0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فرشتگان و شیاطین

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی فرشتگان و شیاطین

نویسنده:
دن براون
درباره فرشتگان و شیاطین

بعضی قصه‌ها، نوشته‌اند که دنیای اطرافتان را جور دیگری ببینید، فرشتگان و شیاطین یکی از این داستان‌هاست. دن براون نویسنده‌ی مشهور آمریکایی در این داستان شخصیتی به نام رابرت لنگدان که یک استاد تاریخ است را از روی یک شخصیت واقعی به نام جان لنگدان خلق کرده است و به همراه او از رازهای تاریخی مذهبی متعددی پرده برمی‌دارد. فرشتگان و شیاطین آغاز سری داستان‌هایی است که به نمادهای مسیحی، گروه‌های ایلومیناتی و حتی فرقه‌های فرماسونری می‌پردازد و یک تصویر هیجان انگیز به دست می‌دهد. angles and demons در سال ۲۰۰۰ برای اولین بار منتشر شد و هنوز هم خوانندگان زیادی دارد. داستان کتاب از مرگ فیزیکدانی شروع می‌شود که پادماده را در سرن کشف کرده است. او که لئوناردو وترا نام دارد با یک داغ روی سینه‌اش پیدا می‌شود که همه را مجبور می‌کند رابرت لنگدان را باخبر کنند تا به سوالاتشان جواب دهد. او ضاغ وقتی وخیم‌تر می‌شود که می‌فهمند یک قوطی پادماده از آزمایشگاه وترا دزدیده شده است. تمام این ماجراها در شرایطی اتفاق می‌افتد که پاپ در کلیسای کاتولیک مرده است و پاپ جدید در حال انتخالب است. این بعنی جمعیت بسیار زیادی در میدان سنت پیتر جمع شده‌اند.

فرشتگان و شیاطین در ایران هم طرفداران زیادی دارد و چند ترجمه مختلف از آن وجود دارد. یکی از این ترجمه‌ها ترجمه‌ی حسین شهرابی است. انتشارات آوانامه نسخه صوتی این کتاب را با صدای مهبد قناعت پیشنه منتشر کرده است. شما می‌توانید این نسخه را در دسته‌بندی داستان و رمان دانلود کنید و به کمک دستگاه‌های الکترونیکی خود بشنوید.

درباره دن براون، نویسنده‌ی رازهای باستانی مذهبی

Daniel brown یک نویسنده‌ی مشهور آمریکایی است که در سال ۱۹۶۴ در نیوهمشایر به دنیا آمد و در خانواده‌ای که مادرش نوازنده‌ی ارگ در کلیسا بود بزرگ شد. او در مدرسه شبانه روزی مذهبی درس خواند و در تمام دوران کودکی و نوجوانی‌اش به کلیسا می‌رفت و حتی در گروه کر کلیسا هم عضو بود. او بعدها به نوشتن روی آورد و نوشتن داستان‌های معمایی‌ای که با مذهب در آمیخته بود را شروع کرد. او شهرتش را زمانی به دست آورد که کتاب راز داوینچی در سال ۲۰۰۳ منتشر شد. هرچند براون هیچ وقت درباره‌ی اینکه مسیحی است یا نه اظهار نظر مشخصی نکرده است اما بسیاری از کتاب‌هایش باعث خشم کلیسا شده‌اند و به طور خاص پاپ ژان پل دوم آثار او را تکفیر کرد. با این وجود آثار این نویسنده در دنیا بسیار پرفروش‌اند و از روی‌ آن‌ها فیلم‌هایی ساخته شده است که طرفداران بسیار زیادی دارند. در ادامه به تعدادی از آثار این نویسنده اشاره می‌کنیم:

چرا باید کتاب صوتی فرشتگان و شیاطین را خواند؟

فرشتگان و شیاطین یک کتاب معمولی نیست. این کتابی است که از بسیاری از آموزه‌های مسیحیت و افسانه‌های نمادشناسی و تاریخ مذهب و کلیسا و ... در آن استفاده شده است تا یک داستان جذاب و پیچیده خلق شود. داستان این کتاب یک اثر هیجان انگیز است که با تاریخ آمیخته شده و فضاسازی‌های فوق العاده‌ای ایجاد کرده است که ذهن مخاطب را درگیر می‌کند و او را به زمان و مکان دیگری می‌برد.

در بخشی از کتاب صوتی فرشتگان و شیاطین می‌شنویم

نورهای تیره رنگ می‌درخشیدند و درون مخزن بایگانی را روشن می‌کرند. این مخزن کوچک‌تر از مخزن قبلی بود که لنگدان در آن کتاب گالیله را خواند. هوای کم‌تر. فرصت کم‌تر. با خود گفت کاش از الیوتی خواسته بود که فن‌های تهویه‌ی مطبوع را روشن کند.

لنگدان فوراً آن بخش از دارایی‌ها را که به دنبالش بود یافت؛ فهرست بله آرتی یا هنرهای زیبا. پیدا کردنش البته راحت بود. تقریباً هشت دسته برگه‌ی کامل را به خود اختصاص داده بود. کلیسای کاتولیک چندین میلیون قطعه‌ی منحصر به فرد هنری در سرتاسر جهان داشت. لنگدان قفسه‌ها را به دنبال جانلورنتسو برنینی گشت. جستحویش را از میانه‌ی اولین قفسه شروع کرد، حدودا در جایی که حدس می‌زد حرف «ب» شروع می‌شود. کمی بعد وحشت کرد که نکند دفتر معین ثبت این اسناد گم شده باشد اما در کمال ناخرسندی فهمید که دفترها را الفبایی نچیده‌اند اصلا جای تعجب نداره.

تازه وقتی لنگدان به ابتدای مجموعه برگشت و از یک نردبان بالا رفت تا به قفسه بالایی برسد از ساز و کار مخزن سر در آورد. در همان حال که با وضعی خطرناک بالای نردبان چمباتمه زده بود فهمید که فربه ترین دفترهای معین متعلق به استادان رنسانس بودند، میکل آنژ و رافائل و داوینچی و بوتیچلی.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صوتی فرشتگان و شیاطین

شیاطین و فرشتگان کتاب بسیار جذاب و هیجان انگیزی است که می‌تواند لحظات جالبی را برای مخاطب بسازد. در ادامه تعدادی از کتاب‌هایی که می‌توانید پس از این کتاب بخوانید را معرفی می‌کنیم:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
1.۴۲ گیگابایت
مدت زمان
۲۶:۲۰:۳۶
نویسندهدن براون
مترجمحسین شهرابی
راویمهبد قناعت‌پیشه
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۲۲
قیمت ارزی
8 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱.۴۲ گیگابایت
۲۶:۲۰:۳۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 53 مخاطب
گیرا 🧲 (10)
اجرای روان 🎙️ (9)
5
ستاره
77 ٪
4
ستاره
9 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
1 ٪
1
ستاره
7 ٪
35 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

یکی از بهترین آثار دن براون هست که پیشنهاد می کنم حتما بخونید ( یا به کتاب صوتی با صدای آقای قناعت پیشه گوش بدید که جذابیت کتاب رو برای علاقه مندان به کتاب‌های صوتی دوچندان کرده ). داستان کشش بسیار زیادی داره که کنار گذاشتن اون رو برای شما سخت می کنه، استفاده دقیق و صحیح از منابع درست تاریخی و علمی (که یکی از ویژگی‌های آثار دن براون هست) باعث بالا برن جذابیت این اثر شده. این کتاب رو حتما به دوستان پیشنهاد می کنم، امیدوارم مثل من شما هم لذت ببرین.

1

روایت البته جذاب. است، اما من از ترجمه و روایت صوتی راضی نبودم. مترجم که مثلاً میگه در فلان جا «بوی مشک به مشام می‌رسید» ، آخه مشک!!! واقعا؟ یا «این اتاق بازار شام است»، یا لنگدان میگه «انگار توی جمبل و جادو گیر کردم» این چه نوع ترجمه است. جنس متن اصلی و این ترجمه کاملا متفاوته، راوی هم خیلی به این ترجمه وفادارانه پیاز داغشو زیاد کرده، کاش اینو یکی مثل رامین بیرق‌دار اجرا میکرد.

5

ترجمه بی نقص حسین شهرابی گویندگی عالی مهبد قناعت پیشه و جزئیات دقیقی که دن براون از مکان ها و جریان های تاریخی واقعی توی داستان آورده. با خواندن این داستان کلی اطلاعات تاریخی و هنری به دست میارید. فقط موقع گوش دادن باید مدام توی گوگل سرچ کنید و شگفت زده بشید. در یک کلام بسیار آموزنده، لذت بخش و عالی بود.

5

چی میتونم بگم ،عالی بود، نویسنده اطلاعات کاملی داره، یک رمان بشدت آموزنده ، اجرای بی نظیر، شمایی که نظر منو میخونی به هیچ عنوان برای گوش دادن یا خواندنش تعلل و شک نکن، دوسش داشتم کتاب و اجرا عالی بودن وتنها ایراد به موزیک ابتدا و انتها بود که حدود دو دقیقه از هر قسمت بود و با توجه به تعداد قسمتها خب مجموعش زیاد بود

5

داستان بسیار هیجان انگیز است و تقابل میان دین وعلم بسیار زیبا روایت شده، نویسنده به راحتی شما را به اعماق تاریخ و رم و واتیکان می برد و پر از اطلاعات جالب و شنیدنی است صدای آقای قناعت پیشه مثل همیشه عالی و جذابیت داستان را دو چندان کرده است ممنون از آوانامه و فیدیبو

5

کتاب بسیاااار عااالی و پر از محتوی و هیجان. از ترجمه کتاب، اجرای گوینده تا موسیقی متن همه و همه عااالی و پر از هیجان. قسمت‌هایی از داستان نفس را در سینه محبوس می‌کنه بطوریکه نمیتوانید از شنیدن کتاب دست بکشید. و در نهایت ممنونم از فیدیبو بابت این اثر هنری🙏❤️

5

روایت داستان هیجان انگیز و لحن گفتار متناسب با ضرباهنگ داستان بود.هنر راوی داستان شما را به انتها می کشاند.افکت ها و موسیقی عالی انتخاب شده بود.تنها نکته منفی طولانی بودن موسیقی در ابتدای هر فصل بود.از ۳۰ ثانیه بیشتر بود و گاهی ۵۰ ثانیه بود.

5

فقط میتونم بگم بینظیر بود ، گویندگی جناب قناعت پیشه و صداشون بینظیره ، ممنون از آوانامه برای تهیه این مجموعه عالی موضوع کتاب هم واقعا جالب و خاص بود و همینطور هیجان انگیز و جذاب ، لطفا بقیه کتاب های دان براون رو هم صوتی کنید

5
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

بسیار کتاب جالبی بود اطلاعتم رو خیلی بالا برد در خصوص فرقه ایلومیناتی و واتیکان و صد البته راوی داستان اقای قناعت پیشه هم بسیار عالی و مسلط و جذاب این کار رو اجرا کردن تغییر صداها بسیار شنیدن داستان رو جذاب تر کرد

5

روایتی بینهایت جذاب و هنرمندانه.با صدای بسیار توانمند و حرفه ای راوی...میخکوب کننده...فقط بیهچ عنوان فیلم اقتباسی ازین کتاب را نگاه نکنید...افتضاحیست که هیچ ربطی به این شاهکار ندارد

نمایش 25 نقد دیگر
4.5
(53)
گیرا 🧲 (10)
171,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
فرشتگان و شیاطین
فرشتگان و شیاطین
دن براون

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فرشتگان و شیاطین
فرشتگان و شیاطین
دن براون
آوانامه
4.5
(53)
گیرا 🧲 (10)
171,000
تومان