0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مهمان ناخوانده
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی مهمان ناخوانده

نویسنده:
شاری لاپنا
درباره مهمان ناخوانده

کتاب صوتی مهمان ناخوانده نوشته شاری لاپنا است که با صدای گرم و دلنشین سحر بیرانوند تهیه شده است. این کتاب یک رمان پلیسی جذاب و پر از معماست. در این داستان، لاپنا با شخصیت‌های عمیق و پیچیده، یک داستان در فضایی کوهستانی و زمستانی به تصویر می‌کشد. هتلی در قلب منطقه‌ای کوهستانی میزبان مسافرانی می‌شود که به دنبال تجربه‌ آرامش در آخر هفته‌ خود هستند. اما طوفان ناگهانی و سختی اتفاق میفتد و جاده‌ها مسدود می‌شوند، برق و تلفن قطع می‌شود. در روز بعد، جسد یکی از مهمانان پیدا می‌شود و ترس و نگرانی وجود همه را فرا می‌گیرد. هر کدام از مسافران داستان، رازهایی دارند که فاش شدن آنها به حل معمای کلی داستان کمک خواهد کرد. این رمان با نفوذ به عمق ذهن و شخصیت‌ها، انگیزه‌ها و نیت‌هایشان، خواننده را به سمت یک ماجرای مهیج و پر از رازهای جذاب می‌کشاند و تا آخرین صفحه تشویق می‌کند. اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان علاقه دارید حتما به دسته‌بندی داستان و رمان فیدیبو سر بزنید.

درباره شاری لاپنا

شاری لاپنا، نویسنده کانادایی با توانایی‌های برجسته در عرصه رمان‌نویسی است. او در سال ۱۹۶۰ متولد شد و به عنوان وکیل و معلم نیز فعالیت می‌کند. شهرت و شناخت او بیشتر به خاطر آثار ادبی بی‌نظیرش است. او با انتشار اولین کتاب خود با عنوان "چیزهایی که پرواز می‌کنند" در سال ۲۰۰۸، نام خود را جاودانه کرد. این اثر به جایزه‌ سانبرست دست یافت و موفقیت‌های چشمگیری را برای وی به دنبال داشت. رمان دوم او به نام "اقتصاد شادمانی" نیز مورد تحسین و تقدیر قرار گرفت. اما شهرت و معروفیت بزرگ لاپنا با انتشار رمان سوم خود به نام "زن همسایه" در سال ۲۰۱۶ به طرز چشمگیری افزایش یافت.

این کتاب به سرعت در کانادا و سراسر جهان به موفقیت‌های عظیمی دست یافت و با تحسین‌های فراوانی از سوی منتقدان و خوانندگان همراه بود. از آن زمان تاکنون، شاری لاپنا هر سال یک رمان موفق نوشته است، و آثاری همچون "غریبه‌ای در خانه" و "مهمان ناخوانده" نیز از جمله پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز شدند، که نشان از استعداد بی‌پایان و موفقیت پی‌درپی این نویسنده است.

کتاب‌های مطرح و معروف دیگر از شاری لاپنا عبارتند از:

  • کتاب زن همسایه: این اثر لاپنا یکی از جذاب‌ترین کتاب‌های جنایی شناخته شده است. این کتاب داستان زوجی است که به تازگی صاحب فرزندی شده‌اند اما یک شب زمانی که در خانه زن همسایه مهمان هستند فرزند آن‌ها که در خانه خواب بوده دزدیده می‌شود و ماجرا از اینجا شروع می‌شود.
  •  کتاب کسی که می شناسیم: این کتاب نیز یکی دیگر از آثار جنایی-معمایی شاری لاپنا است که داستان قتل زنی در محله‌ای کوچک در نیویورک را روایت می‌کند. محله‌ای که با وجود اینکه همه ساکنین آن هم را می‌شناسند ولی چیزی را از هم پنهان می‌کنند حتی اعضای یک خانواده!
  • کتاب خانواده ای نه چندان خوشبخت: این کتاب یکی از پرفروش ترین کتاب‌های نیویورک تایمز و یکی از جنجالی‌ترین رمان‌های جنایی این نویسنده است که مخاطبان زیادی را جذب خود کرده است. در این کتاب با مجرای قتل وحشیانه مادر و پدر یک خانواده ثروتمند آشنا می شوید که با وجود این قتل، فرزند آن‌ها چندان غافلگیر نشده است.

جهت مشاهده سایر آثار شاری لاپنا کلیک کنید.

چرا باید کتاب صوتی مهمان ناخوانده را بشنویم

بدون شک، هر کسی که به داستان‌های جذاب و معمایی علاقه دارد، نباید این رمان را از دست بدهد. کتاب صوتی مهمان ناخوانده اثری است که از فضایی رموز و پر از معماهای مهیج پرده بر می‌دارد. شاری لاپنا با دقت و هنری بی‌نظیر، خواننده را به یک دنیای پر از تعلیق و هیجان می‌برد و با نفوذ به عمق ذهن شخصیت‌ها، انگیزه‌ها و اسرارشان، خواننده را به تجربه‌ مطالبه‌ رازهایی که داستان را پیچیده می‌کنند، می‌کشاند. اگر به دنبال یک رمان پلیسی جذاب و معمایی هستید که شما را تا آخرین صفحه مجذوب خود کند، مهمان ناخوانده یک پیشنهاد و انتخاب عالی برای شما خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی مهمان ناخوانده می‌شنویم

«دانا هارت» دم در، برف را از روی چکمه‌های استوارت ویتزمنش می‌تکاند و نگاهی تحسین برانگیز به لابی هتل می‌اندازد. اولین چیزی که نظرش را جلب می‌کند، پلکان اصلی است. پایه نرده‌ها به طور استادانه‌ای از چوب تیره و براق کنده‌کاری شده‌اند. پله‌ها عریض هستند و یک فرش رونده با الگوی گلدار تیره روی آنها کشیده شده است. برق گیره‌های برنجی را می‌بیند که فرش را در جای خود نگه داشته‌اند. خیلی تأثیرگذار است و این روزها دانا به راحتی تحت‌تأثیر قرار نمی‌گیرد. این پلکان او را یاد «اسکارلت اوهارا» در «بر باد رفته» می‌اندازد، یا شاید «نورما دزموند» در «سانسِت بُلوار». از آن پله‌هاست که جان می‌دهد لباس بلند بپوشی و رویش عکس بگیری. اما حیف که هیچکدام از آن لباس‌های مجلسی شیکش را به همراه نیاورده. واقعآ چقدر حیف!

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب صوتی مهمان ناخوانده

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
764.۰۵ مگابایت
مدت زمان
۰۹:۱۳:۳۶
نویسندهشاری لاپنا
مترجمعباس زارعی
راویسحر بیرانوند
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷۶۴.۰۵ مگابایت
۰۹:۱۳:۳۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 40 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (4)
گیرا 🧲 (3)
5
ستاره
52 ٪
4
ستاره
32 ٪
3
ستاره
2 ٪
2
ستاره
10 ٪
1
ستاره
2 ٪
28 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

سلام ژانر کتاب معمایی و جنایی هست و سیر داستان جذاب و زیبا است و صدای خواننده ( که البته یکی از مهمترین ویژگی کتاب های صوتی هست چون واقعا اگر صدا یا خوانش اونطور که باید نباشه حتی بهترین رمان ها رو هم نمیشه گوش داد ) باید بگم صدای بانو بیرانوند بسیار زیبا و مناسب هست من چندین کتاب با صدای این بانوی خوش صدا گوش دادم و همگی دلنشین بودند سپاس

5

اگر به ژانر پلیسی و جنایی علاقه مند هستید، داستان بسیار جذاب و پرکشش است. رمان های جنایی لاپنا واقعا غیرقابل حدس و غافلگیر کننده است. خانم بیرانوند هم در روایت صوتی این داستان ها بدون نقص اجرا کرده و خیلی راحت می تونید ارتباط برقرار کنید. تا به حال ۳ کار از این زوم گوش دادم و امیدوارم گویندگی سایر کتب این نویسنده رو هم اجرا و و منتشر کنند.

3

مهترین اصل در کتاب های صوتی صدای گوینده است ،خانم بیرانوند داستان رو بسیار بسیار زیبا خواندند.در مورد داستان هم می تونم بگم که تا فصل آخر نمیتونی چیزی رو پیش بینی کنی،در کل کتاب خوبیه و ارزش خوندن یا شنیدن داره.

5

صدای راوی بسیار دلنشین و مناسب است. داستان هم خیلی جذاب و گیراست و باعث میشه درگیر بشه ذهن تون. من نتونستم حدس بزنم چه کسی قاتل بود ولی اگه کسی خیلی دقیق گوش کنه و همه چیز رو کنار هم بذاره احتمالا میتونه حدس بزنه

5

به جرات میگم یکی از بهترین کتابای معمایی بود که خوندم و اینقدر هیجانی بود که توی یک روز تمومش کردم رمان هیجانی و گیرایی بود که تا آخر فکرتو درگیر خودش میکنه ، من لذت بردم از خوندنش👌👌👌🌺🌺🌺

5

موضوع داستان و قلم نویسنده جالب و قشنگ بود و بسیار پر کشش و غیرقابل پیش بینی و البته با صدای خانم بیرانوند که بسیار ماهرانه صداپیشگی رو انجام دادن پیشنهاد می کنم حتما گوش کنین ممنون

4

باسلام ،داستان پرکششی بود ،راوی هم بسیارعالی هستند ،نظرم اینست که بهتراست درداستانهای پر کاراکتر ،لااقل برای آقایان از صدای هنرمند آقا استفاده شود،موفق باشید .

2

چقدر تکرار تو توصیفات ش داشت نویسنده. تکرار ها رو اگه حذف میکرد حجم کتاب کمتر از نصف میشد. داستان هم تعریفی نداره اصلا ارزش وقت گذاشتن نداره این کتاب

5
سرگرم‌کننده 🧩

صدای خانم بیرانوند فوق العاده اس و خوانش هرکتابی رو لذت بخش میکنه .. داستان جذابی بود تا آخر مشتاق بودم تا بفهمم قاتل کیه .. ارزش وقت گذاشتن داشت.

5

عالی بود تا آخر داستان نمیشد قاتل رو پیدا کرد ترسناک و جذاب مخصوصا اگه شب گوش بدید صدای خانوم بیرانوند هم که نگم عااااااالی حتما گوش بدید :)

نمایش 18 نقد دیگر
4.2
(40)
سرگرم‌کننده 🧩 (4)
82,000
٪30
57,400
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
مهمان ناخوانده
مهمان ناخوانده
شاری لاپنا

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مهمان ناخوانده
٪30
مهمان ناخوانده
شاری لاپنا
آوانامه
4.2
(40)
سرگرم‌کننده 🧩 (4)
82,000
٪30
57,400
تومان