0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مدیریت زمان و غلبه بر استرس کاری
٪20

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی مدیریت زمان و غلبه بر استرس کاری

(جلسه ی چهارم مشاوره ی مدیریت استرس دکتر آلن الکین)
نویسنده:
آلن الکین
درباره مدیریت زمان و غلبه بر استرس کاری

کتاب صوتی مدیریت زمان و غلبه بر استرس کاری به قلم آلن الکین، کتاب‌ست در حوزه روانشناسی و توسعه فردی که به شما کمک می‌کند استرس خود را شناسایی و مدیریت کنید. استرس می‌تواند شما را خسته و ناامید کند و غلبه بر آن، یکی از راه‌های مهم برای موفقیت است.

کتاب مدیریت زمان و غلبه بر استرس کاری یکی از کتاب‌های مدیریت استرس For Dummies است که به شما کمک می‌کند استرس خود را در هر زمینه‌ای شناسایی و برطرف کنید. بسیاری از عوامل استرس‌زا، تحت کنترل شما نیستند. بعضی از عوامل محیطی مثل محیط کار، ممکن است استرس زیادی را به شما تحمیل کند. مدیریت زمان یکی از راه‌کارهایی است که به شما کمک می‌کند بر استرس خود غلبه کنید. این کتاب صوتی کوتاه به شما چگونگی مدیریت زمان را آموزش داده است.

استرس لذت زندگی کردن را از شما می‌گیرد و اجازه نمی‌دهد شاد و آرام زندگی کنید. خطرات استرس بسیار زیاد است و سلامت جسمی و روانی شما را به خطر می‌اندازد. هرچند هیچ دستورالعمل کلی‌ای برای مدیریت استرس وجود ندارد، اما با در دست داشتن ابزارهای مدیریت استرس می‌توانید تا حد زیادی مشکلات مربوط به استرس را حل کنید. با غلبه بر استرس، شما می‌توانید در محیط کار بهترین عملکرد را داشته باشید، در زندگی شخصی لذت ببرید و آرامش بیشتری را تجربه کنید.

این کتاب توسط «شیدا سرمدی» به فارسی برگردانده شده و انتشارات آوند دانش آن را با صدای‌ «پیمان قریب‌پناه» و «سحر بیرانوند» منتشر کرده است.

درباره آلن آلکین، نویسنده کتاب

آلن آلکین (Allen Elkin) نویسنده، روانشناس بالینی و بنیان‌گذار مرکز مدیریت استرس در نیویورک است. آلکین یکی از افرادی است که به‌صورت تخصصی روی مسئله استرس و مدیریت آن کار کرده و کتاب‌هایی را در این زمینه نوشته تا بتوانید به دیگران کمک کند تا زندگی بهتری داشته باشند. آلکین یک روانشناس بالینی برجسته در آمریکا بوده و بیشتر به‌خاطر تحقیقاتش در حوزه مدیریت استرس و اختلالات عاطفی شناخته شده است. او جلسه‌ها و سخنرانی‌هایی نیز برگزار کرده و در چند برنامه تلویزیونی شرکت داشته است.

سه دلیل مهم برای شنیدن کتاب مدیریت زمان و غلبه بر استرس کاری

استرس یک حس مبهم و فلج‌کننده است که می‌تواند تمام ابعاد زندگی شما را تحت‌ تاثیر قرار دهد. استرس در محیط کار، یکی از نمودهای بیرونی استرس درونی است. البته استری تحت تاثیر عوامل محیطی نیز قرار دارد. شناخت عوامل درونی و محیط استرس و تلاش برای غلبه بر این حس مبهم، یکی از اهداف مهم این کتاب صوتی است. از جمله مزایای شنیدن این اثر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با استفاده از جلسات شناخت و مدیریت استرس آلکین، به راحتی می‌توانید بر استرس‌هایتان غلبه کنید
  • با تکنیک‌های مدیریت زمان و ایجاد راهی برای بهترین استفاده از زمان، می‌توانید بر استرس‌هایتان غلبه کنید
  • در محیط کاری و زندگی شخصی آرامش بیشتری پیدا می‌کنید و زندگی شادتری خواهید داشت

در بخشی از کتاب می‌شنویم

حتی اگه فرد دیگه‌ای نتونه کاری رو به خوبی شما انجام بده، بهتر از اینه که مسئولیت همه کارها رو خوتون به عهده بگیرید و استرس زیادی تحمل کنید. باید هنر واگذاری کارها رو داشته باشید. شاید شما از اون دسته افرادی باشید که می‌گن اینو ببر انجام بده، فردا صبح روی میزم باشه. در ادامه می‌خوام توصیه‌هایی برای واگذار کردن بهتر کارها بهتون بگم.

شخص مناسب رو پیدا کنید: کسی که می‌خواهید کار رو بهش واگذار کنید، باید مهارت کافی برای انجام اون کار رو داشته باشه. اگه شخص مد نظرتون مهارت‌های لازم رو نداشت، سعی کنید برای آموزشش وقت بذارید. این کار در دراز‌مدت به نفع شماست.

درخواست‌های خود رو با جملات مثبت بیان کنید: به شخص مورد نظر بگید که چرا اون رو انتخاب کردید. تعریف صادقانه نشون می‌دهد که توانایی و شایستگی فرد رو تشخیص دادید.

سپاسگزار باشید: یادتون باشه اون شخص، کارها و وظایف خودش رو داره و برای اینکه توی کارها و وظایف شما بهتون کمک می‌کنه، باید قدردانش باشید.

وسواس به خرج ندید: بعد از اینکه کاری رو به عهده کسی گذاشتید و خواسته‌تون رو به دقت بیان کردید، بذارید اون خودش کارش رو انجام بده. فقط در صوتی مداخله کنید که به وضوح ببینید اشتباه می‌کنه.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران این کتاب

برای زندگی بهتر در جامعه، داشتن روابط بهتر با دیگران و همچنین تجربه یک زندگی لذت‌بخش شخصی، تقویت یکسری از مهارت‌های فردی بسیار مهم است. کتاب‌های توسعه فردی به شما کمک می‌کنند تا مهارت‌های درونی‌تان را تقویت کنید و زندگی موفق‌تری داشته باشید. برای این منظور می‌توانید به سراغ مطالعه یا شنیدن کتاب‌هایی بروید که در زمینه خودیاری منتشر شده‌اند. از جمله کتاب‌هایی که می‌توانید برای مدیریت استرس بخوانید یا بشنوید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
36.۴۳ مگابایت
مدت زمان
۵۱:۰۲
نویسندهآلن الکین
مترجمشیدا سرمدی
راوی پیمان قریب پناه
راوی دومسحر بیرانوند
ناشرانتشارات آوند دانش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۲/۰۴
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۶.۴۳ مگابایت
۵۱:۰۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.2
از 5
براساس رأی 17 مخاطب
5
ستاره
23 ٪
4
ستاره
11 ٪
3
ستاره
41 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
17 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خیلی کتاب خوب ومفید برای همه ی جوانان وبزرگترها می باشد توصیه می کنم همه بخوانند و عمل کنند.

3

اون جور كه بايد خوب نبود مطالب نصفه و نيمه موند حجمش خيلى كم بود

5

مفید بود

1

خوب بود

3.3
(18)
55,000
٪20
44,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مدیریت زمان و غلبه بر استرس کاری
٪20
مدیریت زمان و غلبه بر استرس کاری
(جلسه ی چهارم مشاوره ی مدیریت استرس دکتر آلن الکین)
انتشارات آوند دانش
3.3
(18)
55,000
٪20
44,000
تومان