0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رازهایی درباره ی زنان که هر مردی باید آن ها را بداند
٪70

معرفی، خرید و دانلود کتاب رازهایی درباره ی زنان که هر مردی باید آن ها را بداند

درباره رازهایی درباره ی زنان که هر مردی باید آن ها را بداند

رازهایی درباره زنان که هر مردی باید آنها را بداند

کتاب رازهایی درباره زنان که هر مردی باید آنها را بداند اثر باربارا دی آنجلیس راهنمایی جامع برای مردان است که به دنبال درک بهتر زنان و ایجاد روابط قوی‌تر با آنها هستند. در این کتاب، دی آنجلیس با استفاده از بینش‌های خود در زمینه روانشناسی زنان، به بررسی نیازها، خواسته‌ها و انگیزه‌های زنان می‌پردازد. او همچنین راهکارهای عملی برای مردان ارائه می‌دهد تا بتوانند با زنان به طور موثر ارتباط برقرار کنند، محبت خود را ابراز کنند و صمیمیت عمیق‌تری ایجاد کنند.

سه نیاز پنهان زنان یکی از موضوعات کلیدی در این کتاب است. دی آنجلیس در این کتاب استدلال می‌کند که همه زنان، صرف نظر از پیشینه یا شخصیتشان، سه نیاز اساسی دارند:امنیت عاطفی، تأیید و توجه، و عشق و احترام. او به مردان می‌آموزد که چگونه این نیازها را برآورده کنند و به زنان احساس ارزشمندی و دوست داشتن بدهند.

یکی دیگر از موضوعاتی که نویسنده در این کتاب به آن می‌پردازد، هفت افسانه درباره زنان است که نویسنده تلاش می‌کند تا در مورد آن روشنگری کند. دی آنجلیس هفت افسانه رایج درباره زنان را که می‌تواند به سوء تفاهم و درگیری در روابط منجر شود، از بین می‌برد. او به مردان کمک می‌کند تا واقعیت را در مورد زنان درک کنند و با آنها بر اساس احترام و درک متقابل ارتباط برقرار کنند.

موضوع دیگر با عنوان چگونه خشم زنان را شعله‌ور نکنیم، یک نکته آموزشی است که نویسنده تاکید زیادی روی آن دارد. دی آنجلیس به مردان می‌آموزد که چگونه رفتارها و کلماتی را که می‌توانند باعث خشم و ناراحتی زنان شوند، شناسایی و از آنها اجتناب کنند. او همچنین راهکارهایی برای حل و فصل درگیری‌ها به طور مسالمت‌آمیز و حفظ آرامش در روابط ارائه می‌دهد.

برای خواندن کتاب‌های توسعه فردی به فیدیبو سر بزنید.


آشنایی با باربارا دی آنجلیس، نویسنده کتاب رازهایی درباره زنان که هر مردی باید آنها را بداند

باربارا دی آنجلیس نویسنده، سخنران و مربی مشهور آمریکایی است که به خاطر کتاب‌های پرفروش خود در زمینه روابط انسانی، معنویت و رشد شخصی شناخته شده است. او با بیش از ۳۰ سال تجربه، به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان کمک کرده است تا روابط خود را بهبود بخشند، زندگی شادتری داشته باشند و به پتانسیل کامل خود دست یابند.

آنجلیس در طول زندگی پربار خود، بیش از ۲۵ کتاب نوشته است که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌اند. برخی از محبوب‌ترین کتاب‌های او عبارتند از:

-      رازهایی درباره زنان که هر مردی باید بداند

-      رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند

-      دگرگونی و تحول روح

-      آیا تو همسر مناسبی برای من هستی

آنجلیس علاوه بر نوشتن کتاب، به طور فعال به عنوان سخنران و مربی در سراسر جهان فعالیت می‌کند. او کارگاه‌های آموزشی و سمینارهایی را در مورد روابط، معنویت و رشد شخصی برگزار می‌کند و به افراد در سراسر جهان کمک می‌کند تا به اهداف خود دست یابند.


چرا باید کتاب رازهایی درباره زنان که هر مردی باید آنها را بداند را بخوانیم؟

دلایل متعددی برای خواندن کتاب رازهایی درباره زنان که هر مردی باید آنها را بداند وجود دارد:

1. درک عمیق‌تر از زنان: این کتاب به شما کمک می‌کند تا نیازها، خواسته‌ها و انگیزه‌های زنان را به طور عمیق‌تر درک کنید. با درک بهتر زنان، می‌توانید با آنها ارتباط موثرتر برقرار کنید، محبت خود را به طور صحیح ابراز کنید و صمیمیت عمیق‌تری ایجاد کنید.

2. روابط قوی‌تر: این کتاب راهکارهای عملی برای ایجاد روابط قوی‌تر با زنان ارائه می‌دهد. با به کارگیری آموزه‌های این کتاب، می‌توانید درگیری‌ها را به طور مسالمت‌آمیز حل کنید، اعتماد و احترام متقابل ایجاد کنید و یک رابطه عاشقانه و پایدار بسازید.

3. زندگی جنسی شادتر: این کتاب به شما کمک می‌کند تا بفهمید چه چیزی زنان را از نظر جنسی تحریک می‌کند و چگونه می‌توانید یک زندگی جنسی شاد و رضایت‌بخش برای خود و همسرتان ایجاد کنید.

4. جلوگیری از سوء تفاهم: این کتاب به شما کمک می‌کند تا از افسانه‌ها و باورهای غلط رایج درباره زنان که می‌تواند به سوء تفاهم و درگیری در روابط منجر شود، دوری کنید.

5. ارتباطات بهتر: این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه عادت‌های ارتباطی خود را که می‌توانند برای زنان آزاردهنده باشند، شناسایی و اصلاح کنید و با زنان به عنوان شریک برابر و با احترام متقابل ارتباط برقرار کنید.

6. حل تعارض: این کتاب راهکارهایی برای حل و فصل درگیری‌ها به طور مسالمت‌آمیز و حفظ آرامش در روابط ارائه می‌دهد.


کتاب رازهایی درباره زنان که هر مردی باید آنها را بداند، برای چه کسانی مناسب است؟

-      مردانی که در روابط خود با زنان مشکل دارند: اگر در درک زنان، برقراری ارتباط موثر با آنها یا ایجاد صمیمیت با آنها مشکل دارید، این کتاب می‌تواند به شما کمک کند تا ریشه این مشکلات را شناسایی کرده و آنها را حل کنید.

-      مردانی که به دنبال بهبود روابط خود با زنان هستند: حتی اگر روابط خوبی با زنان دارید، این کتاب می‌تواند به شما کمک کند تا آنها را قوی‌تر و رضایت‌بخش‌تر کنید.

-      مردانی که به دنبال درک عمیق‌تر از زنان هستند: این کتاب به شما کمک می‌کند تا نیازها، خواسته‌ها و انگیزه‌های زنان را در سطح عمیق‌تری درک کنید.

-      زنانی که به دنبال درک بهتر خود هستند: این کتاب می‌تواند به زنان کمک کند تا خود را بهتر درک کنند و نیازها و خواسته‌های خود را به طور موثر با شرکای خود در میان بگذارند.

-      به طور کلی، هر کسی که به دنبال بهبود روابط خود با دیگران است، می‌تواند از آموزه‌های این کتاب بهره‌مند شود.


در بخشی از کتاب رازهایی درباره زنان که هر مردی باید آنها را بداند می‌خوانیم

قبل از آن که پیش تر برویم، ميخواستم موضوع مهمى را با شما در میان بگذارم. همین موضوع را در بخش بعد براى مردها نیز تکرار خواهم کرد: «من مردها را دوست دارم.» در طول تمام زندگى ام آن ها را دوست داشته ام. به رغم شکست هاى عشق و دلشکستگى هاى فراوان نیز هرگز از عشقم نسبت به مردها کاسته نشده است و روابط خود با آن ها را متوقف نکرده ام. بنابراین، کتاب حاضر هرگز به این موضوع نپرداخته است که مردها عیب یا نقصى دارند. این کتاب براى آن طراحى نشده است تا از مردها انتقاد یا آن ها را نکوهش کند که چرا نمى دانند چگونه ما زن ها را خوب دوست بدارند.

در واقع، این کتاب دعوتى است از مردها که زن ها را به گونه اى جدید ـ آن گونه که هرگز قبلاً تجربه نکرده اند ـ ببینند و درک کنند. مرا براى مهارت در برقرارى ارتباط با مخاطبان، خوانندگان، شنوندگان و دانشجویان پسر یا مرد به خوبى مى شناسند. در این کتاب بسیار تلاش کرده ام تا آن گونه مردها را مخاطب قرار دهم که براستى بپذیرند. مى دانم براى مردها مشکل است تا مهارت هاى احساسى اى را کسب کنند که ما زن ها از آن ها توقع داریم. یا به لحاظ روحى و احساسى بازتر و صمیمى تر باشند و قلب و روح زن زندگى شان را درک کنند. برخاسته از همین عشق به مردها بوده است که بر آن شدم تا این کتاب را براى آنان بنویسم.

اخیرا در یک فروشگاه به یکى از دوستان قدیمى خود برخوردم. از من پرسید: این روزها چه کار مى کنى؟

گفتم: مشغول نوشتن کتابى با نام رازهایى درباره ى زنان هستم.

پاسخ داد: «اوه، عالى شد. منتظرم هر چه زودتر چاپ بشه تا یکى از آن را به شوهرم دونالد بدهم. البته او خیلى شوهر خوبى است. اما با این حال هنوز هم یک «مرد» است؟! این طور نیست؟»

تصادفا مردى که نزدیک ما ایستاده بود صحبت هاى ما را شنید و با چهره اى گرفته و اعتراض آمیز نگاهى به ما انداخت. گویى مى گفت: «شما زن ها هم که همه اش دوست دارید از مردها بد بگید.» سپس در حالى که سرش را تکان مى داد از ما دور شد. ما به هم لبخند زدیم زیرا مى دانستیم برداشت او از صحبت هاى ما درست نبوده است. دوست من هرگز سعى نداشت از شوهرش بد بگوید. او عاشق شوهر خود است. او تنها مى خواست به حقیقتى اشاره کند که ما زن ها از طریق غریزى با آن آشنا هستیم و آن را درک مى کنیم: این که حتى بهترین مردها نیز هنوز «مرد» هستند نه «زن». تنها به همین دلیل ساده براى درک بهتر زنان هاى زندگى شان به اندکى کمک از جانب زن ها نیاز دارند.


پیشنهاداتی برای خوانندگان کتاب رازهایی درباره زنان که هر مردی باید آنها را بداند

اگر از خواندن کتاب رازهایی درباره زنان که هر مردی باید آنها را بداند لذت بردید، پیشنهاد می‌کنیم که از خواندن کتاب‌های زیر غافل نشوید.

۱- کتاب بهترین سال زندگی تو

۲- کتاب اثر مرکب

۳- کتاب عادت‌های اتمی




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
4.۳۰ مگابایت
تعداد صفحات
717 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۳:۵۴:۰۰
نویسنده باربارا دی آنجلیس
مترجمهادی ابراهیمی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
What women want men to know:the ultimate...
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۱۰/۲۵
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
66,900 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۴.۳۰ مگابایت
۷۱۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 143 مخاطب
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
46 ٪
4
ستاره
34 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
8 ٪
87 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

من با این مدعا موافقم که زنان و مردان در شیوهٔ ادراک و رفتار تفاوت‌های قابل ملاحظه‌ای دارند و طبعاً هرچه این تفاوت‌ها بهتر شناخته شود، می‌تواند در رابطه تأثیر بهتری بگذارد. به نظرم کتاب خانم آنجلیس مفید است و ارزش مطالعه را دارد، اما سه خلأ در آن می‌بینم: ۱- این کتاب می‌توانست خلاصه‌تر از این باشد و حجمی کمتر داشته باشد. ۲- لازم است این موضوع متضمن مطالعات تخصصی روانشناختی نیز باشد که کمتر در این کتاب به چشم می‌خورد (و نوعاً مبتنی بر تجربهٔ مشاوره است). ۳- بهتر بود هم این کتاب و هم برای نسخهٔ مقابل آن (رازهایی دربارهٔ مردان) را دو نویسنده از دو جنس مختلف می‌نگاشتند، زیرا موضوع دقیقاً دربارهٔ این است که ذهنیت زنانه و ذهنیت مردانه چه تفاوت‌هایی دارند و طبعاً در شناسایی این تفاوت‌ها دو داور از دو جنسیت مختلف بهتر از یک داور از یک جنسیت است. با این حال مطالعهٔ این کتاب می‌تواند آموزنده و مفید باشد و به همین جهت آن را پیشنهاد می‌دهم.

4

حتماً حتماً مطالعه این کتاب رو به همه خانم ها و آقایونی که زندگی و همسرشون رو دوست دارن توصیه می کنم. این کتاب اصلاً شخصی رو محاکمه نمیکنه، اما به زبان خیلی ساده و با مثال سوء تعبیرهایی که ممکنه در هر رابطه ای پیش بیاد رو توضیح میده و براش راه حل پیشنهاد میکنه. من و همسرم که از خووندن این کتاب خیلی لذت بردیم و تأثیر مثبتش رو کاملاً در زندگیمون احساس می کنیم.

4

این کتاب دید خوبی درخصوص ارتباط با زن‌ها به شما میده اما یه نکته‌ای که باید بهش توجه کنیم اینه که این کتاب به صورت کلی درمورد نیمی از جمعیت کره زمین حرف زده برا همین نمیشه تک تک مصداق هارو انتظار داشت که عین کتاب تجربه کنید و نکته دوم اینه که این کتاب فرض کرده که طرف مقابل هیچ مشکلی از نظر شخصیتی و عملکردی نداره و با این فرض یک سری انتظارات رو بیان کرده. برای مثال درجایی گفته که زن‌ها عاشق برنامه ریزی با شریک زندگیشون هستن ولی نگفته اگه زنی باشه که هیچ برنامه‌ای نمیریزه و به برنامه‌ها هم پایبند نیست چی میشه

5

کتابی است قطور ولی با زبانی روان.گول ظاهرش رو نخورید چون صفحات بسیاری از آن به بیان داستان های زوج های موفق یا ناموفق پرداخته است.قبل از این کتاب کتاب "زنان ونوسی و مردان مریخی" رو خواندم. اشتراکاتی بین این دو کتاب به چشم میخوره ولی توصیه میکنم هر دو کتاب را بخوانید چون خواندن هر دو دیدگاه گسترده تری بهتون میده.

5

کلمه به کلمه و جمله به جمله کتاب به معنای واقعی برملا کنندهء راز پشت رفتارها و انتظارت عجیب خانمهاست. کتابی بسیار مفید برای مردان در رابطه. نگارش و ترجمه کتاب فوق العادست انگار یک دوست بسیار باتجربه مهربان و دانا داره برات دلیل رفتارهای زنان رو رمزگشایی میکنه. تا امروز حدود یک سوم کتاب رو خوندم و تاثیر فوق العاده ای روی رابطم کذاشته. شک نکنید در خواندن این کتاب.

4

خدای من یعنی هنوزم کسانی پیدا میشن که هدفشون از خوندن کتاب روانشناسی این باشه که ببینن حق با کیه!؟

5

من تقریبا برای بار دوم ِ که کتاب رو میخونم. کتاب مبتنی بر دانش و تجربیات ارزشمند خانم نویسنده س.. کسی که میخواد روابطه ش رو به بهترین شکل داشته باشه و بسازه بسیار این کتاب بهش کمک میکنه و بنظر من برای بارها و بارها خوندنه.. از احساس دانایی بودن استعفا بدید و با ذهنیت همیشه باید در حال یادگیری و رشد باشم، این کتاب رو مطالعه بفرمایید. در ضمن ترجمه هم عالیه و قدردانم از مترجم و ناشر محترم.

5

من این کتاب رو چند سال پیش نسخه چاپیش رو خریدم، و خوندم تأثیر فوق‌العاده در رابطه ام با همسرم داشت، و هنوز هر چند وقت یکبار به کتاب مراجعه میکنم، این کتاب رو به تمام مردانی که میخوان یه زندگیه عاشقانه رو تجربه کنند توصیه میکنم

4

زنا پیچیده تر از اینن که بشه با یه کتاب توصیفشون کرد😉

2

نویسنده‌ی این کتاب خیلی پرحرفی کرده و برای هر مطلب ساده که با یه پاراگراف میشه جمعش کرد یه فصل نوشته که به نظرم علتش زن بودن نویسنده است :) ! بهتره آقایون به جای این کتاب برن کتاب «مردان مریخی، زنان ونوسی» رو بخونن؛ هم مختصر تره هم مطالب مفیدتری بهتون آموزش می‌ده.

نمایش 77 نقد دیگر
4.1
(160)
پربار 🌳 (1)
109,900
٪70
32,970
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رازهایی درباره ی زنان که هر مردی باید آن ها را بداند
٪70
رازهایی درباره ی زنان که هر مردی باید آن ها را بداند
باربارا دی آنجلیس
انتشارات نسل نواندیش
4.1
(160)
پربار 🌳 (1)
109,900
٪70
32,970
تومان