0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
باشگاه پنج صبحی ها
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها

نویسنده:
رابین شارما
ناشر:
نشر نون
درباره باشگاه پنج صبحی ها

خیلی از ماها عادت به صبح زود بیدار شدن نداریم. حتی عده‌ای هستند که فعالیت و کارایی ذهنی بیشتری در ساعات عصر روز دارند. اما همگی در دنیایی هستیم که زندگی از صبح اول وقت آغاز می‌شود. پس برای کامیابی و موفقیت نباید وقت را با خواب از دست داد. همان اندازه که خواب برای سلامت بدن اهمیت دارد، صبح زود بیدار شدن نیز در شادابی و سرزندگی فرد نیز مؤثر است. از دیرباز و از بزرگ‌ترها شنیده‌ایم که می‌گویند سحرخیز باش تا کامروا باشی.

درباره‌ی کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها

رمان باشگاه ۵ صبحی‌ها، کتابی است که به زبان ساده و با راهکارهایی عملی، مسیر موفقیت را به شما نشان می‌دهد. راهکارهایی که افراد پول‌دار و موفق دنیا برای رسیدن به هدف خود از آن‌ها بهره جسته و به کار گرفته‌اند. این کتاب مانند یک سری از کتاب‌ها در زمینة پیدا کردن راه موفقیت و رشد مملو از تیترها و متن‌هایی با جملات قشنگ نیست، بلکه رابین شارما، نویسنده‌ی کتاب، تمامی موارد مورد نیاز را در بستر یک داستان به مخاطب خود منتقل می‌کند. داستان فردی که در کسب و کار خود به خاطر حسادت‌‌های اطرافیان شکست می‌خورد و بین دو راهی انتخاب خودکشی و شروعی دوباره مردد مانده است. این فرد که شروع مجدد را انتخاب می‌کند در پیرامون شرکت در یک سمینار انگیزشی، با دو نفر دیگر آشنا می‌شود. یکی میلیاردی که در کارش موفق است و دیگری هنرمندی درآمده که او هم به دنبال مسیر موفقیت آمده است. میلیارد موفق در طی آشنایی با این دو تن از راز موفقیت خود پرده برمی‌دارد و به آن‌ها پیشنهاد می‌کند هر روز ساعت ۵ صبح از خواب بیدار شوند و از زمان طلایی خود بیش‌ترین بهره را ببرند. آن‌ها باید طبق قانون ۲۰/۲۰/۲۰ عمل کنند تا بتوانند اهداف خود را جامه عمل بپوشانند. این کتاب در سال ۲۰۱۸ به رشته تحریر درآمد و در بازه‌ی زمانی کوتاهی به یکی از محبوب‌ترین کتاب‌های آن سال تبدیل شد.

درباره‌ی رابین شارما نویسنده‌ی کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها

رابین شارما که تا ۲۵ سالگی یک وکیل موفق بود در ۱۸ مار ۱۹۶۵ در اوگاندای هند چشم به جهان گشود و در ۱ سالگی به همراه خانواده به کانادا مهاجرت کرد. اما اکنون او را یک نویسنده و سخنران انگیزشی معروف، محبوب و موفق می‌شناسند که بالغ بر ۱۲ کتاب در حوزة تخصصی خود منتشر کرده است. تمامی کتب او دز سطح جهانی معروف هستند اما دومین کتابش تحت عنوان راهبی که فراری‌اش را فروخت، راین شارما به شهرت جهانی رساند. او هم‌اکنون یکی از معروف‌ترین مشاوران جهان است که با شرکت‌هایی چون Microsoft  (مایکروسافت) Nik (نایک)IBM (آی‌بی‌ام) FedEx (فدکس) همکاری داشته است و کمپانی‌های بزرگی چون NASA  (ناسا) و Harvard business school  (مدرسه‌ی تجارت هاروارد) با قراردادهایی سنگین از مشتریان همیشگی او هستند. از باقی کتاب او می‌توان به خرد راهبردی و وقتی بمیری چه کسی برای تو گریه می‌کند اشاره کرد.

ترجمه‌ی کتاب باشگاه ۵ صبحی‌ها

رمان باشگاه پنج صبحی‌ها در زمان کوتاهی بعد از انتشار به ۷۰ زبان دنیا از جمله زبان فارسی ترجمه شد. بهترین ترجمة این کتاب به همت «رضا اسکندری آذر» بازنویسی شده است. رضا اسکندری آذر یکی از پرکارترین مترجمان کتاب در حوزه‌های مختلف است. او که مهندسی مکانیک ماشین‌آلات در دانشگاه خوانده است، از کودکی علاقه‌ی بسیاری به ادبیات داشته و در زمان فعالیت خود به عنوان مترجم کتب فراوانی حتی برای کودکان نیز ترجمه کرده است.

کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها  به ترجمه‌ي رضا اسکندی آذر را انتشارات نون راهی بازار کتاب کرده است. برای تهیه و دانلود کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها و نسخه‌ی صوتی آن به سایت فیدیبو رفته وآن را دانلود کنید و یا با نصب رایگان اپلیکیشن فیدیبو نیز می‌توانید به این کتاب و هزاران کتاب دیگر دسترسی داشته باشید.

این کتاب برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب نکات قابل تامل و مهمی دارد. اگر به دنبال دستورعمل‌هایی هستید که در دنیای واقعی قابل اجرا باشند و تا جای ممکن شمارا از خیال بافی و رویاپردازی‌های ناکارامد دور کند، این کتاب برای شما بهترین گزینه‌ است. خواندن PDF کتاب باشگاه ۵ صبحی‌ها برای تمامی افرادی که می‌خواند مسیر موفقیت را در پیش بگیرند مناسب است.

خلاصه کتاب؛ بخشی از نکات مهم کتاب

شیمی مغز ما در اوایل صبح متفاوت عمل می‌کند. بخش پیشانی مغز ما که مسئولیت نگرانی یا تجزیه و تحلیل مسائل را بر عهده دارد، در ابتدای صبح موقتاً غیر فعال است. در این بازه زمانی، دوپامین و سروتونین به مقدار زیادی در بدن ترشح می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود که سرشار از انرژی و آرامش شویم. این بهترین راه برای شروع یک روز خارق‌العاده است.

نسبت به سلامت جسمتان هوشیار باشید. اگر می‌خواهید گوی سبقت را از دیگران بربیایید، باید عمرتان به درازا بکشد. قاعدتاً یک آب مرده هیچ گاه نمی‌تواند به حاکم و بی‌چون و چرای یک صنعت تبدیل شود. تعهد شما به سلامتی و تندرستی به این معنا است که می‌توانید سال‌های بیشتری در یک وضعیت مطلوب کار کنید و یک میراث بزرگ از خود به جای بگذارید.

در بخشی از کتاب صوتی باشگاه ۵ صبحی‌ها می‌خوانیم

اگرچه همسرش چند سال قبل ناگهانی از دنیا رفته بود. میلیاردر دیگر ازدواج مجدد نکرده بود. نمی‌توانست به خودش اجازه دهد تا دوباره عاشق شود. ترجیح می‌داد تمرکزش را روی رشد دادن امپراتوری تجاری, گسترش فعالیت های بشردوستانه و لذت بردن از زندگی زیبایی بگذارد که برای خودش ساخته بود. آن دولتمند کیف پولش را درآورد و عکس چروک برداشته‌ای از ونسا را بیرون مبهوت به عکس خیره شد. و بعد. شروع کرد به سرفه کردن. سرفه های شدید. یکی ازخلبان‌ها از داخل کابین پرسید: « حالتون خوبه رئیس؟ »

میلیاردر غرق سکوت، به عکس خیره مانده بود. کارآفرین و هنرمند چند روز زودتر به رم پرواز کرده و از تماشای مناظر, شکوه و دیدنی های نادر این شهر ابدی مسحور شده بودند. آن ها دست در دست هم انرژی و زیبایی رم را فرو می‌کشیدند و روی خیابان‌های سنگفرشی که پیش‌تر امپراتوری سازان بزرگ و امپراتوران اصیل رویش قدم گذاشته بودند؛ راه می‌رفتند. امروز روزی بود که مدت‌ها انتظارش را کشیده بودند. قرار بود امروز صبح. فرمول۲۰/۲۰/۲۰ را که هسته‌ی اصلی برنامه‌ي ۵ صبح بود یاد بگیرند. حالا این دو شاگرد با جزئیات کامل و دقیق یاد می‌گرفتند که در ساعت پیروزی، پنجره‌ی زمانی، واقع‌ بین ۵ تا ۶ صبح. باید چه کارهایی انجام دهند تا ازیک زندگی سراسر عالی لذت ببرند. امروز، آن ها با جزئیات یاد می‌گرفتند چطور به خوبی از صبح‌هایشان استفاده کنند تا وجودشان به تعالی برسد. مطابق با درخواست میلیاردر، هردو بالای پلکان اسپانیایی ایستاده بودند. ساعت دقیقا ۵ صبح بود. اگر روی آن سکو. پای اوبلیسک واقع در محل ایستاده بودید و سمت پایین پلکان زیر اوبلیسک را نگاه می‌کردید. نقطة دقیقی را که مربی و دو شاگردش آنجا قرار داشتند میدیدید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
706.۱۹ مگابایت
مدت زمان
۱۲:۵۱:۲۲
نویسندهرابین شارما
مترجم رضا اسکندری آذر
راوی شاهین علائی نژاد
ناشرنشر نون
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷۰۶.۱۹ مگابایت
۱۲:۵۱:۲۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 212 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (3)
آموزنده 🦉 (3)
5
ستاره
54 ٪
4
ستاره
13 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
16 ٪
134 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من اول نظرات رو خونوم و دیدم چه همه نظر منفی دبرباره راوی وجود داره.اما الان که کتاب رو خریداری کردم خیلی خوشحالم که به نظرات توجه نکردم:) راوی بینهایت به متن کتاب مسلط هستند که این خیلی مهمه، لحن بیانشون واقعا زیباست و بسیار خوانا کلمات رو بیان میکنن..من که واقعا راضی بودم

3

کتابی هست که حرف‌هایی خوبی میزنه ولی خیلی تکرار مکررات داخلش هست. بعضی نکات رو تقریبا توی هر فصل میگه و خیلی طول میکشه تا به حرف اصلیش برسه. دنیایی که برای خواننده تجسم میکنه و شخصیت‌هاش خیلی خیالی و آرمانی هستن. اینکه یه نفر در تمام بخش‌های زندگیش هیچ عیبی نداشته باشه، تا این اندازه موفق و خوشحال باشه و همه جا هم آشنا داشته باشه زیاد قابل تصور نیست. حتی مکالمات بین شخصیت‌ها خیلی خنده داره اصلا انگار در دنیای واقعی زندگی نمیکنن در صورتی که مدام در بخش‌های مختلف به این موضوع اشاره میکنه که اینها آدم‌های عادی هستن و زندگی عادی دارن. به دید یه کتاب آموزشی بهش نگاه نکنین و توقع نداشته باشین مثل اثر مرکب یا ۱۲ ستون موفقیت و... بیاد یه نکته رو آموزش بده. بیشتر گفتگو محوره و فقط حرف‌های خوب میزنه.

1

صدا صدا صدا خیلی بده انگار یوزارسیف داره حرف میزنه

3

ممنون جمعا کتاب خوبیه و گوینده هم خوب اجراش کرده اما از نظر ترجمه مشکل داره بارها به جای جمله کلیدی کنترل صبحت رو در دست بگیر گفته میشه کنترل صحبت رو در دست بگیر و بسیاری موارد دیگه من کتاب pdf اصلی رو گرفتم تا ابهامات کتاب رو بفهمم متاسفانه چند جا مشکل ترجمه یا ویرایش داره از تلاش های ارزشمند متشکرم. لطفا فقط تجاری با موضوع برخورد نکنید یا حداقل قبل از انتشار یک مرتبه گوش کنید

4

صدا که توی نمونه خیلی خوبه . خیلی هم متین و بی ادا اصول و روان می خونه . دوستان لطفا در مورد محتوای کتاب هم نظر بدین . صدا سلیقه ایه هرکسی میتونه با گوش کردن نمونه در مورد فن بیان و لحن و ... تصمیم بگیره

3

به نظرم خیلی زشته که راوی کلیدی ترین جمله ی کتاب را که میگه(کنترل صبحِت را بدست بگیر...) به صورت کاملا فجیع میگه(کنترل صحبت را به دست بگیر...) کاش لا اقل خودش یک بار کتاب را میخوند که به متن مسلط باشه در کل صرف نظر از غلط های املایی روایت کردنش بد نیست متوسط رو به بالاست ولی خود کتاب فوق العادست و بسیااار عالی و آموزنده

5

کتاب بسیار انگیزه دهنده و محرک هست و با بقیه کتاب های انگیزشی فرق دارد و محتوای آن تکراری نیست، بسیار جذاب است و خسته نمیکند و شما رو به خواندن ادامه هول میدهد. راوی هم بسیار عالی روایت کرده و بسیار جذاب و موثر صداها را ساخته طوری که با شنیدن لحن میفهمید الان نقل قول از کدام شخصیت هست. زحمتی که راوی کشیده درحدی عالی ست که بعضی اشتباهات تلفظی رو ندیده بگیریم. در مجموع سپاس

5

از رابین شارما سپاس گذارم بخاطر نوشتن این کتاب تکرار نشدنی از آقای رضا اسکندری آذر گرامی بابت ترجمه ی بی نظیرشون متشکرم و در نهایت روایت مسلط آقای شاهین علائی نژاد با صدای دل نشین شون، نظر من رو در مورد کتاب صوتی تغییر داد و با اینکه قبلا قصد داشتم نسخه ی چاپی کتاب را خریداری کنم، اکنون ترجیح میدهم بار دیگر گوش جان و دل به نسخه ی صوتی کتاب بسپارم

1

اصلا کتاب خوبی نبود، خیلی سطحی و فقط تکرار می کرد که ۵ صبح بیدار شید ولی هیچ دلیلی برای اینکه چرا نداشت، هیچ دلیل علمی نمیاره که انگیزه بده انگار نویسنده یه چیزی درباره سحرخیزی شنیده ولی پشتش هیچ چیز نیست، کتاب های خیلی بهتری برای خوندن و شنیدن وجود داره، خلاصه این کتاب فقط اینه ۵ صبح بیدار بشید کار خوبیه !!!!

5

با سلام خیلی ممنون من خیلی منتظر این کتابِ صوتی بودم اگر بتونیم بهش عمل کنیم خیلی عالی میشه در مورد صدای راوی ، چون اولین بار بود گوش میکردم بهش عادت نداشتم ولی یکی دو قسمت که گوش کردم دیگه خوب بود بازم ممنونم

نمایش 124 نقد دیگر
3.8
(216)
انگیزه‌بخش 🚀 (3)
59,000
٪50
29,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
باشگاه پنج صبحی ها
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
باشگاه پنج صبحی ها
٪50
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما
نشر نون
3.8
(216)
انگیزه‌بخش 🚀 (3)
59,000
٪50
29,500
تومان