0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اعتماد به نفس
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی اعتماد به نفس

دست یابی به آن و زندگی با آن
درباره اعتماد به نفس

باور کنید یا نه، اعتماد به نفس معجزه می‌کند. فاصله‌ای که بسیاری از ما با رؤیاهایمان داریم همین است؛ عدم اعتماد به نفس و خودباوری. بسیاری از انسان‌ها تنها به این دلیل فرصت‌هایشان را از دست می‌دهند که در اعماق وجودشان خودشان را لایق موقعیتی که در دسترسشان است نمی‌بینند. باربارا دی آنجلس، نویسنده‌ی معروف کتاب‌های انگیزشی در کتاب صوتی اعتماد به نفس از این موضوع صحبت می‌کند و راه‌هایی برای افزایش اعتماد به نفس در زندگی پیش روی خوانندگانش می‌گذارد.

درباره کتاب صوتی اعتماد به نفس

کتاب confidence, finding it and living it یکی از مشهورترین کتاب‌های باربارا دی آنجلیس است که اولین‌بار سال ۱۹۹۵ منتشر شد. این کتاب در مدت کمی به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های بازار تبدیل شد زیرا دست روی چیزی گذاشته بود که نقطه‌ضعف افراد بسیاری محسوب می‌شد. ایده‌های باربارا دی انجلیس درباره‌ی اعتماد به نفس با استقبال زیادی مواجه شد و او توانست به نگاه خاصش به این موضوع افراد زیادی را راهنمایی کند. دی آنجلس راه‌هایی برای اعتماد به خویشتن در مقابل خوانندگانش می‌گذارد و می‌تواند زندگی افراد را متحول کند.

فهرست کتاب صوتی اعتماد به نفس

فصل اول- در جست و جوی اعتماد به نفس و خودباوری واقعی

فصل دوم- چگونه از تخریب خویشتن دست بشوییم و به رؤیاهای خود اعتماد کنیم؟

فصل سوم- چگونه اعتماد به نفس و خودباوری را از همین اکنون در خود تقویت کنیم؟

فصل چهارم- چرا اعتماد به نفس ضعیف عادتی است که ترک آن مشکل است؟

فصل پنجم- چگونه سه نوع اصلی از اعتماد به نفس و خودباوری را در خود شکوفا کنیم؟

درباره باربارا دی آنجلس نویسنده کتاب صوتی اعتماد به نفس

باربارا دی آنجلیس متولد چهارم مارس ۱۹۵۱ است و در ایالت فیلادلفیا بزرگ شده است. او را به‌عنوان یکی از بهترین معلمان انگیزشی آمریکایی می‌شناسند. این نویسنده در رشته‌ی روانشناسی در دانشگاه سیرای لس آنجلس درس‌خوانده و دکترایش را هم از دانشگاه کلمبیا پسیفیک دریافت کرده است.

باربارا دی آنجلس بخشی از شهرتش را مدیون برنامه‌های تلویزیونی‌ای است که ساخته است. حوزه‌ی کاری او روابط عاشقانه و ازدواج بوده است و برنامه‌های روزانه‌اش افراد زیادی، مخصوصاً زنان را پای تلویزیون می‌کشاند. کتاب‌های این نویسنده هم از پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا به‌حساب می‌آیند. اگر بخواهیم به پرفروش‌ترین کتاب‌هایش اشاره کنیم، «رازهایی درباره‌ی مردان که هر زنی باید بداند:‌کتابی درباره‌ی عشق و روابط جنسی»، «رازهایی درباره‌ی زنان که هر مردی باید بداند: کتابی جامع درباره‌ی شناخت زنان»، «راهنمای زناشویی موفق»، «باهم بودن»، «رازهای عشق ورزی» و «آیا تو گمشده‌ام هستی؟» انتخاب‌های مناسبی هستند.

ترجمه و انتشار کتاب صوتی اعتماد به نفس به فارسی

کتاب اعتماد به نفس باربارا دی انجلیس چندین بار به فارسی برگردانده شده است. یکی از این ترجمه‌ها ترجمه محمدعلی کوثری است که با نام «جادوی اعتماد به نفس، پنج گام بنیادین برای دستیابی به خودباوری» شناخته می‌شود. ترجمه‌ی دیگری که از این کتاب وجود دارد ترجمه‌ی هادی ابراهیمی است. این ترجمه که با نام «اعتماد به نفس، دست یابی به آن و زندگی با آن» شناخته می‌شود را نسل نواندیش منتشر شده است. انتشارات آوانامه نسخه‌ی صوتی این ترجمه را با صدای فرناز مرکباتی چاپ کرده است. خرید و دانلود کتاب صوتی اعتماد به نفس در همین صفحه ممکن است.

کتاب صوتی اعتماد به نفس برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب باربارا دی انجلیس می‌تواند برای هرکسی که ضعف اعتماد به نفس آزارش می‌دهد مناسب باشد. اگر از آنچه دسته افرادی هستید که کمبود اعتماد به نفس و عزت نفس باعث شده است دیگران به خودشان اجازه بدهند رفتار نامناسبی با شما داشته باشند یا فرصت‌هایتان را به دلیل عدم توانایی در ارائه‌ی خودتان از دست می‌دهید کتاب باربارا دی آنجلس یک انتخاب عالی برای شماست. انتخابی که می‌تواند شرایطتتان را متحول کند. با به کار بستن نکات این کتاب می‌توانید آرام آرام به خودباوری دست پیدا کنید و از شخصیتی آرام و مطمئن لذت ببرید.

چند کتاب مختلف در حوزه‌ی اعتماد به نفس

موضوع اعتماد به نفس از آن موضوعاتی است که کتاب‌های زیادی درباره‌ی‌ آن نوشته شده است و دانلود انواع ویس روانشناسی اعتماد به نفس هم ممکن است. کتاب صوتی چگونه اعتماد به نفس داشته باشیم اثر رابین شارما یکی از این کتاب‌هاست و فایل صوتی اعتماد به نفس دکتر هلاکویی هم کاربردی است. دانلود کتاب صوتی اعتماد به نفس در ده روز با صدای فرشته پوستی هم توصیه شده است. همچنین می‌توانید به سراغ کتاب‌هایی مانند ۱۳۵ نکته برای اعتماد به نفس نوشته سوزان جفرز و کتاب راز اعتماد به نفس بروید. دانلود کتاب صوتی اعتماد به نفس به زبان آدمیزاد و دانلود کتاب قدرت اعتماد به نفس برایان تریسی هم کتاب‌های دیگری هستند که می‌توانند کمک‌کننده باشد.

در بخشی از کتاب صوتی اعتماد به نفس می‌شنویم

اولین قدم در راه تقویت اعتماد به نفس و خودباوری این است که وانمود نکنیم اعتماد به نفسمان از آنچه به راستی حقیقت دارد بیشتر است. بدین معنی که در ناامنی‌ها و بی‌اعتمادی‌هایمان با خودمان صادق باشیم. باید بدانید که چندان سخت نیست که خودمان را گول بزنیم و تظاهر کنیم که اعتماد به نفس خوبی داریم. فراموش نکنید اعتماد به نفس یک احساس درونی است، نه یک ادعا یا لاف. اما به چه روش‌هایی خودمان را گول می‌زنیم؟ بزرگی رؤیاهایمان را محدود می‌کنیم تا احتمال نرسیدن به آن‌ها را پایین آورده و بدین‌وسیله احساس ناتوانی و ضعف نکنیم. درباره‌ی نیازهای واقعی‌مان با خودمان صادق نیستیم که اگر در برآورده کردن آن‌ها ناتوان ماندیم حالمان بد نشود. فقط به کارهایی دست می‌زنیم که مستلزم رؤیایی با سختی‌های زیادی نباشد. از رؤیایی با موقعیت‌ها یا افرادی که ما را به مبارزه دعوت می‌کنند سر باز می‌زنیم. به خودمان می‌گوییم اهمیتی نداره، برای من یکی اصلاً هم مهم نیست. تصور کنید رؤیاهای زیادی در ذهن شما جمع شده‌اند که هنوز به آن‌ها جامه‌ی عمل نپوشانده‌اید. تحقق برخی از این رؤیاها فقط خواهان سطح اعتماد به نفس متوسطی است. برخی دیگر رؤیاهای بزرگی هستند که به‌مراتب اعتماد به نفس بالاتری را طلب می‌کنند. اگر اعتماد به نفس و خودباوری بالایی نداشته باشید به انبوهی از این رؤیاها نگاهی می‌اندازید و به خودتان می‌گویید: خب این رؤیاهای طول و دراز خواب و خیالی بیش نیست. به‌علاوه برام اهمیت چندانی هم نداره. رؤیاهای عملی و واقع‌بینانه همین چندتا هستن و می‌دونم که می‌تونم به اونا برسم. ازاین‌رو رؤیاهای کوچکی را که ساده‌تر می‌توان به آن‌ها دست یافت تعقیب می‌کنید. سپس پیش خودتان نتیجه گیری می‌کنید واقعاً اعتماد به نفس بالا و خوبی دارم و هیچ مشکلی تو این زمینه هم ندارم اما حقیقت آن است که خودتان را گول زده‌اید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دسته‌ها:
کلیدواژه‌های مرتبط:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
183.۰۴ مگابایت
مدت زمان
۰۲:۱۲:۵۹
نویسنده باربارا دی آنجلیس
مترجمهادی ابراهیمی
راویفرناز مرکباتی
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۸۳.۰۴ مگابایت
۰۲:۱۲:۵۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 15 مخاطب
5
ستاره
40 ٪
4
ستاره
53 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
6 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

محتوای کتاب خیلی خوبه اما متاسفانه راوی و گوینده در حرف های (س) و (ش) مدام صدایی مثل سوت زدن تولید میکنه که وقتی صدا زیاد باشه واقعا اذیت کنندس

4

متن کتاب جالبه و محتوا خوبی داره، ولی راوی هی ب زور سعی می‌کنه صدای حرف ش رو سوت بزنه ک واقعا زنندس و شنونده رو واقعا اذیت می‌کنه

4

کتابهای باربارا رو دوست دارم و ازشون لذت میبرم. این کتاب هم مستثنا نبود.

4

بد نیست ولی به نظرم مثل فیلم های اصغر فرهادی تموم شد !

4

امم خوبه بد نیست

4

كتاب جذابي است.

5

دوسش داشتم ?

4.2
(15)
48,000
٪30
33,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اعتماد به نفس
٪30
اعتماد به نفس
دست یابی به آن و زندگی با آن
آوانامه
4.2
(15)
48,000
٪30
33,600
تومان