0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
10 ستون ثروت
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی 10 ستون ثروت

نویسنده:
الکس بکر
درباره 10 ستون ثروت

هیچ‌چیز مانند کتاب نمی‌تواند به افراد کمک کند به خواسته‌هایشان دست پیدا کنند. کتاب ۱۰ ستون موفقیت یکی از همان کتاب‌هایی است که می‌تواند کمک کند چیزهای زیادی یاد بگیرید. این کتاب با عنوان اصلی the 10 pillars of wealth  در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و توانست نظرات زیادی را به خود جلب کند. نویسنده‌ی این کتاب الکس بکر است که نوشته‌ی کتاب پرفروش چگونه مثل یک میلیونر فکر کنید هم هست. آنچه بکر در این کتاب می‌گوید این است که دنیا شما را به این باور رسانده است که آزادی مالی چیزی نیست که به‌راحتی به دست بیاید. به شما آموزش‌داده‌شده است که ثروت را تنها به‌عنوان چیزی نگاه کنید که فقط تعدادی فرد خوش‌شانس قابلیت رسیدن به آن را دارند. ولی واقعیت این است که خلق ثروت به شانس یا استعداد خلاصه نمی‌شود این موضوع صرفاً به باورها، درک و دیدگاه‌های شما مربوط می‌شود. ستون‌هایی که به شما کمک می‌کند. این ستون‌ها چیزهایی مانند رهاکردن زندگی با کارکردن بین ساعت ۹ صبح تا پنج بعدازظهر است یا اینکه پول درآوردن خود را به زمان وابسته نکنید، همچنین درس‌هایی را که مولتی میلیونرها از طریق سال‌ها آزمون‌وخطا یاد گرفته‌اند را درک کنید، همچنین مراحل دقیق موردنیاز برای ایجاد کسب‌وکارهای میلیون‌دلاری را تصمیم بگیرید.

کتاب صوتی ده ستون موفقیت در ایران هم طرفداران خودش را دارد. میترا دانشور مترجم این کتاب است و استودیو نوار این نسخه را منتشر کرده است. راوی این اثر هم شهاب ایلکاست. اگر به شنیدن نسخه صوتی کتاب‌ها علاقه‌دارید می‌توانید این اثر را همین صفحه از دسته‌بندی مدیریت و بازاریابی خریداری کرده و بشنوید.


الکس بکر کیست؟

Alex Becker یک کارآفرین ثروتمند در حوزه‌ی تکنولوژی است که تاکنون چندین تجارت را راه‌اندازی کرده است. او متولد ۲۴ می ۱۹۸۸ در ایالت تگزاس آمریکاست و هنوز هم در همین ایالت زندگی می‌کند. او علاوه بر اینکه خودش صاحب کسب‌وکار است تاکنون به هزاران نفر کمک کرده است تا کسب‌وکار خود را به وجود بیاورند و به سود برسند.


چرا باید کتاب صوتی ۱۰ ستون ثروت را شنید؟

مسائل اقتصادی اهمیت بسیار زیادی دارند. واقعیت این است که ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که بدون پول نمی‌توان کاری را پیش برد و هیچ‌کس را نمی‌توانید پیدا کنید که نخواهد شرایط اقتصادی بهتری را تجربه کند. در کتاب صوتی ۱۰ ستون ثروت الکس بکر تلاشش را کرده است که راه‌هایی را پیش روی همه بگذارد تا به ثروت دست پیدا کنند و درگیر روزمرگی و درآمد روزانه باقی نمانند. این کتاب صوتی می‌تواند برای هرکسی که می‎‌خواهد حضور در دنیای حرفه‌ای را شروع کند و همچنین تمام کسانی که می‌خواهند روزهای بهتری را در آينده داشته باشند مناسب است.


در بخشی از کتاب صوتی ۱۰ ستون ثروت می‌شنویم

فرایندی برای درآمدزایی وجود دارد و به مقدار زیادی انگیزه، اراده و سخت‌کوشی نیاز دارد. دشوار است؛ اما نه آن‌گونه که شما می‌پندارید. بسیاری از مردم پول را مانند بازی با یک‌دست دستگاه بخت‌آزمایی در لاس‌وگاس می‌بینند. برنده‌شدن در بازی ثروت‌آفرینی دشوار است؛ اما معنایش واقعاً این نیست که احتمال بردن وجود ندارد و اگر رخ دهد عامل آن صرفاً شانس یا بخت بوده است. بااین‌حال این شکل از دشواری نیست که من درباره‌اش صحبت می‌کنم. پول درآوردن به‌واقع دشوار است؛ اما دشواری آن نه از جنس دستگاه‌های بخت‌آزمایی در لاس‌وگاس که بیشتر همانند دست‌وپنجه نرم کردن با چالش‌های بازی‌های ویدئویی است. تخصص یافتن در هر بازی رایانه‌ای دشوار است؛ اما چه در حال تبحر یافتن در یک بازی ویدئویی باشید و چه در حال پول آوردن، اگر زمان و تلاش کافی برای آنچه می‌خواهید صرف کنید، می‌توانید در آنچه می‌خواهید موفق شوید و البته به‌یقین خواهید شد.


پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صوتی ۱۰ ستون ثروت

کتاب صوتی ده ستون ثروت یک کتاب خواندنی و جالب است که می‌تواند نگاه شما به پدیده‌ی ثروت را دگرگون کند و اجازه دهد به شکل متفاوتی به این موضوع بیندیشید. اگر از این کتاب لذت برده‌اید کتاب‌های دیگری هم هستند که می‌توانید به سراغشان بروید. در ادامه تعدادی از این کتاب‌ها را معرفی می‌کنیم:

·      دیوانگان ثروت ساز اثر دارن هاردی انتشارات نگاه نوین

·      پدر پولدار، پدر بی پول اثر رابرت کیوساکی انتشارات فیدیبو

·      ۱۲ ستون موفقیت اثر جیم ران انتشارات شادن پژواک


شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
392.۹۱ مگابایت
مدت زمان
۰۹:۲۹:۱۸
نویسندهالکس بکر
مترجممیترا دانشور
راویشهاب ایلکا
ناشراستودیو نوار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۹۲.۹۱ مگابایت
۰۹:۲۹:۱۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 18 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (2)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
5
ستاره
83 ٪
4
ستاره
5 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
11 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

سلام به نظرم كتاب بسيار عالي مي باشد.مدتي بود فكر ميكردم چرا با زحمات زيادي كه در كسب و كارم ميكشم ولي به نتيجه كه دلم ميخواهد دست پيدا نميكنم يكي دو فصل كتاب را خواندم به نظرم رسيد شايد واقعا مشكل كسب و كارم همين باشه. حالا بايد اين ها را اجرا كنيم ببينم واقعا مشكلات كارم همينه . به نظر اصولي مياد . عيب كتاب هم اينه يك موضوع كوچك را خيلي اب و تاب داده فكر كنم اين بخش مربوط به فروشو افزايش تعداد صفحات كتاب است در مجموع خوبه ارزشش را داره

4

کتاب تمرکز زیادی داره که ما رو با یک چالش ذهنی آشنا بکنه که اونم اینکه مجبور نیستی کارمند عادی بمونی و برای بقیه کار بکنی، باید یاد بگیری چطور برای خودت کار بکنی و از مهارت دیگران هم بهره بگیری و گسترش بدی کسب و کار رو کسایی مثل من که کسب و کار مستقل داریم با شنیدن این کتاب میتونیم بهینه تر رفتار بکنیم کسایی که هنوز کسب و کار مستقل ندارن با شنیدن کتاب مشتاق تر میشن. در کل میشه توصیه اش کرد خصوصا اگه صوتی باشه

5

به نظر من کتاب خیلی خوبیه.نویسنده در بعضی از موارد مفاهیم مفید و جدید و جالبی ارایه می‌کنه.به نظرم برای افرادی که آمادگی دارند کسب کار خودشون راه بیندازند و دنبال یک راهنمای خوب برای شروع هستند کتاب ضروری هستش.

3

لطفا نظرات درست حسابی بدید! خیلی عا امیدشون به همین نظر هاست تا باهاش بتونن تصمیم بگیرن کتاب رو بخرن یا نه. خوب بود و مفید بود که نشد نظظظظر!

5

عالی،عالی هست این کتاب،خدایا شکرت که این کتاب رو در اختیار دارم❤

5

واقعا برای همه به درد میخوره حتما گوش دهید

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

به نظر من که خیلی کتاب خوب و عالی هستش

5

خیلی عالیه چند بار گوش دادم

5

کتاب خوبیه و تاثیر گذاریه

5

عالی بود وکاربردی

نمایش 1 نقد دیگر
4.7
(18)
آموزنده 🦉 (2)
141,000
٪30
98,700
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
10 ستون ثروت
٪30
10 ستون ثروت
الکس بکر
استودیو نوار
4.7
(18)
آموزنده 🦉 (2)
141,000
٪30
98,700
تومان