0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بیماری به نام ان
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی بیماری به نام ان

نویسنده:
استفن کینگ
درباره بیماری به نام ان
- درباره کتاب صوتی بیماری به نام ان: در افسانه‌های باستانی جعبه‌ی پاندورا نام جعبه‌ای‌‌ست که تمام بدی ها و فلاکت های جهان در آن قرار دارد و بعد از باز شدن این جعبه تاریکی و نیروهای اهریمنی تمام جهان را در بر می‌گیرد. - کتاب صوتی «بیماری به نام ان» روایتی عجیب: کتاب صوتی «بیماری به نام ان» ماجرای یکی از همین جعبه‌هاست. ایده‌ای دیوانه‌وار درباره‌‌ی جایی که از آن نیروهای ماورایی و جادوی سیاه از دریچه‌ای نادیدنی وارد زندگی آدم‌ها می‌شود. جایی که در آن زشتی و پلیدی بر زندگی حاکم شده‌است و همه چیز دست به دست هم داده‌اند تا فضایی هولناک و وهم انگیز ایجاد کنند. جایی که حتی مادرزمین به شکل جادوگری پیر و شیطانی در می‌آید و با طبیعت بکر و زیبایش برای شکار قربانیانش تله می‌گذارد. داستان با یک شروع آرام و معمولی آغاز می‌شود و کم‌کم ریتم تندی می‌گیرد. تا جایی که هرچه به پایان آن نزدیک می‌شوید به هیجان و تپش قلبتان افزوده می‌شود. استفن کینگ«استیون کینگ» از نوشتن نمی ترسد. او در نوشتن هولناک‌ترین داستان‌ها ذره‌ای تردید نمی‌کند و روایت‌های جنجالی و عجیبی را خلق می‌کند که خواننده در زندگی‌اش ندیده‌است. در داستان کوتاه بیماری به نام اِن، او مخاطب را به قلمروی تاریک ذهن خودش می‌کشاند، جایی که هیچ روزنه‌ای از امید و نور وجود ندارد. - بخشی از کتاب صوتی «بیماری به نام ان»: در بخشی از این کتاب صوتی می‌شنویم: «لمس کردن آن سنگ‌ها... کار دلپسندی نبود. باعثِ... افکاری می‌شد. تصاویری در ذهن ایجاد می‌کرد. تصاویری زشت. یکی از آن تصاویر تکه تکه کردن زن سابقم با تبر بود، در حالی که می‌خندیدم و او جیغ می‌کشید و دستان خونینش را بالا می‌آورد تا ضربات را دفع کند». - چرا این کتاب را گوش کنم؟ اگر از آن جمله افرادی هستید که به دنبال رازی در پس هر واقعیت می‌گردید، و فکر می‌کنید به دنیا آمده‌اید تا یکی از دروازه‌های پنهان شده بین این دنیا و دنیا‌های دیگر را پیدا کنید و همچنین اگر جرئت لازم برای رویارویی با داستانی پیچیده و عمیق را دارید، کتاب صوتی «بیماری به نام ان» برای خود خود شماست.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
115.۳۷ مگابایت
مدت زمان
۰۲:۴۴:۴۸
نویسندهاستفن کینگ
مترجمزهرا پناهی
راویمریم محبوب
راوی دومتایماز رضوانی
راوی سومهومان محمدحسینی
ناشراستودیو نوار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۱۵.۳۷ مگابایت
۰۲:۴۴:۴۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.1
از 5
براساس رأی 17 مخاطب
5
ستاره
23 ٪
4
ستاره
23 ٪
3
ستاره
23 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
29 ٪
11 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

حس خیال پردازی در کتاب بسیار قوی و زیبا بود علاوه بر نوع داستان که یک روایتی رو‌نقل می‌کند دیالوگ محور بوده ابتدا و انتهای بسیار خوبی داره و نشون میده مغز میتونه تا جاهایی بالا بره که برای درکش مجبور به استفاده از واژه های خرافه پرستی و روان پریشی وداستان احساساتی و ترسناک و واژه هایی از این قبیل می باشیم تا واقعیت رو اونجور که دوست داریم تشریح کنیم که دلایلش میتونه ترس،بی تفاوتی نسبت به زندگی و حفظ پایگاه به هر قیمتی باشه.

1

تشخیص ازابتدااشتباه بوده ان کلابیمارنبوده دچاردرگیری ماورایی بوده و برای برطرف شدن مشکل جای اشتباهی رفته همان دکتردرصورتیکه اگر پیش رمال وابطال سحر میرفت چه بسامشکلش برطرف میشدوبقیه هم درگیر مشکلش نمیکرد که با مراجعه به افرادی که میخوان کمکش کنندتامشکلش برطرف بشه اونها هم بمشکل ماورایی ان دچارمیشدندوچون علمشونداشتندهمگی درگرداب مشکل غرق میشدند بیماری روانی واگیردار نیست ولی مشکلات ماورایی قابل انتقاله

4

شخصی به نام ان نزد روانپزشک میره ودر مورد مشکلش حرف میزنه دیدن چیزهای عجیب غریب وتمام چیزها در زندگی واطرافم باید زوج باشه ودر نهایت خودکشی کرد وروانپزشک هم به بیماری آن مبتلا شد وخودکشی کرد وبیماری به خواهر روانپزشک منتقل شد وخودکشی کرد و....واین بیماری از شخصی به شخص دیگر منتقل میشد کتاب خوبی بود نه آنقدر که بگم حتما گوش کنید ولی ارزش شنیدن داره

1

کتاب وقتی به شرح وقایع از زبان بیمار میرسه آنقدر بد خوانده شده که از خیر گوش دادنش گذشتم . اگر بخواهید یک نمونه مثال بزنید که چطور گویندگی بد موجب نابودی یک داستان میشه همین کتابه . درضمن ، نمیدونم چرا طرح جلد این کتاب اینقدر بازاریه ؟ مخصوصا اون کلمه نوار که از دهان یارو بیرون اومده !

3

بنظرم گویندگی نقش &#۳۴;ان&#۳۴; خوب نبود. یعنی مناسب هیجان این نقش نبود. انگار داستان طنز رو با زبان صمیمانه میخواد تعریف کنه. در حالی که شاید راوی نقش دکتر روانپزشک بهتر می تونست این نقش رو روایت کنه.

4

اولین‌ رمانی بود که از استیفن کینگ مطالعه کردم و باعث شد انگیزه پیدا کنم بقیه ی آثارش را هم بخوانم داستان روان بود و خواننده(شنونده) را دنبال خودش می کشید. گویندگی هم به جذابیت داستان افزوده بود.

4

با کامنت خودم میشه سیزدهمین کامنت آیا عدد فرد سیزده نشانه خوبیست؟ اونای که کتاب و خوندن میدونن چی میگم

1

صوتیش رو از ایران صدا گوش کردم. جالب بود البته نه اونقدر که توصیه کنم.

5

کتاب بد نیس .. راوی خوب

3

من خیلی خوشم نیامد .

نمایش 1 نقد دیگر
3.3
(19)
130,000
٪30
91,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بیماری به نام ان
٪30
بیماری به نام ان
استفن کینگ
استودیو نوار
3.3
(19)
130,000
٪30
91,000
تومان