0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
باشگاه پنج صبحی ها
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها

نویسنده:
رابین شارما
درباره باشگاه پنج صبحی ها

رابین شارما در کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها از مزایای سحرخیزی و تاثیر نیروی صبح بر سلامت جسم و روان صحبت می‌کند. این یک کتاب مفید برای کسانی است که می‌خواهند تغییری در زندگی خود به‌وجود آورند و حاضرند از توصیه‌های رابین شارما، برای قدم برداشتن در راه موفقیت استفاده کنند.

باشگاه پنج صبحی‌ها (The 5am Club) یک کتاب روانشناسی و توسعه فردی است که در قالب داستان نوشته شده و دارای سه شخصیت اصلی یک میلیارد بی‌خانمان، یک مرد هنرمند و یک زن کارآفرین است. در این کتاب، فرد بی‌خانمان به دو شخصیت دیگر، توصیه‌هایی از باشگاه پنج صبحی‌ها می‌گوید که باعث ایجاد تغییراتی در زندگی آن‌ها می‌شود. این کتاب ۱۷ فصل دارد که ضمن داستانی سرگرم‌کننده، نکاتی ارزشمند را به شما آموزش می‌دهد.

به نظر رابین شارما، شما هم می‌توانید به عضویت باشگاه پنج صبحی‌ها در بیایید و با استفاده از تکنیک‌های این باشگاه، روز خوبی را شروع کنید. در این کتاب درباره اهمیت زمان، برنامه‌ریزی، صبح زود از خواب بیدار شدن و تلاش برای داشتن یک روتین مناسب در زندگی، صحبت می‌کند. شارما این کتاب را به شیوه‌ای بسیار متفاوت‌تر از کتاب‌های خودیاری نوشته و تلاش کرده تا با روایت داستان، خوانندگان را مجذوب کند. این کتاب در سال ۲۰۱۸ برای اولین بار منتشر شد و به سرعت توانست به فروش میلیونی برسد و به ده‌ها زبان زنده دنیا ترجمه شود.

نسخه حاضر توسط «گروه مترجمان شنیدار» به فارسی برگردانده شده و انتشارات شنیدار این کتاب را با صدای «مصطفی طالبیان‌مقدم» منتشر کرده است.

درباره رابین شارما، نویسنده کتاب

رابین شارما (Robin Sharma) نویسنده و سخنران موفق در حوزه توسعه فردی و مباحث خودیاری است که در سال ۱۹۶۴ در کانادا متولد شد. شارما در رشته حقوق درس خواند و چند سال در زمینه وکالت کار می‌کرد. اما در ۲۵ سالگی به نویسندگی روی آورد و در این زمینه مطرح شد. او همچنین یک سخنران حرفه‌ای است که در چند برنامه تلویزیونی حضور دارد و به مخاطبانش راهکارهایی را برای موفقیت شخصی و توسعه فردی ارائه می‌دهد. شارما نویسنده چندین کتاب مشهور از جمله «راهبی که فراری‌اش را فروخت»، «مانیفست قهرمان هر روزه» و «چه کسی پس از مرگت می‌گرید» است. شارما تاکنون ۱۲ کتاب نوشته و موسس شرکت Sharma Leadership International است.

سه دلیل مهم برای شنیدن باشگاه پنج صبحی‌ها

سحرخیزی یکی از توصیه‌های همیشگی افراد موفق است. از قدیم مثلی وجود دارد که می‌گوید سحرخیز باش تا کامروا باشی! شاید تاکنون توصیه‌های زیادی درباره صبح زود از خواب بیدار شدن شنیده باشید، اما کمتر درباره فواید آن بدانید. شارما در این کتاب به‌صورت مفصل درباره فواید سحرخیزی صحبت کرده و شما را به آن دعوت کرده است. باشگاه پنج صبحی‌ها جایی‌ست که اگر به عضویت آن درآیید، مزایای زیر شامل حال‌تان می‌شود:

  • می‌توانید خودتان را با نبض زندگی و انرژی صبح هم‌سو کنید و با صبح زود بیدار شدن، سلامتی جسمی و روانی خود را تضمین کنید
  • می‌توانید یک برنامه منسجم برای خود داشته باشید و کارهای‌تان را سروقت و طبق برنامه انجام دهید
  • شنیدن این کتاب بهتان کمک می‌کند به زندگی خود نظم ببخشید و سرزنده تر باشید

در بخشی از کتاب می‌شنویم

مرد میلیاردر به دوستان جدیدش گفت که فرمولی برای چگونه آغاز کردن اولین ساعات بیداری وجود دارد که قانون پنج صبح را کامل می‌کند. او توضیح داد که یک ساعت اول بیداری یکی از مهم‌ترین لحظاتی است که هرکدام از ما در اختیار داریم و خیلی مهم است که صبح‌مان را با چه کاری شروع می‌کنیم. نحوه آغاز کردن روز، با چگونگی پایان روزی که در پیش دارید، در ارتباط است. افراد زیادی سحرخیز هستند، اما متاسفانه وقت خود را به وب‌گردی و خواندن اخبار تلف می‌کنند. براساس فرمول ۲۰، ۲۰، ۲۰ شما باید یک ساعت اول صبح‌تان را به سه بخش تقسیم کنید: ۱- حرکت ۲- فکر کردن و ۳- رشد. در بخش اول باید تحرک داشته باشید. البته تحرکی که باعث عرق ریختن شما شود. عرق کردن شما را از هورمون کورتیزول که هورمون ترس است، خلاص می‌کند و باعث تولید پروتئین‌هایی به نام بی‌دی‌ان‌اف در مغز می‌شود. این پروتئین‌ها، باعث سرعت بخشیدن به شکل‌گیری ارتباط‌های جدید عصبی می‌شود. در نتیجه، ذهن شما قادر خواهد بود که سریع‌تر فکر کند. با انجام قدم اول در طول روز، سرعت پردازش ذهنی و تحلیلی‌تان بیشتر خواهد شد و خود نیز آن را احساس می‌کنید. به رویاها و افکار الهام‌بخش فکر کنید و اگر آن‌ها را در جایی نوشته‌اید، مجددا نگاهی به آن بیندازید.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران این کتاب

حوزه توسعه فردی یکی از حوزه‌های مورد علاقه خوانندگانی است که دوست دارند مهارت‌های درونی خود را تقویت کنند و زندگی بهتری داشته باشند. شما می‌توانید با مطالعه کتاب‌هایی مثل باشگاه پنج صبحی‌ها، برنامه زندگی منظم‌تری داشته باشید و به سمت پیروزی گام بردارید. اگر علاقه‌مند به مطالعه بیشتر در این زمینه هستید، کتاب‌های زیر را در لیست خود قرار دهید:

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
40.۹۱ مگابایت
مدت زمان
۴۴:۴۲
نویسندهرابین شارما
مترجم گروه مترجمان شنیدار
راوی مصطفی طالبیان مقدم
ناشرانتشارات شنیدار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۰.۹۱ مگابایت
۴۴:۴۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 19 مخاطب
5
ستاره
73 ٪
4
ستاره
5 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
10 ٪
11 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

بدترین کتاب انگیزشی که تا حالا خوندم کل کتاب یک ساعت نمیشه حالا نمی‌دونم این نسخه اینقدر بد بود یا کل کتاب همینه حیف وقت

5

عالی بود ولی با عرق کردن اول صبح موافق نیستم بهتره عبادت جایگزین بشه .بهترین زمان برای ورزش عصر و قبل از شبه .

5

به معنی واقعی یکی از ناب ترین و بهترین کتاب هایی بود که خوندم به شدت توصیه میشه بینظیره

3

خلاصه خیلی خیلی خلاصه بو ‌ قسمت‌های مهم زیادی رو حذف کرده بود.

5

خیلی خوب بود حال کردم واقعا کوتاه و مفید قیمت هم مناسب بود

5

خیلی عالی،مختصر و خیلی مفید.خوانش گوینده هم که عالی.سپاس🌷

1

حرف جدیدی نداشت. همه چیز از عنوان کتاب مشخصه.

4

سلام، خوب بود، قصد دارم به همین روش عمل کنم.

3

انتظاری که داشتم نبود واقعا

5

واقعا عالی بود ممنون از گوینده

نمایش 1 نقد دیگر
4.3
(20)
19,000
٪50
9,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
باشگاه پنج صبحی ها
٪50
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما
انتشارات شنیدار
4.3
(20)
19,000
٪50
9,500
تومان