0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آیا تو آن گمشده ام هستی؟

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی آیا تو آن گمشده ام هستی؟

درباره آیا تو آن گمشده ام هستی؟

«در آغاز تنها عشق بود. حتی زندگی و پیدایش شما بر  روی این کره‌ی خاکی نیز برخاسته از عشق است . این عشق  بوده است  که در یک‌لحظه  مرد و زنی را آن‌چنان به‌سوی هم جذب کرده است تا از تلفیق و اتحاد عاشقانه‌ی بدن آن‌ها بذر شما متولد گردد.»

جمله‌ای که در بالا خواندید متعلق به باربارا دی آنجلیس نویسنده، مجری و مشاور ازدواج آمریکایی است. این ‌مجری مشهور از سال 1994 برنامه‌ای درباره‌ی عشق و رابطه دارد و سالانه بسیاری از مردم آمریکا به تماشای برنامه‌های او می‌روند و با خرید کتاب‌هایش به دانش علمی خود می‌افزایند.

درباره‌ی کتاب صوتی آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ اثر باربارا دی آنجلیس

کتاب آیا تو آن گمشده‌ام هستی برای نخستین بار در سال 1992 منتشر شد و با وجود اینکه بیش از بیست سال از انتشارش می‌گذرد همچنان یکی از کتاب‌های پرفروش حوزه‌ی روانشناسی رابطه به حساب می‌آید. این کتاب با بررسی شرایط و ارائه‌ی راهکارهای مناسب به خوانندگان رشد در رابطه را آموزش می‌دهد.

مروری بر فصل‌های کتاب صوتی آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟

این کتاب در سه بخش اصلی و دوازده فصل نوشته شده است.

بخش اول: درک انتخاب‌های عشقی‌تان. در این کتاب باربارا دی آنجلیس شرح می‌دهد که خوانندگان چطور فرد مورد نظر خودشان را انخاب می‌کنند. این در حالی است که دی آنجلیس انواع تیپ‌های شخصیتی را شرح می‌دهد و افراد را در این دسته‌بندی ها جای می‌دهد.

بخش دوم: دوری از فرد نامناسب: در بخش دوم دی آنجلیس با توجه به توضیحاتی که در بخش پیشین داده است به خواننده نشان می‌دهد که چگونه باید از افراد آسیب زننده دور بمانیم و دقت کنیم که با این افراد وارد رابطه‌ی عاشقانه نشویم.

بخش سوم: شناسایی فرد مناسب. در این بخش باربارا دی آنجلیس به خوانندگان خود روش پیدا کردن فرد درست و مناسب را آموزش می‌دهد. او در این بخش معتقد است که برای یافتن نیمه‌ی گمشده خود لازم نیست تمام دنیا را بگردید بلکه تنها لازم است کمی منتظر بمانید چون دست سرنوشت او را نزد شما خواهد آورد.

فصل اول: عشق کافی نیست

فصل دوم: چرا و چگونه عاشق می شویم؟

فصل سوم: عاشق شدن به دلایل نادرست

فصل چهارم: شش اشتباه بزرگ که در ابتدای روابط مرتکب می شویم

فصل پنجم: ده نوع رابطه که سرانجامی نخواهند داشت

فصل ششم: نقطه ضعف های مهلک

فصل هفتم: بمب های ساعتی تفاهم

فصل هشتم: شش ویژگی شخصیتی که باید در همسر آینده خود دید

فصل نهم: بیوشیمی جنسی

فصل دهم: چه کسی برایتان مناسب است؟

فصل یازدهم: تعهد

فصل دوازدهم: حدیث عشق‌

‌درباره‌ی باربارا دی آنجلیس نویسنده‌ی کتاب صوتی آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟

بارابارا دی آنجلیس نویسنده، سخنران، روانشناس و شخصیت محبوب آمریکایی متولد چهار مارس سال 1951 است. او در دروران کودکی و جوانی خود سختی‌ها و تجارب بسیاری را کسب کرد و این سختی‌ها مانند الماسی بر پیکر او بودند که باعث شدند شخصیت او کامل شود. باربارا دی آنجلیس با مجموعه‌ای سه جلدی به شهرت رسید: رازهایی درباره‌ی مردان که زنان باید بدانند، رازهایی درباره‌ی زنان که مردان باید بدانند و آیا تو آن گمشده‌ام هستی. نسخه‌ای که هم اکنون در مقابل شماست، کتاب صوتی آیا تو آن گمشده‌ام هستی است.

ترجمه‌ی کتاب صوتی آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ به فارسی

انتشارات آوانامه کتاب صوتی آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ را با ترجمه‌ی هادی ابراهیمی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. نسخه‌ی فیزیکی این کتاب توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است و نسخه‌ی صوتی آن را انتشارات آوانامه با خوانش مریم پاک ذات منتشر کرده است. ابداع کتاب‌های صوتی یکی از تاثیرگذارترین اتفاقاتی بود که در قرن اخیر رخ داده است. این روزها که زندگی‌ها به شدت ماشینی شده است کمتر کسی زمان کافی برای مطالعه پیدا می‌کند. کتاب‌های صوتی به دلیل سهولت استفاده‌شان میتوانند اوقات خالی خواننده را پر کنند. به این معنی که شما می‌توانید هنگامی که مشغول کارهای دیگر هستید به کتاب صوتی گوش کنید و از شنیدن آن لذت ببرید. آوانامه یکی از بهترین ناشران و تولیدکنندگان کتاب صوتی در ایران است. آوانامه با انتشار نسخه‌ی صوتی بهترین آثار ادبیات و فلسفه به انتشاراتی معتبر تبدیل شده است.

چرا باید کتاب صوتی آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ را شنید؟

کتاب آیا تو آن گمشده‌ام هستی کتابی زیبا و پرمعنا است که خواندن آن برای همه‌ی جوانان لازم است. این کتاب به شما نشان می‌دهد چه روابطی درست و چه روابطی آزاردهنده هستند. کتاب آیا تو آن گمشده‌ام هستی کتابی است که یک بار خواندن آن کافی نیست و هر فرد باید این کتاب را در بازه‌های زمانی متفاوت از نو بخواند.

کتاب صوتی آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی قرار دارد.

کتاب صوتی آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.

خوانش کتاب صوتی صوتی آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ را مریم پاک ذات به‌عهده داشته ‌است.

کتاب صوتی آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع روانشناسی است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی  روانشناسی زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

‌در بخشی از کتاب صوتی آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ می‌شنویم

فکر می‌کنم همه به طرزی پنهانی، عشق در نگاه اول را باور داریم. این عقیده که :«اگرعشق، عشق حقیقی باشد. همان لحظه‌ی اول که او را ملاقات کردیم، خواهیم دانست» ممکن است انواع دیگری از عشق نیز وجود داشته باشند. اما برطبق این افسانه‌ی عشقی «عشق حقیقی» عشقی است که مثل رعد و برق شما را ذوب کند.

به یاد می‌آورم دختر جوانی بودم و اين افسانه را برای اولین بار شنیدم. انتظار لحظه‌ای را می‌کشیدم که به طرزی رمانتیک از خود بی خود شدم، لحظه‌ای که در چشمان مردی نگاه می‌کنم و در یک چشم به هم زدن در می‌یابم که او شریک مادام العمر زندگی من است. همانطور که در ترانه‌ی عاشقانه‌ی فیلم و نمایشنامه‌ی معروف «اقیانوس آرام جنوبی» آمده است، «انتظار غروب افسون شده‌ای را می‌کشیدم که در آن عشق واقعی خود را در آن سوی اتاقی پر از ازدحام، پیدا می‌کنم» هرگونه احساس دیگری کمتر از این نوع ادراک و دریافت روحی قوی، تقلیدی بی‌مزه و احمقانه از احساسی بود که فکر می‌کردم همان عشق واقعی است.

می‌توانید اين نوع جذب شدن (جاذبه‌ی فوری) را «عشق در نگاه اول» بنامید. اگر به افسانه‌ی عشقی باور داشته باشید. مشکلات احتمالی زیر را خواهید داشت:

1) شما آن چنان به جاذبه‌ای که بین شما به وجود آمده است می‌پردازید که از بررسی دیگر قسمت‌های رابطه باز می‌مانید.

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب صوتی آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ اثر باربارا دی آنجلیس بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
1,000.۰۰ مگابایت
مدت زمان
۱۷:۱۶:۴۸
نویسنده باربارا دی آنجلیس
مترجمهادی ابراهیمی
راویمریم پاک‌ذات
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۶/۰۲
قیمت ارزی
8 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۰۰۰.۰۰ مگابایت
۱۷:۱۶:۴۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 49 مخاطب
5
ستاره
65 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
12 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
4 ٪
30 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

نویسنده در آخر کتاب گفته که با جزئیات بنویسید که دنبال چه کسی برای ازدواج هستید و گفته که خیلیا بهش پیغام دادن و گفتن بعد از مدت کوتاهی با فرد مورد علاقشون آشنا شدن من هم همین کار رو کردم، بعد از دو ماه با همسرم آشنا شدم و تنها چند نکته کوچیکی رو که نوشته بودم نداشت حکمت اون رو هم بعدا فهمیدم و خدا رو شکر کردم که نداشت! از بابت این موضوع مدیون نویسنده هستم! این کتاب برای فهمیدن اینکه چرا با آدم‌های غلط برخورد میکنید، چرا بعضی صفات توی همشون تکرار میشه، چه زنگ خطر‌هایی رو توی آشنایی دیدید باید دور طرف رو خط بکشید و چه کسی واقعا مناسب شماست خیلی کاربردی هست. فقط چند نکته داره که به شخصه قبول ندارم و دیدگاه دینی رو صحیح‌تر میدونم، در هر صورت با آگاهی خونده بشه کتاب خیلی خوبی میتونه باشه.

5

سلام فیدیبویی ها. من این کتاب رو پیشنهاد میدم به کسانی که در مرحله ی آشنایی هستند و بنظرم می‌تونه کمک کننده باشه و به فکر و سوالات شما جهت خوبی بده. حداقل برای من که اینطور بود و با همسرم قبل از ازدواج این کتاب رو خوندیم و راجع بهش صحبت میکردیم و به سوالاتش پاسخ می‌دادیم و اینجوری شناخت نسبی پیدا کردیم راجع به برخی موضوعات😉

5

خیلی کتاب مفیدی بود، من کاغذیش رو دارم ولی حوصلم نمیکشید ورق بزنم، بنظرم خوبه ک ادم یه بار بخونتش بعد وقتی با کسی وارد رابطه ای شد فصل های مورد نیازشو مراجعه بکنه

5

با سلام کتاب مفید و ارزشمندی هست راوی کتاب هم خوب و خوانا می خواند تشکر از همه کسانی که این برنامه را فعال کردن👏👏👏🌸

5

به همه ی خانم‌ها و آقایون ۱۰۰٪ پیشنهاد میکنم تو هر سنی که هستین، مجرد یا متاهل حتما بخونید این کتاب فوق العاده ضروری رو.

4

عالیه این کتاب. خییییلی به خودشناسی کمک میکنه و باعث میشه اشتباهتمون تو روابطمون رو بفهمیم و اونا رو حل کنیم

5

من این کتاب به خیلی ها کادو دادم با خوندن این کتاب فهمیدم من تو رابطه چه مشکلاتی داشتم به همه پیشنهاد دادم

5

این کتاب معرکه س برای کسانی که نزدیک به ازدواج هستن یا میخوان کسی رو انتخاب کنن

5

خیلی خیلی کتاب خوبیه قبل از ازردواج باید حتما خونده بشه تا جلوی برخی اشتباهات در انتخاب گرفته بشه

3
پربار 🌳

از لحن و بیان گوینده اصلا راضی نبودم. همین موضوع‌گوش دادن رو سخت می کرد. اما محتوا خوب و قابل تامل بود

نمایش 20 نقد دیگر
4.4
(51)
118,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آیا تو آن گمشده ام هستی؟
آیا تو آن گمشده ام هستی؟
باربارا دی آنجلیس
آوانامه
4.4
(51)
118,000
تومان