0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رازهایی درباره مردان، که هر زنی باید بداند
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی رازهایی درباره مردان، که هر زنی باید بداند

درباره رازهایی درباره مردان، که هر زنی باید بداند

رازهایی درباره مردان؛ که هر زنی باید بداند کتابی است که آرزو می کنید قبل از اولین قرار ملاقاتتان بخوانید. باربارا دی آنجلیس، کارشناس مشهور روابط، در این کتاب رازهای مهم را آشکار می کند رازهایی در مورد رابطه جنسی که مردان هرگز به شما نمی گویند، چه مردانی از ابتدا دردسر می نویسند، چگونه مردی را که دوستش داری وادار کنیم حرفش را باز کند، شش اشتباه بزرگ زنان با مردان، پنج راز بزرگ در مورد مردان، آنچه مردها می گویند در مقابل آنچه واقعاً منظورشان است، چرا مردها همیشه می خواهند حق با آنها باشد، بیست نوبت جنسی مردان و چگونه به اندازه ای که می دهید به دست آورید.

واقعا چقدر در مورد مردان و رابطه جنسی می دانید؟ در آزمون ها شرکت کنید و ببینید. در اینجا تمرین‌ها، چک‌لیست‌ها، بایدها، نبایدها و ابزارها و تکنیک‌های کارآمدی وجود دارد که می‌تواند شما را به یک زن قدرتمندتر تبدیل کند و روابط شما با مردان را کاملا متحول کند.

کتاب صوتی رازهایی درباره مردان؛ که هر زنی باید بداند با ترجمه گروه مترجمان را انتشارات استودیو نوار چاپ کرده و در اختیار خوانندگان قرار داده است. نسخه صوتی این کتاب را فیدیبو در دسته‌بندی روانشناسی قرار داده و می‌توانید در همین صفحه دانلود کنید. مزیت نسخه صوتی این است که می‌توانید آن را همه‌جا روی گوشی موبایل و لپ‌تاپ در اختیار داشته باشید و در صورت نیاز به آن مراجعه کنید.

باربارا دی آنجلیس، نویسنده وسخنران الهام‌بخش

باربارا دی آنجلیس (Barbara De Angelis) نویسنده، مشاور و سخنران آمریکایی است که در قرن بیستم به یکی از مشهورترین نویسندگان در حوزه روانشناسی و ارتباطات تبدیل شد. او پس از حضور در برنامه های مختلف تلویزیونی و سخنرانی های در طی سال‌های گذشته به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان با پیام‌های اثربخش خود درباره‌ی چگونگی ایجاد یک زندگی با آرامش، داشتن روابطی سالم و مملو از عشق و هم‌چنین رشد شخصی یاری رسانده است. کتاب های او بیشترین آمار فروش را داشته و به زبان های مختلفی ترجمه شده است. برخی از کتاب های او عبارتند از:

چرا باید کتاب را بشنویم؟

برای لحظه ای تصور کنید که برای عضویت در یک سفر به سیاره دیگری انتخاب شده اید. تنها چیزی که در مورد این سیاره می‌دانیم این است که موجوداتی در آن زندگی می‌کنند که ظاهر فیزیکی آنها شبیه شماست. پس از یک سفر طولانی در فضا، به این دنیای دور می‌رسید. شما از سفینه فضایی خود بیرون می روید و موجوداتی با ظاهر دلپذیر که در واقع شباهت زیادی به گونه شما دارند، به استقبال شما می آیند. در کمال تعجب شما، حتی به نظر می رسد که آنها به زبان شما صحبت می کنند. در طی چند ساعت آینده، شما سعی می کنید با این موجودات صحبت و تعامل کنید. در ابتدا به نظر می رسد که به خوبی با هم کنار می آیید. اما با گذشت زمان، تنش بین شما و آنها شروع به افزایش می کند. اگرچه به نظر می‌رسد این بیگانگان زبان شما را می‌فهمند، اما مدام تلاش‌های شما برای برقراری ارتباط با آنها را اشتباه می‌فهمند  شما یک چیز می‌گویید و آنها چیز دیگری می‌شنوند.

در بخشی از کتاب می‌شنویم 

زن‌ها یاد گرفته‌اند که رفتار مادرانه داشته باشند و به خاطر این امر پاداش می‌گیرند. در طول زندگی، مادر اولین و مهم‌ترین الگو برای شما است. همواره او را می‌بینید که از بچه‌ها مراقبت می‌کند. از مادر یاد می‌گیرید که چگونه حامی و پرستار، بخشنده، فداکار، و نگران نیازهای دیگران باشید. اگر او برای پدرتان نیز نقش مادرانه ایفا کند، این شرطی شدن با قدرت بیشتری در وجود شما شکل می‌گیرد. به این مسئله اینگونه نگاه کنید: اگر همیشه دیده باشید که مادر شما بیشتر به روشی مادرانه و نه رمانتیک، با پدرتان رفتار می‌کند، به عنوان یک کودک تصور می‌کنید زن‌ها باید با مردها چنین رفتاری داشته باشند. پس وقتی بزرگ می‌شوید و با یک مرد ازدواج می‌کنید، به طور ناخودآگاه به روشی مادرانه با او رفتار می‌کنید؛ چون از کودکی یاد گرفته‌اید که رفتار خانم‌ها با آقایان باید اینگونه باشد.

وقتی جولی برای شکایت کردن از روابطش پیش من آمد، حدود سه سال از ازدواجش با فرد می‌گذشت. او با ناراحتی گفت: «احساس می‌کنم مادر فرد هستم، نه همسرش! رفتار اون مثل بچه‌هاست، از من توقع داره که دنبالش برم، به جای اون فکر کنم و مسئولیت همه چیز رو تنهایی به عهده بگیرم. اون هر روز تنبل تر از روز قبل می‌شه، و منم هر روز بیشتر عصبانی میشم!».

پیشنهادهایی برای دوستداران این کتاب

کتاب صوتی رازهایی درباره مردان؛ که هر زنی باید بداند به شما این نکته را یادآوری می کند که چگونه رفتار کنید تا کمتر دعوا کنید و بیشتر به یکدیگر محبت کنید و عشق بورزید؟ چگونه مرد زندگی‌تان را پیدا کنید و آن را درک کنید. چگونه مادر بودن برای شوهرتان را ترک کنید و بیشتر معشوقه‌ی خوبی برای او باشید.اگر به این کتاب علاقه دارید، آثار زیر می‌تواند برای شما جالب توجه باشد:

 

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
395.۲۹ مگابایت
مدت زمان
۰۹:۳۲:۳۹
نویسنده باربارا دی آنجلیس
مترجمگروه مترجمان
راویشوکا کریمی
ناشراستودیو نوار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۹۵.۲۹ مگابایت
۰۹:۳۲:۳۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 29 مخاطب
پربار 🌳 (1)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
62 ٪
4
ستاره
20 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
6 ٪
11 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

فصل هاش جابجا هستند. یه جاهایی دیگه به نظر خیلی اغراق آمیز بود. طوری از چاقی و ترک و اینجور چیزها با انزجار حرف می زد که حال ادم بد می شد. خوبه الان می بینیم که این طرز دیدگاه چقدر سمی و چقدر داره باهاش مبارزه می شه. چند نفر مانکن سر این دیدگاه تبلیغاتی جونشون رو از دست دادند! اما بالای ۸۰ درصد کتاب به نظرم خوب بود

4

من برداشتم در این اثر در باره جنسیت طرح نشده است . زمانی دگر گونی در رفتار بروز میکند که فردی زیاد در مرد بودن و یا زن بودن خود باورمند شده باشد و با کم رنگ شدن تفکر واکنژ نشان میدهد .انسان کامل چه زن باشد و یا مرد شرایط جنسی در رفتار او اثر گذار نخواهد شد حتی اگر مورد بی مهری اطرافیان قرار گیرد .

5

خوندن این کتاب واقعا به پست‌هایی که تو اینستاگرام در رابطه با شناخت مرد و زن گذاشته میشه،هزاران بار ارجحیت داره. بهتره که واقعا از همچین کتاب‌هایی آموزش ببینیم. همه کتابای باربارا دی آنجلاس کاربردی هستن.

1

اینقدر راوی و گوینده صداش و لحنش افتضاح و تو مخ بود انگار رباط بود،اصلا نتونستم روی حرفای نویسنده تمرکز کنم و نصفه ولش کردم توصیه میکنم حداقل با صدای یه نفر دیگه گوش بده

5

کتابی بسیار عالی و کاربردی. هم برای مجردها و هم متأهل ها. کساییکه این کتاب رو بخونن قطعا بخاطر بالا رفتن میزان درکشون از اختلافاتشون کاسته خواهد شد.

4

کتاب خوبیه شاید مطالب ساده بنظر بیان ولی واقعا دونستنش برای خانمها جزو واجباته

5

بسبار عاای و کاربردی. تو ارتباطات من خیلی موثر بود ممنون واقعا

5

بسیار عالی و کاربردی آثار ایشون عاالیههه

5

بهترین کتاب در زمینه روابط با مردان

5

کاربردی??

نمایش 1 نقد دیگر
4.3
(29)
پربار 🌳 (1)
200,000
٪30
140,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رازهایی درباره مردان، که هر زنی باید بداند
٪30
رازهایی درباره مردان، که هر زنی باید بداند
باربارا دی آنجلیس
استودیو نوار
4.3
(29)
پربار 🌳 (1)
200,000
٪30
140,000
تومان