0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شخصیت کاریزماتیک
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی شخصیت کاریزماتیک

درباره شخصیت کاریزماتیک
شما توانایی کنترل احساسات و رفتارهای لحظه‌ای را دارید و می توانید این احساسات را به سمت مسیر درست مدیریت کنید. ابتکار عمل در دستان شماست و باید در این مسیر از تعهدات پیروی کنید و بتوانید خودتان را با محیط اطراف سازگار کنید. در این مسیر باید خودتان را به درستی مدیریت کنید که اجازه ندهید بیش از حد به مسائل دیگر مشغول شوید. زبان بدن دیگران را نیز در هنگام گفتگو مشاهده کنید. نشانه‌های غیر کلامی آن‌ها می‌توانند به خوبی نشان دهد که واقعا چه احساسی دارند. زبان بدن گویای حس درونی است پس مسلط بر آن می‌تواند تاثیرات مثبت بسیاری بر زندگی شما بگذارد. اطمینان حاصل کنید که آنچه می‌گویید معنا دارد و در واقع بتوان آن را حس کرد، مثلا سعی کنید یک فیلم، اتفاق یا صحنه‌ای را برای شخص مقابل یادآوری کنید. در این شرایط حتی می‌توانید از دیالوگ‌های فیلم‌ها نیز استفاده کنید. این صحنه‌ها و داستان‌های کوچک می‌توانند ایده‌های بسیار خوبی برای شنونده باشند و نسبت به گوش دادن ادامه صحبت جلب شوند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
51.۸۵ مگابایت
مدت زمان
۵۶:۳۸
نویسندهبرایان تریسی
مترجمگروه مترجمان
راوی مصطفی طالبیان مقدم
ناشرانتشارات شنیدار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۴/۲۵
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۱.۸۵ مگابایت
۵۶:۳۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 113 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
5
ستاره
41 ٪
4
ستاره
19 ٪
3
ستاره
17 ٪
2
ستاره
11 ٪
1
ستاره
9 ٪
46 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

فقط باید یاد بگیری ذهن بقیه رو بخونی و افکارت رو پنهان نگه داری.چرا ک با صداقت در بین حیواناتی ب اسم انسان خورده میشی

4

اگه قراره توی یه رویداد اجتماعی مهم شرکت کنین و فرصتتون برای آمادگی روحی پیدا کردن خیلی محدوده، گوش دادن به این کتاب میتونه خیلی مفید باشه، چون کلا ۱ ساعت وقت میبره و تو اون ۱ ساعت نکات خوبی رو برای تاثیر‌گذار بودن و یا همون &#۳۴;کاریزماتیک&#۳۴; بودن به صورت مختصر بیان میکنه. برای محتوایی که قالبش مورد موردیه (مثل این کتاب) مهمه که متن رو ببینیم و به حافظه بصری بسپریم که متاسفانه اینجا فقط صوت کتابه و باید خودمون مواردو یادداشت کنیم. در کل کتاب مفیدیه، اما اگه خواستین بخرین، شاید نسخه متنی‌اش براتون کاربردی تر و راحتتر باشه.

2

برایان تریسی چون تخصصش فروش و سخنرانی هست همه کتابهاش تهش داره در مورد این مهارتها صحبت میکنه. این کتاب هم ارتباط خاصی با کاریزما نداشت فقط درمورد هوش هیجانی بود درحالیکه چه بسیار افرادی که هوش هیجانی بالا دارن ولی کاریزما ندارن!! در کل کتاب بسیار سطحی و کم عمق بود. راوی هم چندجایی رو اشتباه خوندن و جمله کاملا اشتباه ادا شد. این صدای خوش و لحن گیرا دقت بالاتری رو میطلبه !!

4

تشکر از راهنمایی مجموعه کتاب .تنها هر آن چه بوده است نشان داده .و برای رویاروی با افراد هم هیچ مشکلی در خود ندارد از لحاز سخن وری هم شاید مدرک استادان پر ستاره باشد .تنها هم کوله بار تجربه است و همین اندوخته بس است برای روبرو شدن در مکان های مثلا نا شناخته .موفق پیروز باشید .قضاوت زود هنگام نشان گر کم تجربگی

1

ترجمه خشک و بدی داره، و کتابش انقدر کوتاهه که اصلا نمیرسه به چیز درستی درمورد کاریزما بپردازه. خیلی برام سوال شد که کسایی که نوشتن خیلی خوبه با چه انگیزه ای این کارو کردن.

5

نام کتاب شخصیت کاریزماتیک هست اما توجه کنید برایان تریسی راجع به هوش هیجانی بیشتر گفته که همه ما میدونیم هوش هیجانی بالا اولین قدم در راه رسیدن به کاریزما هست . ایشان نکات زیادی رو ذکر کرده که اگر رعایت کنید تاثیر مثبتش رو می بینید .

5

اقا دمتون گرم عجب کتاب کوتاه خفنی بود، اپنر های خفنی واسه اپروچ و دی گیم داشت و پیکاپ رو محتاطانه درس داد. لذت بریدم

3

خیلی کوتاه بود اما مطالب مفیدی هم داشت نمی شه گفت عالی اما خیلی بد هم نبود درکل آنچنان خاص و جالب نبود

4

مطالب آموزنده داشت ولی خیلی ارتباطی با کاریزما نداشت

1

چرا پولیه اینطوری که ما نمیتونیم استفاده ببریم😐😐

نمایش 36 نقد دیگر
3.7
(116)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
19,000
٪50
9,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شخصیت کاریزماتیک
٪50
شخصیت کاریزماتیک
برایان تریسی
انتشارات شنیدار
3.7
(116)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
19,000
٪50
9,500
تومان