0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بهترین سال زندگی شما

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی بهترین سال زندگی شما

ببینید، برنامه ریزی کنید، زندگی کنید
نویسنده:
دبی فورد
درباره بهترین سال زندگی شما

«بهترین سال زندگی شما می‌تواند صرف نظر از همه اتفاق‌های پیرامونتان از راه برسد، فقط منتظر شماست که تصمیم بگیرید و آن را از آن خود کنید. امسال باید انتخاب کنید چه کارها و رفتارهایی را می‌خواهید برگزینید. باید تصمیم بگیرید در ادامه مسیر زندگی می‌خواهید همان راه‌های تکراری را انتخاب کنید یا آماده‌اید مسیری جدید و متفاوت را برگزینید.» این جملات از نویسنده‌ی تاثیرگذاری مثل دبی فورد کافی است تا این بار جدی و مصمم‌تر بدون لغزش در مسیر هدف‌های خود گام بر داریم. فورد در کتاب بهترین سال زندگی شما چگونه ثابت‌قدم ماندن در همان مسیر تکراری پیشرفت که هر بار آن را نیمه رها می‌کردیم یا هیچ‌وقت در آن قدم نمی‌گذاشتیم را به بهترین شکل ممکن توضیح می‌دهد.

درباره کتاب صوتی بهترین سال زندگی شما

بهترین سال زندگی شما نوشته‌ی دبی فورد نویسنده و سخنران مشهور آمریکایی است که در سال 2013 منتشر شد. این کتاب از کتاب‌های نه گانه این نویسنده است که بعد از انتشار با فروش و استقبال بسیار خوبی رو به رو شد و تا امروز به چندین زبان در سراسر دنیا ترجمه شده است.

دبی فورد در این کتاب به خوانندگان خود راه و روش‌های رسیدن به اهداف و در نهایت موفقیت را نشان می‌دهد. آنچه در این کتاب به عنوان سال در نظر گرفته شده در واقع روزها و ماه‌هایی هستند که معمولا با انجام کارهای غیرضروری آن‌ها را به سادگی از دست می‌دهیم. فورد توضیح می‌دهد که شاید بسیاری از افراد مدام با خود به این موضوع برسند که چرا با وجود تلاش‌های مستمر همچنان به آن چیزی که می‌خواهند نرسیده‌اند؛ اما پاسخ این سوال واضح است. به این دلیل که هر کاری و هر موفقیت تنها نیازمند تلاش نیست بلکه یک برنامه درست در مسیر روشن می‌تواند افراد را به سوی اهداف آن‌ها سوق دهد. برنامه‌ریزی و قواعد آن دو شرایط مهم دارد که یکی قابل اجرا بودن آن و دیگری هدفمند بودن یا به نتیجه رسیدن است؛ اما چه اتفاقی می‌افتد که بسیاری از افراد برنامه‌ها و اهداف خود را در میان راه رها می‌کنند و سست می‌شوند. چه مشکلی در این موضوع وجود دارد. باوجود تمام علاقه و خواسته‌هایی که برای رسیدن به آن هدف دارند اما انگیزه از بین می‌رود. دبی فورد در این کتاب به همه افرادی که به دنبال راهی برای موفقیت و رسیدن به اهداف خود هستند روش‌های درست موفقیت را می‌آموزد. مهم‌ترین ویژگی کتاب بهترین سال زندگی شما قابلیت عمل‌گرایی آن و این که خواننده قادر خواهد بود با نوشتن اهداف به شفاف‌ترین شکل ممکن به آنچه می‌خواهد دست پیدا کند.

کتاب بهترین سال زندگی شما با ترجمه الهام شریف از سوی انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است. نسخه صوتی این کتاب با خوانش فرناز مرکباتی را انتشارات آوانامه تهیه و تولید کرده است. ترجمه دیگری از این کتاب با عنوان بهترین سال زندگی با ترجمه فرناز فرود از انتشارات کلک آزادگان منتشر شده است. البته توجه داشته باشید که کتابی با عنوان مشابه «بهترین سال زندگی تو» نوشته‌‌ی «دارن هاردی» نیز در بازار موجود است.

فهرست مطالب کتاب صوتی بهترین سال زندگی شما

مقدمه: بهترین سال زندگی خود را خلق کنید

بخش اول: رویاهایتان را زندگی کنید

فصل اول: عزم خود را جزم کنید

فصل دوم: پرده از رویای خود بردارید

فصل سوم: به دنیای پرعظمت خویش قدم بگذارید

بخش دوم: برنامه‌ریزی کنید

فصل چهارم: لوحی سفید خلق کنید!

فصل پنجم: مناطق ممنوعه

فصل پنجم: در خیابان دیگری قدم می‌زنم.

منطقه ممنوعه شماره 1: بهانه‌ها

منطقه ممنوعه شماره 2: افکار و گفتگوهای منفی درونی

منطقه ممنوعه شماره 3: بازی سرزنش

منطقه ممنوعه شماره 4: حق به جانب بودن

منطقه ممنوعه شماره 5: رفتار‌های مخرب

فصل ششم: برای سال جاری برنامه‌ریزی کنید

بخش سوم: زندگی کنید

فصل هفتم: یکپارچگی کامل

فصل هشتم: حال خوب

فصل نهم: لحظه‌ها را ثبت کنید

فصل دهم: خلق روزهای فراموش‌نشدنی

فصل یازدهم: مثل یک قهرمان زندگی کنید

فصل دوازدهم: تا رسیدن به اوج پرواز کنید

درباره دبی فورد نویسنده کتاب بهترین سال زندگی شما

دبی فورد Debbie Ford نویسنده، سخنران و معلم آمریکایی است که در حوزه روانشناسی کتاب‌های معروف و پرفروشی همچون نیمه تاریک وجود را نوشته است. کتابی که در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های سال نیویورک‌تایمز فرار گرفت.

 او در سال 1955 متولد و در سال 2013 بر اثر بیماری سرطان از دنیا رفت. دبی فورد در دانشگاه جی. اف. کندی در رشته‌ی روان‌شناسی با گرایش مطالعات آگاهی تحصیل کرد و در سال 2001 موفق شد تا جایزه‌ی فارغ‌التحصیل برگزیده‌ی سال را از همان دانشگاه دریافت کند.

دبی فورد یکی از افرادی است که تا امروز کتاب‌های موفق و الهام بخش زیادی داشته است. او کتاب‌های روان‌شناسی و معنوی زیادی دارد که برای بیشتر افراد کاربردی و مهم است. چرا که او با دست گذاشتن بر موضوعات مهمی که اغلب افراد با آن مواجه هستند در کتاب‌ها و سمینارهای خود مطرح کرده است و توانسته از درون و روحیات انسان و مشکلات افراد بگوید. فورد در کتاب‌هایش با لحنی روان و گیرا راه‌حل‌هایی برای کسب مهارت در شناخت و آگاهی از خود را ارائه می‌کند و افراد را به سوی کمال طلبی و موفقیت هدایت می‌کند.

از دیگر آثار دبی فورد می‌توان به «در آغوش سایه خود»، چرا مردم خوب، کارهای بد انجام می‌دهند و «طلاق معنوی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی بهترین سال زندگی شما می‌شنویم

هر سال در هر گوشه از دنیا اغلب ما در مراسم سال نو شرکت می‌کنیم. این مراسم فقط برای خوردن و آشامیدن و پایکوبی در کنار عزیزانمان نیست، برای مرور گذشته‌ها و حتی قدردانی از نعماتی که هم اکنون داریم نیز نیست. سنت سال نو در واقع برای آن است که تصمیم بگیریم تغییر کنیم؛ برای آن است که با خودمان عهد ببندیم کاری جدید یا متفاوت انجام دهیم. فرقی نمی‌کند بخواهیم شرایط مالی خود را بهبود ببخشیم یا روابطمان را با دیگران به ظاهر خود برسیم یا شغل‌مان را تغییر دهیم، همه ما به دنبال هدفی مشترک هستیم. هدف این است که می‌خواهیم سال پیش رو بهتر از سال گذشته باشد. پس چه اتفاقی می‌افتد؟ چرا عهدی که با خود می‌بندیم به چشم بر هم زدنی رنگ می‌بازد؟ چرا اکثر ما نمی‌توانیم به اهداف خود برسیم؟ چرا همه آن اهداف تا ماه بعد به کلی فراموش می‌شوند؟ آیا به این دلیل است که آن چه را تا ماه قبل می‌خواستیم دیگر نمی‌خواهیم؟ آیا اهداف و خواسته‌های ما تغییر می‌کنند؟ آیا تسلیم‌ شده‌ایم و از خواسته‌ی خود انصراف داده‌ایم با همه‌ی آن‌ها را در دستمال حریر پیچیده و دور انداخته‌ایم؟ تا به حال فکر کرده‌اید شاید دلیل موفق نشدن ما تنها این باشد که برای این اهداف برنامه‌ریزی نمی‌کنیم یا ابزار و شرایط لازم برای به سرانجام رسیدن آن‌ها را مهیا نمی‌سازیم؟
حال اگر قرار باشد امسال با هر سال متفاوت باشد، چه؟ اگر قرار باشد تمام روزهای سال جدید را با عزمی جزم طوری زندگی کنید که بدون توجه به هر اتفاق و پیشامدی بهترین سال زندگی‌تان را بسازید چه؟ اگر به شما بگویند برای خلق بهترین سال زندگی‌تان همه‌چیز در کنترل شماست به طوری که می‌توانید هرطور می‌خواهید آن را شکل دهید، خلق کنید و به دست بیاورید، چه؟ اگر همین امروز متوجه شوید انتخاب با شماست چه می‌کنید؟
خلق بهترین سال زندگی‌تان در لحظه‌ها نهفته است، بهترین سال زندگی شما به دستاوردهای بیرونی بستگی ندارد، بلکه از آن در پرده برداشتن از بزرگ‌ترین تمنای وجود شماست. بهترین سال زندگی شما سالی است که در آن همان چیزی شوید که همیشه می‌خواستید باشید. خودتان را با بهترین تصویری که می‌شناسید مجسم کرده و سعی کنید نیروهای خود را در آن جهت به کار گیرید. همان‌طور که یک مجسمه‌ساز از قطعه‌ای مرمر، مجسمه‌ای زیبا می‌تراشد، همه ما نیز باید زوائدی را که مانع از دیدن و بودن خود حقیقی‌مان می‌شود، بتراشیم و خود حقیقی‌مان را نمایان سازیم.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
282.۷۸ مگابایت
مدت زمان
۰۵:۰۸:۰۹
نویسندهدبی فورد
مترجمالهام شریف
راویفرناز مرکباتی
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۶/۰۹
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۸۲.۷۸ مگابایت
۰۵:۰۸:۰۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 48 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
اجرای روان 🎙️ (1)
5
ستاره
54 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
8 ٪
30 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من یک بار دیگه شنیدن این کتاب رو شروع کردم .با این تفاوت ک این بار همراه با عمل و تصمیم قاطعانه م هست .پیشنهاد می کنم همیشه ی دفترچه همراهتون باشه در کنار شنیدن نکته هایی ک احساس می کنید جهان داره از طریق دبی فورد رو ب شما می گه رو بادداشت کنید .من خودم این کار رو می کنم.دارم نتیجه هم می گیرم همین ابتدای کار .

3

کتاب بدی نیست منتها دیگه خیلی مسائلش مبتدی شده. اما راجع به گوینده... این طرز گویندگی برای رادیو خوبه نه گویندگی کتاب ? و البته حتی برای رادیو هم قدیمی شده. خیلی یکنواخت و حوصله سربره. صدای گوینده‌ خوبه ولی گویندگیشون واقعا حوصله سربره.

1

کاش امتیاز منفی هم داشتیم فقط می‌گه تو باید بهترین باشی اما نمی‌گه چجوری تمرین عملی‌ش هم اینجوریه که مثلا می‌گه؛ «تمرین عملی: سعی کنید بهترین باشید» واقعا خسته نباشی نویسنده‌جان

5

این کتاب واقعا عالیه بخصوص با صدای خانم مرکباتی،اونایی که اثر مرکب رو شنیدن پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو هم گوش بدن،نسبت به خیلی از کتابهایی که تو این حوزه نوشته شده کاملتر و بهتره

4

خیلی عالی بود ، پیشنهاد میکنم گوش بدید ، هم یاد میگیرید چطور یکسال خوب بسازید و هم لذت میبرید از گوش کردن بهش?

5
انگیزه‌بخش 🚀
اجرای روان 🎙️

اگر دکتر فرانکل و کارل گوستاو یونگ رو همه بشناسن، دنیا دیگه به هیچ اموزگاری، نیاز نداره روانکاوی یونگی=رستگاری=عرفان بزبان قابل فهم‌برای حتی مردان غرب و دانشگاهی

5

سال ۱۴۰۱ رو قراره طبق گفته های این کتاب شروع کنم.اخر ۱۴۰۱ میام این نظرمو نگاه میکنم ببینم چقدر پیشرفت کردم

3

کتاب خوبیه ولی عالی نیست. ارزش یکبار خوندن رو داره. ولی راوی خوب نیست تو تلفظ خیلی از کلمات سوت میزنه و گوش دادن به کتاب رو سخت میکنه

5

خواندن وگوش دادن این کتاب رو توصیم میکنم به کسایی که دنبال کسی می گردن که برای رسیدن به موفقیت راهنماییشون کنه

5

کتابی از یک نویسنده اصیل و مورد تایید بسیاری از اساتید بزرگ مالی

نمایش 20 نقد دیگر
4.1
(48)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
70,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بهترین سال زندگی شما
بهترین سال زندگی شما
ببینید، برنامه ریزی کنید، زندگی کنید
آوانامه
4.1
(48)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
70,000
تومان