0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کسی که می‌شناسیم

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی کسی که می‌شناسیم

نویسنده:
شاری لاپنا
درباره کسی که می‌شناسیم

«شاری لاپنا» رمان‌نویس محبوب کانادایی

«شاری لاپنا» خالق اثر بی‌نظیر «زن همسایه»، در سال ۱۹۶۰ در کانادا متولد شد. شاری لاپنا که پیش از نویسندگی، به تدریس و وکالت مشغول بوده است، نخستین کتابش را در سال ۲۰۰۸ با عنوان «چیزهایی که پرواز می‌کنند» منتشر کرد که اثر موفقی هم بود و به مرحله‌ی نهایی جایزه‌ی سانبرست راه یافت. رمان دیگر او به نام اقتصاد خوشبختی سال ۲۰۱۲ در فهرست نهایی دریافت جایزه استفان لکاک قرار گرفت. اما شهرت امروز او در سال ۲۰۱۶ و با انتشار سومین اثرش «زن همسایه» شکل گرفت. کتابی که خیلی زود در کانادا و سراسر جهان پرفروش شد و با تحسین‌های بسیاری مواجه شد. از آن زمان تا کنون، لاپنا سالی یک رمان نوشته که «غریبه‌ای در خانه» و «مهمان ناخوانده» از آن دسته هستند. «کسی که می‌شناسیم» تازه‌ترین اثر لاپنا است که اندکی پس از انتشار در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز و یوکی ساندی‌تایمز قرار گرفت و در سال ۲۰۱۹ جزو برترین کتاب‌های «گلوب اند میل» شد. سبک داستان‌نویسی لاپنا به سرعت به چنان محبوبیتی دست یافت که آثارش در سراسر دنیا به بیش از ۳۵ زبان ترجمه شد.


ناخن‌هایتان را خواهید جوید!

«کسی که می‌شناسیم» بهترین عنوانی است که می‌شود برای این رمان انتخاب کرد. شاری لاپنا این‌بار با هیجانی در یک محله روبرویتان می‌کند، همسایه‌هایی که می‌شناسیم و هر کدام رازی دارند. «کسی که می‌شناسیم» داستانی بی‌نهایت جذاب از یک حادثه‌ی جنایی در محله‌ای کوچک است که ذهن شما را بارها و بارها با این پرسش که قاتل حقیقی کیست و چه چیزی را از دیگران مخفی نگاه می‌دارد، درگیر خود می‌کند. هیچ‌کس مثل شاری لاپنا نمی‌تواند ترس و پارانویا را به تصویر بکشد. کتاب جدید او شما را به جویدن ناخن‌هایتان وا خواهد داشت.


وقتی همه‌ی آدم‌ها مخفی‌کاری می‌کنند

در محله‌ای در نزدیکی نیویورک زنی گم می‌شود. هم‌زمان مردم آن محله مطلع می‌شوند که پسرکی شانزده ساله شبانه وارد خانه‌های مردم شده و رایانه‌هایشان را هک کرده و از اطلاعات شخصی آن‌ها آگاه شده است. اهالی این ناحیه چه رازهایی را در کامپیوترهایشان پنهان کرده‌اند؟ آیا باید از این پسر بترسند؟ از طرفی خانمی که گم شده، که بوده و علت ناپدید شدندش چیست؟ رمان تازه‌ی شاری لاپنا رمانی جنایی و رازآلود است که درباره‌ی خیانت‌ها و رازهایی است که بین اعضای خانواده وجود دارد. چیزهایی که ممکن است یک زندگی را برای همیشه تغییر دهد و خانواده‌ای را به سوی نابودی هدایت کند. این اثر، داستان زندگی انسان‌های قرن بیست و یکم است و بی بند و باری‌های اخلاقی‌ای که در سراسر دنیا رواج دارد. فضای رمان‌های لاپنا آکنده از تعلیق، معما و هیجان است و به شخصیت‌پردازی با توجه به روان‌‌شناسی توجهی ویژه دارد. او به عمق ذهن و روان شخصیت‌ها نفوذ می‌کند و از انگیزه‌های آن‌ها پرده برمی‌دارد.


کتاب صوتی «کسی که می‌شناسیم»

«کسی که می‌شناسیم» چهارمین اثر «شاری لاپنا» است که طی همکاری آوانامه و «نشر آموت» در قالب کتاب صوتی تولید می‌شود. پیش از این سه رمان «زن همسایه»، «غریبه‌ای در خانه» و «مهمان ناخوانده» از این نویسنده منتشر شده بودند. خوانش «کسی که می‌شناسیم» همانند سه کتاب قبلی بر عهده‌ی «سحر بیرانوند» بوده و این کتاب را هم «عباسی زارعی» ترجمه کرده است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
595.۰۱ کیلوبایت
مدت زمان
۰۴:۳۸:۰۴
نویسندهشاری لاپنا
مترجمعباس زارعی
راویسحر بیرانوند
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۹۵.۰۱ کیلوبایت
۰۴:۳۸:۰۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
اجرای روان 🎙️ (1)
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
50 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
4.3
(3)
گیرا 🧲 (1)
92,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کسی که می‌شناسیم
کسی که می‌شناسیم
شاری لاپنا
آوانامه
4.3
(3)
گیرا 🧲 (1)
92,000
تومان