0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
باشگاه پنج صبحی ها
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها

نویسنده:
رابین شارما
ناشر:
ماه آوا
درباره باشگاه پنج صبحی ها

زمانی که از صحبت از سحرخیزی می‌شود، بسیاری از افراد آن را کاری سخت و نشدنی می‌پندارند. اغلب افراد برای توصیه به جوانان از عادات افراد موفق مثال می‌زنند و روتین زندگی آنها که با سحرخیزی آغاز می‌شود را دلیل موفقیت و کامیابی می‌دانند. رابین شارما، نویسنده‌ی کتاب باشگاه "پنج صبحی ها" سحیرخیزی را مانند یک مهارت می‌داند که باید آن را به آرامی تقویت کرد و برای حفظ آن عاداتی را به آن افزود. او در این اثر راه‌حل های کاربردی و موثر خود را در قالب داستان در اختیار علاقمندان قرار داده است. او با این جمله از ایمی کارمایکل کتاب خود را آغاز کرده است:

"ما برای جشن گرفتن پیروزی‌هایمان تا ابد وقت داریم، اما برای به دست آوردنشان تنها چند ساعت"

درباره‌ی کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها

کتاب «باشگاه پنج صبحی‌ها» برای اولین بار با عنوان اصلی"The 5 AM Club: Own Your Morning Elevate Your Life" در سال 2018 منتشر شد. این کتاب در دسته‌ی کتاب‌هاب خودسازی و توسعه‌ی فردی قرار می‌گیرد. نوبسنده رویکرد خود درباره‌ی  صبح زود بیدار شدن را در قالب مکالمات بین دو جوان و یک فرد بی خانمان اما ثروتمند بیان می‌کند. شارما معتقد است صبح زود زمان مناسب آغاز روز و انجام فعالیت است زیرا موجب افزایش بهره‌وری افراد می‌شود و مسیر موفقیت را برای آن‌ها هموار می‌کند. او داستان خود را در 17 فصل روایت کرده است. در انتهای کتاب می‌بینیم که فرد دانا چگونه به آرامی ذهنیت دو جوان را نسبت به موضوع سحرخیزی تغییر می‌دهد. نسخه‌ی صوتی این اثر را مهدی قراچه داغی به زبان فارسی ترجمه کرده و رضا عمرانی با صدایی گرم، خوانش آن را بر عهده داشته است. این اثر توسط انتشارات ماه آوا منتشر شده و حجمی معادل 663 مگابایت دارد.

فصل‌های کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها

فصل 1: اقدام خطرناک

فصل 2: فلسفه‌ای روازنه برای تبدیل شدن به یک اسطوره

فصل ۳: برخوردی غیرمنتظره با یک غريب عجیب

فصل ۴: رها کردن حد متوسط و هر آنچه معمولی است

فصل ۵: ماجرایی عجیب در رابطه با به دست گرفتن کنترل صبح

فصل ۶: پرواز به قله‌های بهره‌وری، مهارت و شکست‌ناپذیری

فصل ۷: آماده‌سازی برای دگرگونی در بهشت آغاز می‌شود

فصل ۸: روش ۵ صبح: برنامه صبحگاهی سازندگان دنیا

فصل ‎:٩‏ چهارچوبی برای نمایان کردن عظمت

فصل ۱۰: چهار زمين تمرکز افراد تاریخ‌ساز

فصل ۱۱: هدایت کشتی زندگی در امواج خروشان روزگار

قصل ۱۲: اعضای باشگاه پنج‌صبحی‌ها تشریفات عادت‌سازی را کشف می‌کنند

فصل ۱۳: اعضای باشگاه پنج ‌صبحی‌ها فرمول ۲۰/۲۰/۲۰ را می‌آموزند

فصل ۱۴: اعضای باشگاه پنج صبحی‌ها ضرورت خواب را درک می‌کنند

فصل ۱۵: اعضای باشگاه پنج‌ صبحی‌ها درباره ده تاکتیک نبوغ مادام‌العمر آموزش می‌بینند

فصل ۱۶: اعضای باشگاه پنج‌صبحی‌ها چرخه دوگانه عملکرد نخبگان را می‌آموزند

فصل ۱۷: اعضای باشگاه پنج ‌صبحی‌ها به قهرمان زندگی خودشان تبدیل می‌شوند

موخره: پنج سال بعد

درباره رابین شارما، نویسنده‌ی کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها

رابین شارما نویسنده و سخنران انگیزشی سرشناس اهل کاناداست. او تحصیلات خود را در رشته‌ی حقوق ادامه داد اما در 25 سالگی تصمیم گرفتم مسیر زندگی خود را تغییر دهید و به نویسندگی روی آورد. اولین اثر او در سال 1994 منتشر شد اما چیزی که زندگی او کاملا تغییر داد، انتشار دومین اثر او بود. شارما کتاب "نامه‌های محرمان راهبی که فِراری‌اش را فروخت" را  در سال 1997 منتشرکرد. این کتاب پس از انتشار با استقبال فراوانی روبه‌رو شد و نام او را بر سر زبان‌ها انداخت. او تا کنون 12 کتاب منتشر کرده است که از میان آنها می‌توان «۸ هدف اصلی برای داشتن کسب‌وکار»، «۱۰ قانون موفقیت» و «۲۰۰ راز عالی برای دستیابی به موفقیت و مدیریت خود» اشاره کرد. جدیدترین کتاب او "باشگاه پنج صبحی‌ها" است. نسخه‌ی الکترونیکی این رمان را نشر نون منتشر کرده و امکان خرید و دانلود آن از فیدیبو فراهم شده است.  شما می‌توانید با مطالعه خلاصه کتاب در توضیحات با موضوع اصلی آن آشنا شوید.

در بخشی از کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها می‌خوانیم

هلی پد شهر کیپ تاون واقع در آفریقای جنوبی, در بارانداز ویکتوریا و آلفرد قرار دارد، جایی که توریست‌ها بر چرخ و فلک کیپ تاون سوار می‌شوند. قایق سوارها برای مسابقات شجاعانه و هیجان انگیز سواری, توشه جمع می‌کنند، برای سفرهای ماهیگیری ثبت نام می‌شوند و می توانی قهو سیاه غلیظ سفارش دهی.

خانم سبزه سرزنده با عینک قاب مشکی، اطمینان حاصل کرد که برگه‌های مسئولیت پذیری ریسک، توسط میلیاردر، کارآفرین و هنرمند امضا شده‌اند. بعد روی یک کاناپه‌ چرمی ایستاد. چیزهایی روی چک لیستش یادداشت کرد و قبل از آنکه هلیکوپتر آن‌ها را به جزير روین ببرد. نکات ایمنی الزامی را برای سه مشتری ویژه‌اش شرح داد.

همان طور که می‌دانید. جزیر روبن - قطعه زمینی بای، نه چندان بزرگ، محصور بین کوسه ها و با ظاهری وهم انگیز که چندان از ساحل کیپ تاون فاصله ندارد - همان جایی است که نلسون ماندلا مدت هجده سال از بیست و هفت سال دوران حبسش را در یک سلول فوق العاده کوچک سپری کرد. این قهرمان در آن دوران، مورد حمله سوءاستفاده و بدرفتاری قرار گرفت. با این وجود، به تمام این بدرفتاری‌ها با صلح پاسخ داد چون نیکی را در ذات زندان‌بان‌هایش می‌دید و امیدش را برای ایجاد کشوری دموکرات با تساوی برای تمام مردم حفظ کرد. انيشتین یک بار درباره مهاتما گاندی گفت: «نسل‌های آینده به سختی باور خواهند کرد که چنین موجودی از گوشت و خون، قدم روی این زمین گذاشته است.» عین همین جمله را می توان در مورد آقای ماندلا گفت.

خانم مسئول مودبانه برای سه هم قطار توضیح داد:«باعث افتخار ماست که برای این سفر کوتاه، به جزیره تشریف می‌برید.» مردمان آفریقای جنوبی به طرز چشمگیری, آداب دان و اهل فکرند.

میلیاردریک کلاه بیسبال مشکی با نوشته «راهبری یعنی مفید واقع شدن» به سر داشت.

خانم با برقی طلایی در نگاهش به او گفت:«وقتی روی هلی پد ایستادید. باید کلاه رو از سرتون بردارید. مرد جوان.»

گل از گل میلیاردر شکفت. رو به هم قطارانش پچ پچ کرد: «گمونم گلوش پیش من گیر کرده.» و بعد. خیلی جدی اضافه کرد:«امروز آخرین روزیه که با همیم.» بعد از توضیح دادن دستورالعمل‌های ایمنی، میلیاردر کارآفرین و هنرمند به بیرون از ساختمان و منطقه آسفالته‌ای راهنمایی شدند که دو میز پیک نیکی فرسوده در آن قرار داشتند. هوا اگرچه آفتابی بود، باد شدید می‌وزید.

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
663.۴۱ مگابایت
مدت زمان
۱۱:۵۰:۴۳
نویسندهرابین شارما
مترجم مهدی قراچه داغی
راویرضا عمرانی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
قیمت ارزی
8 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۶۳.۴۱ مگابایت
۱۱:۵۰:۴۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 193 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
5
ستاره
54 ٪
4
ستاره
18 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
10 ٪
1
ستاره
8 ٪
109 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

?این کتاب در زمینه توسعه فردی بسیار مفید میتواند باشد. ?? هنوز این کتاب را تموم نکردم ولی دوست داشتم قسمتی از فصل دوم این کتاب را با شما به اشتراک بزارم.??? سخنران: شما طوری طراحی شده اید که در این سیاره کوچک خاکی نیرویی بزرگ باشید، در دست کفایت و اقتدار شماست که در جامعه ای که به تدریج تمدن خود را از دست می دهد، نیرویی برای انجام دادن کارهای بزرگ باشید. شما میخواهید در دنیایی به عظمت برسید که در آن اغلب مردم میخواهند کفش های زیبا و اشیای گرانقیمت بخرند اما برای تبدیل شدن به خویشتن بهتر کاری صورت نمی دهند. ? مردان و زنان بزرگ هستی، دهنده هستند گیرنده نیستند. از این باور دست بکشید که هرکه بیشتر انباشت کند برنده است؛ بجای آن کارهای شجاعانه بکنید تا بر جایگاه رفیع شما بیفزاید و از شما انسانی مفیدتر خلق کند. در حالی که اینکار را میکنید توصیه من این است که در ضمن یک زندگی خصوصی بسازید پُر از اخلاقیات، سرشار از زیبایی ها که از آرامش شما حمایت کند. ????

1

سرگیجه گرفتم واقعا یه مشت جملات کاربردی ولی هیییچ نظمی نداره کتاب و اطلاعاتی که به درد بخوره رو باید بگردی پیدا کنی حاشیه زیاد رفته نویسنده و مثلا خواسته از کتاب دوازده ستون موفقیت تقلید کنه و اینکه انگار نویسنده خواسته صدها کتابی رو که خونده خلاصه کنه بیاره تو این کتاب واقعا با خوندن کتابای خوب و منسجمی مثل اثر مرکب و دوازده ستون موفقیت از دو نویسنده خوب ،این کتاب آزاردهنده میشه برات با اینکه اطلاعات خوبی داره ولی بی نظمی و حاشیه زیاااد این کتاب دیواااانه کنندست😑

5

اگر فکر میکنید صوتیش مناسب نیست کتابش رو بخرید ولی حتما بخونید

3

من از صداى گوينده خسته شدم از وسطاى كتاب و ديگه تحمل گوش دادنش رو ندارم، چون كتاب طولانيه و سه شخصيت اصلى داره كاش اقاى شكيبا ميخوندش مثل مغازه خودكشى كه اونقدر قشنگ صداشون رو تغيير ميدادن و ما خسته نميشديم... صداى اقاى عمرانى خوبه اما واسه اين كتاب نه؛ يا اينكه كاش نسخه ى شنيدنى با صداى اقاى دادبه ميكروكتاب نبود و كامل بود?

4

من واقعا نمی دانم ارزشش را داشت که ۱۳ ساعت از زمان خودم را به گوش دادن این کناب گذراندم؟؟ عدم انسجام کتاب واقعا آزار دهنده بود. خلاصه ای از کتب مختلف که به انسجام نرسیده بودند. در نهایت هدایت کتاب برای بیدار شدن ۵ صبح خوب بود فقط این را می توان نقطه عطف کتاب دانست. واقعا چرا بعضی کتاب ها فقط به صورت تجاری ، آنقدر تبلیغ دارند که ناخودآگاه ما می خریم و می خوانیم. البته در مجموعه همین کتابهای تجاری اثر مرکب عالی بود

1

به نظرم لازمه که هر کسی چند تا از کتاب های انگیزشی از این قبیل بخونه تا متوجه بشه که این کتاب‌ها کوچکترین کمکی بهش نمیکنن و با بیان مسائل بدیهی و کلی نویسی و شاخ و برگ دادن بسیااار زیاد، و تنها اضافه کردن بخش خیلی کوچیکی نظر نویسنده (اینجا قانون ۲۰/۲۰/۲۰) فقط وقت شما رو تلف میکنن. به نظرم با مطالعه رمان های نویسنده های بزرگ تاریج که اصلا هم کم نیستن میشه خیلی بیشتر آموخت! تو همه زمینه ها

5

من بعد از این کتاب ۵ صبحی شدم . قبلش اصلا اعتقادی به این موضوع نداشتم . بعد از ملت عشق تنها کتابی که بصورت رمان منو گرفت. به نظرم کتابیه که حداقل سه بار باید خونده بشه . صدا و هنرنمایی گوینده هم که حرف نداره . من روزها زندگی کردم با این کتاب . وقتی میخوام به کسی کتاب معرفی کنم اولین چیزی که به ذهنم میاد این کتابه . دیگه چی بگم . اگر اهل آگاهی هستید در گرفتن این کتاب شک نکنید

5

سلام عالی بود از هر نظر کتاب را با سرعت و ساعت ۵ و ۶ صبح هنگام پیاده روی در یک پارک بزرگ و خوش منظره گوش کردم در ۲ روز تعطیل. خودم را در سفر با آن ۳ نفر احساس کردم در همان مکان های دیدنی و تشکر فراوان بابت تخفیف ۷۰٪ راوی که امکان تهیه کتاب را فراهم کرد

4

خیلی گرونه🥺

5

کتاب فوق العاده ایست از شنیدن و اموختن از آن خسته نمیشوید صدای راوی و نحوه تغییر صدا و ارائه نمایش گونه‌ی آن، در استثنایی کردن کتاب بسیار موثر است.

نمایش 99 نقد دیگر
4
(193)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
117,000
٪30
81,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
باشگاه پنج صبحی ها
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
باشگاه پنج صبحی ها
٪30
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما
ماه آوا
4
(193)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
117,000
٪30
81,900
تومان