0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رازهایی درباره ی زنان
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی رازهایی درباره ی زنان

درباره رازهایی درباره ی زنان

بسیاری از زنان آرزو می‌کنند کاش مردان همه‌چیز را درباره‌ی آن‌ها می‌دانستند و درک درستی از روحیات و افکار آن‌ها داشتند. به عنوان مثال می‌دانستند زمانی که همسرشان ناراحت، عصبانی، غمگین و یا نگران است باید چه واکنشی داشته باشند. در واقع شناخت از یکدیگر در نهایت باعث می‌شود تا افراد نسبت به یکدیگر اعتماد و علاقه بیشتری پیدا کنند. باربارا دی آنجلیس در کتاب رازهایی درباره زنان به مردان می‌گوید که دقیقا چه رفتاری با زنان داشته باشند و از چه رفتارهایی نسبت به آن‌ها دوری کنند.

درباره کتاب صوتی رازهایی درباره زنان

کتاب رازهایی درباره‌ی زنان نوشته‌ی باربارا دی آنجلیس اگرچه در ظاهر مخاطب آن مردان هستند اما باید گفت زنان و مردان هر دو به یک اندازه به این کتاب نیاز دارند. این کتاب در سال 2001 چند سال بعد از انتشار کتاب رازهایی درباره مردان منتشر شد. نویسنده در این کتاب سعی دارد آنچه زنان می‌خواهند مردان درباره آن‌ها بدانند را مطرح کند. این کتاب در زمینه کتاب‌های روابط زن و مرد، روابط بین‌المللی، عشق و امور جنسی است. دی آنجلیس در این کتاب توضیح میدهد که برای تمام احساسات، افکار و رفتارهای زنان دلایلی وجود دارد. این که اگر یک زن چندین بار به مردی که دوستش دارد زنگ میزند تا او را پیدا کند، زمانی که از ناراحتی او ناراحت می‌شود، زمانی که مرد به علاقه‌های زن توجه نمی‌کند و زن غمگین می‌شود، هیچ‌کدام از این حالات به دلیل ضعف یا اضطراب زن نیست. آنجلیس می‌گوید تنها دلیل آن است که ما زن هستیم و انگیزه‌های ما با انگیزه‌های مردها تفاوت دارد.

آنجلیس درباره‌ی این کتاب گفته است که در واقع این مراجعین او بوده‌اند که سال‌ها با درخواست نگارش کتابی با عنوان «رازهایی درباره زنان» قرینه شدن کتاب قبلی او یعنی «رازهایی درباره مردان» را می‌خواستند.

به طور کلی کتاب رازهایی درباره زنان پاسخ نویسنده به زنانی است که می‌خواهند همسر خود را متوجه مسائلی درباره‌ی خود کنند.« این کتاب شامل تمام چیزهایی است که زن‌ها آرزو دارند که ای کاش مردها می‌دانستند». نویسنده معتقد است که کتاب حاضر به زنان کمک می‌کند تا درک و شناخت درستی از خود داشته باشند و برای مردان رازها و دلایل تمام احساسات، افکار و رفتارهای زنان را در خود دارد. این موضوع بسیار مهم است که یک مرد با شناخت درونیات و افکار زنان بتواند قابلیت و ظرفیت خود را در عشق‌ورزی به همسر خود افزایش دهد.

آنجلیس در مقدمه کتاب آورده است: «در سرتاسر کتاب نه تنها با جزئیات فراوان، خواسته‌های ما زن‌ها را از عشق، صمیمیت، ارتباط و روابط جنسی قید کرده‌ام بلکه دلایل این نوع خواسته‌ها و دلایل اهمیت آن‌ها را نیز بیان کرده‌ام و توضیح داده‌ام که چرا ما به عنوان زن به منظور برآورده ساختن نیازهای عمیق و ضروری خود نیازمند توجهات و رفتارهای خاصی از جانب مردها هستیم. درک این دلایل و توضیحات به همان میزان برای خود شما اهمیت دارند که برای مردتان مهم هستند. در دست داشتن این اطلاعات، بروز و ظهور این نیازها و خواسته‌ها را با مرد زندگی‌تان به مراتب آسان خواهد کرد. از این رو، پیش از آنکه این کتاب را به مرد زندگی‌تان هدیه کنید، لطفا آن را خودتان و برای خودتان بخوانید.»

چرا باید کتاب صوتی رازهایی درباره زنان را شنید

در این کتاب مسائل و نیازهای مهم و پنهانی که بین بیشتر زن‌ها مشترک است بیان می‌شود. همچنین هفت افسانه از باورهای مردها نسبت به زنان و دلایل غلط بودن آن‌ها را نویسنده توضیح می‌دهد. اگر شما تصمیم گرفته‌اید تا مرد ایده‌آلی برای همسرتان باشید این کتاب مناسب شماست تا بدانید روش‌ها و راهکارهای عشق‌ورزی به زن‌ها باید چگونه باشد است. چطور خشم زنان را شعله‌ور نکنید. رازهایی درباره‌ی روابط جنسی که زن‌ها دوست دارند مردها بدانند و مسئله جنسی مربوط به خانم‌ها مثل بیست عامل سردمزاجی جنسی زن‌ها نیز به طور کامل شرح داده شده است.

ده عادت ارتباطی مردها که زن‌ها را ناراحت و عصبانی می‌کند چگونه دعوا و مشاجره را به همکاری و شراکت تبدیل کنیم، همه از دلایلی است که شما را مجاب به خواندن و شنیدن این کتاب می‌کند.

درباره باربارا دی آنجلیس

باربارا دی آنجلیس نویسنده، مشاور ازدواج، سخنران و شخصیت محبوب تلویزیونی آمریکایی است. او در 4 مارس 1951 در فیلادلفیا به دنیا آمد. شهرت باربارا دی آنجلیس در جهان و در ایران برای کتاب‌های پرفروش راز‌هایی درباره مردان و رازهایی درباره‌ی زنان است. باربارا در کتاب‌های خود راهکار‌های خوب و مفیدی درباره‌ی شناخت جنس مخالف به خوانندگانش می‌دهد. این شناخت نه تنها در انتخاب و پیشرفت روابط به افراد کمک می‌کند بلکه در توسعه مهارت‌های شخصی فرد هم تاثیرگذار است.

آنجلیس مدرک کارشناسی روانشناسی خود را از دانشگاه سی‌یرا در لس‌آنجلس گرفت و مقطع دکتری خود را دانشگاه کلمبیا پسفیک به پایان رساند.

دکتر باربارا دی آنجلیس موسس مرکز رشد و درمان در لس‌آنجلس است و بیش از دوازده سال است که مدیریت این مرکز را بر عهده دارد. او همچنین به عنوان سخنران در رادیو، تلوزیون و سمینارهای متعدد حضور داشته است. این نویسنده تا امروز پانزده کتاب با عناوین مختلف نوشته است که درمانگر ازدواج خیلی از زوج‌های جوان بوده است. کتاب‌های او همواره جزو پرفروش‌ها بوده و بیش از 8 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته‌اند. دکتر باربارا دی انجلیس موفق به دریافت جایزه چکش طلایی سال 2007 و یکی از 5 زن دریافت‌کننده‌ی این جایزه در 50 سال اخیر بوده است.

در حال حاضر او در شهر زیبای سانتا باربارا در ایالت کالیفرنیا زندگی می‌کند و سالانه با کتاب‌ها، سخنرانی‌ها و کارگاه‌هایش به افراد زیادی در سراسر جهان کمک کرده است.

ترجمه کتاب رازهایی درباره زنان

کتاب‌های باربارا دی آنجلیس در ایران جزو کتاب‌های پر طرفدار و پرفروش هستند. کتاب رازهایی درباره زنان یکی از کتاب‌های پرطرفدار اوست که در ایران هم با چندین ترجمه راهی بازار نشر شده است. کتاب حاضر با ترجمه‌ی هادی ابراهیمی از سوی انتشارات نسل نواندیش در سال 1382 منتشر شده است. انتشارات آوانامه نیز نسخه صوتی این کتاب را با خوانش اکرم پریمون منتشر کرده و در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

در بخشی از کتاب صوتی رازهایی درباره زنان می‌شنویم

کدام‌یک از رفتار مردها، زن‌ها را دیوانه می‌سازد در برابر آنچه از شما خواسته بودیم که انجام دهید، مقاومت می‌ورزید و اغلب خلاف آن را انجام می‌دهید.

با نظر یا عقیده‌ی ما مخالفت می‌کنید، تنها برای آنکه متفاوت باشید.

درخواست‌های ما را به عنوان فشار و اجبار تعبیر می‌کنید و با ناراحتی از دست ما از خود بیش از حد واکنش نشان می‌دهید.

به عشق و علاقه و محبت ما مظنون هستید و اظهار عشق ما را به خود روش‌های فریبکارانه‌ای برای کنترل و سلطه‌جویی برخودتان تصور می‌کنید.

به توصیه‌ها، پیشنهادها، کمک‌ها و حمایت‌های ما به گونه‌ای پاسخ می‌دهید که گویی تلاش‌های ما برای کنترل کردن و سلطه بر شما صورت می‌گیرد و سپس گفته‌های ما را به حساب نمی‌آورید، هر چند هم که منطقی باشد.

از آسایش خاطر دادن به ما خودداری می‌ورزید و عشق تمام و کمال خود را از ما دریغ می‌کنید؛ زیرا دوست ندارید از شما توقعی داشته باشیم یا احساس کنید که مجبورید ایفای نقش کنید.

چرا و چگونه شورشی بودن بدترین احساسات را در ما زن‌ها تولید می‌کند در این گونه اوقات ما از شما می‌رنجیم و احساس محبوب نبودن می‌کنیم، زیرا ظاهرا این طور به نظر می‌رسد که مرتبا رو در روی ما می‌ایستید و جبهه می‌گیرید.

احساس ناامنی و محتاج بودن می‌کنیم، زیرا شما عشق خود را از ما دریغ کرده‌اید.

عصبی، مأیوس و سرخورده می‌شویم، زیرا در مقابل پیشنهادها یا پرس‌وجوهای ما از خود مقاومت نشان می‌دهید.

احساس می‌کنیم مجبوریم در حق شما مادری کنیم، زیرا مانند یک پسربچه‌ی شورشی رفتار می‌کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
1.۰۶ گیگابایت
مدت زمان
۱۹:۴۲:۱۳
نویسنده باربارا دی آنجلیس
مترجمهادی ابراهیمی
راویاکرم پریمون
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۸/۰۶
قیمت ارزی
8 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱.۰۶ گیگابایت
۱۹:۴۲:۱۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 24 مخاطب
پربار 🌳 (1)
اجرای روان 🎙️ (1)
5
ستاره
45 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
20 ٪
12 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

محتوای کتاب در مورد فقط زنان نیست بلکه برای کلیه افراد نوشته شده است.اما چون نویسنده در یک جامعه غربی زندگی می کند برخی نگاه های ایشان از نظر ما پسندیده نیست.مهم‌ترین هدف این کتاب، علاوه بر درک بهتر و بیشتر مردان از زنان، درک بهتر آنان از خودشان می‌باشد. در سرتاسر کتاب، توصیه‌ها و تمرین‌هایی ارائه شده است که در هرچه قدرتمند کردن مردان و تحکیم روابط‌شان با زنان گنجانده شده است، برای شروع یک رابطه پیشنهاد میکنم به جای این کتاب،کتاب "آیا تو آن گمشده ی من هستی" از همین نویسنده را مطالعه و گوش دهید.

5

مردانی که حتی یک زن ( مادر یا خواهر یا همسر یا نامزد ) در زندگیشان وجود دارد، پیشنهاد میکنم فقط برای درک احساسات زنانه همان یک زن، این کتاب را بخوانند، بیشترین چیزی که از این کتاب فهمیدم و یاد گرفتم این بود که یک زن یک مرد نیست و از همه نظر تفاوت بی حد مرز دارد اما اگر احساسات زنانه را بشناسی به *راحتی* میتوانی او را عبد خود کنی، البته این موضوع برای خانم ها هم صادق هست، فقط باید بخواهیم.

5

کتاب بسیار عالی بود واقعا ما زنها از مردها هیچی نمی دونیم ولی من کاملا رازهای مردان رو دراین کتاب یاد گرفتم به خانمهای جوان توصیه می کنم حتما گوش کنید و خانمهایی که در شرف ازدواج هستن حتما چند بار گوش کنن چون خیلی بدردتون می خوره

5

کاملترین وجامع ترین کتابی هست که درباره جنس مونث نوشته شده( فقط ۱۰ساعت که روز اول۶ساعت و روز دوم۴ساعت ازم وقت گرفت سرعت خوندن دوبرابر گذاشته بودم و مطمئن باشید ۱۰ساعت وقت میزارید در قباله جنس مونث تا آخر عمر بیمه میکنید)

1

چند ساعت مطالعه بهتر از چند سال بحث و درگیری و ناراحتی و استرسه. پیشنهاد میکنم خانمها و آقایون وقتشونو صرف شناخت و آگاهی(پیشگیری) کنن تا اینکه بعدا وقتشون صرف حل مشکلات (درمان) نشه

5

من تازه شروع کردم به خوندن این کتاب. کتاب فوق العاده ای هست.بنظرم برای خانوماهم میتونه مفید باشه برای اینکه خودمون رو خوب بشناسیم

4

توصیه میکنم هم آقایون هم خانوما بخوننش چون واقعا بیشتر مسائل و مشکلات توضیح میده بهترین راه حل هارو بهتون نشون میده

4

این کتاب مجموعه ای از بهترین کتابهای روانشناسی جهانی تهیه شده است

1

واقعا متاسفم که این صدای خواب آور رو برای این کتاب خوب انتخاب کردید افتضاحه افتضاع

5
اجرای روان 🎙️
پربار 🌳
آموزنده 🦉

کتابی که چندین بار خوندم و به خیلی از دوستانم هم هدیه دادم

نمایش 2 نقد دیگر
3.8
(24)
پربار 🌳 (1)
120,000
٪30
84,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
رازهایی درباره ی عشق
رازهایی درباره ی عشق
چگونه در همه حال عشق بورزیم؟

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رازهایی درباره ی زنان
٪30
رازهایی درباره ی زنان
باربارا دی آنجلیس
آوانامه
3.8
(24)
پربار 🌳 (1)
120,000
٪30
84,000
تومان