0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فرشتگان و شیاطین
٪10

معرفی، خرید و دانلود کتاب فرشتگان و شیاطین

نویسنده:
دن براون
درباره فرشتگان و شیاطین

قصه‌های جذابی برای علاقه‌مندان به تریلر در دنیا نوشته شده‌اند که یکی از آن‌ها شیاطین و فرشتگان اثر دن براون است. این کتاب اولین جلد از سری کتاب‌های این نویسنده با حضور شخصیتی به نان رابرت لنگدان است که به عنوان یک نماد شناس بسیار حرفه‌ای شناخته می‌شود.

این کتاب با عنوان اصلی «angles and demon» در اوایل سال ۲۰۰۰ میلادی منتشر شد و سر وصدای زیادی به پا کرد. این داستان پر از صحبت‌هایی درباره ایلومیناتی‌ها و روابط پشت پرده در دنیای مسیحیت است و از رمزو رازهای باستانی صحبت می‌کند.

داستان کتاب از جایی آغاز می‌شود که لئوناردو وترا یکی از بزرگترین فیزیکدان‌های سرن به قتل می‌رسد و یک علامت باستانی روی سینه‌اش پیدا می‌شود. ماکسیمیلیان کوهلر رئیس سرن تصمیم می‌گیرد با رابرت لنگدان تماس بگیرد تا او بالای سر جسد ظاهر شود و به آن‌ها سرنخی از اتفاقی که برای وترا افتاده است بدهد. از سوی دیگر یک قوطی پادماده که بزرگترین کشف این فیزیکدان است از آزمایشگاه دزدیده شده و خطرات بالقوه‌ای را ایجاد کرده است. لنگدون سر می‌رسد و همراه دختر لئوناردو یعنی ویتوریا سعی می‌کنند راز اتفاقاتی که افتاده است را بگشایند. این داستان به قدری جذاب و خواندنی است که از روی آن فیلم شیاطین و فرشتگان در سال ۲۰۰۹ به کارگردانی رون هوارد ساخته شد و توانست رضایت بییندگان را به دست آورد.

کتاب‌های دن براون مانند شیاطین و فرشتگان در ایران هم طرفدران بسیار زیادی دارند. این کتاب را حسین شهرابی به فارسی برگردانده است و انتشارات کتابسرای تندیس آن را در بازار عرضه کرده است. اگر علاقه‌مند به نسخه الکترونیک کتاب‌ها هستید، کتاب شیاطین و فرشتگان انتخاب در همین صفخه از فیدیبو در دسته‌بندی داستان و رمان در دسترس است.

دن براون کیست؟

Daniel brown که با نام دن براون شناخته می‌شود نویسنده‌ی آمریکایی متولد ۱۹۶۴ است. او در نیوهمشایر به دنیا آمد و در خانواده‌ای متوسط با پدر و مادری که یکی استاد ریاضی و دیگری نوازنده‌ی ارگ در کلیسا بود بزرگ شد. او در یک دبیرستان شبانه روزی مذهبی درس خواند و مرتب به کلیسا می‌رفت.  محبوبیت براون به خاطر دست گذاشتنش روی مذهب است. داستان‌های او اگرچه معماهای پلیسی هستند اما با مذهب مسیحی در هم آمیخته‌اند و پای نشانه شناسی را هم وسط کشیده است. او از عناصر روانشناسی در داستان‌هایش استفاده می‌کند و بهترین طراح و حل کننده معماست. مشهورترین کتاب این نویسنده راز داوینچی است که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد. از روی کتاب‌های او فیلم‌های مختلفی ساخته شده است. در ادامه به تعدادی از کتاب‌های براون اشاره می‌کنیم:

چرا باید کتاب فرشتگان و شیاطین را خواند؟

فرشتگان و شیاطین داستانی پر از جزئیات است که از یکی از مهم‌ترین اتفاق‌های دنیای مسیحیت، یعنی انتخاب پاپ صحبت می‌کند و به کمک آن می‌توانید چیزهای زیادی درباره‌ی تاریخچه‌ی کلیسای کاتولیک، ارتباط آن با اشراقی‌ها و ... یاد بگیرید و البته یک داستان بسیار هیجان انگیز بخوانید. داستانی که سرعت بسیار بالایی دارد و نفس را در سینه خواننده حبس می‌کند. این کتاب اثری است که یک ماجراجویی جالب را برای خواننده ایجاد می‌کند.

در بخشی از کتاب فرشتگان و شیاطین می‌خوانیم

مرکز تلفن واتیکان پشت دفتر مراسلات واتیکان در اوفیچیو دی کومونیکاتزیونه یا اداره‌ی ارتباطات است. اتاقی است نسبتاً کوچک که یک سوییچ بورد هشت خطه‌ی کورلکو ۱۴۱ دارد. روزانه بیش‌تر از دوهزار تماس با این دفتر برقرار می‌شود که بیش‌ترشان به طور خودکار به سامانه‌ی ضبط اطلاعات فرستاده می‌شوند.امشب تنها متصدی ارتباطات که کشیکش بود آرام سر جایش نشسته بود و چای کافئین دار می‌خورد. از این که جزو معدود کارمندانی بود که اجازه داشت امشب داخل شهر واتیکان بماند خیلی به خودش می‌بالید. اما حضور یکی از افراد گارد سويیسی در اتاقش قدری حالش را گرفته بود. متصدی پیش خودش گفت: یارو تا دم در دستشویی با آدم می‌آد. چه توهین‌هایی که به اسم کونلکلاوه‌ی مقدس به آدم نمی‌کنند!

خوشبختانه، تعداد تماس‌های امشب خیلی کم بود. یا شاید هم این قضیه آن قدرها جای خوشبختی نداشت. انگار این چند سال توجه مردم دنیا به وقایع واتیکان کم شده بود. تعداد تماس مطبوعات پایین آمده بود و حتا ان‌هایی هم که یک تخته‌شان کم بود دیگر تماس نمی‌گرفتند. اداره‌ی مطبوعات امیدوار بود اتفاق امشب توجه رسانه‌ها را دوباره به واتیکان جلب کند. با این همه، بدبختانه، با آن که میدان پطرس قدیس مملو از کامیون مطبوعاتی‌ها بود

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب فرشتگان و شیاطین

فرشتگان و شیاطین اثری خواندنی و جذاب است که لحظات متفاوتی را برای خواننده ایجاد می‌کند و از نبرد میان دانش و کلیسا سخن می‌گوید . اگر شما هم از این کتاب لذت برده‌اید می‌توانید در ادامه به کتاب‌های دیگر مراجعه کنید:

  • مجمع سری اثر رابرت هریس
  • برادران اثر جان گریشام
  • کفش‌های ماهیگیر
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۳۵ مگابایت
تعداد صفحات
824 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۷:۲۸:۰۰
نویسندهدن براون
مترجمحسین شهرابی
ناشرانتشارات کتابسرای تندیس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Angels & demons
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
480,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۳۵ مگابایت
۸۲۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.8
از 5
براساس رأی 16 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
81 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

دن براون رمان های خوبی می نویسد و اطلاعات بسیار ارزشمندی در پاورقی های کتاب به خواننده می دهد پاورقی های این کتاب از یک سوم آغازین کتاب به بعد حذف شده است. امیدوارم فیدیبو بازنگری نماید و پاورقی های حذف شده را اضافه نماید‌

5

منبع بسیاری از تزها در سینما و تلویزیون و حتی صنعت بازی .....مثلاً چیز های لوسی مثل فرقه قاتلین ...ولی کتاب باید بهتر باشه هنوز نخوندم...

5

رمان های دن براون برای کسانی که به فرقه های عرفانی و رازالود علاقه مندن معرکه است. جدای از اون معماهای پیچیده و هیجان انگیزی داره.،، عالیه

5

فوق العاده بود. از این کتاباست که وقتی تموم میشه آدم دوست داره حافظه‌ش پاک شه تا بتونه از اول کتابو بخونه

4

کتابی فوق العاده قشنگ

5

بهترین کتاب

نمایش 1 نقد دیگر
4.8
(16)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
260,000
٪10
234,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
فرشتگان و شیاطین
فرشتگان و شیاطین
دن براون

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فرشتگان و شیاطین
٪10
فرشتگان و شیاطین
دن براون
انتشارات کتابسرای تندیس
4.8
(16)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
260,000
٪10
234,000
تومان