0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جادوی فکر بزرگ

معرفی، خرید و دانلود میکروبوک جادوی فکر بزرگ

ناشر:
فیدیبو
درباره جادوی فکر بزرگ

کتاب «جادوی فکر بزرگ» اثری پرآوازه در زمینه‌ی روانشناسی و موفقیت است. کتابی دهه‌ها و نسل‌های مختلفی را در نیل اهداف و موفقیت یاری کرده است. این کتاب برای هرکسی که می‌خواهد به رازهای یک تفکر پیروز پی ببرد، راهنمایی جامع و جالب توجه است.

این کتاب را استاد کسب‌وکار و بازاریابی آمریکایی شهیر دکتر دیوید جی. شوارتز در سال ۱۹۵۹ به رشته‌ی تحریر درآورده است.  اثر حاضر موجب شهرت و شناخته شدن نویسنده شده است. نسخه‌ی انگلیسی کتاب را انتشارات تاچ‌استون (Touchstone) با عنوان «The Magic of Big Thinking» در ۲۳۸ صفحه در آمریکا منتشر کرده است و نسخه‌ی ویرایش یافته‌ی آن نیز در سال ۱۹۸۷ عرضه شده است. این کتاب علیرغم اینکه بیش از ۶۰ سال پیش تالیف شده، همکنون هم در بسیاری از فهرست‌های کتاب‌های موفقیت و خودیاری و روانشناسی در لیست صد کتاب برتر قرار دارد. به استناد آمارهای ناشر و فروشگاه آمازون، بیش از ۶ میلیون نسخه در ایالات متحده از این کتاب به فروش رسیده است. میکروبوک این کتاب در زمان ویرایش دومش، در آمریکا عرضه شده است.

این کتاب و میکروبوک آن به زبان‌های بسیاری برگرداننده شده و در ایران نیز از سوی مترجمان و ناشران به فارسی ترجمه و عرضه شده است. نسخه‌ی میکروبوک پیش‌رو را سمیرا توسلی ترجمه کرده و به کوشش آفرینش کتاب الکترونیک فیروزان یا همان فیدیبو در بخش میکروبوک این وبسایت در دسترس خوانندگان قرار گرفته است.

موضوع میکروبوک جادوی فکر بزرگ چیست؟

در این کتاب، نویسنده کوشیده است چارچوبی برای برنامه‌ریزی و موفقیت در همه‌ی عرصه‌های زندگی از امور خانوادگی تا فعالیت‌های شغلی و اقتصادی ارائه دهد. اثر حاضر حاوی این پیام است که در برنامه‌ای ساخت‌یافته و منطقی، شما ذهن، باور و اعتقادتان را به طور راسخ و تمرکزیافته بر خواسته‌ها و رویاهایتان مسلط می‌سازید و در همین راستای ذهنیت‌تان شروع به برنامه‌ریزی و تلاش می‌کنید، همین برای رسیدن به همه‌ی خواسته‌هایتان کفایت می‌کند. نویسنده به خوانندگانش یک نوید و امید بزرگ می‌دهد، شما برای رسیدن به موفقیت به هیچ استعداد یا توانایی ویژه‌ای نیاز ندارید، بلکه باید عادت‌های ذهنی و ساختار تفکرتان را به بهترین وجه تنظیم کنید تا بتوانید به سوی اهداف پیشروی کنید. برای موفقیت لازم نیست گام‌های بزرگی و عجیبی بردارید، فقط کافی است اندکی پیش بروید و کم‌کم موانع را بردارید.

نویسنده میکروبوک جادوی فکر بزرگ کیست؟

دیوید جوزف شوارتز جونیور (David Joseph Schwartz, Jr) استاد دانشگاه، نویسنده و مربی انگیزشی آمریکایی بود که به سال ۱۹۲۷ زاده شد و در سال ۱۹۸۷ در حالی شصت ساله بود، از دنیا رفت. او که از چهره‌های مشهور روانشناسی موفقیت، اصول رهبری و مدیریت و مسائل خودیاری به شمار می‌رفت، از دانشگاه نبراسکا لیسانس خود را دریافت کرد و در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، در دانشگاه ایالتی اوهایو، بیزنس خواند. شوارتز استاد دانشگاه ایالتی جورجیا و مدیر دپارتمان مالی و تجارت این دانشگاه بود. وی که با کتاب حاضر از چهره‌ی دانشگاهی به شخصیتی شناخته شده در سطح عام مردم تبدیل شد ولی یک کتاب دیگر بیشتر ننوشت و تمرکز خود را به مقالات و سخنرانی‌هایش اختصاص داد. وی توانست با مقالات خود درباره‌ی نقش انگیزه و خودیاری تحولی در این عرصه را رقم بزند.

چرا باید میکروبوک جادوی فکر بزرگ را خواند؟

این کتاب را استاد و نویسنده‌ای چیره‌دست نوشته است. وی با علم و آگاهی و تجارب آکادمیک و زندگی زیسته‌اش این کتاب را نوشته است. از این رو می‌توان به این نوشته اعتماد داشت و دلی آسوده آن را خواند و حتی به کار بست. از سوی دیگر، هر خواننده‌ای که قصد دارد بر ذهن خود به جهت پیروزی و موفقیت تسلط یابد راهنمای خوب و ساده لازم دارد. این کتاب دقیقا همان راهنمایی است که می‌تواند خوانندگان به سو هدایت کند. لازم به تذکر نیست که نقطه قوت کتاب کاربردی بودن آن است.

در بخشی از میکروبوک جادوی فکر بزرگ می‌خوانیم؟

می‌توانیم به این خوبی تشخیص دهیم؟ چون اجداد ما طی میلیون‌ها سال زبانی برای صحبت کردن نداشتند ارتباط منحصر به زبان بدن و حالات صورت می‌شد، نه کلمات و جملات می‌توانیم افکار و نگرش‌ها را بخوانیم چون این توانایی اجداد ما را زنده نگه داشته.

نگرش‌ها آینه ذهن هستند فردی با نگرش منفی واکنش متفاوتی نسبت به فردی با نگرش مثبت دریافت خواهد کرد پس اگر می‌خواهید از تعامل با دیگران بهترین نتیجه را بگیرید باید نگرش مثبتی اتخاذ کنید.

یک راه برای حفظ نگرش مثبت این است که همیشه کاری که از نظر اخلاقی درست است انجام دهید وقتی کاری انجام میدهید که حس خوبی به آن ندارید مثلا دروغ گفتن یا برداشتن چیزی بدون اجازه احساس گناه به خود تحمیل کرده و اعتماد به نفس خود را از دست میدهید. این احساسات منفی خود را در نگرش بد نشان میدهند از طرف دیگر راحت و راضی بودن نسبت به تصمیمات خود باعث اعتماد به نفس و بهبود نگرش و خلق‌وخو می‌شود.

روش دیگر برای حفظ نگرش مثبت این است که خوب لباس بپوشید. وقتی ظاهر خوبی دارید، احساس مهم بودن می‌کنید و دیگران هم شما را مهم می‌پندارند. سعی کنید این اصل را همیشه حتی در رفت‌وآمدهای روزانه هم رعایت کنید.

پیشنهادهایی برای خوانندگان کتاب جادوی فکر بزرگ

اگر خوانندگان کتاب حاضر که با آن توانسته‌اند ارتباط بگیرند، قصد ادامه‌ی مطالعات و گسترش دانستنی‌های خود را دارند، چهار پیشنهاد پیش‌رو می‌تواند برایشان جذاب و خواندنی باشد:

 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
116.۳۰ کیلوبایت
تعداد صفحات
20 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۴۰:۰۰
نویسنده دیوید جی شوارتز
مترجمسمیرا توسلی
ناشرفیدیبو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۹/۲۵
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۱۱۶.۳۰ کیلوبایت
۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 53 مخاطب
5
ستاره
49 ٪
4
ستاره
37 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
1 ٪
1
ستاره
5 ٪
34 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

نسخه کامل کتاب رو امکانش هست بذارید؟

1

پیشنهاد من این کتاب با ترجمه اصلی این ترجمه افتضاحه در مدت مطالعه ذهن بجای درگیر شدن با مفهوم و پیام جملات داره ایرادات جملاتو حضم میکنه

5

سلام و ممنون بخاطر اپلیکیشن خوبتون. لطفا نسخه کامل این کتاب رو در صورت امکان بزارید

5

لطفا نسخه کاملشو بزارید

4

نسخه چاپی کتاب رو خوندم واقعا فوق العاده بود خیلی تکنیک داره و پرباره

5

این کتاب را میکرو نخوانید که بسیار بسیار حیفه! کامل کامل بخونید، بهترین کتابی که در عمرم خواندم

5

کتابی مفید درباره به دست آوردن خودباوری واعتماد به نفس حتی پس از شکست خوردن و ادامه دوباره راه

4

سرچش کردم چون چن نفربهم پیشنهاددادن بخونم,امادیدم کاملش نیس ,لطفا نسخه ی کامل رو بذارین ممنون

4

داداش ما میگیم کتاب چنده نه نصف کتاب خوب نصفه بدرد چی میخوره

1

اصلا جالب نبود و تکرار چهار خط از کتاب های دیگران

نمایش 24 نقد دیگر
4.2
(59)
10,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جادوی فکر بزرگ
جادوی فکر بزرگ
دیوید جی شوارتز
فیدیبو
4.2
(59)
10,000
تومان