0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مانیفست قهرمان هرروزه
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب مانیفست قهرمان هرروزه

نویسنده:
رابین شارما
ناشر:
نشر نون
درباره مانیفست قهرمان هرروزه

مانیفست قهرمان هر روزه کتابی است برای کسانی که می‌خواهند در زندگی خود فردی موثر باشند و موفق شوند. این کتاب را رابین شارما، نویسنده مطرح جهانی نوشته است. او به شما کمک می‌کند تا به بی‌انگیزگی خود غلبه کنید و برای هر روز خود، یک قهرمان باشید. این کتاب مسیری شگفت‌انگیز پیش روی شما قرار می‌دهد که می‌توانید با سربلندی از آن عبور کنید و از خودتان یک فرد جسور، روشن‌بین و کوشا بسازید.

رابین شارما در این کتاب با نگاهی به زندگی افراد موفق و با الگوبرداری از راه آن‌ها، به سوالات مهمی که در ذهن شما است پاسخ می‌دهد؛‌ سوالاتی مثل این‌که چطور به خودم باور داشته باشم؟‌ چگونه رویاهایم را دنبال کنم؟ چگونه می‌توانم فردی موفق باشم و... . این کتاب را می‌توان یکی از متفاوت‌ترین آثار شارما در دسته کتاب‌های انگیزشی و موفقیت دانست که به جسم و روان شما انرژی می‌بخشد تا بتوانید برای رویاهای خود تلاش کنید.

ایجاد تغییر در زندگی به نظر سخت می‌رسد. اما با تداوم پیدا کردن تغییرات، شاهد پایداری آن‌ها خواهید بود. در کتاب مانیفست قهرمان هر روزه (The Everyday Hero Manifesto) یاد می‌گیرید چگونه زندگی خود را به‌ گونه‌ای تغییر دهید که آرزوهای خود را محقق‌شده بیابید. نویسنده علاوه‌بر ارائه راه‌کارهای عملی، برش‌هایی از زندگی خود را به‌صورت ساده و صمیمانه مطرح کرده است که به جذابیت اثر افزوده. با خواندن این کتاب می‌توانید ذهن خود را رها سازید، قدرت‌های درونی خود را کشف کنید و جسور باشید.

فصل‌های این اثر کوتاه و آموزنده است. لحن کتاب به قدری صمیمی است که احساس می‌کنید دوست شما در حال صحبت کردن با شماست. از طرفی تکنیک‌های ارائه‌شده در آن راه‌گشا است و می‌توانید در زندگی روزمره خود پیاده‌سازی کنید. شارما نگاهی واقع‌گرایانه به وقایع اطراف داشته و تلاش کرده با توجه به موانع و سختی‌های زندگی، درس‌های مهمی به شما بدهد.

این کتاب را می‌توانید با ترجمه «محدثه احمدی» از وب‌سایت یا اپلیکیشن فیدیبو خریداری کنید. این اثر توسط نشر نون در سال ۱۴۰۰ منتشر شده است.

درباره رابین شارما، نویسنده کتاب

رابین شارما یکی از مشاوران و سخنرانان موفق است که به افراد و شرکت‌های زیادی مشاوره می‌دهد. او براساس یک نظرسنجی که بین ۲۲ هزار مدیر انجام شده، در سال ۲۰۰۷ در فهرست پنج رهبر برتر جهان قرار گرفت. شارمان کتاب‌های مختلفی در حوزه توسعه فردی نوشته که بعضی از آن‌ها به فارسی نیز ترجمه شده‌اند. در بین آن‌ها می‌توان به «باشگاه پنج صبحی‌ها»، «قدیس، رئیس و موج‌سوار»، «راهبی که فراری‌اش را فروخت» و «چه کسی پس از مرگت می‌گرید» اشاره کرد. او مدرک کارشناسی ارشد حقوق دارد، اما در ۲۵ سالگی راهش را تغییر داد و تصمیم گرفت زندگی دیگری برای خود بسازد.

کتاب مانیفست قهرمان هر روزه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دوست دارید دستی به سر و روی زندگی خود بکشید و به فردی جسور، خلاق و فعال تبدیل شوید، خواندن این کتاب برایتان لذت‌بخش خواهد بود. این کتاب برای همه افرادی که به‌دنبال ایجاد تغییری در زندگی خود هستند نیز مناسب است و به آن‌ها قوت قلب می‌دهد.

این کتاب چگونه به شما کمک می‌کند؟

با مطالعه این اثر می‌توانید تغییرات بزرگی در زندگی خود به‌وجود آورید و برای ساختن زندگی‌ای که آرزویش را داشته‌اید، تلاش کنید. این اثر برای افرادی نوشته شده که دوست دارند قهرمان هر روز زندگی خود باشند و برای رویاهای‌شان تلاش می‌کنند. با مطالعه این کتاب می‌توانید ترس‌های خود را از بین ببرید و جسورانه دل به دریا بزنید؛ دریایی که زندگی شماست و دوست دارید برایش تلاش کنید. مانیفست قهرمان هر روزه کتابی انگیزه‌بخش، صمیمی و دوست‌داشتنی است که هر خواننده‌ای می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند.

در بخشی از کتاب مانیفست قهرمان هر روزه می‌خوانیم

هرم اوج بهره‌وری

می‌خواهم شما را با یک چهارچوب یادگیری آشنا کنم که در مسیر تحقق بهره‌وری، فواید تاکتیکی زیادی برایتان دارد و کمک‌تان می‌کند تا در تاریخ ماندگار شوید. در عصر اعتیاد به فضای دیجیتال، وقفه‌های سطحی و مکرر و کشش سرگرمی‌های آنلاین و بی‌ارزش، باید بدانید که غول‌های صنعتی و قهرمانان هنری چگونه از مهارت‌هایشان محافظت می‌کنند و مدام شاهکار می‌آفرینند. دوری از کارهای تقلبی و تمرکز روی کارهای واقعی، به‌اندازه کافی سخت است. حالا می‌دانید نباید مشغله را با بهره‌وری اشتباه گرفت. می‌دانم کار کردن در سطح بالا چقدر سخت است. به‌علاوه، باید هميشه مطمئن باشید این اتفاق برایتان می‌افتد. پیش از پرداختن به این سیستم، سراغ مثلث اصول بهره‌وری می‌رویم.

اصل شماره ۱: باید دور «پهنای باند شناختی» خود سنگر بسازید

اصل شماره ۲: بقایای توجه باید صرف تسلط و مهارت شود

اصل شماره ۳: خستگیِ مولد نیازمند تمدیدهای برنامه‌ریزی شده است

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۵۴ مگابایت
تعداد صفحات
360 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۰۰:۰۰
نویسندهرابین شارما
مترجممحدثه احمدی
ناشرنشر نون
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The everyday hero manifesto : aim for iconic, rise to legendary, make history
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۵۴ مگابایت
۳۶۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 17 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
82 ٪
4
ستاره
5 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
5 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب جدید رابین شارما???? ممنون فیدیبو? چقدر منتظر این کتاب بودم کاش تخفیف بزارین روی این کتابا

4

سلام نسخه صوتی این کتاب موجود نیست؟

5

سلام نسخه صوتیش نیس که

5

فوق العاده زیبا

4.6
(17)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
59,000
٪50
29,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مانیفست قهرمان هرروزه
٪50
مانیفست قهرمان هرروزه
رابین شارما
نشر نون
4.6
(17)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
59,000
٪50
29,500
تومان