0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
غرور و تعصب

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی غرور و تعصب

نویسنده:
جین آستین
ناشر:
نشر افق
درباره غرور و تعصب
کتاب صوتی غرور و تعصب نوشته جین آستین، رمان‌نویس مشهور انگلیسی است. این کتاب یکی از معروف‌ترین و مهم‌ترین آثار ادبیات کلاسیک است. داستان درباره‌ی کشمکش‌های الیزابت بنت و اصیل زاده‌ای خوش‌قیافه به نام دارسی است. - درباره‌ی کتاب صوتی غرور و تعصب: خانم بنت تنها یک هدف در زندگی دارد و آن هم پیدا کردن همسر برای دخترانش است. با ورود همسایه‌ای اشراف‌زاده به منطقه، پنج دختر این خانواده به جنب و جوش می افتند. الیزابت، دختری که زیبایی‌اش در چشمان هوشمند و سرزنده‌اش نمایان است و از کلیشه‌های جامعه آن روزگار متمایز است، قهرمان داستان اصلی داستان جین آستن است. این کتاب صوتی همانند دیگر کتاب‌های آستین دارای طنزی ظریف و هوشمندانه است. از این اثر شگفت‌انگیز تاکنون نمایش‌های متعدد، اقتباس‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی بسیاری ساخته شده است. یکی دیگر از خصوصیاتی که غرور و تعصب را با دیگر آثار عاشقانه کلاسیک متفاوت می‌کند قدرت نه گفتن الیزابت حتی به تمایلات قلبی خود است. کتاب صوتی غرور و تعصب، اعتماد به نفس در زنان را به جامعه قرن هجدهم بخشید؛ کاری که پیش از انجام نشده بود. این کتاب روح تازه‌ای به داستان‌نویسی بخشید و قهرمانان را از کاخ‌های اشرافی به زندگی مردم بازگرداند، قهرمانی که محبوبیتش به خاطر ویژگی‌های فردی‌اش است نه زیبایی و ثروتش. این ویژگی‌ها همان عواملی هستند که باعث می‌شوند بعد از گذشت این همه سال از نوشته شدن کتاب غرور و تعصب باز هم خواندن و شنیدن آن برای مخاطب تازگی اولیه را داشته باشد. - درباره‌ی جین آستن: بدون شک کسی که اهل کتاب و مطالعه است نام جین آستین را شنیده است. شهرت او به خاطر شش رمان معروفی‌ست که در طول حیات وی و بعد از آن به چاپ رسیده‌اند. کتاب‌های او را به عنوان آثار مهم ادبیات کلاسیک می‌شناسند. در تمامی آثار آستن رنگ و بوی عدالت‌طلبی برای بانوان به شدت احساس می شود. - چرا شنیدن کتاب صوتی غرور و تعصب را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟ تک تک شخصیت‌های این کتاب دست به دست هم داده‌اند تا داستانی خارق‌العاده و شگفت‌انگیز را برای شما به ارمغان بیاورند. اگر به داستان‌های عاشقانه و ادبیات کلاسیک علاقه‌مند هستید به هیچ عنوان شنیدن این کتاب صوتی را از دست ندهید.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
605.۷۴ مگابایت
مدت زمان
۱۴:۰۸:۳۲
نویسندهجین آستین
مترجم کیوان عبیدی آشتیانی
راویسارا فیض
ناشرنشر افق
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۱/۱۹
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۰۵.۷۴ مگابایت
۱۴:۰۸:۳۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (4)
سرگرم‌کننده 🧩 (3)
5
ستاره
83 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
8 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

داستان بسیار شنیدنی و عالی گوینده هم خوب بود و البته جای پیشرفت زیادی دارند. اگرچه تعداد شخصیتهای داستان به قدری زیاد بود که توانایی ایشان در اجرا پنهان نمانده است.

5

کتاب خیلی خوبیه اوایل داستان یکم گیج کندده و حوصله سر بر هست اما به مرور جذاب و جذاب تر میشه و در فصل های آخر دیگه نمیتونید کتاب رو بیخیال بشید 😍

5

عالی بود از لحظه لحظه کتاب لذت بردم داستان جذاب گوینده بسیار خوش صدا و حرفه ای بودن

2
اجرای روان 🎙️

گوینده خوبه اما داستان صرف اتلاف وقته

5
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩

بسیار عالی و جذاب بود

5

گوینده خوب بود

4.4
(13)
اجرای روان 🎙️ (4)
38,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
غرور و تعصب
غرور و تعصب
جین آستین
نشر افق
4.4
(13)
اجرای روان 🎙️ (4)
38,500
تومان