0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اولین تماس تلفنی از بهشت

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی اولین تماس تلفنی از بهشت

نویسنده:
میچ البوم
درباره اولین تماس تلفنی از بهشت
- از گزارش رویدادهای ورزشی تا یک داستان‌نویس جهانی: میچ دیوید آلبوم، نویسنده، روزنامه‌نگار، فیلم‌نامه‌نویس و نمایش‌نامه نویس آمریکایی‌ست که در سال ۱۹۵۸ متولد شده است. او در سال‌های ابتدایی جوانی، نوشتن را با مقاله‌نویسی در مجلات کوچک شروع کرد که راه را برای ورودش به دانشگاه کلمبیا و تحصیل کارشناسی‌ارشد در رشته روزنامه‌نگاری آسان‌تر کرد. شهرت اصلی آلبوم در زمینه‌ی روزنامه‌نگاری، مربوط به فعالیت‌های او در پوشش رویدادهای ورزشی است؛ جایی که جوایز و افتخارات متعددی برای او به ارمغان آورده است. میچ آلبوم نوشتن داستان را با موضوعی ورزشی، یعنی شرح حال یک مربی فوتبال که با او همکاری داشته است، آغاز کرد و پس از آن کتابی درباره بسکتبال نوشت. این آغاز راه داستان‌نویسی او بود که شهرتش را از یک روزنامه‌نگار ورزشی، به یک داستان‌نویس مشهور جهانی تبدیل کرد و آثارش به زبان‌های زیادی ترجمه شد. - ملاقات با استاد، در روزهای آخر زندگی: شهرت میچ آلبوم با اقتباس سینمایی از کتاب «سه‌شنبه‌ها با موری» و فیلمی که با همین نام ساخته شده است، بیشتر شد. او در این اثر، داستان هفتگی ملاقات‌هایش در روز سه‌شنبه با استاد دانشگاه‌اش، موری شوارتز، را روایت می‌کند که به دلیل بیماری، در آستانه‌ی مرگ قرار دارد. آن‌ها در این دیدارها، درباره‌ی تفکرات، تجربیات و زندگی موری صحبت می‌کنند و موری، آخرین درس‌ها را به میچ می‌آموزد. - تماس تلفنی از بهشت؟! در سال ۲۰۱۳، میچ آلبوم هفتمین کتاب که چهارمین عنوان رمان او بود، را منتشر کرد. داستان «اولین تماس تلفنی از بهشت» در شهری کوچک و خیالی، در ایالت میشیگان آمریکا، اتفاق می‌افتد. جایی که شهروندان به ناگهان، تماس‌هایی از عزیزان درگذشته‌شان دریافت می‌کنند. این تماس‌ها به سرعت مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرند و بازتاب بین‌المللی پیدا می‌کنند. آیا این تماس‌های تلفنی از بهشت معجزه‌ای بزرگ است؟ این اتفاق، توجه بسیاری از افراد را به این شهر کوچک جلب می‌کند و کم‌کم شهر دچار شلوغی و ازدحام مسافران می‌شود. - ترکیب هنرمندانه‌ی گزارش‌نویسی و داستان‌نویسی میچ آلبوم در روایت داستان، از تخصص اصلی‌اش، یعنی روزنامه‌نگاری و گزارش‌گری استفاده کرده، تا بخشی از داستانش را از زبان گزارش‌گران و رسانه‌ها روایت کند. از شخصیت‌های اصلی داستان اولین تماس تلفنی از بهشت، سالی هاردینگ است. سالی خلبانی‌ست که به تازگی از زندان آزاد شده و در جدال بین عقل و احساس، در پی یافتن دلیل و یا حقیقت این تماس‌های تلفنی از بهشت است. پیش از این، نسخه صوتی داستان مشهور میچ آلبوم با عنوان «سه‌شنبه‌ها با موری» و «در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند» توسط نشر صوتی آوانامه منتشر شده بود و اینک «اولین تماس تلفنی از بهشت» با همکاری نشر آموت و با صدای امید تقوی منتشر می‌شود.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
912.۷۱ مگابایت
مدت زمان
۱۱:۰۳:۲۱
نویسندهمیچ البوم
مترجمآرتمیس مسعودی
راویامید تقوی
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۹۱۲.۷۱ مگابایت
۱۱:۰۳:۲۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 15 مخاطب
5
ستاره
53 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
6 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتابهای پنج نفر در بهشت منتظر شما هستند سه شنبه‌ها با موری و کتاب حاضر را از این نویسنده توانا گوش کردم البته که درخشانترین آنها سه‌شنبه‌‌ها با موری شاهکاری عجیب بود من حتی فیلم آن را دیدم اما کتاب آن چیز دیگری بود. به‌نظر می‌آید میچ آلبوم توجه خاصی به مسئله مرگ دارد و این که اگر انسان خطایی کند نتیجه آن را در همین جهان خواهد دید .

4

ارزش شنیدن دارد شروع کنید قاعدتا تا انتها ادامه خواهید داد. نویسنده جذاب می نویسد. ولی تارهای جادویی فرانکی پرستو چیز دیگری بود برای من. راوی بسیار خوب بود. هر چند کتابی نیست که اگر نخوانید چیز زیادی از دست داده باشید توصیه میکنم به شنیدن آن

2

راوی خوب بودند اما من انتظارم درحدسه شنبه ها باموری بود اصلا قابل مقایسه نبود جذبم نکرد کاش وقت نمیگذاشتم هرچه گوش کردم تاانتها چیز جذابی دستگیرم بشه خیر لذت نبردم.

4

قطعا در حد سه شنبه ها با موری نبود ولی هم نویسنده و هم راوی رو دوست دارم. کتاب خوبیه و گاهی تکان دهنده

5

یه کتاب عالیه دیگه از این نویسنده.. راوی هم خیلی خوب کارش رو انجام داده..

5

کتاب خوب بود و روایت آقای تقوی عالی بود ممنون

4.1
(16)
96,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
اولین تماس تلفنی از بهشت
اولین تماس تلفنی از بهشت
میچ آلبوم

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اولین تماس تلفنی از بهشت
اولین تماس تلفنی از بهشت
میچ البوم
آوانامه
4.1
(16)
96,000
تومان