0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رازهایی درباره زنان، که هر مردی باید بداند
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی رازهایی درباره زنان، که هر مردی باید بداند

درباره رازهایی درباره زنان، که هر مردی باید بداند

کتاب رازهایی درباره زنان که هر مردی باید بداند (What Women Want Men to Know) توسط باربارا دی آنجلیس نوشته شده است تا به مردان کمک کند زنان را دقیق‌تر بشناسند و بحث‌های روزمره زندگی به صحبت‌های شیرین عاشقانه تبدیل شود. یکی از دلایلی اصلی که باعث به‌وجودآمدن جدال‌های روزمره در زندگی مشترک می‌شود این است که زن‌ها نمی‌توانند احساسات خود را به‌درستی به همسرانشان بفهمانند و به آنها بگویند چه چیزی آزارشان می‌دهند. زنان با خواندن این کتاب می‌توانند درباره این احساس بیشتر بدانند. همچنین مردان نیز با کمک آن می‌توانند با همسرانشان ارتباطی بهتر داشته باشند و درکشان کنند.

این کتاب در سه بخش و 15 فصل نوشته شده و نویسنده تجربیات خود را که از شنیدن صحبت زنان به دست آورده، به مخاطب منتقل می‌کند. به‌کارگیری راهکارهای کتاب برای استحکام زندگی زوج‌ها و بهبود روابط بسیار مفید است.

معرفی توسط باربارا دی آنجلیس

باربارا دی آنجلیس ((Barbara De Angelis یکی از معروف‌ترین روان‌شناسان و سخنرانان در زمینه رشد شخصی و ارتباطات است. اولین کتاب این نویسنده آمریکایی، "چگونه می‌توان عشق ورزید؟ " نام داشت که به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های زمان خود تبدیل شد و جایزه Infomercial به‌عنوان بهترین کتاب سال ۱۹۹۴ را از آن خود کرد. باربارا نه‌تنها به دلیل سخنرانی‌ها و برنامه‌های تلویزیونی‌اش در آمریکا بسیار محبوب است؛ بلکه طرف‌داران زیادی در دنیا دارد و  هشت میلیون نسخه از کتاب‌هایش در سراسر جهان فروخته شده‌اند. مخاطبین باربارا کتاب‌ها و سخنانش را نجات‌بخش زندگی و ارتباطات می‌دانند.

قوانین روابط موفق و رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند از دیگر کتاب‌های این نویسنده هستند که به فارسی ترجمه شده و نسخه صوتی آن نیز از فیدیبو قابل دانلود است.

6 دلیل برای خواندن کتاب رازهایی درباره زنان؛ که هر مردی باید بداند

عدم درک و شناخت کافی بین زوج‌ها باعث بروز تنش در زندگی و آسیب به ارتباط می‌شود. کتاب رازهایی درباره زنان شما یاد می‌گیرید چطور احساستان را با طرف مقابلتان در میان بگذارید و آرامشی دلچسب در رابطه تجربه کنید. در ادامه به دلایل بیشتری برای شنیدن این کتاب اشاره می‌کنیم:

  • برای همه مردانی که دوست دارند همسرشان را بهتر بشناسند این کتاب یک راهنمای کامل است.
  • مردان پس از شنیدن این کتاب خواهند فهمید کدام عادت‌ها در ارتباط همسرشان را عصبی می‌کند.
  • این کتاب به مردان می‌گوید زنان دوست دارد چه چیزهایی را بشنوند
  • تمرین‌های کتاب رازهایی درباره زنان باعث تحکیم روابط و کنترل اوضاع زندگی می‌شود.
  • این کتاب حتی به زنان نیز کمک می‌کند با روحیات و انتظارات خود بهتر آشنا شوند خودشان را بشناسند.
  • عمل به توصیه‌های این کتاب سطح رضایت از زندگی را افزایش می‌دهد.

کتاب رازهایی درباره زنان که هر مردی باید بداند نوشته باربارا دی آنجلیس توسط گروهی از مترجمان ترجمه شده است. نسخه صوتی آن نیز با صدای شوکا کریمی توسط استودیو نوار منتشر شده که در دسته‌بندی روانشناسی در فیدیبو نیز برای علاقه‌مندان در دسترس است.

در بخشی از کتاب رازهایی درباره زنان می‌شنوید

چرا زن‌ها می‌خواهند از احساس و فکر همسرشان آگاه شوند؟ چرا زن‌ها زمانی که همسرشان از بیان دلیل ناراحتی‌اش سر باز می‌زند نگران می‌شوند؟ پاسخ تمامی این سؤالات یک چیز است. اینکه یکی از نیازهای اصلی زنان در روابط احساس امنیت است. منظور از امنیت، امنیت جسمانی نیست بلکه منظور امنیت احساسی و عاطفی است. یعنی احساس عمیق اینکه رابطه‌مان پایدار و مستحکم است، احساسات همسرمان واقعی و جدی است و می‌توانیم به عشق‌مان اعتماد کنیم و پذیرای عشق دیگری نیز باشیم. چرا احساس امنیت برای زنان انقدر مهم است؟ من معتقدم که همه زن‌ها در درونشان احساس ناامنی می‌کنند. این احساس ناامنی از کجا نشأت می‌گیرد؟ این احساس ناشی از زندگی در اجتماعی است که در آن مردها حرف اول را می‌زنند و بیش از چند دهه نیست که برای زن‌ها نیز ارزش و احترام قائل می‌شوند و حقوقشان را مشابه مردان دریافت می‌کنند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب رازهایی درباره زنان؛ که هر مردی باید بداند

در این کتاب همه آن چیزی که زنان آرزو دارند مردان بدانند، بیان شده است و همین موضوع باعث شده تا راهنمایی ارزشمند برای استحکام بخشیدن به روابط زناشویی باشد. کتاب‌های زیر نیز با موضوع روابط خانوادگی به شما پیشنهاد می شود:

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
347.۰۱ مگابایت
مدت زمان
۰۸:۲۰:۳۱
نویسنده باربارا دی آنجلیس
مترجمگروه مترجمان
راویشوکا کریمی
ناشراستودیو نوار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۱/۰۷
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۴۷.۰۱ مگابایت
۰۸:۲۰:۳۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.2
از 5
براساس رأی 33 مخاطب
5
ستاره
39 ٪
4
ستاره
9 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
12 ٪
1
ستاره
30 ٪
20 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خیلی کتاب خوب و مفیدی است. شنیدن یا خواندن این کتاب را به همه پیشنهاد میکنم به خصوص به مردان. خانم باربارا دی آنجلیس همونطور که خودش در کتاب ادعا میکنه واقعا هم زنها را خوب میشناسه و هم مردها را. توصیه ها و راهنمایی هایی که در کتاب گفته واقعا کاربردی و خوب هستند. کاش این کتاب رو زودتر شنیده بودم. از خانم شوکا کریمی هم خیلی ممنونم که اینقدر روان و عالی کتاب را خواندند.

1

با اینکه نویسنده کتاب خانم هستند، ولی به شکل عجیبی نگاه ابزاری نسبت به خانمها را القا می‌کند و در مواردی در حرکتی غیر اخلاقی برای افراد به دلیل خصوصیاتشان نامهای ناخوشایند انتخاب میکند که کاملآ بر خلاف توصیه‌های تربیتی است

5

بسیار صدا جذاب و گیرا دارن و اصلا احساس خستگی یا یکنواختی نمی کنید که نشان‌از توانمندی بالاشون در ییان هست صدا برداری بسیار عالی و لحن صحبت و داستانی بسیار واقع گرایانه و واقعی

1

قرار بود یک کتاب باشه برای مرد ها که راز های زنان رو بدونند ولی کلا داره نیم ساعت با مخاطب زن حرف میزنه....حس میکنم با مرد ها مشکل داشته و زوری این کتاب و نوشته

1

گوینده لحن خوبی نداره ، من به خاطر لحن بد گوینده کتاب رو نیمه کار کنار گذاشتم

3

مطالبش مفید بود ولی خیلی تکرار توش زیاده. تو هر فصل میاد مطالب قبلی رو باهاش بازی میکنه و هی تکرار میکنه!

4

گوینده وقتی به جای مردها حرف میزنه انگار دعوا داره !

1

کلا چرندیات... همین مونده زن ایرانی رو باربارا از آمریکا به مرد ایرانی معرفی کنه! التماس تفکر

5

پیشنهاد میکنم گوش بدین و حتما.حتما ی کاغذ جلوتون باشه و نکات مفیدشو نوت بردارید

4

گوینده زیاد نظرم رو جلب نکرد ، اما کتاب خوبی هست و نکات آموزنده زیادی داره .

نمایش 10 نقد دیگر
3.2
(33)
124,000
٪30
86,800
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رازهایی درباره زنان، که هر مردی باید بداند
٪30
رازهایی درباره زنان، که هر مردی باید بداند
باربارا دی آنجلیس
استودیو نوار
3.2
(33)
124,000
٪30
86,800
تومان