0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رستگاری در تاریکی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی رستگاری در تاریکی

همه چیز در جهت خیر و صلاح شماست
نویسنده:
جول اوستین
درباره رستگاری در تاریکی

هر انسانی در طول سالیان زندگی خود فراز و نشیب‌های زیادی را تحمل می‌کند. زندگی هیچ‌گاه به میل ما رفتار نمی‌کند و مسیرش را برای خوشایند هیچ‌کس تغییر نمی‌دهد. روزهای سخت زندگی، مانند روزهایی که عزیزی را از دست می‌دهیم، شرایط مالی بسیار دشواری را تجربه می‌کنیم یا یک شکست عاطفی را تحمل می‌کنیم اثر عمیقی در زندگی ما به‌جا می‌گذارند. اغلب احساس ناامیدی، پایان کار و یا دست کشیدن از ادامه‌ی مسیر در چنین شرایطی به سراغ انسان‌ها می‌آید اما واقعیت این است که عبور از هرکدام از این شرایط انسان را قوی‌تر می‌کند. جول اوستین در رستگاری در تاریکی از این مسئله حرف می‌زند: هر سختی که شما را نکشد، قوی‌تر خواهد کرد. این کتاب مدتی پس از انتشار در فهرست پرفرو‌ش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. کتاب صوتی رستگاری در تاریکی را بشنوید و با تفکر جول اوستین آشنا شوید.

‌درباره‌ی کتاب رستگاری در تاریکی اثر جول اوستین

کتاب رستگاری در تاریکی با عنوان کامل «رستگاری در تاریکی، همه‌چیز در جهت خیر و صلاح شماست» یکی از کتاب‌های بسیار مشهور و پرفروش جول اوستین است. این کتاب اولین بار سال ۲۰۱۷ با عنوان اصلی «belessed in the darkness: how all things working for your good» در آمریکا منتشر شد. جول اوستین در این کتاب به بیان تاثیر تجربیات دردناک زندگی بر انسان‌ها پرداخته است و زندگی افرادی که چنین آسیب‌های هولناکی را پشت سر گذاشته‌اند بررسی کرده است. او نگاه انسان به‌ سختی را به چالش می‌کشد و معتقد است اگرچه لازم نیست زندگی انسان در سختی بگذرد اما سختی‌ّها علاوه بر محل درد و رنج نقاط شکوفایی و شکل‌گیری شخصیت اصلی انسان‌هاست. او همچنین در این کتاب تلاش می‌کند آموزه‌های انجیل را به زبانی ساده و با تکیه بر نگاه مثبت به زندگی به مخاطبش منتقل کند و معتقد است انسان به‌صورت خود خواسته به نیکی گرایش دارد.

کتاب رستگاری در تاریکی در سراسر جهان مخاطبان زیادی دارد و تاکنون به چندین و چند زبان مختلف برگردانده شده است.

مروری بر فصل‌های کتاب رستگاری در تاریکی

فصل اول: متبرک شده در دل تاریکی

فصل دوم: فصل‌های تاریک

فصل سوم: رنجش‌های نهان

فصل چهارم: اعتماد بی‌قیدوشرط

فصل پنجم: درد خود را هدر ندهید

فصل ششم: سعادتمندی به دست دشمنان خود

فصل هفتم: همه‌چیز خیروبرکت است

فصل هشتم: هیچ‌چیز هدر نمی‌رود

فصل نهم: مشکلات وسیله‌ی حمل‌ونقل شما هستند

فصل دهم: از قلم افتادن به معنای فراموش‌شدن نیست

فصل یازدهم: توازن حساب‌ها

فصل دوازدهم: ایمانی فراتر از میانه راه

فصل سیزدهم: لنگر انداختن در ساحل امید

فصل چهاردهم: خداوند شما را به سمت هدفتان رهنمود می‌کند

فصل پانزدهم: قدم به ناشناخته بگذارید

فصل شانزدهم: من همچنان ایستاده‌ام

فصل هفدهم: رؤیای خود را به یادآورید

فصل هجدهم: پایان مورد انتظار

‌درباره‌ی جول اوستین نویسنده‌ی کتاب رستگاری در تاریکی

جول اسکات اوستین (Joel scott osteen) نویسنده و کشیش آمریکایی اهل تگزاس است. او سال ۱۹۶۳ در هوستون در ایالت تگزاس به دنیا آمد و در همین شهر بزرگ شد. او در دانشگاه اورال رابرت (oral Robert) در تولسا در رشته‌ی ارتباطات درس خواند اما بدون این‌که تحصیلاتش را تمام کند به تگزاس بازگشت. پدر او بنیان‌گذار کلیسای لیک وود بود و جول در کنار او به تولید برنامه‌های تلوزیونی برای این کلیسا مشغول شد و سال‌ها خطابه‌های پدرش را پخش می‌کرد. او پس از مرگ پدرش جای او را گرفت و به مشهورترین کشیش سراسر جهان تبدیل شد. خطابه‌های اوستین گاهی در یک ماه بیش از بیست میلیون بیننده دارد.

جول اوستین در خطابه‌هایش و در سایت خود افراد را به زندگی بهتر دعوت می‌کند. او معتقد است از تکنولوژی و تمام فناوری‌های جدید باید استفاده کرد تا زندگی بهتری داشته باشیم و البته به‌سوی وعده‌ی انجیل و دیدار با عیسی مسیح پیش برویم. او خودش را متعهد به کمک به مردم می‌داند و معتقد است عشق بی‌پایان و تفکر مثبت است که زندگی بشر را نجات می‌دهد.

جول اوستین تعداد زیادی کتاب در کارنامه دارد که از میان آن‌ها هفت کتاب در فهرست پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز قرار گرفته‌اند. از میان آثار این کشیش و نویسنده که به فارسی برگردانده شده‌اند می‌توان به کتاب‌ّ‌های «خالی شدن از احساسات منفی»، «رهایی از افکار محدودکننده»، «۱۰ قانون موفقیت»، «خداوند اوضاع را درست می‌کند»، «زندگی بدون وابستگی» و «کلمات شما به واقعیت تبدیل می‌شوند» را نام برد.

ترجمه‌ی کتاب رستگاری در تاریکی به فارسی

کتاب‌های انگیزشی در ایران نیز مانند سایر نقاط جهان با استقبال زیادی مواجه شده‌اند. کتاب‌های افرادی مانند کن بلانچارد، آنتونی رابینز و برایان تریسی خوانندگان زیادی را به خود جلب کرده‌اند. جول اوستین نویسنده‌ی امریکای با دیدگاهی معنوی و اندکی فیلسوفانه به مسائل انگیزشی پرداخته است. کتاب‌های او با استقبال مخاطبان ایرانی مواجه شده‌اند. انتشارات شادن پژواک کتاب رستگاری در تاریکی اثر این نویسنده را با ترجمه‌ی هنگامه خدا بنده عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

چرا باید کتاب رستگاری در تاریکی را خواند؟

رستگاری در تاریکی کتابی پر از حرف‌های مهم است. جول اوستین در این کتاب دوست‌داشتنی حرف‌های بسیار زیادی برای انسان دارد. او معتقد است انسان هم مانند دانه‌ی یک گیاه است. گیاه در روشنی ریشه نمی‌کند بلکه زیر خاک ریشه می‌زند و در روشنی سر در می‌آورد؛ و معتقد است سختی‌ها روح انسان را مانند الماسی جلا می‌دهند و هر انسان پس از گذراندن سختی‌های بزرگ به انسانی بزرگ‌تر تبدیل می‌شود. کتاب رستگاری در تاریکی کتابی آرام‌بخش برای کسانی است که سوگی عمیق را پشت‌سر گذاشته‌اند یا شرایط بسیار دشواری را در زندگی تجربه می‌کنند. آموزه‌های این کتاب درصدد این است که رابطه‌ی انسان با خدا را بازسازی کند و به او می‌گوید که خداوند همواره ناظر و همراه اوست. جول اوستین معتقد است در وجود هر انسانی توانایی‌های بالقوه‌ی زیادی وجود دارد که سختی‌ها و دردها آن‌ها را شکوفا خواهد کرد. خواندن کتاب رستگاری در تاریکی برای هرکسی واجب است این کتابی است که می‌تواند دیدگاه شما را به زندگی تغییر دهد و باعث شود آرامش بیشتری را تجربه کنید. شنیدن کتاب صوتی رستگاری در تاریکی می‌تواند ایده‌ی خوبی برای لحظات ناآرام زندگی باشد.

کتاب صوتی رستگاری در تاریکی در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی قرار دارد.

کتاب صوتی رستگاری در تاریکی مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.

خوانش کتاب صوتی رستگاری در تاریکی را محمود قناعت‌پیشه به عهده داشته است.

کتاب رستگاری در تاریکی جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع روانشناسی است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی روانشناسی زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب صوتی رستگاری در تاریکی اثر جول اوستین بود. خرید و دانلود فایل صوتی این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

‌در بخشی از کتاب رستگاری در تاریکی می‌خوانیم

اراده آهنین ارواح

وقتی از مصائب و مشکلات زندگی خود عبور می‌کنید دیگر به خاطر ناراحتی‌های کوچک گله‌مند نخواهید بود. به این خاطر که جای پارک پیدا نکرد‌ه‌اید، ناراحت نمی‌شوید یا وقتی در ترافیک گیر می‌افتید اعصابتان خرد نمی‌شود. اگر فلان همکارتان رفتار و حرف بی‌ادبانه‌ای به شما زد به خودتان نمی‌گیرید. در واقع آنقدر مشکلات بزرگتر را از سر گذرانده‌اید که دیگر اجازه نمی‌دهید این چیزهای کوچک خلقتان را تنگ کند. اراده‌ی شما آهنین شده است.

یک روز یکی از اطرافیان که آدم خوش‌نیتی است به من گفت: «فلانی، شنیدم که فلان آدم در مورد تو حرفهای بدی می‌زند. من خیلی از این بابت متأسف شدم». این آدم قصد و نیتش خیر بود اما وقتی حرفهایش را شنیدم در دلم گفتم: نیازی نیست برای من احساس تأسف کنی. من پدرم را از دست دادم و به خاک سپردم. من شاهد ابتلای مادرم به سرطان و شفا یافتنش بودم. مدیریت را یاد گرفتم آنهم وقتی همه عقیده داشتند از عهده‌ی این کار برنمی‌آیم. وقتی هیچ یک از شرایط بر وفق مراد نبود، قلبا باور داشتم که مرکز لیک وود را راه‌اندازی خواهیم کرد و همینطور شد. اگر از اینهمه مشکل سربلند بیرون آمدم، قطعاً برایم اهمیتی ندارد که کسی از من خوشش بیاید یا نه. این موضوع آنقدر بی‌اهمیت است که باید خیلی راحت از کنارش عبور کرد.

وقتی از دل چند مشکل و مصیبت رخ‌داده عبور کنید، مثل فولاد آبدیده می‌شوید. خود من از همین زوایای تاریک بود که شخصیت امروزم را به دست آوردم. البته که به‌عنوان یک انسان من هم طالب اوقات خوش‌تر هستم. دوست دارم همه‌چیز زندگی طبق خواسته‌های من پیش برود. نه اینکه به لزوم وجود اوقات مشقت‌بار اعتقاد داشته باشم ولی اگر جول اوستین امروزی هستم به لطف دوران خوشی و شادکامی زندگی‌ام نبوده است.

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
535.۳۱ مگابایت
مدت زمان
۰۹:۴۴:۳۶
نویسندهجول اوستین
مترجمهنگامه خدابنده
راوی محمود قناعت پیشه
ناشرشادن پژواک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۸/۱۸
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۳۵.۳۱ مگابایت
۰۹:۴۴:۳۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 122 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
آرامش‌بخش 🌱 (3)
5
ستاره
79 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
1 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
2 ٪
92 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

از اثرگذاری قلم جول اوستین که هرچی بگم کم گفتم. صداگذاری آقای قناعت پیشه هم که ارزش کتاب رو صدچندان کرده . واقعا کتاب خیلی فوق العاده ای هست جوری که تا حالا نشده موقع گوش دادنش اشکم در نیاد حتی دیدگاه بدبینانه م نسبت به خیلی اتفاقات تغیر کرده ،تا حالا هیچ کتابی اینقدر در من اثر نکرده بود خلاصه آنقدر اثر باارزشیه هر چقدر بگم کم گفتم . حتما پیشنهاد میکنم این کتابو گوش بدید

1

این فرد ی شخص کلاهبردار که برگذاری سخنرانی های میلیونی پول مردم بالا مبکشه، نه از علم میدونه و نه دانشی داره. لطفا اینارو ترویج ندید. جلوی اینهمه خرافات و جهل رو باید گرفت. برام عجیبه فیدیبو اینقد جدیدا اینجور سخنرانی ها و کتاب هارو تبلیغ میکنه. برای مردمی که از واقعیت ها دوری میکنن و بله به توهمات اروی میارن و جیب این دست افراد رو پر میکنن.

5

اگر که در شرایطی هستید که فکر میکنید دارید غرق میشید و نمی‌دونید چیکار کنید ، حتما این کتاب رو گوش بدید . من الان فصل ۵ هستم ، و جملاتی که برام نشانه و دلگرمی هست رو یادداشت میکنم . البته ، قبل از گوش دادن لازمه که به خداوند باور داشته باشید . صدای گوینده هم خیلی روی متن کتاب نشسته و من احساس میکنم که خودِ جول اوستین به زبان فارسی داره حرف میزنه :) ممنون

5

توی ددره سختی از زندگیم که در آن هستم بسیار امیدبخش بود. هر روز با ناامیدی بیدار میشدم ولی صدای گوینده که انگار خود جول اوستین بود در گوشم میگفت این همه ی زندگی تو نیست این فقط بخش تاریک زندگیه. و از اون عبور میکنی. همین جمله امید به من میداد. دوستانی که گرفتار مشکلی هستن و حس میکنن توی دوره تاریک زندگیشون هستن حتمان گوش بدن حال ادم خیلی خوب میشه بعدش

5

دید خیلی خوبی نسبت به اتفاقای بد زندگی بهتون میده ... بهتون کمک می‌کنه با شرایط سخت زندگیتون راحت تر کنار بیاین و حکمت رخداد حوادث رو درک کنین... هم کتاب هم صدای گوینده خیلی تاثیر گذاره 💙🍃

5

فوق العاده. به طرز باور نکردنی بر روی پدر بیمار من تاثیر داشت

5

من در زمان فوت مادرم این کتاب را گوش دادم . خیلی کمک کرد شرایط را درک کنم و آروم بشم. صدای آقای قناعت پیشه برای کتاب فوق العاده است آدم حس میکنه داره به جول گوش میکنه.

5

خیلی خیلی جذاب و شنیدنی هست به قدری در من تاثیر گذاشت که فقط با قسمت اول کلی گریه کردم چون با تمام وجود حسش میکنم ممنون از فیدیبو بخاطر این کتاب صوتی عالی که راوی هم صدای خیلی تأثیرگذاری دارند

5

عالی بود درست تو بهترین زمان و شرایطی که بهش نیاز داشتم 🌸🌪️ کتابی قوی راجع به ایمان و توکل به خداوند متعال و یادآوری اینکه زمان بندی خدا حرف نداره ؛) ۶/۱۰/۹۹

5

من واقعا در بدترین شرایط زندگیم بودم که این کتاب و گوش دادم.نمیتونستم با کسی در مورد مشکلم حرف بزنم و روانشناسم هم نبود.اگر این کتاب و نداشتم بی شک یا دیونه میشدم یا سکته میکردم.اگر در شرایط سختی هستید حتما بهتون کمک میکنه.ممنونم از راوی و فدیبو.

نمایش 82 نقد دیگر
4.6
(122)
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
47,000
٪50
23,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رستگاری در تاریکی
٪50
رستگاری در تاریکی
همه چیز در جهت خیر و صلاح شماست
شادن پژواک
4.6
(122)
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
47,000
٪50
23,500
تومان