0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پاکسازی ذهن
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی پاکسازی ذهن

نویسنده:
دارن هاردی
درباره پاکسازی ذهن

افراد زیادی در دنیا وجود دارند که به دنبال یک نسخه‌ی کامل و دقیق برای موفق شدن می‌گردند. چنین نسخه‌ای وجود ندارد اما افراد مختلفی در دنیا هستند که توانسته‌اند راه‌هایی برای هموارکردن مسیر موفقیت و شادی پیش روی افراد بگذارند. دارن هاردی، نویسنده‌ی کتاب مشهور اثر مرکب یکی از این آدم‌هاست. کتاب صوتی پاکسازی ذهن اثر دیگری از این نویسنده است که خواندش خالی از لطف نیست.

درباره کتاب صوتی پاکسازی ذهن اثر دارن هاردی

کتاب صوتی پاکسازی ذهن، مجموعه‌ای از سخنرانی‌های دارن هاردی است که گروهی از مترجمان به فارسی برگردانده‌اند. در این مجموعه صحبت‌های دارن هاردی درباره‌ی سلامت ذهن است. او معتقد است تمام اتفاقات اطراف ما روی ذهنمان تأثیر می‌گذارند و می‌توانند انرژی‌مان را بگیرند یا به ما انرژي بدهند. با توجه به اینکه ما نمی‌توانیم خودمان را از دنیا دور کنیم و از تمام اخبار یا عوامل منفی دور بمانیم، پس باید بتوانیم هجوم فکرهای مختلف و اضطراب ناشی از آن‌ها را مدیریت کنیم و اجازه ندهیم انرژی درونی‌مان را از بین ببرند.

دارن هاردی در هشت بخش که در اینجا به‌عنوان هشت فصل کتاب از آن‌ها نام می‌بریم راهکارهای ساده‌ای برای پاکسازی ذهن به شنوندگانش ارائه داده است و به آن‌ها کمک می‌کند در این مسیر گام بردارند. او معتقد است داشتن آگاهی بیشتر نسبت به خودمان می‌تواند برای داشتن ذهن و روانی سالم‌تر کمک‌کننده باشد.

مصطفی طالبیان مقدم، گویندگی نسخه‌ی فارسی این کتاب صوتی را برعهده داشته و انتشارات شنیدار آن را منتشر کرده است. خرید و دانلود این کتاب صوتی از فیدیبو در همین صفحه ممکن است.

فهرست کتاب صوتی پاکسازی ذهن

فصل اول- بپذیرید که در زندگی همه چیز یک نوع مبادله است

فصل دوم- مسئولیت‌پذیری

فصل سوم- برای داشتن آرامش خاطر به مغزتان اعتماد نکنید

فصل چهارم- زبان بدن

فصل پنجم- یاد بگیرید بر استرس چیره شوید

فصل ششم - باز زندگی واقعی خود در صلح باشید

فصل هفتم - خودت را بشناس

فصل هشتم - جذب نکنید، عمل کنید

درباره دارن هاردی نویسنده‌ی کتاب صوتی پاکسازی ذهن

یکی از مشهورترین نویسندگان و سخنران‌های انگیزشی آمریکا، دارن هاردی است. او متولد سال ۱۹۷۱ در سن دیگو کالیفرنیا است. پدر و مادر او در کودکی از هم جدا شدند و دارن همراه پدرش بزرگ شد. او معتقد است که پدرش بهترین معلمش در زندگی بوده و به او یاد داده است برای بهترین بودن نیاز به استعداد زیادی ندارد بلکه باید برای خواسته‌هایش تلاش کند و بجنگد.

دارن هاردی از ۱۸ سالگی وارد حوزه‌ی کارآفرینی شد و استعداد زیادی در این زمینه از خود نشان داد. او از سال ۲۰۰۷ در مجله‌ی موفقیت فعالیت می‌کرد و در طی هشت سال حضور در این رسانه کارهای زیادی انجام داد. سال ۲۰۱۵ هاردی این مجله را ترک کرد تا به گفته‌ی خودش چالش‌های جدیدی را تجربه کند.

دارن هاردی بیشتر شهرت خود را در سال ۲۰۱۲ و با انتشار کتاب اثر مرکب به دست آورد. این کتاب به بیش از بیست زبان برگردانده شده و توجه همه را به نویسنده‌ی جوانش جلب کرد. پس از آن بود که هاردی در تلویزیون ظاهر شد و در شبکه‌های مختلف مشغول به کار شد. هاردی تعداد زیادی ویدئوی سخنرانی با محتوای انگیزشی در بازار عرضه کرده است. به جز اثر مرکب چندین کتاب پرفروش دیگر هم در کارنامه دارد از میان آن‌ها می‌توانیم به «دیوانگان ثروت ساز» ، «قطار سرعت به‌سوی ثروت»، «ترن هوایی کارآفرینی» و «کارآفرینی به سبک هاردی» اشاره کرد. این نویسنده‌ی آمریکایی هم اکنون سایت خود را دارد و همچنان به مشاوره دادن به افرادی که می‌خواهند موفقیت را تجربه کنند ادامه می‌دهد.

چرا باید کتاب صوتی پاکسازی ذهن را خواند؟

کتاب صوتی پاکسازی ذهن، از آن دسته مطالبی است که ارزش حداقل یک بار شنیدن را دارد. واقعیت این است که انسان امروز نسبت به پیشینیانش اضطراب بیشتری را تجربه می‌کند. به دلیل وجود رسانه‌های مختلف که اخبار تمام دنیا را به ما می‌رسانند، ما همواره در معرض ناامیدی قرار دادیم و چیزهای زیادی می‌توانند حواسمان را پرت کنند، بنابراین ما نیاز داریم ذهنمان را آرام کنیم و اطلاعات سمی را از بین ببریم. شاید گفتن این حرف‌ها ساده به نظر برسد اما انجام دادنش به همین راحتی نیست. کتاب صوتی پاکسازی ذهن مانند یک نیروی کمکی است که می‌تواند این مسیر را روشن کند. کتاب صوتی پاکسازی ذهن را بشنوید و شنیدنش را به همه‌ی آن‌هایی که دوستشان دارید و به سلامت روانشان علاقه دارید توصیه کنید.

در بخشی از کتاب صوتی پاکسازی ذهن می‌شنویم

استرس چیست؟ استرس واکنش بدن شما برای پاسخگویی به هرگونه درخواست یا تهدید است. هنگامی که احساس تهدید می‌کنید، سیستم عصبی شما از طریق آزادسازی هورمون‌هایی مانند آدرنالین وارد عمل می‌شود تا بدنتان برای واکنش در برابر یک موقعیت غیرمنتظره آماده شود. عوامل اصلی به وجود آمدن استرس چیست؟ برخی از عوامل بیرونی هستند که به آن‌ها می‌گوییم عوامل استرس‌زای بیرونی. مانند تغییرات ایجاد شده در زندگی، مشکات محل کار، فشارهای مالی، کشمکش در روابط و به طور کلی به هم ریختن اوضاع. بعضی دیگر از عوامل استرس‌زا داخلی هستند مانند داشتن خودانگاره‌ی منفی، نگرانی، کمال‌گرایی، انعطاف‌ناپذیری و هجوم افکار منفی. استرس دارای سطوح مختلفی است.

استرس پنهان چیست؟

این‌گونه از استرس زمانی رخ می‌دهد که سعی دارید وانمود کنید به چه چیزهایی اهمیت نمی‌دهید و می‌خواهید خودتان و دیگران را متقاعد کنید که هیچ‌گونه استرسی ندارید. در صورتی که استرس روی شما تأثیر می‌گذارد. حتی ممکن است متوجه آن نشوید. استرس پنهان واکنش طبیعی افراد خونسرد است. مثلاً اگر کسی من رو دوست نداشته باشه برام مهم نیست. تا حدودی خوب است که به تظاهر کردن به بیماری عقیده نذارید. اما هیچ‌کس به‌واقع خوشنود نمی‌شود اگر بیشتر مردم او را دوست نداشته باشند. این‌گونه وانمود کردن و ماسک آسودگی به چهره زدن برای اجتناب از مسئولیت پذیری است و اینکه فرد نمی‌خواهد خود را در برابر این سؤال که چرا بیشتر مردم مرا دوست ندارند، مورد ارزیابی قرار گیرد.

استرس مثبت

این نوع از استرس می‌تواند به‌راستی مفید باشد. این حالت هنگامی است که بدن و ذهن شما برای روبه‌رو شدن با چالش‌ها آماده است. حواس شما قوی و فشارخونتان مناسب است تا بتوانید از تمام ظرفیت خود استفاده کنید. اگر بتوانید واکنش بدن خود را مدیریت کنید خواهید توانست توانایی‌های خودتان را تقویت کنید. بدن شما معمولاً پیش از یک مسابقه یا مصاحبه یا سخنرانی به این مرحله از استرس تغییر وضعیت می‌دهد.

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
80.۰۲ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۳۸:۱۷
نویسندهدارن هاردی
مترجمگروه مترجمان
راوی مصطفی طالبیان مقدم
ناشرانتشارات شنیدار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۸۰.۰۲ مگابایت
۰۱:۳۸:۱۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 244 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (7)
آرامش‌بخش 🌱 (6)
5
ستاره
54 ٪
4
ستاره
17 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
9 ٪
1
ستاره
8 ٪
110 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

من اصلا توصیه نمی کنم هم مطالبی که دارن هاردی گفته خیلی بدیهیه و ی بچه هم همشون رو می‌دونه و هم اسم کتاب مزخرفه و اصلا پاکسازی به مفهوم نمیخوره و هم اینکه ترکیب صدای جناب طالبیان مقدم و این کتاب به شدت به شدت به شدت بده و اصلا روی کتاب نمیشینه نه اینکه صدای ایشون بد باشه یا موسیقی و ... بد باشن و اذیت کنن منظورم انتخاب ایشون برای این کتاب هستش ایشون فقط رمان خوب میخونن، من کتاب موش ها و آدم ها رو با صدای ایشون شنیدم و بی نظیر روایت میکردن ولی قرار نیست هر سبک کتابی رو مثل رمان بخونی ایشون همچین حس میگیرن و با طمانینه میخونن انگار که دارن رمان میخونن

3

انتظار یه اثر خارق العاده رو نداشته نباشین . مطالب جدیدی نبود. فقط یه مطلبشو دوست داشتم که آخرش گفت همینه که هست . کمال گرا نباشین و فکرنکنین از افکار منفی خلاص میشین. اگه توانایی پذیرش این واقعیت رو دلشته باشیم حال بهتری پیدا میکنیم.

1

سلام بسیار آهسته خوانده میشود که میگیم مشکلی نیست تندش میکنیم ولی هر یک کلمه ای که میخونه یرب آهنگ بینش میزاره تا کلمه بعد برای همین مجبوری بیشتر تندش کنی آهنگاش زود رد شه از این رو باید تمرکز کنی برای شنیدن کلمات نتیجه زودی ذهن خسته و کتاب بسته میشه خلاصه اینکه با یک چهارم زمانی که برای گوش کردن این کتاب زیبا لازمه شما مجبوری دانلود و گوش کنی

4

واقعا نمیدونم چی بگم از این زیبایی کلام راوی و کتاب بسیار دلنشین بود هم برای پاکسازی ذهن و تخلیه افکار منفی و همین که �س بزرگی را به ما گوشزد میکنه و کلاً همه کتاب‌های توی این مدل برای همه مفیده و سعی میشه که بیشتر از این کتاب خونده باشه امیدوارم که بتونم این �هکارها رو زندگی خودم و خانواده‌ام یاد کنم ممنونم از فیدیبیو

3

این نسخه صوتی، کتابی نیست که بخوای صوتی گوش بدیش اونم وقتی مشغول کار دیگه ای هستی. باید با دقت بشینی یکجا و یادداشت برداری. چون تماما نکته گوییه. سوالاتی می‌پرسه که باید بشینی روشون فکر کنی. پس نذارش برای حین رفتامد یا حین آشپزی و ... در کل نکاتش تقریبا تکراریه و شنیدیم هممون ولی در صورت انجامشون خیلی مفیده.

5

راهکارهای عالی برای تخلیه افکار منفی از ذهن به صورت واقع گرایانه، مسئولیت‌پذیری و تاکید بر استفاده صحیح از زمان و شیوه برخورد منطقی برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی، با شنیدن بار اول خیلی نظرم را جلب کرد

5

عالیه ، متاسفانه برخی ها با دقت گوش نمیدن یا نمیدونن چی میخوان از یک محتوا ، اما این برای تخلیه ی امواج ذهن گزینه خوبی بود . سپاس از تیم تولید

5
انگیزه‌بخش 🚀
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩

بزرگترین عاملی که در نمایش یک کتاب صوتی نقش داره رو اینجا می تونید با صدای آقای مصطفی طالبیان مقدم گوش بدید ایشون این کتاب را با هنر زیبا و اجرای خاص خودش بسیار زینت بخشیدن . پیشنهاد میکنم این کتاب را گوش بدید و با هنر راوی سرمست به میخانه روان شید....نوش جان

1

درود،محتوای کتاب عالی،ولی راوی خیلی تند تند می خواند و این اجازه را به‌مخاطب نمی دهد مطالب را در ذهنش تحلیل و تثبیت کند چون این کتاب جنبه آموزشی دارد بهتر است جنله بهدحنله خواتده شود و مکثی هم داشته باشد.

5

بسیار تکراری.... فکر میکنم این جور کتابا جزو کتابهای زرد هستند و برا کسایی مفید باشه که هیچ اموزشی تو زندگی ندیدن. به شخصه فکر میکنم بهتره دیگه جنس کتابها رو تغییر بدیم بجای فکر کردن بریم سمت یادگیری و حرکت و عمل کردن.....

نمایش 100 نقد دیگر
4
(244)
اجرای روان 🎙️ (7)
19,000
٪50
9,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پاکسازی ذهن
٪50
پاکسازی ذهن
دارن هاردی
انتشارات شنیدار
4
(244)
اجرای روان 🎙️ (7)
19,000
٪50
9,500
تومان