0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رازهایی درباره ی مردان
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی رازهایی درباره ی مردان

درباره رازهایی درباره ی مردان

یک ضرب‌المثل چینی می‌گوید: «هیچ‌چیز بدتر از زندگی در زمانه همواره رو به تغییر نیست». باربارا دی آنجلیس در کتاب رازهایی درباره‌ی مردان به زنان توضیح می‌دهد که اگرچه دنیا مدام در حال تغییر است و هر کدام از ما نیز خصوصیت‌های اخلاقی‌مان تغییر می‌کند اما این موضوع بسیار مهم است که برای داشتن روابط موفقیت‌آمیز با مرد زندگی‌مان قبل از هر چیز باید ماهیت مردانه و اخلاق آن‌ها را بشناسیم.

درباره کتاب صوتی رازهایی درباره مردان

کتاب رازهایی درباره مردان نوشته‌ی باربارا دی آنجلیس است. این کتاب در دسته کتاب‌های روانشناسی با موضوع تفاوت‌های جنسی و روابط بین اشخاص است. باربارا دی آنجلیس در این کتاب به زنان از رازهایی درباره مردان می‌گوید. در واقع این کتاب به مواردی اشاره دارد که در بین بیشتر مردان به یک شکل است. خواسته واقعی مردان از روابط جنسی، احساس واقعی مردان نسبت به زنان، چگونگی کمک به مرد زندگی‌مان از لحاظ احساسی و عاطفی، چگونه از مادری کردن در حق مرد زندگی‌مان جلوگیری کنیم؟ شش اشتباه بزرگ که زن‌ها در روابط خود با مردها مرتکب می‌شوند و ... از مباحث مطرح شده در این کتاب هستند. نویسنده سعی کرده تا با راهکارها و روش‌های جدید به زنان این فرصت را دهد که نتایج را بررسی و ارزیابی کنند. خواندن این کتاب به خانم‌ها کمک می‌کند تا اسرار ناشناخته درباره مردان را بشناسند. تمرین‌ها، جدول‌ها، توصیه‌ها، ابزارها و تکنیک‌های ارتباطی موثر کتاب رازهایی درباره مردان شما را به زنی قوی و نیرومند در ارتباطتان تبدیل می‌کند.

مروری بر فصل‌های کتاب صوتی رازهایی درباره‌ی مردان

کتاب حاضر دارای 9 بخش است. هر بخش از کتاب رازی درباره‌ی مردان را که هر زنی باید درباره آن بداند را مطرح می‌کند.

فصل 1: مردها: آخرین مرز

فصل ۲: شش اشتباه بزرگ که اغلب زن‌ها مرتکب می‌شوند

فصل ۳: جبران کم‌کاری‌های روحی

فصل ۴: سه راز بزرگ درباره مردان

فصل ۵: رازهایی درباره مردان و روابط جنسی

فصل ۶: سردکننده‌های جنسی

فصل ۷: رازهایی درباره برقراری ارتباط با مردان

فصل ۸: چگونه در ابراز احساسات و عواطف، به همسر خود کمک کنیم

 فصل ۹: زنان قدرتمند

درباره باربارا دی آنجلیس

باربارا دی آنجلیس نویسنده و مشاور ازدواج مشهور آمریکایی است. او در 4 مارس 1951 در فیلادلفیا متولد شد. آنجلیس مدرک کارشناسی روانشناسی خود را از دانشگاه سی‌یرا در لس‌آنجلس گرفت و مقطع دکتری خود را دانشگاه کلمبیا پسفیک به پایان رساند. باربارا همچنین یکی از سخنرانان و شخصیت‌های محبوب تلویزیونی آمریکایی در حوزه شناخت مردان و زنان است. او به عنوان سخنران در رادیو، تلوزیون و سمینارهای متعدد حضور داشته است. او کتاب‌های زیادی با عناوین مختلف نوشته است که الهام‌بخش ازدواج خیلی از زوج‌های جوان بوده است. کتاب‌های او به دلیل این که موضوع مهم و فراگیری در دنیای امروز ما دارد، در بیشتر مواقع کتاب‌هایش با فروش‌ خوبی روبه رو بوده است. دکتر باربارا دی انجلیس موفق به دریافت جایزه چکش طلایی سال 2007 و یکی از 5 زن دریافت‌کننده‌ی این جایزه در 50 سال اخیر بوده است. دو کتاب راز‌هایی درباره مردان و رازهایی درباره‌ی زنان دو کتاب مشهور و پرفروش او در جهان و در ایران است که باعث شهرتش شده است. باربارا در کتاب‌های خود راهکار‌های خوب و مفیدی درباره‌ی شناخت جنس مخالف ارائه می‌کند تا زنان و مردان با شناخت ماهیت و رفتارهای عمومی فرد مقابل بتواند انتخاب آگاهانه‌ای داشته باشد.

این شناخت نه تنها در انتخاب و پیشرفت روابط به افراد کمک می‌کند بلکه در توسعه مهارت‌های شخصی فرد هم تاثیرگذار است.

دکتر باربارا دی آنجلیس یکی از افرادی است که همواره دغدغه کمک و مشاوره به افراد را داشته است. او بیش از 12 سال است که مدیریت مرکز رشد و درمان در لس‌آنجلس را بر عهده دارد.

ترجمه کتاب رازهایی درباره مردان

کتاب‌های باربارا دی آنجلیس نه تنها در جهان که در ایران هم جزو کتاب‌های پرطرفدار و پرفروش هستند. کتاب رازهایی درباره مردان یکی از کتاب‌های پرفروش او در ایران است که با چندین ترجمه راهی بازار نشر شده است. هادی ابراهیمی این کتاب را ترجمه و انتشارات نسل نواندیش در سال 1382 منتشر کرده است. انتشارات آوا نامه نیز نسخه صوتی این کتاب را با خوانش فرناز مرکباتی منتشر کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

در بخشی از کتاب صوتی رازهایی درباره مردان می‌شنویم

حال می‌دانیم که این موجودات فضایی روی زمین فرود آمده و در بین ما زندگی می‌کنند. ما آنان را مرد می‌نامیم. با توجه به تفاوت‌های فاحش بیولوژیکی، روانی و اجتماعی میان خود و آنان، تصور این که موجوداتی از سیاره دیگری هستند، چندان هم بیراه نیست. لحظه‌ای بنشینید و به این مشکلات فکر کنید: کنار آمدن با شخصی که از سوابق خانوادگی و شیوه تربیتی کاملا متفاوتی نسبت به شما برخوردار است و به او آموزش داده‌اند، به طرز متفاوتی بیندیشد و با دیگران ارتباط برقرار کند. همچنین به نظر می‌رسد کنار آمدن با چنین شخصی کاملا غیرممکن باشد، اما با این وجود، یک یک روزهای زندگیمان صرف چالش‌های ارتباطی ما با آن‌ها می‌شود. همچنین این تفاهم اندک نیز هم بی‌شباهت به معجزه نیست. در طول تاریخ همواره تفاوت‌هایی میان مردان و زنان وجود داشته و در باقی این فصل برایتان توضیح خواهم داد که این تفاوت‌ها بسیار نیز فاحش هستند. هزاران سال است که ما زن‌ها این تفاوت‌ها را پذیرفته‌ایم و خود را با آن‌ها سازگار نموده و نقش‌هایی را ایفا کرده‌ایم که از ما انتظار می‌رفته است، اما در اوایل قرن بیست و یکم انقلابی به وقوع پیوست، انقلابی در نحوه نگرش ما زن‌ها نسبت به خودمان؛ نحوه‌ای که ما زن‌ها خود را می‌بینیم و دوست داریم مردها نیز ما را آن گونه ببینند. برای اولین بار در تاریخ، زن‌ها در تمامی مراحل زندگی، خواهان برابری با مردها شدند و در این فرآیند از نقش‌های کلیشه‌ای که مادران و مادربزرگ هایمان به راحتی پذیرفته بودند، بیرون آمدیم. ابداع روش‌های جلوگیری از حاملگی این اجازه را به زن‌ها داد که از لحاظ اقتصادی و تولیدی نیز نقشی فعالانه‌تر و آزادانه‌تر بازی کنند و تا حد زیادی از تکیه به مردان در این راستا آزاد شوند.

در نتیجه تحولی در روابط مرد و زن نیز به وقوع پیوست. مردانی که عادت داشتند دیگران را کنترل کنند و با زنان مانند زیردست رفتار نمایند، تحمل این وضع برایشان مشکل بود. حال زنان چنین می‌گویند: «دیگرحاضر نیستیم چنین نقش‌هایی را ایفا کنیم.» حقیقت این است که چندان نیز از نقش‌های جدید خود به عنوان زن‌های جدید مطمئن نیستیم. تا حد زیادی سر در گم هستیم و این سردرگمی ما، مردها را به مراتب گیج‌تر از قبل کرده است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
938.۱۰ مگابایت
مدت زمان
۱۱:۲۲:۱۱
نویسنده باربارا دی آنجلیس
مترجمهادی ابراهیمی
راویفرناز مرکباتی
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۴/۳۱
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۹۳۸.۱۰ مگابایت
۱۱:۲۲:۱۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 45 مخاطب
آموزنده 🦉 (2)
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
62 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
2 ٪
20 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خووواهشا، قبل از اینکه وارد رابطه بشید یا ازدواج کنید، این کتاب رو گوش کنید. خانم و اقا هم نداره برای هر دو واجبه، خانم ها واجب تر

5

بسیار کتاب مفید و وکاربردی برای ما خانومها هست،ممنون بابت انتشار این کتاب عالی?? صدای راوی هم بسیاااار عالی و دلنشین?

4

این کتاب به خواننده کمک می کنه تا تفاوت های بین مردها و زن ها رو متوجه بشه و رفتار با مردان رو بهتر یاد بگیره

4

کتاب بسیار خوب و کاربردی، کاش یکم جامع تر بود و دو سه جلد دیگه ادامه پیدا میکرد ?

4

عالی و باکیفیته ولی کاش میشد تو حافظه گوشی و پلی لیست خودمون اد کنیم

5
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

کتابی که چندین بار خوندم و به خیلی از دوستانم هم هدیه دادم

5

واقعاااا عااالی و مفیییده به شدت پیشنهاد میکنم

5

بی نظیر، هر آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند

5

خانمها به نظرم باید مطالعه اش کنن کاربردیه

5

من این کتاب رو خوندم فوق العاده کاربردیه

نمایش 10 نقد دیگر
4.4
(45)
آموزنده 🦉 (2)
87,000
٪30
60,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رازهایی درباره ی مردان
٪30
رازهایی درباره ی مردان
باربارا دی آنجلیس
آوانامه
4.4
(45)
آموزنده 🦉 (2)
87,000
٪30
60,900
تومان