0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
باشگاه پنج صبحی ها

معرفی، خرید و دانلود کتاب باشگاه پنج صبحی ها

نویسنده:
رابین شارما
درباره باشگاه پنج صبحی ها

حتما شنیده‌اید که سحرخیز باش تا کامروا باشی، این بار نسخه‌ی خارجی آن را می‌توانید در کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها بخوانید. کتابی که رابین شارما درباره‌ی اینکه چگونه سحرخیزی می‌تواند فرد را در زندگی جلو بیندازد حرف می‌زند و نکاتی را مطرح کرده است که کتابش را به یک کتاب خواندنی تبدیل کرده است.

کتاب The 5 AM Club اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ منتشر شد؛ اما شارما چیزی حدود ۲۰ سال روی این مفهوم کارکرده است. او در این کتاب از یک معجزه صحبت می‌کند، معجزه بیدارشدن در ساعت ۵ صبح و معتقد است این کار باعث می‌شود نه‌تنها به کارایی حداکثری دست پیدا کنید که از نظر سلامتی هم مزایای زیادی به دست آورید. همچنین او معتقد است کسانی که صبح خود را در ساعت پنج شروع می‌کنند از نظر روانی هم آرامش بیشتری را تجربه خواهند کرد. داستان کتاب داستان مرد غریبه‌ی سرمایه‌داری است که می‌خواهد راز پولدار شدن و زندگی موفقش را به دو مرد جوان یاد دهد تا آن‌ها هم در مسیر درستی گام بردارند. چیزهای زیادی در این کتاب یاد خواهید گرفت از جمله اینکه مردم موفق و ثروتمند در جهان چه عملکردی دارند و چگونه از صبح خود استفاده می‌کنند.

کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها تا کنون به چندین زبان مختلف برگردانده شده است و در فارسی هم ترجمه‌هایی از آن وجود دارد. یکی از این ترجمه‌ها، ترجمه‌ی مهدی قراچه داغی است که انتشارات نسل نواندیش آن را چاپ کرده است. نسخه الکترونیکی این ترجمه در دسته‌بندی کتاب‌های روانشناسی در فیدیبو در دسترس است.

رابین شارما کیست؟

Robin sharma نویسنده‌ی کانادایی بااصالت هندی است که در رشته‌ی حقوق در دانشگاه درس‌خوانده است. او چند سالی را به‌عنوان وکیل دعاوی کار کرد اما نتوانست رضایت خاطر مدنظرش را با این کار به دست آورد؛ بنابراین در سال ۱۹۹۴، درحالی‌که تنها ۲۵ سال داشت به نویسندگی روی آورد و اولین کتابش یعنی megaliving را منتشر کرد. او از آن زمان تا کنون کتاب‌های مشهور زیادی را نوشته است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

۴ دلیل برای خواندن کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها

باشگاه پنج صبحی‌ها کتابی است که می‌تواند به رشد شخصی شما کمک کند. دلایل متنوعی برای خواندن این کتاب وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • به معجزه‌ی صبح پی خواهید برد: چه دوست داشته باشید و چه نداشته باشید پس از خوانند کتاب رابین شارما باور خواهید کرد که صبح می‌تواند چه معجزه‌ای در زندگی شما انجام دهد و چگونه به بهبود عملکردتان کمک می‌کند
  • یاد خواهید گرفت صبح‌ها زود بیدار شوید: ‌ کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها روش‌هایی را در اختیارتان خواهد گذاشت تا کم‌کم یاد بگیرید هر صبح زودتر بیدار شوید و از صبح استفاده کنید.
  • از صبح برای رشد شخصی استفاده کنید. یکی از مهم‌ترین مزایایی که ساعات اولیه‌ی صبح دارد این است که می‌توانید آن را به ورزش‌کردن، یوگا و چیزهایی که خودتان برای رشد شخصی به آن نیاز دارید اختصاص دهید
  • کتاب ساده و روان است، رابین شارما تلاشش را کرده است تا کتابش را به شکلی بنویسد که هرکسی با هر سطحی از سواد بتواند آن را بخواند و از توصیه‌هایش بهره بگیرد؛ بنابراین با یک کتاب خوش‌خوان طرف هستید.

در بخشی از کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها می‌خوانیم

او ادامه داد: «من اینجا هستم که به شما خاطرنشان کنم که هریک از ما از توانمندی قدرتمندی برای رهبری کردن برخورداریم و همان‌طور که اکنون می‌دانید، منظور من از رهبری، داشتن یک عنوان نیست؛ منظور من داشتن سمت نیست، نیازی نیست که از یک اقتدار بیرونی بزرگ برخوردار باشیم. حرف من به‌مراتب از این حرف‌ها عمیق‌تر است. من از قدرت واقعی درونی حرف می‌زنم. داشتن یک دفتر کار شکوهمند در نهایت یک امتیاز گذرایی است. داشتن یک اتومبیل پرسرعت و داشتن پول در یک بانک امتیاز گذرایی است. منظر من توانمندی انجام‌دادن کاری آن‌چنان سترگ است که نمی‌توانید چشم‌هایتان را به روی آن ببندید. اشاره من به توانمندی ایجاد ارزش توده‌ای در بازار است. توانایی اثرگذاری یا ویران کردن یک صنعت بزرگ و قدرت داشتن زندگی با افتخار، داشتن زندگی با استحکام شخصیت. این‌گونه است که می‌توانید تاریخ‌ساز شویدِ آن هم به شیوه‌ای بدیع و اصیل، مهم نیست که مدیرعامل یا یک مستخدم هستید، مهم نیست که یک میلیاردر یا کسی باشید که در ته جوی دنبال یک سکه پول خرد می‌گردید. مهم نیست ستاره سینما یا محصل هستید.»

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها

باشگاه پنج صبحی‌ها شروع راهی است که می‌تواند به فرداهای بهتری ختم شود. اگر از این کتاب لذت برده‌اید و فکر می‌کنید توانسته است به شما کمک کند کتاب‌های دیگری هم هستند که می‌توانید به سراغشان بروید:

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۹۰ مگابایت
تعداد صفحات
352 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۴۴:۰۰
نویسندهرابین شارما
مترجم مهدی قراچه داغی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The 5 AM club
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۱۱
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۹۰ مگابایت
۳۵۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
5
ستاره
58 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
8 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

بعضی از جملاتش را دوست داشتم ،اما کل کتاب برایم خسته کننده بود ،اما قانون پنج صبح را دوست داشتم

1

چه ترجمه آشغالی

5

گرونه

4.2
(13)
79,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
باشگاه پنج صبحی ها
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
باشگاه پنج صبحی ها
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما
انتشارات نسل نواندیش
4.2
(13)
79,900
تومان