0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
غریبه ای در خانه

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی غریبه ای در خانه

نویسنده:
شاری لاپنا
درباره غریبه ای در خانه

کتاب صوتی غریبه ای در خانه نوشته شاری لاپنا یک داستان جذاب و معمایی درباره یک دعوای خانوادگی است که زندگی یک زوج را به هم می‌ریزد. اما در پس زمینه این دعوا، رازهایی پنهان شده‌اند که موجب اتفاقات عجیبی می‌شوند. تام و کارن، زوجی خوشبخت به نظر می‌آیند، اما یک شب وقتی تام به خانه برگشته، متوجه می‌شود که همسرش کارن ناپدید شده است. این اتفاق باعث تحولات غیرمنتظره‌ای در زندگی آن‌ها می‌شود. همچنین، وقوع یک تصادف عجیب در محله و بازگشت کارن به خانه، رمزهای جدیدی را آشکار می‌کند که اثرات عمیقی بر زندگی آن‌ها دارد.

این کتاب صوتی برای علاقه‌مندان به داستان‌های جنایی و پلیسی با داستانی پیچیده و جذاب مناسب است و تجربه‌ای پرجنب‌وجوش را برای شنوندگان به ارمغان می‌آورد.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان علاقمند هستید به دسته‌بندی داستان و رمان در فیدیبو سر بزنید.

درباره شاری لاپنا

شاری لاپنا نویسنده‌ رمان کانادایی در سال ۱۹۶۰ متولد شد. او به عنوان یک نویسنده توانمند و پرافتخار در دنیای ادبی معاصر به شهرت رسیده است. لاپنا با توانایی در نگارش داستان‌های مهیج و ترسناک مانند "زوج همسایه"، جوایز معتبری را از جمله جایزه استیون لیکاک و جایزه سانبرست به خود اختصاص داده و اثراتی که تاکنون به دنیای ادبی وارد کرده، باعث شده تا آثارش به عنوان پرفروش‌ترین کتاب‌های کانادا و سایر کشورها شناخته شوند.

شاری لاپنا در گذشته به عنوان وکیل و معلم زبان انگلیسی فعالیت می‌کرد، اما با ورود به دنیای نویسندگی، توانست با آثار خود توجه بسیاری از خوانندگان و منتقدان را جلب کند. نخستین رمانش با عنوان "چیزهایی که پرواز می‌کنند" نشان‌دهنده استعداد ادبی و نوآوری‌های ادبی او بود و از آن زمان به عنوان یک نویسنده موفق و مورد تعریف در دنیای ادبی شناخته شده است.

از دیگر کتاب‌های مطرح و معروف شاری لاپنا به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

ü   کتاب زن همسایه: کتاب زن همسایه یک داستان معمایی و جنایی هیجان‌انگیز است که ناپدید شدن یک نوزاد را تبدیل به یک راز دلهره‌آور می‌کند. این کتاب با پرده برداشتن از رمزهای پنهان دروغ‌ها و خیانت‌های والدین، خواننده را در ترس و تعجب فراوان فرو می‌برد و به عنوان یکی از پرفروش‌ترین آثار معمایی و جنایی در لیست نیویورک تایمز قرار گرفته است.

ü   کتاب کسی که می شناسیم: این کتاب اثری جذاب از نویسنده معروف نیویورک تایمز است که داستانی پرتلعیق از یک حادثه جنایی در محله‌ای کوچک روایت می‌کند. این داستان با پرسش‌هایی درباره قاتل، خواننده را به خود جلب کرده و در معمای جذابی فرو می‌برد که همگان را وحشت‌زده کرده است.

ü   کتاب مهمان ناخوانده: کتاب مهمان ناخوانده داستانی گروهی را به تصویر می‌کشد که برای تعطیلات زمستانی به یک هتل کوهستانی سفر می‌کنند و سپس دچار ماجراهای هیجان‌انگیزی می‌شوند که آن‌ها را از خانه‌شان دور می‌کند. این کتاب به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز شناخته می‌شود.

جهت مشاهده سایر آثار شاری لاپنا کلیک کنید.

چرا باید کتاب صوتی غریبه ای در خانه را بشنویم

داستان کتاب صوتی غریبه ای در خانه با ترکیب اثری معمایی و جنایی، یک داستان جذاب و پیچیده را روایت می‌کند. در این کتاب، زندگی زوجی به نام‌های کارن و تام تحت تأثیر یک تصادف غم‌انگیز قرار می‌گیرد و اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد که خواننده را به دنبال رمزهای پنهان می‌کشاند. تنش و ابهام در داستان افزایش می‌یابد و باعث می‌شود که شما به شک و تردید فراوان درباره واقعیت و اتفاقات داستان بیفتید. همچنین، تحقیقات پلیس و تغییرات ناگهانی در رفتار و حافظه کارن، اسرار و رمزهایی را به خود همراه دارند که معمای داستان را به عمق می‌برند. اگر دنبال یک داستان معمایی و جذاب با جلب توجه شما به طور ادامه‌ای هستید، این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی غریبه ای در خانه می‌شنویم

تام در حالی‌که دستگیره در را گرفته، خشکش می‌زند. اول نمی‌فهمد چه چیزی او را نگران کرده، بعد متوجه می‌شود که در قفل نشده است. این به خودی خود غیر عادی نیست، چون همیشه وقتی تام از سر کار می‌آید، در را باز می‌کند و داخل خانه می‌شود، چرا که بیشتر شب‌ها «کارِن»، همسرش در خانه منتظر اوست. اما الان او با ماشینش خانه را ترک کرده و در را هم قفل نکرده است. این از کارن بعید است، چون او نسبت به قفل کردن درها حساس است. تام آهسته نفسش را آزاد می‌کند. شاید کارن عجله داشته و یادش رفته.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب صوتی غریبه ای در خانه

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.

ü   کتاب صوتی افسانه های دیار شهریار نویسنده جعفر کوهی

ü   کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می شود که در می یابی فقط یک زندگی داری نویسنده رافائل ژیئوردانو

ü   کتاب صوتی شکوفه های درخت گیلاس نویسنده ال جی شین


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
792.۷۲ مگابایت
مدت زمان
۰۹:۳۵:۴۹
نویسندهشاری لاپنا
مترجمعباس زارعی
راویسحر بیرانوند
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷۹۲.۷۲ مگابایت
۰۹:۳۵:۴۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 30 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (3)
سرگرم‌کننده 🧩 (3)
5
ستاره
60 ٪
4
ستاره
13 ٪
3
ستاره
23 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
3 ٪
22 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

برای کسانی که تازه شروع کردن از این ژانر کتاب بخونن کتاب خوبیه، ولی به نظرم برای کسانی که اهل خوندن کتاب‌های معمایی و جنایی‌ان چندان جذاب نخواهد بود. دقت کنین که کتاب‌های معمایی همیشه پر کشش هستن. این‌که شما نتونین کتاب رو زمین بذارین و هر روز مشتاقانه بهش گوش بدین، دلیل بر خوب بودن کتاب نیست، این ویژگی این ژانره. بر خلاف خیلیا به نظرم پایان منطقی و خوبی داشت و پرونده این زندگی به خاطر قتل و دروغ از یک طرف، و نوزاد از طرف دیگه باز می‌مونه و این جذابه. از تکرار مکررات واقعا خوشم نیومد. کلیشه‌های این ژانر در سرتاسر کتاب دیده می‌شد و به نظرم نویسنده به همون اندازه که داستان‌پردازی خوبی داشته، توانایی ادبی خوبی نداشته و در بیان شرایط و احساسات و... مدام از کلمات تکراری و توصیفات پیش پا افتاده استفاده کرده بود. صدای گوینده عالی بود و موسیقی‌ها کاملا به جا بود.

3

خیلی کتاب جذابی بود. تا لحظه اخر ذهن ادم رو مشغول میکرد و غیر قابل پیش بینی بود. فقط نمیدونم چرا راوی با وجود اینکه صداشون خیلی قشنگ و دلنشینه، اصرار دارن تغییر صدا بدن و جای هر کس یه صدای خاص بذارن. به نظرم جالبتر بود که همونطور با صدای زیبای خودشون بخونن. اینکه جای مردها هم حرف میزدن برام جذاب نبود

4

تا فصل آخر خیلی خوب پیش رفتن صدای راوی و تسلط ایشون بر شخصیت ها و اجرای متن واقعا تحسین برانگیز بود و باعث شد به دنبال کتاب های دیگری با صدای ایشون برم اما خود کتاب در فصل آخر کار رو خراب کرد و به نظر من داستان نصفه نیمه تمام شد و هبچ پایان جالبی نداشت میتونست خیلی خیلی بهتر از این تمام بشه

5

یک رمان جنایی جذاب و پرکشش که واقعا لذت بردم. اجرای صوتی عالی روان و حرفه ای. در بین یک کتاب دیگر، آمدم اول این کتاب رو گوش بدم ولی تا آخرش ادلمه دادم و بعد برگشتم به آن کتاب.

4
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩

خیلی خیلی خوب و سرگرم کننده بود. ایرادی نداشت جز اینکه کاش فصل اخر اصلا نوشته نمیشد ! راوی بسیار اجرای روان و زیبایی داشت و تسلط کامل به کار اجرا ...عالی بودند ایشون .

5

به نظرم كتاب خيلى خوبيه براى علاقه مندان ژانر معمايى و جنايى…من كتاب مهمان ناخوانده رو بيشتر دوست داشتم ولى اين كتاب هم واقعا عالى بود و ادم خسته نميشه.

4

با سلام ،خداقوت برای راوی مجرب وسایر دست اندرکاران محترم ، مثل بقیه آثار لاپنا داستانی شنیدنیست وشخصیت پردازیها واقع گرایانه است.

5

خیلی کتاب باحالی بود تا فصل اخر ذهنتونو مشغول نگه میداره واقعا لذت بردم راوی هم ک فوقالعاده هستن

5

???? بعد از شنیدن فصل آخر متوجه منظورم از این استیکرها میشید. ولی به نظرم داستان ضد خانم هاست.

3

داستان جالبی بود .مهمان ناخوانده هیجان انگیزتر بود ولی به هر حال ارزش گوش کردن رو داشت.

نمایش 12 نقد دیگر
4.3
(30)
اجرای روان 🎙️ (3)
84,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
غریبه ای در خانه
غریبه ای در خانه
شاری لاپنا

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
غریبه ای در خانه
غریبه ای در خانه
شاری لاپنا
آوانامه
4.3
(30)
اجرای روان 🎙️ (3)
84,000
تومان