0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کمان گیر

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی کمان گیر

ناشر:
مجید
درباره کمان گیر

در کتاب صوتی کمان‌گیر ما باشخصیت تتسویا آشنا می‌شویم، مردی که زمانی به‌خاطر استعداد شگفت‌انگیزش در تیراندازی با کمان معروف بود، اما حالا از آن کناره‌گیری کرده است، و پسری که به دنبال او می‌آید سؤالات زیادی دارد و تتسویا در پاسخ به آنها راه تعظیم و اصول یک زندگی معنادار را به تصویر می‌کشد. داستان پائولو کوئلیو نشان می‌دهد که زندگی بدون ارتباط بین عمل و روح نمی‌تواند تحقق یابد، در واقع زندگی محدود شده توسط ترس از طردشدن یا شکست، ارزش زیستن ندارد. بعد از شنیدن این کتاب یاد می‌گیریم باید ریسک کرد، شجاعت ایجاد کرد و سفر غیرمنتظره‌ای را که سرنوشت ارائه می‌کند در آغوش گرفت.

کتاب صوتی کمانگیر نوشته نویسنده مشهور کتاب کیمیاگر یعنی پائولو کوئیلو، داستانی تأثیرگذار درباره مرد جوانی است که به دنبال نگاهی فلسفی و عمیق در زندگی است. کتاب در دسته‌بندی کتاب‌های داستان و رمان قرار گرفته و سونیا سینگ ترجمه این کتاب جذاب را بر عهده داشته و انتشارات مجید آن را منتشر کرده است تایماز رضوانی نیز گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده است.

پائولو کوئیلو، مشهورترین قصه‌گوی برزیل

پائولو کوئیلو نویسنده کتاب «کیمیاگر» در سال 1947 در شهر ریودوژانیرو برزیل به دنیا آمد. کتاب‌های او بیش از 320 میلیون نسخه در 170 کشور جهان فروخته است و امروزه به یکی از پرخواننده‌ترین نویسندگان جهان تبدیل شده است. پائولو کوئیلو از سال 2007 به‌عنوان پیام‌آور صلح سازمان ملل متحد بوده است که در زمینه ترویج گفتگوی بین فرهنگی و تمرکز بر نیازهای کودکان فعالیت کند. او عضو آکادمی ادبیات برزیل و دریافت‌کننده بیش از 115 جایزه و افتخار است، از جمله جایزه هانس کریستین اندرسن که موردتوجه بسیاری قرار گرفت.

از مهم ترین رمان‌های او می‌توان به آثار زیر اشاره کرد:

چرا باید کتاب کمان‌گیر را بشنویم؟

نویسنده در داستان به ما می‌گوید تا زمانی که بین کاری که انجام می‌دهیم و درونمان هماهنگی وجود نداشته باشد، زندگی‌مان در جهت درستی نخواهد بود. در راه پرپیچ‌وخم زندگی باید خطر کرد شجاع بود و بدون دلهره و شک قدم در مسیر هیجان‌انگیز سرنوشت گذاشت و از شکست و پذیرفته‌نشدن، نترسید. پائولو کوئیلو با خرد، سخاوت، سادگی و لطفی که در نوشته‌هایش دارد به یکی از پرفروش‌ترین‌ نویسندگان بین‌المللی تبدیل شده است، از نظر او سخت‌کوشی، اشتیاق، هدف، تفکر، تمایل به شکست، و میل به ایجاد تفاوت چارچوبی برای یک زندگی پربار است.

در بخشی از کتاب کمان‌گیر می‌خوانیم

به کسانی ملحق شو که پذیرای تفاوت هستند و از درمانده شدن ترسی ندارند آن‌ها می‌دانند که افراد با نگاه‌کردن به دوستانشان نه به جهت قضاوت‌کردن، بلکه به جهت تشویق و تحسین‌کردنشان به‌خاطر شجاعت و فداکاری ای که دارند می‌توانند پیشرفت کنند. شاید فکر کنی تیراندازی با کمان برای یک نانوا یا کشاورز جالب نیست؛ ولی می‌توانم به تو اطمینان بدهم آن‌ها هرچه را می‌بینند در کارشان به کار می‌بندند تو هم همین کار را انجام خواهی داد. از نانوای ماهر یاد خواهی گرفت چطور از دست‌هایت استفاده کنی و چطور همه چیز را با نسبت درست باهم بیامیزی از کشاورز صبر را یاد خواهی گرفت و خواهی آموخت که چگونه به‌سختی کارکنی، به فصول مختلف احترام بگذاری و طوفان‌ها را لعنت نکنی؛ چون این کار تنها اتلاف وقت خواهد بود.

پیشنهادهایی برای دوستداران این کتاب

کمان‌گیر بر خلاف داستان روان و سبک ساده‌ای که دارد مضامین و مفاهیم پیچیده‌ای برای مخاطب همراه دارد. کتاب پر از تمثیل و عکس‌هایی است که خبر از درس‌هایی درباره صبر هدف پشتکار و پذیرفتن شکست و درماندگی به‌عنوان مرحله‌ای از زندگی است. کتاب‌های دیگری در این دسته وجود دارد که برای خوانندگان جذاب است.

 

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
71.۹۵ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۱۸:۳۶
نویسندهپائولو کوئلیو
مترجمسونیا سینگ
راویتایماز رضوانی
ناشرمجید
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۲۴
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷۱.۹۵ مگابایت
۰۱:۱۸:۳۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 20 مخاطب
آموزنده 🦉 (4)
اجرای روان 🎙️ (3)
5
ستاره
60 ٪
4
ستاره
15 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
15 ٪
1
ستاره
0 ٪
16 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2
اجرای روان 🎙️
آموزنده 🦉

این کتاب بیشتر از اونکه رمان یا داستان باشه نوعی اندرزنامه‌ست که با الهام از اصول کمان‌داری نوشته شده. اگر اسم پائولو کوئیلو رو از روی کتاب برداریم عملا هیچ تفاوتی نداره با انبوه کتابهای راز موفقیت و اصول کامیابی و چگونه میلیاردر شویم و... در این کتابها هم داستانهای تمثیلی کمابیش نقل میشه. داستان‌سرایی که در نقش مرشد دانا فرو بره به نظرم دورانش دو سه قرنی هست که سپری شده. بعضی آثار کوئیلو رو که می‌خونم احساس می‌کنم یه نویسنده از همون دوران سپری‌شده داره برام روایت می‌کنه

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
آموزنده 🦉

من این کتاب رو دوبار خونده بودم اما با صدای استاد رضوانی به حدی زیبا بود که نتونستم تا انتهای این کتاب رو گوش ندم و هرگز روایت استاد ،کتاب رو برای من تکراری نکرد سپاس از فیدبو

2

توقع یه شاهکار دیگه مثل کیمیاگر رو داشتم که البته تو ذوقم خورد! خیلی خیلی از کیمیاگر عقبه زیاد دوست نداشتم

3

از پائولو کوئیلو انتظار بیشتر داشتم. داستان کوتاه متوسطی از این نویسنده بزرگ است

5

جمله به جمله این کتاب و میشه در هر کاری الگو قرار داد. خیلی خوب بود‌ لذت بردم.

5

عالی بود برای کسانیکه بدنبال هدف ، چرایی و چگونه رسیدن هستند

4

کتاب آموزنده ایه توزندگیم ازش استفاده میکنم وصدای راوی خوبه

5
انگیزه‌بخش 🚀
اجرای روان 🎙️
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

بسیار عالی مخصوصا به تریدرها پیشنهاد میکنم حتما گوش کنند

5

مثل کیمیاگر بود، واقعا عالی، خوانش هم عالی???❤️

2
سرگرم‌کننده 🧩

نتونست منو مجذوب خودش کنه که تا آخرش گوش کنم

نمایش 6 نقد دیگر
4.2
(20)
آموزنده 🦉 (4)
39,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
کمان گیر
کمان گیر
پائولو کوئلیو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کمان گیر
کمان گیر
پائولو کوئلیو
مجید
4.2
(20)
آموزنده 🦉 (4)
39,000
تومان