0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پاکسازی آگاهی در 21 روز
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی پاکسازی آگاهی در 21 روز

پلی به عمیق ترین تمنای وجودتان
نویسنده:
دبی فورد
ناشر:
ماه آوا
درباره پاکسازی آگاهی در 21 روز

تمام تلاش‌هایی که ما برای زندگی خودمان می‌کنیم در نهایت برای دستیابی به شادی و حس رضایت درونی است اما بسیاری از اوقات علی‌رغم داشته‌های زیاد این حس‌ها از ما فاصله می‌گیرند و زندگی تبدیل به لوپ باطلی از رنج‌ها می‌شود. یکی از بهترین کارهایی که در این شرایط می‌توانید انجام دهید یک پاکسازی برای دستیابی مجدد به آرامش است. کتاب پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز، اثر دبی فورد می‌تواند همان چیزی باشد که به آن نیاز دارید.

درباره کتاب صوتی پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز

کتاب 21-day consciousness cleanse یکی از مشهورترین کتاب‌های خودسازی دنیاست که در ایران به نام‌های پاکسازی ضمیر و پاکسازی آگاهی شناخته می‌شود. این کتاب یک روش جالب و خاص دارد و پر از تمریناتی است که اگر به آن‌ها عمل کنید می‌توانید تغییرات جدی را ببینید. دبی فورد در این کتاب سفری را ترتیب داده است که از گذشته آغاز می‌شود، در زمان حال ادامه پیدا می‌کند و به آینده می‌رسد.

ابتدای کتاب دبی فورد مقدمات را فراهم می‌کند و در هر روز یک مرحله‌ی پاکسازی و تمرین صبحگاهی دارد. اگر بخواهیم خلاصه کتاب پاکسازی ضمیر را بگوییم، تمرینات هفته‌ی اول چیزهایی هستند که باید بپذیرید و رها کنید و این فرصت را فراهم می‌کند که واقعیت خودتان را بپذیرید. در ادامه در هفته‌ی دوم روزهای زیادی را باید صرف کنید که مسئولیت کارهایتان را بپذیرید و در ادامه هم می‌توانید برای آینده برنامه‌ریزی کنید و قوانین جدیدی برای خودتان بسازید. کتاب صوتی پاکسازی آگاهی در بیست و یک روز کتابی است که می‌تواند افکار و احساسات منفی را پاک کند و فرصتی برای شروع دوباره به شما بدهد.

پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز به بیش از ده زبان زنده دنیا ترجمه شده است و در طی این ۱۲ سالی که از انتشارش می‌گذرد میلیون‌ها جلد از آن فروخته شده است. دانلود رایگان پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز به زبان انگلیسی در سایت‌های مختلف ممکن است.

فهرست کتاب صوتی پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز

مقدمات بازی

روز نخست: هدیه‌ی خواستن

روز دوم: هدیه خودشناسی

روز سوم: هدیه‌ی رها کردن

روز چهارم: هدیه‌ی بخشش

روز پنجم هدیه‌ی گرامی داشتن

روز ششم: هدیه‌ی تسلیم

روز هفتم: هدیه‌ی خودباوری

روز هشتم: قدرت رهایی

روز نهم: قدرت مسئولیت‌پذیری

روز دهم: قدرت سرسپردگی

روز یازدهم: قدرت پذیرش

روز دوازدهم: قدرت خطر کردن

روز پانزدهم: نور شناخت

روز شانزدهم: نور اراده‌ی پروردگار

روز هفدهم: نور جان‌سپاری

روز هجدهم: نور تعالی

روز نوزدهم: نور هدف

روز بیستم: نور همدلی

روز بیست و یکم: نور امکان

درباره دبی فورد نویسنده کتاب صوتی پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز

دبی فورد نویسنده و معلم انگیزشی آمریکایی بود که سال ۲۰۱۳ در ۵۷ سالگی بر اثر سرطان درگذشت. او به‌خاطر کتاب نیمه تاریک وجود که در سال ۱۹۹۸ منتشر شد به شهرت زیادی رسید و به یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان آمریکا تبدیل شد.

دبی فورد در دانشگاه در رشته‌ی روانشناسی تا مقطع کارشناسی ارشد درس‌خوانده است و در سال ۲۰۰۳ به‌خاطر کارهایش مدرک دکترای افتخاری هم دریافت کرد. او روزگار کودکی سختی داشت و توانست آن را مدیریت کند و زندگی خودش را پیش ببرد. خانم فورد در طول زندگی‌اش کارهای بسیار زیادی را انجام داده است. علاوه بر چندین کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز مانند «طلاق معنوی»، «راز سایه» و «شجاعت» او آکادمی فورد را تأسیس کرده است که در زمینه‌ی آموزش و به‌خصوص آموزش دختران فعالیت کرده است. آکادمی این نویسنده در آفریقا چندین مدرسه تأسیس کرده و همچنان در حال فعالیت است. یکی نقاط تراژیک زندگی فورد، زمانی بود که او متوجه شد به بیماری سرطان مبتلا شده است. او در دوران مبارزه‌اش با بیماری، به شکل تنگاتنگی با خوانندگانش در ارتباط بود و چیزهای زیادی را درباره‌ی مسیر زندگی‌اش با آن‌ها در اشتراک گذاشت. آثار او هنوز هم الگوی بسیاری از زنان موفق دنیاست.

کتاب صوتی پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز در ایران

چندین ترجمه‌ی مختلف از کتاب صوتی پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز در بازار کتاب ایران وجود دارد. یکی از این ترجمه‌ها، ترجمه‌ی شهناز مجیدی است که لیوسا با اسم پاکسازی ضمیر، بیداری روحانی در ۲۱ روز منتشر کرده است. ترجمه‌ی دیگر این کتاب، ترجمه‌ی الهام شریف است که نسل نواندیش منتشر کرده است. کتاب صوتی این ترجمه را ماه آوا با صدای محمد رضاعلی عرضه کرده است. خرید و دانلود کتاب پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز در همین صفحه از فیدیبو ممکن است.

چرا باید کتاب صوتی پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز را خواند؟

پاکسازی ذهن و ضمیر ناخودآگاه می‌تواند راه مناسبی برای باز کردن هرچه بیشتر ذهن باشد و آرامش از دست رفته‌ی روح را به انسان بازگرداند. همه‌ی ما در دنیای پر استرس امروز، فشار زیادی را متحمل می‌شویم و زمان کمی برای خودمان داریم و همین باعث شده است همه چیز سخت‌تر شود. دبی فورد در این دنیای آشفته تلاش کرده است روشی را در اختیار خوانندگان بگذارد که آرامششان را بازیابند. دانلود کتاب صوتی پاکسازی آگاهی دبی فورد برای بسیاری از افراد می‌تواند کمک‌کننده باشد.

در بخشی از کتاب صوتی پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز می‌شنویم

روز نهم: قدرت مسئولیت‌پذیری

اکنون که از گذشته رها شده‌اید و کفش‌های تنگی را که سال‌ها به پا داشته‌اید دور انداخته‌اید بسیار مهم است که با خود عهدی نو ببندید و امروز را با عشق، سپاسگزاری، مراقبت و احترام به وجود دوست‌داشتنی خود آغاز کنید. این وظیفه‌ی شماست که از وجود مقدسی که روبه‌رویتان ایستاده است محافظت کنید و بدانید که نیازمند شماست. نیازمند انسانی بالغ که تنها مقصودش تحقق تمنای دل و جان است. برای مراقبت تمام‌عیار از این تجلای جدید وجودتان امروز عامل دیگر تغییر یعنی قدرت مسئولیت‌پذیری را طلب کنید. منظور از این مسئولیت دغدغه‌های دیروز نیست، باری اضافه بر شانه‌هایتان نیست. مشکلی جدید یا نگرانی خاطر نیز نیست بلکه مسئولیت مقدس و خطیر نگهداری از ذره‎ای از ذات خداوند در وجودتان است. این همان مقصود و هدفی است که از ازل به دنبال آن بوده‌اید. گرامی داشتن و پرورش روح مقدس وجودتان. هنگامی که عامل تغییری مانند مسئولیت‌پذیری را برای زندگی، شادی و تجلی روحتان فرامی‌خوانید با قدرتی بسیار عظیم آکنده می‌شوید. قدرتی شگرف برای رسالتی بزرگ که شیوه‌ی تفکر، رفتار و اعمالتان را در این جهان تغییر دهید. به این حقیقت دست می‌یابید که هیچ‌کس برای نجات شما نخواهد آمد. هیچ‌کس برای محافظت از شما نخواهد آمد و هیچ‌کس جز شما هدایت‌گر روحتان در عرصه‌ی زندگی نخواهد بود. تنها شما مادر، پدر، خواهر، برادر، آموزگار و هدایت‌گر روحی هستید که در بدنتان به امانت گذاشته شده است. شما به همراه ذات الهی تنها دلباخته، پرستار و نگهبانی هستید که می‌توانید این روح را به سر منزل مقصود برسانید. عامل مسئولیت‌پذیری از شما می‌خواهد تنها بر آن مقصد غایی تمرکز کنید و بدانید تنها رسالت شما این است که رسالت خداوند را اجرا کنید و رسالت خداوند به تحقق رساندن والاترین تجلی روح است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
372.۹۴ مگابایت
مدت زمان
۰۶:۳۶:۴۸
نویسندهدبی فورد
مترجمالهام شریف
راویمحمد رضاعلی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۷۲.۹۴ مگابایت
۰۶:۳۶:۴۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
5
ستاره
61 ٪
4
ستاره
15 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
15 ٪
1
ستاره
0 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بنظرم کتاب خوبیه ولی کاغذیش بهتره چون تمرینات فکری داره که نیاز به تعمق و تفکر داره ، موقع گوش دادن ممکنه آدم بخواد دنبال کنه و از تمرینات بگذره ، حیفه محتوا هم در مورد آگاهی ، ذهن آگاهی ، تفکر و تعمل در مورد امیال ذهنیات و ادراکات خودمونه که بعضا آزاردهنده است و مشهود ، ولی بیشتر وقتا نامشهوده ، واضح نیست ، بخاطر همین بررسی این محتویات خیلی کمک کننده است

5

برای من بایستی چندین دفعه این کتاب خوب را بشنوم یک دفعه کافی نیست

2

میکرو کتاب بود بهتر میشد.توضیحات زیاد ااده و تکراری گفته. در کل‌میگه با خدا باش و خدایی کار کن و فکر کن

5

استادی که خودش همه چی رو تجربه کرده نه مثل خیلی کتابها فقط تخیل نویسنده است

3

من چرا احساس میکنم همه کتابهای دبی فورد یه مضمون دارن؟

5

بسیار عالی و کاربردی و انگیزشی

4

مطالب بسیار خوبن

4.2
(13)
78,000
٪30
54,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
پاکسازی آگاهی در 21 روز
پاکسازی آگاهی در 21 روز
پلی به عمیق ترین تمنای وجودتان

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پاکسازی آگاهی در 21 روز
٪30
پاکسازی آگاهی در 21 روز
پلی به عمیق ترین تمنای وجودتان
ماه آوا
4.2
(13)
78,000
٪30
54,600
تومان