0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی، خرید و دانلود کتاب تنها بازمانده

معرفی، خرید و دانلود کتاب تنها بازمانده

کتاب متنی
نویسنده:
ناشر:
درباره تنها بازمانده

کتاب تنها بازمانده اثر رایلی سیجر، یکی از بهترین نویسنده‌های حال حاضر دنیا از نگاه واشنگتن‌پست است که این‌بار با داستانی دلهره‌آور بازگشته؛ داستانی که در لیست نهایی بهترین رمان‌های معمایی و تریلر گودریدز سال 2023 قرار گرفته است.

کتاب «تنها بازمانده» روایتگر داستان پرستاری جوان است که برای مراقبت از زنی استخدام می‌شود؛ زنی که چند دهه قبل متهم به قتل وحشتناکی شده، لنورا هوپ. او در هفده‌سالگی خواهرش را با طناب به دار کشیده است!

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۷ کیلوبایت
تعداد صفحات
400 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۲۰:۰۰
نویسندهرایلی سیجر
مترجمیاسمن ثانوی
ناشرنشر نون
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Only One Left
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
369,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۷ کیلوبایت
۴۰۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
خوش‌خوان 🪶 (4)
سرگرم‌کننده 🧩 (4)
5
66 ٪
4
16 ٪
3
0 ٪
2
16 ٪
1
0 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
تلخ ☕️
گیرا 🧲

کتاب "تنها کسی که باقیماند" از رایلی سیجر واقعا یه داستان خفنه که نمی‌تونی زمین بذاری! داستان درباره کیتلین، یه پرستاره که می‌ره توی یه خونه قدیمی و مرموز تا از لنورا، تنها بازمانده یه قتل خانوادگی، مراقبت کنه. لنورا یه شخصیت خیلی جذاب و مرموزه که تمام رازهای دردناک گذشته رو توی خودش داره. کیتلین کم‌کم می‌فهمه که این خونه و لنورا چه رازهایی رو پنهان کردن و همین موضوع باعث می‌شه که هیجان داستان به شدت بالا بره. هر صفحه‌ای که می‌خونی، بیشتر درگیر داستان می‌شی و نمی‌تونی حدس بزنی چه اتفاقی قراره بیفته. نویسنده به خوبی حس تعلیق رو منتقل می‌کنه و تو رو وادار می‌کنه تا هرچی زودتر صفحه‌ها رو ورق بزنی. نکته جالب اینه که پایان داستان با یه پیچش غافلگیرکننده به اوج خودش می‌رسه. با اینکه ممکنه بعضی جاهاش یه کم کند بشه، اما این موضوع اصلاً از جذابیت داستان کم نمی‌کنه. شخصیت‌ها به خوبی توسعه پیدا کردن و شما حس همدردی و کنجکاوی نسبت به اون‌ها پیدا می‌کنید. به عنوان کسی که از تریلرهای روان‌شناختی لذت می‌بره، واقعا پیشنهاد می‌کنم این کتاب رو بخونی. داستانش خیلی خفنه و لحظه‌ای از هیجانش کم نمی‌شه. اگه به دنبال یه کتاب جذاب و پر از راز و معما هستی، این کتاب حتماً ارزش وقت گذاشتن رو داره!

5

از نشر افرا خوندم و فوق العادهههههه اس. جذاب و مهیج. خیلی خیلی دوسش دارم. یعنی الان اگر یکی بهم بگه یک کتاب معرفی کن، قطعا این کتاب رو معرفی میکنم. میخکوب کننده اس

5
حال‌خوب‌کن ✨
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

یک داستان به تمام معنا جنایی ومعمایی،تا آخر کتاب پراز معما وغافلگیریست،هیچ چیزی رو نمیشه حدس زد،لذت بردم بسیار،ترجمه عالی بود .معمارو تو داستان دوست دارید بخونید.میخکوب کننده است.

4
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩

سی سال پیش یه دختر هفده ساله، والدین و خواهر خود را کشته است. البته قتل ثابت نشده ولی او مظنون اصلیه. حالا یه پرستار برای مراقبت او آمده و تصمیم داره معمای این قتل عام رو حل کنه.

4.3
(6)
سرگرم‌کننده 🧩 (4)
٪70
70,000
21,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تنها بازمانده
رایلی سیجر
نشر نون
4.3
(6)
سرگرم‌کننده 🧩 (4)
٪70
70,000
21,000
تومان