0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
48 قانون قدرت
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب 48 قانون قدرت

نویسنده:
رابرت گرین
درباره 48 قانون قدرت

کتاب «۴۸ قانون قدرت» اثری است موثر که در هر جایگاهی ریاست کسب‌وکار، کارمندی یا زندگی شخصی‌تان به کار می‌رود. نویسنده‌ی کتاب، «رابرت گرین» مشهور است. لب کلام کتاب این است که باید طوری رفتار کرد که افرادی که فراتر شما هستند تحت تاثیر مثبت قرار گیرند، هرگز توانایی‌هایتان فریاد نزنید و با آن‌ها فخرفروشی نکنید، قطعا نتیجه‌ی حاصل شده،‌ بد و عکس می‌شود. در واقع، قدرت شما باید نرم در عین موثر باشد تا به واقع برای شما کار کند وگرنه شما از استعدادهایتان بهره نخواهید برد و موجب رشدتان نخواهد شد. این الهام گرفته از زندگی و آرای بزرگانی چون ماکیاولی، کیسینجر و... است. رابرت گرین کتاب را در سال ۱۹۹۸ با عنوان «The 48 Laws of Power» در بیش از ۶۰۰ صفحه نوشته شده است.

این کتاب از پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه‌ی خودیاری و بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار نسخه در آمریکا به فروش رفته است. این کتاب در کشورهای مختلفی از جمله ایران نیز شهرت به سزایی دارد. نسخه‌ی حاضر را فاطمه باغستانی به فارسی ترجمه کرده و ناشر آن انتشارات نسل نواندیش است. این کتاب مفصل بارها زیر چاپ مجدد رفته و مخاطبان بسیاری در ایران دارد. علاقه‌مندان می‌توانند نسخه‌ی الکترونیکی کتاب در میان بخش کتاب‌های فلسفه فیدیبو بیابند.

درباره‌ی رابرت گرین

رابرت گرین (Robert Greene) نویسنده و مربی موفقیت و خودیاری آمریکایی در ۱۹۵۹ در لس‌آنجلس دیده به جهان گشود. وی در زادگاهش بالید و برای تحصیلات عالی به دانشگاه‌های برکلی و ویسکانسین در مدیسون رفت و در رشته‌ی مطالعات کلاسیک تحصیل کرد. وی برای مجلات و نشریان مختلفی در زمینه‌های متعددی قلم می‌زد و به عنوان خبرنگار و ویراستار نیز فعالیت دارد. از وی بیش از ۶۰ کتاب منتشر شده است که مشهورترین‌شان همین اثر حاضر است. برای نمونه کتاب‌های زیر از دیگر آثار گرین هستند:

دو دلیل که باید کتاب ۴۸ قانون قدرت را بخوانیم؟

  • برای هر کاری باید قدرت کافی و شایسته‌ای داشته باشیم. این کتاب قوانینی که ما را به قدرت می‌رساند، تشریح می‌کند، خواندن آن برای همه‌ی خوانندگان ضرورت دارد.
  • نویسنده توانسته یک دایره‌المعارف برای این موضوع فراهم آورد، این باعث می‌شود خواننده به مسایل مهمی به صورت به جامع و یک جا دسترسی داشته باشد.

در قسمتی از کتاب ۴۸ قانون قدرت می‌خوانیم

آدمی پیچیده‌ترین موجود است و می‌توان او را یک عمر نظاره کرد، بی‌آنکه به شناخت کاملی از او دست یافت، پس بسیار مهم است که از همین حالا کسب مهارت در این زمینه را شروع کنید. قبل از هر چیز این اصل را به خاطر بسپارید هرگز بین کسی که بررسی می‌کنید و کسی که به او اعتماد می‌کنید، تفاوتی قائل نشوید. هرگز به طور کامل به کسی اطمینان نکنید و همواره همه افراد را از جمله دوستان و کسانی که عاشقشان هستید، زیر نظر بگیرید.

باید بیاموزید همیشه مسیر غیر مستقیم دستیابی به قدرت را در پیش بگیرید. فریبکاری‌هایتان را زیر نقاب مهربانی پنهان کنید. مثل توپ بیلیارد باشید که قبل از رسیدن به هدف، چندین بار به توپ‌های دیگر و کناره‌های میز برخورد می‌کند. حرکات شما نیز باید طوری باشند که طرف مقابل نتواند آنها را تشخیص دهد. در دربار امروزی تنها می‌توانید با تمرین غیرمستقیم در شرایطی که مجری اصلی بازی هستید به پیروزی برسید و الگوی اصالت باشید. کتاب ۴۸ قانون قدرت را نوعی کتاب راهنما در مورد هنر عملکرد غیر مستقیم بدانید این قوانین براساس نوشته‌های مردان و زنانی است که بازی قدرت را بررسی کرده‌اند و بر آن تسلط یافته‌اند. محدوده زمانی این نوشته ها به بیش از سیصد سال پیش بازمی گردد و در تمدنهای مختلفی همچون چین باستان و رنسانس ایتالیا پدید آمده است.

پنج پیشنهاد برای خوانندگان کتاب ۴۸ قانون قدرت

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
2.۷۷ کیلوبایت
تعداد صفحات
640 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۱:۲۰:۰۰
نویسندهرابرت گرین
مترجمفاطمه باغستانی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۲.۷۷ کیلوبایت
۶۴۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 87 مخاطب
آموزنده 🦉 (5)
پربار 🌳 (3)
5
ستاره
60 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
10 ٪
1
ستاره
10 ٪
30 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

به هیچ وجه پیشنهادش نمیکنم. یکی از بدترین کتابهایی بود که خوندم.. کتابیه که کلاه گذاشتن سر دیگران رو یه عمل خوب نشون میده !! در واقع شما در این کتاب با ارزش های اخلاقی خداحافظی می کنین، و زندگی رو طوری جلوه میده که بجای تشویق کردن به رعایت ارزش های اخلاقی، متاسفانه ضدارزش ها رو به عنوان یه کار درست و زرنگی فرد معرفی میکنه !! خودم چند سال قبل کلی پول بابت کتابش داده بودم اما به زور تا نصفه هاش خوندم و دیگه نتونستم اون حجم از ترویج بی اخلاقی رو تحمل کنم و برای همیشه گذاشتمش کنار.. هیچوقت سراغ این کتاب نرید..

2

واقعا مترجمان محترم چطور میتونن انقدر راحت خیانت در امانت کنند، خانم باغستانی محترم هر جایی رو خواستن حذف کردن ، هر جایی رو خواستن با سلیقه خودشون ترجمه کردن و بعضی جاها هم به صراحت تمام اشتباه ترجمه شده. حیییییییف از کتب رابرت گرین که بخواد اینجوری ترجمه بشه. انگلیسیتونو تقویت کنید و اورجینال بخونید همیشه.

5

این کتاب فوق العاده س این کتاب بی رحمی این دنیا رو نشون میده و آدم متوجه میشه توی چه دنیای درنده ای داره زندگی میکنه بنظرم این کتاب داره قانون بقا رو آموزش میده آموزش میده که چطوری در چنین دنیای بی رحمی بقا پیدا کنیم و رشد کنیم هرکسی که به دنبال رشده و میخواد در این دنیا نه تنها بقا پیدا کنه بلکه رشد کنه و به اهدافش برسه باید این کتاب رو چندین و چندین بار بخونه و قوانین رو به موقع و بجا رعایت کنه صددرصد پیشنها میشه این کتاب

4

برای خواندن چنین کتابی با چنین حجمی، توصیه میکنم ابتدا در خصوص روان بودن ترجمه مطمئن بشید تا توی ذوقتون نخوره. این کتاب با دو ترجمه از دو ناشر مختلف در فیدیبو و بازار موجود است که به نظر بنده که کتاب انتشارات دیگر را مطالعه کردم، ترجمه ی انتشارات نسل نو اندیش بسیار بسیار روانتر و قابل فهم تر بود.

5

کتاب خیلی خوبیه هم صدای گوینده به دل میشینه هم راه روش های خوبی داره برای شناخت دوستان گرگ سفت درضمن در کنار سیاست انسانیتم فراموش نکنین سیاست رو برای کسانی اجرا کنین کسانی رو به فنا بدین ک منتظرن ضربه ب شما بزنن شما ضربه نهایی رو بزنین بهش غافل گسرش کنین نشون بدین بازی دست کیه واقعا کتاب عالی هست مچکرم از گوینده و عاومل ان سپاس فراوان خدانگهدار

5

در حال خواندنش هستم کتاب ضداخلاقی هست ولی لااقل کمک میکنه بشناسیم ادم های دنیای اطرافمون رو و کمی روی ضعفهای شخصیتی خودمون مثل ساده لوحی کارکنیم تا لااقل طعمه نباشیم و باسیاست برخورد و رفتار کنیم ب نظر منکه عالیه کتابش

5

فوق العاده 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 خداروشکر به این زودی ها صفحات تموم نمیشه 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

4

توی فیبیدو این کتاب با دو مترجم و دو نشر مختلف و تفاوت قیمتی نسبتا قابل توجهی گذاشته شده، چه فرقی دارن؟!!

1

نهایت عالی بود واقعا افکارم را به انگیزه مثبت قرار داد. تشکر خاص از بابت نشر. کم یاب تان. برای همه رفیقان کتاب ترجیع میدهم به هر گزاف گذاری این کتاب را از ان خود نماید . سپاس بی پاین از هدیه تان

2

خوشم نیومد زیادی خودخواهانه‌ست خلاصه تمام کتاب میشه از مردم به عنوان نرده‌بان استفاده کن و ازشون سوءاستفاده کن تا موفق بشی

نمایش 20 نقد دیگر
4
(101)
آموزنده 🦉 (5)
119,900
٪40
71,940
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
48 قانون قدرت
48 قانون قدرت
رابرت گرین

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
48 قانون قدرت
٪40
48 قانون قدرت
رابرت گرین
انتشارات نسل نواندیش
4
(101)
آموزنده 🦉 (5)
119,900
٪40
71,940
تومان