0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
48 قانون قدرت
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی 48 قانون قدرت

نویسنده:
رابرت گرین
درباره 48 قانون قدرت

وقتی به افراد موفق و قدرتمند نگاه می‌کنیم، می‌فهمیم که آن‌ها با دیگران فرق دارند. شاید ندانیم این تفاوت دقیقا چیست و از کجا نشات می‌گیرد، اما با یک نگاه کلی متوجه می‌شویم آن‌ها قدرت تاثیرگذاری بیشتری نسبت به سایرین دارند. «رابرت گرین» نویسنده کتاب ۴۸ قانون قدرت، به بررسی تاریخِ افراد قدرتمند و تاثیرگذار پرداخته و الگوهای رفتاری و شخصیتی مشابه آن‌ها را برای شما در این کتاب فاش ساخته است. شما با یادگیری ۴۸ قانون و تکنیک‌های این کتاب، به خوبی یاد می‌گیرید که چگونه فردی جسور، قدرتمند و موثر باشید. فرمول فوق‌العاده گرین را یاد بگیرید و درون خودتان را شکوفا کنید.

کتاب ۴۸ قانون قدرت؛ قوانینی برای قدرت‌طلب‌ها!

کتاب ۴۸ قانون قدرت (The 48 Laws of Power) یکی از موفق‌ترین کتاب‌های حوزه توسعه فردی و خودیاری است که توسط رابرت گرین در سال ۱۹۹۸ به زبان انگلیسی منتشر شد. این کتاب خیلی زود توانست رکورد فروش را بزند و به یکی از مشهورترین کتاب‌های این حوزه تبدیل شود. حضور ۴۸ قانون قدرت در لیست «پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز» و لیست «کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد»، دلایلی بر موفقیت این اثر است.

یکی از نقاط قوت این کتاب، تمرکز روی مثال‌های عینی و واقعی از افراد موفق و قدرتمندی است که در طول تاریخ زندگی می‌کردند. گرین با سرک کشیدن به زندگی نخبگان گذشته و معاصر و مطالعه‌های فراوان، دریافت که افرادی مثل سزار، سون تزو، ماکیاولی، الیزابت یکم، هایله ثلاثی و...، دارای ویژگی‌هایی مشترک با یکدیگر هستند. نویسنده با بررسی دقیق‌تر این رفتارهای مشابه، به ۴۸ قانون رسید که اگر کسی از آن‌ها استفاده کند، می‌تواند مثل افراد موفق به قدرت برسد.

بسیاری از خوانندگان، این اثر را از جهاتی شبیه به کتاب «شهریار» اثر ماکیاولی دانسته‌اند. ماکیاولی در این کتاب بی‌پرده از میل انسان به کسب قدرت و حرصی که او برای کسب جایگاه بالا دارد صحبت کرده است و در نهایت، راه‌کارهایی را برای قدرتمند شدن پیشنهاد داده. اما کتاب شهریار در نظر بعضی از مخاطبان، دارای پیشنهادهای غیراخلاقی برای کسب قدرت است. اما باید توجه کرد که هم ماکیاولی و هم رابرت گرین، از منظر واقع‌گرایانه به بیان دیدگاه‌های خود می‌پردازند و شنونده باید تاب رویارویی با واقعیت را داشته باشد و از قضاوت دست بردارد. گرین بیشتر از آن‌که از منظر اخلاقی به مباحث بپردازد، سعی دارد با عینک واقعیت آن‌ها را ببیند.

شما می‌توانید این کتاب را از فیدیبو دانلود کنید.

موفقیت‌های کتاب ۴۸ قانون قدرت

اثر حاضر یکی از موفق‌ترین کتاب‌های توسعه فردی است که هم در ایران و هم در کشورهای دیگر بارها ترجمه شده و مورد تقدیر قرار گرفته است. از جمله موفقیت‌های بارز این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فروش بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نسخه در آمریکا
  • ترجمه به بیش از ۲۴ زبان زنده دنیا
  • رتبه یک فروش در لیست کتاب‌های انگیزشی-بیزینس و خودیاری (آمازون)
  • رتبه یک فروش در لیست کتاب‌های فلسفه اجتماعی (آمازون)

آشنایی با ترجمه‌های مختلف کتاب

این کتاب تا حالا بارها به زبان فارسی ترجمه و توسط نشریه‌های مختلف منتشر شده است. از جمله نسخه‌های موفق این اثر می‌توان به نسخه ترجمه‌شده «شهروز فرهنگ»، نسخه ترجمه‌شده «فرناز کامیار» و نسخه «مهدیه شعبانی‌فغفوری» اشاره کرد که همگی جزو ترجمه‌های خوب و روان هستند.

شما می‌توانید نسخه‌های الکترونیکی ترجمه‌های بالا را از وبسایت یا اپلیکیشن فیدیبو دانلود کنید.

کتاب صوتی ۴۸ قانون قدرت را بشناسید

یکی دیگر از نسخه‌های موجود این کتاب، نسخه صوتی است که توسط «فاطمه باغستانی» به فارسی برگردانده شده و «امید تقوی» آن را با لحنی شیرین و روان خوانده است. این اثر توسط نشر آوانامه در سال ۱۴۰۱ منتشر شده است. نسخه صوتی در ۴۸ بخش مختلف که هرکدام دربردارنده یک قانون مجزا است منتشر شده و هر بخش حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه  و در مجموع ۲۹ ساعت و ۲۲ دقیقه است. اگر بتوانید روزی ۲ ساعت را صرف شنیدن کتاب کنید، می‌توانید در عرض دو هفته آن را به پایان برسانید. در اپلیکیشن فیدیبو امکان افزایش سرعت صدا امکان‌پذیر است که در این صورت می‌توانید در زمان کمتری کتاب را تمام کنید.  

چه کسانی از گوش دادن به این کتاب لذت می‌برند؟

اثر موفق رابرت گرین یکی از کتاب‌هایی است که محدود به دسته خاصی از مخاطبان نمی‌شود و هرکسی با شنیدنش می‌تواند لذت ببرد. این اثر روان و ساده نوشته شده و دارای راه‌کارهای عملی برای موفق شدن و پیدا کردن قدرت است. اگر شما هم دوست دارید یک کتاب اثرگذار بخوانید و در زندگی شخصی و اجتماعی خود فردی موثر و قدرتمند باشید، حتما به این کتاب صوتی گوش دهید.

درباره رابرت گرین، نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز

رابرت گرین (Robert Greene) یکی از نویسندگان موفق آمریکایی است که بعد از نوشتن کتاب ۴۸ قانون قدرت به شهرت رسید و توانست به یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک‌تایمز تبدیل شود. این نویسنده در سال ۱۹۵۹ در لس‌آنجلس و در یک خانواده یهودی به‌دنیا آمد. او تا قبل از نویسندگی، حدود ۷۰ شغل از کارگری در ساختمان گرفته تا ویراستاری در نشریات و نویسندگی در هالیوود را تجربه کرده و هیچ‌وقت راه یادگیری را به روی خودش نبسته بود.

محبوبیت و موفقیت این نویسنده تا اندازه‌ای است که نیویورک‌تایمز درباره او گفته: «ماکیاولی جدیدی به ظهور رسیده است.» از جمله دیگر کتاب‌های موفق این نویسنده می‌توان به «هنر سرچشمه»، «۳۳ استراتژی جنگ»، «قانون »۵۰، «تسلط» و «قوانین طبیعت انسانی» اشاره کرد. همه این کتاب‌ها جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی در حوزه توسعه فردی هستند.

بعد از ۴۸ قانون قدرت چه کتاب‌هایی بخوانیم؟

طرفداران آثار توسعه فردی و خودیاری به خوبی از اهمیت مطالعه برای افزایش توانایی‌ها و مهارت‌های شخصی خبر دارند. اگر شما هم جزو آن دسته از مخاطبان هستید و از گوش دادن به کتاب ۴۸ قانون قدرت لذت بردید، کتاب‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم را بخوانید:

در بخشی از کتاب می‌شنویم

هرگز هدفی را که در سر دارید برای دیگران فاش نکنید تا آن‌ها در ابهام و تاریکی بمانند. اگر هیچ آگاهی‌ای نسبت به کارهای آتی شما نداشته باشند، نمی‌توانند خودشان را برای حمله یا حتی دفاع تجهیز کنند. آن‌ها را گیج و گمراه کنید. به این ترتیب وقتی از اهداف‌تان آگاه می‌شوند که دیگر خیلی دیر شده است. از طعمه‌های وسوسه‌انگیز و شاه‌ماهی‌های قرمز استفاده کنید تا مردم را از هدف‌تان دور کنید. اگر احتیاط نکنید و در طی مسیر کسی به اهداف شما پی ببرد، هرچه رشته‌اید پنبه می‌شود. به جای مخفی کردن، به آن‌ها آدرس اشتباه بدهید.

با قرار دادن شاه‌ماهی‌های قرمز در طی مسیر، دیگران را از رد شکار دور کنید. صداقت کاذب داشته باشید، علائم مبهم بفرستید و نشانه‌های گمراه‌کننده بدهید. وقتی دیگران نتوانند واقعیت را از دروغ تشخیص دهند، به درک هدف واقعی شما قادر نخواهند بود. از مهارت، زحمت، دانش و دوندگی مردم بهره بگیرید تا حضور خود را پررنگ‌تر کنید. با این کار نه تنها در وقت و انرژی ارزشمندتان صرفه‌جویی می‌شود، بلکه کارآمدی شما افزایش می‌یابد. در پایان همکاران و دستیاران‌تان فراموش خواهند شد و شما در یادها باقی خواهید ماند. هرگز کارهایی را که دیگران می‌توانند برایتان انجام دهند، خودتان انجام ندهید. در

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
1.۵۹ گیگابایت
مدت زمان
۲۹:۲۱:۵۱
نویسندهرابرت گرین
مترجمفاطمه باغستانی
راویامید تقوی
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۰۴
قیمت ارزی
8 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱.۵۹ گیگابایت
۲۹:۲۱:۵۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 90 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (10)
آموزنده 🦉 (9)
5
ستاره
55 ٪
4
ستاره
15 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
15 ٪
43 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

اینکارو با مغز خودتون نکنین! هرچقدر بگم این کتاب تا چه حد اثر منفی بر طرز فکر و دیدم به دنیا داشته کم گفتم! خرافات منفی ای که در فرهنگ های سمی وجود داره و داشته رو اومده در قالب "قانون قدرت " بیان کرده و این فکر رو میندازه تو سرت که دنیا جای بسیار تاریک و ناخوشایندیه که فقط دروغگو ها و آدمای به درد نخور توش به موفقیت میرسن. داستانایی که اورده برای اثبات حرفاش عموما شایعه های قدیمی و بی نهایت بی پایه اساس هستن یا اینکه اومده بدترین برداشت ممکن رو از یه داستانی کرده که تو میتونی هزار برداشت ازش داشته باشی. قطعا هر کتابی هم چیزای مثبت و هم منفی داره ولی وقتی میذاری تو ترازو ارزش مطالعش مشخص میشه و شدت صدمه ای که این کتاب میزنه به قدری زیاده که قسمتای خوبشو کاملا بی ارزش میکنه! من به عنوان کسی که تو فرهنگ بدبینانه ی ایران بزرگ شده به قدر کافی افکار سمی و غیر واقعی نسبت به دنیا دارم نیازی نبود مغزمو بیش از پیش با این ادعا های پوچ که اساسا با روان انسان و علوم اجتماعی و نورولوژی در تضاده پر کنم!خلاصه اینکه اگه فکر کنیم که "نه من حواسم هست و فقط چیزای خوبو میگیرم و چه و چه" داریم خودمونو گول میزنیم. این چیزا در ناخودآگاه انسان جمع میشه و تاثیرشو بر شخص و در نتیجه بافت جامعه میذاره. خلاصه این که ما نسبت به آنچه اجازه ی ورود به مغزمون رو بهش میدیم مسولییم. کتابای خیلی بهتری هستن که میتونید ازشون یاد بگیرید. از روی کنجکاوی این بلا رو سر خودتون نیارین مثل من-_-"

1

سلام ۴دقیقه نمونه صوتی گذاشتید نصفش آهنگه نمیشد حداقل آنقدر مطلب میزاشتی که آدم بتونه تشخیص بده که آیا این کتاب بدرد میخوره یا نه بنظرم خصاصت بخرج دادید

1

نظرم اینه برای معرفی کتاب بهتره ی بخش حتی شده کوتاه از یکی از فصول باشه نه معرفی و آهنگ اینکه نشد نمونه این اسمش معرفی هست

4

پول یه قلیون و چای !شایدم یه قهوه یا لته ! یه بسته اینترنت واسه اینستا گردی و وقت تلف کردن چقدره؟

5

این کتاب مثل یادگرفتن گشایش ها و تکنیک های شطرنجه که قبلا استفاد شدن و این توی زندگی کاربرد داره واقعا همه انسان ها در خلوت خودشون یک چهره بد هم دارن شاید برای شما نباشه اما انسان ها همیشه دشمن دارن! حتی خوب ترین انسان ها! اگه زیاد خوب باشید حتی دشمن بیشترهم میشه اما این کتاب درواقع برای دربار و بین مقام های قدرت هست و نباید توی زندگی معمول زیاده روی کرد.

5

کتاب بسیار جدی و اموزنده ای بود. البته مطالبش خطرناک هم میتونه باشه. نویسنده بیشتر خطرات زندگی و خطرات افرادی که میخوان به قدرت برسن رو بیان کرده. نویسنده حتی راه کلاه برداری و شیادی رو هم گفته که البته خواننده خوب این راه هارو یاد میگیره و تو زندگی از این خطرات جلوگیری میکنه.

2

قیمت این کتاب خیلی بالاست چه خبره

4

این کتاب مخاطب خاص داره.اگر مخاطب خاص باشید خوشتون میاد قوانین باهم تناقض داره.یجا میگه دشمنان رو نابود کنید یجا میگه بعنوان دوست انتخاب کنید.توضیحات مختصر داده بدون دانش زمینه‌ایی استفاده از این کتاب خطرناکه

5

نظرم راجه به اونایی ک میگت گرونه سر گردنس و غیره دوستان عزیز من خریرمش و دارم استفاده میکنم از هنر گوینده گان با صدای خیلی خوب دل نشین ۱۰۰ تومن پولی نیس برای همچین کتاب با مفهوم و عالی پول یه پیتزا بیش نیس به خشکر از فیدیبو

5

واقعا عالی بود از نظر من.....یکی از قانوناشو همین دیروز انجام دادم خیلیم جواب مثبتی گرفتم....ولی اگه دنبال کتابای با فاز مثبت هتسد گوش نکنید اینو...این کتاب میخاد قدرتو با خباثت و بی حد و مرز بودنش توضیه و اموزش بده...

نمایش 33 نقد دیگر
3.9
(90)
انگیزه‌بخش 🚀 (10)
171,000
٪30
119,700
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
48 قانون قدرت
48 قانون قدرت
رابرت گرین

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعه صوتی رابرت گرین
شامل 7 عنوان کتاب
48 قانون قدرت
٪30
48 قانون قدرت
رابرت گرین
آوانامه
3.9
(90)
انگیزه‌بخش 🚀 (10)
171,000
٪30
119,700
تومان