0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رازهایی درباره ی عشق

معرفی، خرید و دانلود کتاب رازهایی درباره ی عشق

چگونه در همه حال عشق بورزیم؟
درباره رازهایی درباره ی عشق
تجسم کنید با همسرتان که بسیار نیز دوستش دارید مشغول گفت‌وگو هستید و احساس امنیت، گرما و سرزندگی می‌کنید. احساسی باشکوه از امنیت، اطمینان‌خاطر و خودباوری سراسر وجودتان را لبریز کرده است. شما احساس می‌کنید در جایگاه درستی قرار دارید، کاری درست انجام می‌دهید و با فردی مناسب هستید. هیچ فاصله‌ای میان شما نیست. گویی تنها یک قلب واحد در سینه‌ هر دوی شما می‌تپد. شما عاشق همسرتان هستید و به خود نیز عشق می‌ورزید؛ همچنین عاشق زندگی، حیات و سراسر هر آنچه زنده است، هستید. معاشقه و عشق‌ورزی شاید عمیق‌ترین و اغناکننده‌ترین احساس در انسان ‌باشد. هنگام معاشقه و عشق‌ورزی فاصله و جدایی میان شما و معشوق از میان برداشته شده و آنچه تجربه می‌کنید نه‌تنها فراتر از لذت نزدیکی و صمیمیت مطلق، بلکه تجربه‌ درهم آمیختن با معشوق است. در این حالت به ناگهان خلقت و تمام هستی، معنا و مفهوم پیدا می‌کنند و شما درمی‌یابید چرا و برای چه اینجا روی این کره‌ خاکی هستید. آنگاه همه‌ هستی بسیار ساده و قابل فهم می‌شود. آری، عشق‌ورزی نیز موهبتی جز این نیست. شاید تنها دلیل خیالبافی‌ها، رؤیاپردازی‌ها و جست‌وجوی بی‌وقفه‌ تمام انسان‌ها برای همسر ایده‌آل یا همان گمشده‌ همیشگی نیز تنها تجربه‌ لحظاتی از این حالت «بودن» است. جهان و جهانیان این رؤیای شما را با فیلم‌ها، کتاب‌ها، روزنامه‌ها، مجلات، نمایش‌های تلویزیونی، آگهی‌های تجاری و تبلیغاتی نیز تشویق و تأیید می‌کنند. تمام این عوامل فقط حاوی و دربردارنده‌ یک پیام برای شما هستند: «زندگی، عشق و دیگر هیچ». عشق‌ورزی تجربه‌ای شگفت‌انگیز، کامل، ایده‌آل، بی‌عیب و‌ نقص و فراموش‌ناشدنی است. اما این واکنش خیال‌انگیزِ شما روی دیگری نیز دارد: طرد و ترک‌شدن از جانب فردی که در سوی دیگر رختخواب خفته! ترس از این‌که به او نزدیک شوید و او شما را پس زند، یأس و سرخوردگی ناشی از این‌که بخواهید با یکدیگر باشید اما مشغله‌های زندگی این اجازه و امکان را به شما ندهد! وحشت از این‌که ندانید در سر و دل همسرتان چه می‌گذرد! ترس از این‌که دل و قلب خود را به روی شما ببندد و با شما سرد شود، دروغ بگوید، قالتان بگذارد و شما را ترک کند. نیازی نیست رؤیای شما از عشق به کابوس بدل شود، این کتاب به‌ این منظور نگاشته شده که به شما بیاموزد چگونه عشق بورزید و چگونه موهبت عشق را همواره زنده نگه ‌دارید. این کتاب درباره‌ روابط جنسی نوشته نشده، بلکه به این منظور نگاشته شده که روابط جنسی را به عشق و مهرورزی، آمیزه‌ جنسی را به عشق‌ورزی، لذت را به شور و وجد و رفاقت را به اتحاد و یگانگی بدل کند. این کتاب به شما خواهد آموخت چگونه مدهوشی و لذت روابط جنسی را به‌نحو شایسته تجربه کنید. عشق‌ورزی فقط یک عمل صرف فیزیکی نیست، بلکه می‌تواند کیفیت و ویژگی تجربیات هر روزه و هر لحظه‌ زندگی شما باشد، حال با کسی رابطه داشته باشید یا نداشته باشید. این کتاب شما را به سفری مهیج درباره‌ اسرار و گوشه‌های پنهان عشق خواهد برد. شما با آنچه خواهید آموخت، یک قدم به تحقق رؤیاهای خود نزدیک‌تر خواهید شد.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۹۳ مگابایت
تعداد صفحات
515 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۷:۱۰:۰۰
نویسنده باربارا دی آنجلیس
مترجمهادی ابراهیمی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
how to make love all the time
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۶/۰۳
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
69,900 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۹۳ مگابایت
۵۱۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.8
از 5
براساس رأی 21 مخاطب
5
ستاره
90 ٪
4
ستاره
4 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
4 ٪
12 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

از باربارا قبلا کتاب آیا تو آن گمشده ام هستی رو خونده بودم و مفید بودن اون کتاب برام باعث شد دلم بخواد این کتابش رو هم بخونم و عاشق این کتاب هم شدم چون با خوندنش به بعضی از اشتباهات خودم پی بردم یکیش اصل همه یا هیچ بود که من معمولا در حالت هیچ باقی می موندم خب حرفام به احتمال زیاد براتون گنگه اگر کتاب رو نخونده باشین فکر می کنم بیشتر مطالب کتاب می تونه برای کسانی به عشق و روانشناسی و همین طور رشد شخصی علاقه دارن مفید باشه فقط حس می کنم قسمت نامه محبت آمیز باید با احتیاط استفاده بشه!:-)) یعنی قسمتهای مربوط به ابراز خشمش ممکنه دردسر درست کنه ؛-)

5

من خیلی خیلی عاشق این نویسنده ام و اکثر کتاباشو خودم خصوصا این کتاب که واقعا عالی بود شاید حدودا. ده سال پیش این کتاب رو خوندم و همیشه فکر می کردم اسمش هنر عشق ورزیدنه. شایدم همونه اسمش رو تغییر دادن واقعا عالیه خصوصا کسانی که می‌خوام وارد رابطه بشن یا ازدواج کنن حتما این کتاب رو بخونن

5

این کتاب همین الان خوندنش تموم کردم‌. چیزای زیادی بود که ازش یاد گرفتم خوشحالم که خوندمش. راجع خیلی از مسائل تو رابطه گفته و راه حل و ایده داده که ریشه ایی بهش نگاه کنیم. حتی برای پایان رابطه هم مطلب داره. خوندنش رو توصیه میکنم.

5

کتابهای باربارا دی انجلیس واقعا ساده و روان و کاربردی و پرمعنا هستند…اینقدر دلنشین و واضح و مفید هست که احساس میکنی یک دوست خوب کنارته.معدن تجربه ای که بی ریا و بدون واهمه از خودش هم مینویسه.

5

هربار کتابو باز میکنم انگار داره یکی از مشکلاتمو حل میکنه و به سوالام جواب میده...کتاب مفاهیم عمیقی داره که برای عملی کردنشون باید زمان بزاری😇🤌

5

به نظر من براي همه انسان ها واجبه بدونن چطور در همه حال دست از عشق ورزيدن برندارن فقط مخصوص زن و شوهر نيست

5

این کتاب باربارا متفاوت و بسیار زیبا نوشته شده من پارادایم شدم

5

کتاب خیلی خوبیه پیشنهاد میکنم حتما بخونید چون لازمه برای همممه

5

برای همه واجبه

5

این کتاب برای همه لازم به شدت توصیه میکنم

نمایش 2 نقد دیگر
4.8
(22)
99,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
رازهایی درباره ی عشق
رازهایی درباره ی عشق
چگونه در همه حال عشق بورزیم؟

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رازهایی درباره ی عشق
رازهایی درباره ی عشق
چگونه در همه حال عشق بورزیم؟
انتشارات نسل نواندیش
4.8
(22)
99,900
تومان