0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
راهبی که فراری اش را فروخت
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی راهبی که فراری اش را فروخت

داستانی درباره تحقق رویاها و دستیابی به تقدیر
نویسنده:
رابین شارما
ناشر:
ماه آوا
درباره راهبی که فراری اش را فروخت

کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت

کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت سال‌ها پیش در چند نسخه محدود به چاپ رسید. اما رفته رفته افراد بیشتری آن را مطالعه کردند و تحت تاثیرش قرار گرفتند. همین قدرت اثرگذاری‌اش باعث شد تا در زمانی نه چندان بلند تبدیل به کتابی پرطرفدار و پرفروش شود که می‌توانست زندگی مخاطبانش را تغییر دهد. از آن زمان تاکنون این کتاب زندگی صدها هزار انسان را تحت تاثیر قرار داده و افراد زیادی با این اثر یاد گرفته‌‌اند که چگونه زندگی خود را به تعادل و توازن برسانند تا احساس خوشبختی واقعی را تجربه کنند. رابین شارما نویسنده کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت با نوشتن این کتاب موفقیت و انگیزشی به محبوبیت بسیار زیادی دست یافت.


درباره نویسنده

رابین شارما یک نویسنده و سخنران اهل کانادا است که در سال 1965 به دنیا آمد. او در جوانی در دادگستری به عنوان یک وکیل فعالیت می‌کرد ولی بعد از مدتی نویسندگی را جدی‌تر پیش گرفت و فهمید که در نوشتن استعداد بیشتری دارد. نهایتا، اولین کتاب خود را تحت عنوان "زندگی خارق‌العاده" در 29 سالگی نوشت. سه سال بعد در سال 1997 توانست کتاب "راهبی که فراری‌اش را فروخت" را بنویسد. بنابراین، با همین کتاب بعد از مدتی به شهرت زیادی رسید و دیگر در تمام کشورهای دنیا او را به‌عنوان یک نویسنده کتاب‌های انگیزشی می‌شناختند. از همان زمان به نویسندگی و سخنرانی ادامه داد و آخرین کتابی که تاکنون از او منتشر شده، کتاب باشگاه 5 صبحی‌ها بود که در سال 2018 نوشت. از دیگر کتاب‌های او که به فارسی نیز ترجمه شده‌اند می‌توان به این آثار اشاره کرد:

کتاب خرد راهبری خود و دیگران

کتاب مانیفست قهرمان هر روزه

کتاب نامه‌های محرمانه راهبی که فراری‌اش را فروخت



چرا باید کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت را بشنویم؟

کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت برای کسانی که به یک منبع انگیزشی برای خلق موفقیت‌های بزرگ نیاز دارند، کتاب بسیار خوبی است. شما می‌توانید با مطالعه این اثر، زندگی خود را دقیق‌تر بررسی کنید و به مسائلی در زندگی فکر کنید که ثروت و آرامش را به صورت متعادل برای‌تان به ارمغان می‌آورند. علاوه‌بر محتوای اثرگذار و باارزش کتاب، نگارش جذاب آن نیز عامل دیگری است برای اینکه بتوان کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت را به دیگران پیشنهاد کرد. نگارش ساده و خوش خوان این اثر و روایت سرراست و داستان‌گونه آن باعث می‌شود اکثر مخاطبان بتوانند درگیر کتاب شوند و تصمیم بگیرند که آن را تا پایان بخوانند.


بخشی از کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت

درست وسط اتاق دادگاه به زمین افتاد. یکی از برجسته‌ترین وکلای دادگستری مملکت بود. مردی که همه او را به خاطر کت و شلوار ایتالیایی سه هزار دلاری که درست هم قواره خودش بود و پیروزی‌های حقوقی متوالی و چشمگیر می‌شناختند. ایستادم و از چیزی که دیده بودم، خشکم زد. جولیان منتل بزرگ تا حد یک قربانی تنزل پیدا کرده بود و روی زمین مثل نوزادی بی پناه به خود می‌پیچید و دیوانه‌وار می‌لرزید و به رعشه افتاده بود و عرق می‌ریخت.

از آن لحظه، به نظر همه چیز روی دور کند بود. دستیارش داد می‌زد: "خدای من، چه بلایی سر جولیان اومده؟" با فریادش و با تحریک احساسات و عواطف، می‌خواست گوشه‌ای سربسته از آنچه عیان بود را به ما نشان بدهد.



پیشنهادهایی برای علاقه‌مندان کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت

به کسانی که از شنیدن کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت لذت برده‌اند، این آثار را نیز پیشنهاد می‌کنیم:

کتاب صوتی 10 قانون موفقیت

خواندن یک کتاب از استیو جابز فقید درباره موفقیت کاری لذت بخش است و شما می‌توانید با شنیدن کتاب 10 قانون موفقیت به این لذت دست یابید.

کتاب صوتی پدر پولدار پدر فقیر

کتاب مشهور رابرت کیوساکی یعنی پدر پولدار پدر فقیر در دسته کتاب‌های انگیزشی جایگاه مهمی دارد و شنیدن این کتاب می‌تواند به شما کمک کند تا مسیر موفقیت را بهتر طی کنید.

کتاب صوتی دستیابی به اهداف

رسیدن به اهداف کار ساده‌ای نیست؛ چرا که باید از سد موانع گوناگونی بگذرید تا به اهداف خود برسید. این کار در عبور از موانع شما را یاری می‌کند.



شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
326.۴۲ مگابایت
مدت زمان
۰۷:۳۴:۱۶
نویسندهرابین شارما
مترجمعبدالحسین صبوری
مترجم دومباران رضایی
راویمحمد رضاعلی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۲۶.۴۲ مگابایت
۰۷:۳۴:۱۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 19 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
73 ٪
4
ستاره
21 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
14 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

اکثر کتاب هایی که تو حوزه موفقیت هستن یک سری راهکارهای کلی دارن سحرخیزی، نوشتن، انرژی مثبت و... این کتابم همینطور اگه فکر میکنید که باید چیز جدیدی از توشون در بیاد اشتباه میکنید بلکه فقط با گفتار چند باره اش شما نسبت به خودتون اگاه میشین و جالب اینه که این کتاب این رو قبول داره و گفته که چیز جدیدی نیست اما به هرحال خوندن کتاب باعث نگراشای جدید میشه یه سری تعابیر جدید و جالب نسبت به شانس و زندگی درحال داشت که قشنگ بودن صدای گوینده ام خوب بود تشکر

5

کتابی جامع و کامل در زمینه موفقیت و برنامه ریزی این کتاب رو بخونید بقیه به نظرتون تکراری میاد کتابهای مختلف از نویسندگان زیادی رو خوندم اما این کتاب به نظرم مجموعه ای از همه کتاب های انگیزشی و موفقیته در خریدش شک نکنید

5

چقدر معرکه است این کتاب...برای من چکیده ی همه ی کتابهای انگیزشی،موفقیت و معنوی بود که خونده بودم و همچنین عصاره ی همه ی سمینارهایی بود که طی چند سال،شرکت کرده بودم.واقعا عالی بود عالی

5

کتاب فوق‌العاده‌ای بود. ترجمه و خوانش زیبا هم به جذابیت کتاب کمک کرد. در مجموع به همه خواندن این کتاب رو توصیه میکنم

5

يكي از بهترين بهترين كتابهايي كه خوندم، عااااليه. مخصوصا اگر صبح قبل از شروع كار خونده بشه. انرژي مثبت خالص

5

این کتاب از باشگاه ۵ صبحی ها هست. واقعا کتاب های رابین شارما عالی هستن. من اینو بیشتر از ایکیگای دوست داشتم

5

کتاب خوبیه ،راوی هم عالی ،کتابی که نکاتی از خودشناسی رو در قالب داستان ارائه داده، با تشکر

5

خیلی خوب بود. راهبی که مادیات خودش رو میفروشه می‌ره دنبال خودشناسی و رسیدن به آرامش ذهنی در زندگی

5

کتابه خوبیه با کلی نکته برای خودشناسی که توی قالب داستان بیان شده و جذابه. ارزش شنیدن داره

5

کتاب بسیار جذاب و کاربردی برای اشخاصی که می خواهند زندگی‌شان روغنی سازند

نمایش 4 نقد دیگر
4.7
(19)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
62,400
٪30
43,680
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
راهبی که فراری اش را فروخت
٪30
راهبی که فراری اش را فروخت
داستانی درباره تحقق رویاها و دستیابی به تقدیر
ماه آوا
4.7
(19)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
62,400
٪30
43,680
تومان