0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
راز
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی راز

نویسنده:
استفن کینگ
درباره راز
- درباره کتاب صوتی راز: کتاب صوتی راز، نوشته استیفن کینگ، نویسنده بلندآوازه ژانر معمایی است که داستان‌های او از معروف‌ترین‌های این ژانر هستند. کتاب صوتی راز، روایت مردی تنها در کنار دریاچه است که تصمیم به نوشتن رمانی می‌‌گیرد، اما همه‌چیز آن‌طور که او می‌خواهد، پیش نمی‌رود. - درباره کتاب صوتی «راز» نوشته «استیفن کینگ»: کتاب صوتی راز یکی دیگر از کتاب‌های معمایی و رازآلود استفن کینگ است که به روایت مردی نویسنده می‌پردازد. استیفن کینگ که به‌عنوان نویسنده پرکار ژانر ادبی در گونه‌های معمایی و خیال‌پردازانه شناخته می‌شود، این بار روزهایی از زندگی مردی را روایت می‌کند که به ویلایی کوچک در نزدیکی دریاچه پناه برده است. او قصد دارد برای ترمیم زخمِ خیانت همسرش به نوشتن روی بیاورد و رمانی بنویسد. اما آرامش او با ورود مردی غریبه که او را به سرقت ادبی متهم می‌کند، کاملا به‌هم می‌ریزد. ماجرا فقط به ورود این مرد ناشناس ختم نمی‌شود و بعد از آن اتفاقات عجیبی چون سرقت و آتش‌سوزی هم رخ می‌دهد که همچون رازی سربه‌مُهر می‌ماند. این راز مبهم مخاطب و شنونده داستان را تا انتها با خودش همراه می‌کند. - در بخشی از کتاب صوتی «راز» می‌شنویم: گاهی حقیقت به درون نفوذ می‌کند و اگر انسان خودآگاهانه سعی کند فکر یا گمان کند می‌تواند از حقیقت بگریزد، نتیجه بسیار مخرب خواهد شد. درست شبیه این‌که موجی عظیم، مستقیم به سوی موج‌شکن برود و آن را همراه انسان نابود کند. دانشجوی سال اول بود و در ترم بهاری درس می‌خواند. موضوع کلاس نویسندگی خلاق، داستان کوتاه بود. معلم مردی بود به نام ریچارد پرکینز که دو رمان نوشته بود. نقدهای مثبتی بر دو کتابش نوشته شده بود، اما فروش اندکی داشتند. مورت یکی از آن رمان‎ها را خوانده بود و فکر کرده بود نقد خوب و فروش بد ریشه مشترکی دارند: کتاب‌ها درک‌شدنی نبودند. اما آن مرد، معلم بدی نبود. دست‌کم آن‌ها را سرگرم نگه می‌داشت. - چرا شنیدن کتاب صوتی «راز» نوشته «استیفن کینگ» را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟ تعلیق و کنجکاوی برای دانستن رازهای داستانی، از عناصر کتاب‌های استیفن کینگ هستند. در کتاب صوتی راز این دو عنصر به‌قدری نقش پررنگی دارند که مخاطب داستان مدام برای باز شدن راز پنهان ماجرا، در وضعیت انتظار و دنبال کردن داستان برای دانستن پایان آن است. اگر مشتاق شنیدن کتابی متفاوت هستید که معماگونه باشد، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
368.۴۳ مگابایت
مدت زمان
۰۷:۴۷:۲۷
نویسندهاستفن کینگ
مترجممحمد قصاع
راویحامد خدادادی
ناشراستودیو نوار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۲/۲۷
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۶۸.۴۳ مگابایت
۰۷:۴۷:۲۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
5
ستاره
25 ٪
4
ستاره
50 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
0 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

برای علاقمندان داستان‌های رازآلود قطعا مجذوب‌کننده‌ست اما بنظرم اصرار نویسنده بر معمایی کردن داستان زیاده از حد تکلف‌آمیز شده و باورپذیریشو سخت کرده. در واقع نویسنده برای اینکه ابهام رو به حد اعلی برسونه دو عنصر رازآلود رو که معمولا در این ژانر هر کدوم به تنهایی استفاده میشن با هم مخلوط کرده و در کنار هم بکار برده: اوهام روانی و عناصر متافیزیکی. این کار بنظرم بجای اینکه اثر رو به یک شاهکار خلاقانه تبدیل کنه صرفا به یک داستان پرخواننده تبدیل کرده و البته بین این دو تفاوت از زمین تا آسمانه. روایت صوتی اثر بسیار زیباست و آقای خدادادی این داستان رو در حد کمال اجرا کرده

2

خیلی سوژه مسخره ای بود، آخر داستان براحتی قابل حدس زدن بود. نویسنده سوژه نداشته این داستان را نوشته! دلیل من برای خواندن این داستان فقط رهایی از شاوشنگ بود.

4

این کتاب دقیقا فیلمی به نام پنجره مخفی با بازی جانی دپ داره و خیلی فیلم جالبی بود

5

برگام....دقیقا دنبال چنین کتابی بودم. اسم واقعیش اینه secret windows

5

استیفن کینگ که عالیه.. ولی خب نسل من دارن شان رو بیشتر دوست دارن

4

خوشم اومد. خیلی جذاب بود. گوش دادنش لذت بخش بود. ممنون فیدیبو

4

فوق العاده بود.پایان جالبی داشت

4

خوب بود اجرای قوی

3.9
(12)
115,000
٪30
80,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
راز
راز
ادبیات امروز /62

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
راز
٪30
راز
استفن کینگ
استودیو نوار
3.9
(12)
115,000
٪30
80,500
تومان