0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خرد راهبری خود و دیگران

معرفی، خرید و دانلود کتاب خرد راهبری خود و دیگران

توصیه های راهبی که ماشین فِراری اش را فروخت
نویسنده:
رابین شارما
درباره خرد راهبری خود و دیگران
امروزه برخلاف گذشته، نظریه‌پردازان حوزه منابع انسانی و مدیریت بر این باور نیستند که راهبران بزرگ کسانی با قابلیت‌ها و توانمندی‌های خاص هستند. این‌گونه راهبری به خودی خود و بدون انگیزه و تلاش شکل نمی‌گیرد، بلکه راهبری خردمندانه نیروی انسانی نیازمند آموزش مداوم و تلاش پیگیرانه برای درونسازی آموزه‌ها و تبدیل تجربه‌های شخصی و گروهی به خرد و حکمت و آنگاه به کارگیری خرد پرورش یافته در دنیای واقعی کسب و کار و تجارت یا هر حرفه دیگر است. نویسنده این کتاب، رابین شارما است که کتاب «راهبی که فراری‌اش را فروخت» را نوشته است. در این کتاب شارما، بار دیگر با طرح داستانی پر کشش از دیدار جولیان و پیتر می‌گوید و حکمت و خردی را که از فرزانگان شیوانا و حکمت شرق آموخته است در حوزه کوچینگ و مدیریت راهبرانه نیروی انسانی برای دستیابی به شناختی همه جانبه از خود و دیگرانی که با ما و یا برای ما کار می‌کنند به دست می‌دهد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۰۷ مگابایت
تعداد صفحات
312 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۲۴:۰۰
نویسندهرابین شارما
مترجم عاطفه سلطانی فر
مترجم دومعلی صاحبی
ناشرذهن‌آویز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Leadership wisdom from the monk who sold his ferrari: the 8 rituals of visionary leaders
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۹/۱۳
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
38,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۰۷ مگابایت
۳۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 17 مخاطب
5
ستاره
76 ٪
4
ستاره
5 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
5 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

هنوز این کتاب رو نخوندم اما خوندن این جور کتاب ها خیلی احساس خوبی بهم میده و باعث میشه تو یه چیزی فرو برم که نمی دونم اسمش چیه. اما کتاب کافه ای به نام چرا، حس زندگی، قله ها و دره ها، حکایت دولت و فرزانگی، کتاب هایی بودن که از خوندنشون خیلی لذت بردم. راهنمایی که داره با کسی که انگار خودتی، باهات صحبت می کنه و یک داستان قوی که تو رو وارد فضا می کنه و بینشی که توی این سفر باحال بدست میاری. نمی دونم انگار احساس می کنم بدون خوندن این کتاب ها ناقصم ولی در واقع نیستم، ولی وقتی کتاب رو باز می کنم باز دوباره احساس ضعف و نیاز می کنم، در حالیکه ندارم. ولی باز هم دوست دارم اگه یه روز این احساس بی نیازی رو به دست آوردم، کتاب رو نشان کردم که انشالله واردش بشم و همسفر یک دوست دانا(کیسی در کافه ای به نام چرا، پیرزن بلدراه در کتاب حس زندگی و پیرمرد موفق دانا، در قله ها و دره ها و ........) زندگی رو برای شما آرزوی می کنم که خودتون باشید؛ هر چی که هستید، ارتباط برقرار کنید با کسایی که دوست دارید؛ و زندگی کنید، اونطور که می خواید. یا حق

5

من الان تا صفحه ی ۸۷ خوندم. امیدوارم نظرم عوض بشه وقتی جلوتر پیش میرم، چون تا الان چیزی ک حس کردم داستانی برای بچه های ده ساله بوده! من کتاب های این سبکی رو زیاد خوندم، عالی ترینش از نظر من، ملت عشق و بعد از اون کیمیاگر و بعد جاناتان مرغ دریایی و بعد چهارمیثاق و بعد یکی از کتاب های اروین یالوم بود ک الان اسمش رو یادم نیست‌( فکر کنم گروه درمانی بود یه همچین چیزی). و بدترین هم از نظر من قلعه و قلندر(اگه اسمشو غلط نگفته باشم) والان هم این کتابه. امیدوارم جلوتر ک برم نظرم عوض بشه و واقعا بتونم درسی رو که میخواد بده، در واقع شیره کتابو بکشم بیرون ازش.

5

کتاب با صفحات فیدیبو ۶۹۱ صفحه است و من تقریبا ۱ هفته اونو تموم کردم. قشنگه. راه و رسم مدیریت یک سازمان رو در ۸ آیین میگه که شامل مدیریت خود هم هست و نظرش اینه که یک مدیر باید در مواردی که میخواد سازمان و کارکنانش اصلاح بشن یا پیشرفت کنن خودش اول اصلاح بشه و پیشرفت کنه. خوندنشو پیشنهاد می کنم

5

زمانی که خواندن این کتاب را شروع می کنید حاضر نیستید تا اتمام آن کتاب را کنار بگذارید . کتابی بسیار الهام بخش و لذت بخش ، که انرا به همه توصیه می کنم تا از نکات ذکر شده در ان در زندگی بهره ببرند.

5

من خیلی وقت بود کتاب نخونده بودم ولی یکی از دوستان این کتاب بم معرفی کرد و علاقه مند شدم به مطالعه روزی یه فصل دارم میخونم و امروز فصل دهم به پایان رساندم.

5

از دیشب خوندن این کتاب رو به توصیه یکی از دوستان شروع کردم. خوندنش تا الان برام بسیار لذت بخش بوده. وقتی تمومش کردم باز نظر میدم.

1

هم خود کتاب و هم ترجمه بسیارعالی بود.

5

شارما همیشه عالی بوده

4.4
(18)
35,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خرد راهبری خود و دیگران
خرد راهبری خود و دیگران
توصیه های راهبی که ماشین فِراری اش را فروخت
ذهن‌آویز
4.4
(18)
35,000
تومان