0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
10 قانون موفقیت
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی 10 قانون موفقیت

جول اوستین
نویسنده:
جول اوستین
درباره 10 قانون موفقیت
جول اوستین واعظ آمریکایی، مجری تلویزیونی و نویسنده است. او مدیر سابق یکی از معروف‌ترین و بزرگترین کلیساهای امریکاست. او تا به حال ۷ کتاب پرفروش منتشر کرده که به زبان‌های مختلف ترجمه شده اند. هرچیزی که امروز با ما همراه است، خودمان به زندگیمان دعوت کردیم. کلمات مثل دانه هستند وقتی شروع به صحبت می‌کنید، به ان چه که داری حرف میزنی زندگی می‌بخشید. ما با نا امیدی و موانع مختلف روبرو شدیم. زندگی همین است .ولی به جای اینکه به درد و رنج و نا امیدی فکر کنیم، رویاهایمان را به خاطر بیاوریم، به یاد بیاریم که خدا چه قولی به ما داده است .خداوند می‌فرماید که وقتی بهت قول دادم پس انجامش می‌دهم، و به زودی برای تو اتفاق می‌افتد. اگر تو کاری که باید انجام شود را انجام بدهی و به باور برسی و شور و اشتیاقت را دوباره برگردانی، خداوند اون چیزی که تو فکر می‌کنی مرده و از دست رفت است را دوباره برایتان زنده می‌کند. به درگاه خدا دعا کنید که از بین این خاکسترها به من زیبایی بده. به من لذت و خوشحالی بده بابت امروز، و به خاطر شرایط بدی که توش قرار گرفته بودم به من چند برابر بهترهدیه بده.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
18.۳۲ مگابایت
مدت زمان
۱۹:۰۲
نویسندهجول اوستین
راویمهبد قناعت‌پیشه
ناشرشادن پژواک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۴/۱۳
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۸.۳۲ مگابایت
۱۹:۰۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 145 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
5
ستاره
32 ٪
4
ستاره
48 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
11 ٪
117 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

منم نظرم اینه که رمان هم توی این طرح بذارین سلیقه ها و ژانرهای موردپسند افراد مختلف متفاوت هست و همه قابل احترام اما اینکه توی یه طرح فقط از یه موضوع که اونم روانشناسی هست قرار بدن خب زیاد جالب نیست چون در کنار درصد زیادی که به این موضوع علاقه دارن درصد زیادتری هم هستن که علاقه ندارن و من خودم رمان البته از نوع خوبش رو جهت رفع خستگی روزمره میخونم و خیلی علاقه دارم و خوندن رمان بهم آرامش میده و باعث میشه بعد از یک روز کاری سخت و پراسترس برای ساعاتی از هیاهوی دنیا فارغ میشم و هیچکسم نمیتونه من رو بابت این انتخاب سرزنش کنه و بگه با خوندنش چیزی به دست نمیاری ، قرار نیست که از خوندن همه کتابا چیزی به دست بیاد ! اما واسه روح و روان آدم لازمه البته که هر رمانی هم نمیخونم مخصوصا رمان های زرد و عشق و عاشقی که اصلا طرفش هم نمیرم ... اما خب رمان های زیبا هم ایرانی و هم خارجی واقعا کم نداریم حالا هر کس با هر نوع از کتاب که بتونه این ارتباط رو بر قرار کنه نظرش برای خودش محترمه و سایرین هم باید به سلیقه ش احترام بگذارن

4

این کتاب را توی کوچه پیداش کنم برنمیدارم

4

واقعا متاسفم واسه طرز بیان این قشر از جامعه که مثلا کتابخون هستند! کی گفته که رمان ها همه عاشقانه هستند و بدرد نخور یا کی گفته که رمان واسه سرگرمیه..اتفاقا اصل مطلب رو رمان و داستان های خوب بیان میکنن.. هر دو سبک کتاب های رمان و موفقیت مفید و خوب هستن و علاقمندان خاص خودشون رو دارن. اتفاقا بنظرم خوبه که اعتدال رعایت بشه ‌و کتاب ها از سبک های مختلفی به صورت رایگان در این طرح قرار بگیرند که همه گروه ها استفاده بکنند. واقعا باورم نمیشه که برای کتاب دارید کل کل میکنید!!

5
انگیزه‌بخش 🚀
اجرای روان 🎙️

من وقتهایی که احساس ناامیدی میکنم و نیاز دارم ایمانمو تقویت کنم کتابهای اقای جول اوستین رو گوش میدم،حرفهاشون چیزهایی نیست که نمیدونیم یا قبلا نشنیدیم شاید بارها و بارها از منابع مختلف شنیده یا خونده باشیم. اما گفته های ایشون با صدای اقای قناعت پیشه خیلی دلنشینه و هربار برای من انگیزه بخش بوده و هروقت بخوام حواس خودمو از موضوعی ناراحت یا نگران کننده پرت کنم میام سراغ کتابهای ایشون و بعد گوش دادنش انرژی لازم برای ادامه دادن رو میگیرم

4

ایرانسل میخواسته با این روش تبلیغات و برندینگ انجام بده اما با کتابهایی که داره می ذاره عملا به برند خودش لطمه زد. آخه هدیه هم اگه میدین باید با ارزش باشه نه اینکه بیشتر به طرف بربخوره .

4

این کتاب کلا ۲۰ دقیقه است. نگید نگفتی :)

5

اول میگن این یه هدیه است از طرف ایرانسل من بعدش ۱۹مگ از نت میخوره ممنون از شما

4

گندش بزنن با این هدیه ،دو تا شرکت گنده اومدن با منت هدیه گذاشتن در حد سبد کالا

4

قشنگ زدین تو کار زرد بازی

4

فیدیبوی عزیز یه وقت کتاب به درد بخور نذاری تو این شرایط یوقت سرت کلاه نره ?

نمایش 107 نقد دیگر
3.9
(146)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
18,000
٪50
9,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
10 قانون موفقیت
٪50
10 قانون موفقیت
جول اوستین
شادن پژواک
3.9
(146)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
18,000
٪50
9,000
تومان