0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مرد کت شلوار مشکی
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی مرد کت شلوار مشکی

نویسنده:
استفن کینگ
درباره مرد کت شلوار مشکی
- درباره کتاب صوتی مرد کت شلوار مشکی: ملاقات مردی سیاه‌پوش و پسربچه‌ای ماهی‌گیر در یک روز دل‌انگیز آفتابی، اتفاقات شوم و هولناکی در پی دارد. کتاب صوتی «مرد کت شلوار مشکی» داستانی مرموز و دلهره‌آور است. داستانی از زبان پسرک قربانی. این راوی همه‌ی جزییات را به خوبی تعریف می‌کند و مخاطب را با خود به دل داستانی باورنکردنی و عجیب می‌کشاند. - درباره‌ی کتاب صوتی مرد کت و شلوار مشکی: چشم‌های سرخ، بوی گوگرد و خنده‌های شومی که او را تا حد مرگ می‌ترساند، تا پایان عمر لحظه‌ای این قهرمان کوچک را رها نمی‌کند. ظاهر شدن موجودی ماوراء طبیعی در کنار رودخانه‌ای آرام و در یک روز آفتابی، هنر فضاسازی نویسنده است: گوشه‌ای دنج از طبیعت که در اوج آرامش، از حادثه‌ای شوم ملتهب است. «استفن کینگ» (استیون کینگ) نویسنده‌ی کتاب صوتی مرد کت و شلوار مشکی، بدون لحظه‌ای تردید، چنان ترس و وحشت پسر را توصیف می‌کند که گاهی بی‌رحمانه و آزاردهنده به نظر می‌رسد؛ با این حال، مطمئن باشید که پا پس نمی‌کشید و تا شنیدن پایان داستان مقاومت می‌کنید. استفن کینگ«استیون کینگ» نابغه‌ی دنیای نویسندگی در سبک ماوراءطبیعی و استاد خلق داستان‌هایی با حال و هوای مرموز و دلهره‌آور است. نوشته‌های او چنان گیرا و پرکشش است که هزاران مخاطب را از سراسر دنیا با خود همراه کرده است. ایده‌های جدید و خلاقانه این نویسنده آمریکایی تمامی ندارد. هر داستان و کتابی که می‌نویسد، به معنای یک دنیای متفاوت سراسر رمز و راز است. کینگ در مقدمه‌ای درباره کتاب صوتی مرد کت شلوار مشکی می‌گوید: «گاهی داستان‌ها داد می‌زنند: بنویسمان! بنویسمان! آنقدر هم صدایشان بلند است که نویسنده مجبور می‌شود زودتر آن‌ها را بنویسد» و همین فریادها بود که او را واداشت این داستان را بر اساس خاطره‌ای واقعی بنویسد. کتاب مرد کت شلوار مشکی موفق به دریافت جایزه‌ی اُ. هنری برای بهترین داستان کوتاه شده است. - کتاب صوتی مرد کت شلوار مشکی برای شماست اگر: کتاب صوتی مرد کت شلوار مشکی برای کسانی منتشر شده که از روزمرگی‌ها و یکنواختی زندگی خسته شده‌اند و به دنبال ماجراجویی‌های ذهنی و اتفاقات ماورایی در زندگی روزمره هستند. کسانی که از حس تعلیق و تکمیل کردن پازلی که تکه‌هایش را کلمه به کلمه جمع کرده‌اند، لذت می‌برند.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
77.۷۵ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۵۲:۰۷
نویسندهاستفن کینگ
مترجم نامشخص
راویشهاب ایلکا
ناشراستودیو نوار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷۷.۷۵ مگابایت
۰۱:۵۲:۰۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
44 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
11 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

داستان تاثیرگذاریه. نویسنده سعی کرده چندین نوع ترس رو در کنار هم قرار بده و داستانش رو بر اساس اونا شکل بده. ترس از محیط وهم‌آلودی مثل جنگل، ترس از تنهایی، ترس از موجودات ماورای طبیعی و ترس از دست دادن عزیزان. همه اینها در کنار هم فضای سوررئالی رو در داستان ایجاد کرده که مخاطب رو مجذوب می‌کنه‌. اجرای صوتی اثر هم بسیار عالی و استادانه‌ست و بر اثرگذاری داستان افزوده.

5

ممنون از تهیه‌کنندگان این کتاب صوتی. از مجموعه‌ی فیدیبو خواهش می‌کنم که لطفا کتاب‌های بیش‌تری از استفن کینگ تهیه و موجود کنن. چه صوتی و چه متنی.

4

مرحوم شهاب ایلکا خیلی عالی داستان رو خونده ولی منطق درستی پشت قصه وجود نداره و صرفا سرگرم کننده است.

5

قبول موضوع ساده لوحانه اس،آخه بچه ۹ساله وتخیل این مدلی شیطان؟!! خوشم نیومد.

5

راوی خیلی خیلی عالی هستن کاش میتونستیم کتابهای بیشتری از ایشون بشنویم

4

کتاب خیلی ترسناک و دپرس کننده ایه ???

4

جالب بود

3.9
(9)
52,000
٪30
36,400
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مرد کت شلوار مشکی
٪30
مرد کت شلوار مشکی
استفن کینگ
استودیو نوار
3.9
(9)
52,000
٪30
36,400
تومان