش را پیدا کنم. من به کارم افتخار می‌کنم و در آن مهارت دارم. من گوش می‌دهم. یاد می‌گیرم. از دانشم برای طراحی داخلی استفاده می‌کنم، طرحی که در عین مدرن بودن همواره از گذشته‌ی آن خانه هم سخن می‌گوید. هر خانه داستانی دارد. داستان خانه‌ی ما، داستان ارواح است. این هم یک دروغ است. و حالا که یک نفر دیگر هم درون دیوارهای این خانه مُرده، بالاخره زمان گفتن حقیقت فرا می‌رسد.


کتاب صوتی خانه پیش از تاریکی

نشر صوتی آوانامه با همکاری «نشر آموت» کتاب صوتی «خانه پیش از تاریکی» اثر «رایلی ساجر» را با ترجمه‌ی «ساره خسروی» و اجرای «مریم پاک‌ذات» تولید و منتشر کرده است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
834.۲۷ کیلوبایت
مدت زمان
۱۴:۴۹:۲۰
نویسندهرایلی ساجر
مترجمساره خسروی
راویمریم پاک‌ذات
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۲/۰۳
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۸۳۴.۲۷ کیلوبایت
۱۴:۴۹:۲۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
100 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
سرگرم‌کننده 🧩

کتاب هیجان انگیز و وهم آلود . خیلی دوست داشتم و صدای مریم جان پاک ذات هم که خب واقعااا عالی یود . لذت بردم و پیشنهاد می کنم گوش کنید

3
سرگرم‌کننده 🧩

در کل برای سرگرمی بد نیست ولی خیلییی ولی داستان کتاب پدر ، خیلی آبکی و مسخره است.

4
(2)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
110,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خانه پیش از تاریکی
خانه پیش از تاریکی
رایلی ساجر
آوانامه
4
(2)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
110,000
تومان