0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
روان درمانی چیست؟
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی روان درمانی چیست؟

نویسنده:
آلن دوباتن
درباره روان درمانی چیست؟

کتاب صوتی روان درمانی چیست نوشته آلن دوباتن، یک اثر بسیار کاربردی و ارزشمند است. این کتاب یکی از مهمترین آثار مجموعه مدرسه زندگی است و با استفاده از زبان ساده و صمیمی، به شما گام به گام مفهوم روان درمانی را توضیح می‌دهد. هدف اصلی این کتاب از بین بردن تصورات غلطی است که ممکن است شما در مورد این موضوع داشته باشید.

نویسنده این کتاب، آلن دوباتن، با سبک منحصر به فرد خود، سعی دارد نشان دهد که روان درمانی یک گام بزرگ در جهت خودشناسی و رشد فردی شماست. او در این کتاب به بررسی اشتباهات و سوءتفاهم‌ها، امیدواری‌ها و شک‌های نادرست و بی‌معنی که در مورد علم روان درمانی وجود دارد، پرداخته است.

این کتاب سعی دارد روان درمانی را به شکل صحیحی توضیح دهد و محدوده و مرزها و روش‌های پاسخگویی به نیازهای درونی انسان را معرفی کند.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقه دارید حتما به دسته‌بندی روانشناسی فیدیبو سر بزنید.

درباره آلن دوباتن

آلن دوباتن در 20 دسامبر 1969 در شهر زوریخ، مرکز و پایتخت سوئیس، در خانواده‌ای یهودی تبار به دنیا آمد. او از جوانی علاقه زیادی به یادگیری زبان‌های مختلف داشت. زیرا کشور زادگاه او دارای دو زبان رسمی، یعنی آلمانی و فرانسوی، بود، به همین دلیل به سرعت مهارت‌های زبانی در این دو زبان را کسب کرد.

دوازده سال اول از زندگی آلن دوباتن در سوئیس گذشت و پس از آن، همراه با خانواده‌اش به بریتانیا مهاجرت کرد و در شهر لندن اقامت کرد. او دوران دبیرستان خود را در مدارس شبانه‌روزی گذراند و دوستانش ادعا می‌کنند که از همان دوران علاقه زیادی به کتابخوانی و مطالعه داشت.

پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان، آلن دوباتن به تحصیل در رشته تاریخ در دانشگاه‌های معتبری همچون کمبریج و گونویل رفت و سپس در سال 1992، در سن 23 سالگی، مدرک فلسفه خود را از کالج سلطنتی لندن اخذ کرد. او بعداً تصمیم گرفت تا به تحصیلات دکترا در رشته فلسفه در دانشگاه هاروارد بپردازد. اما به علت تمرکز بر نوشتن کتاب خود، تحصیل در این دانشگاه را ترک کرد.

او در همه نوشته‌های خود تلاش می‌کند تا فلسفه را به زندگی روزمره انسان‌ها تزریق کند. آلن دوباتن تا حدی به این موضوع علاقه‌مند است که تصمیم به ترک دوره دکتری خود در دانشگاه هاروارد گرفت تا بتواند در مورد فلسفه در زندگی انسان‌ها به زبان ساده بنویسد.

کتاب‌های مطرح و معروف دیگر از آلن دوباتن عبارتند از:

  •   کتاب جستارهایی در باب عشق: این کتاب از دیدگاه فلسفی، به بررسی موضوع عشق می‌پردازد و خواندن آن به شما کمک می‌کند تا در روابط عاصفز خود تصمیمات درستی بگیرید و از رخداد اشتباهات احتمالی جلوگیری کنید.
  •   کتاب تسلی بخشی های فلسفه: این کتاب به شما یاد می‌دهد که مخالفت و ناسازگاری دیگران، هرگز به این معنا نیست که طرز تفکر و شیوه زندگی شما اشتباه است. همچنین با خواند این اثر متوجه خواهید شد که پذیرش اکثریت نمی‌تواند به معنای حقانیت باورها و اعتقادات شما باشد.
  •    کتاب اضطراب منزلت: نویسنده در این کتاب علل مختلف احساس ناکامی بشر در جایگاه اجتماعی خود را بررسی کرده است و در ادامه سعی کرده با با شرح معایب آن و ارائه راهکارهایی، نحوه مقابله با آن را تشریح کند.

جهت مشاهده سایر آثار آلن دوباتن کلیک کنید.

چرا باید کتاب صوتی روان درمانی چیست را بشنویم

خواندن کتاب روان درمانی چیست؟ به دلایل متعددی از اهمیت بالایی برخوردار است. با خواندن این کتاب قارد خواهید بود با مفاهیمی همچون تصحیح تصورات غلط که ممکن است نسبت به روان درمانی داشته باشید و اصلاح آنها برای بهبود درک از این مفهوم، راهنمایی در راه‌اندازی مسیر خودشناسی و شکوفایی شخصی، روشن‌سازی ابهامات و سوءتفاهم‌ها مرتبط با روان درمانی و شناخت گستره و روش‌های مختلف این حوزه بیشتر آشنا شوید. این کتاب برای همه افراد، بدون توجه به دانش و تجربه قبلی در زمینه روان درمانی، ارزشمند است و می‌تواند به افراد آشنا با این حوزه و همچنین کسانی که هنوز در مورد آن شک و تردید دارند، اطلاعات جدیدی ارائه دهد و افق‌های تازه‌ای را برای آن‌ها باز کند.

 در بخشی از کتاب صوتی روان درمانی چیست می شنویم

آنچه به تلاش‌های ما در شناخت ذهن به طور عجیب و غریب کمک می‌کند، حضور ذهنی دیگری است. در میان تمام ترفندها و مشکلات تنهایی، بهترین اندیشه و تفکر معمولاً در همراهی با دیگران شکل می‌گیرد.

کنجکاوی دیگران به ما اعتماد می‌دهد تا درباره‌ بیشه‌زارهای ذهنی خود کنجکاو شویم. این اعمال فشار آرام از بیرون، برداشت‌های درهم‌ ریخته درون ما را قوام می‌بخشند و ضرورت بر زبان آوردن آگاهی‌های درونی و ذخایر سست تمرکزمان را انسجام می‌دهد.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب صوتی روان درمانی چیست

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.

ü   کتاب صوتی هدف زندگی نویسنده نیک ویجیک

ü   کتاب صوتی چگونه اعتماد به نفس داشته باشیم؟ نویسنده رابین شارما

ü   کتاب هنر شفاف اندیشیدن نویسنده رولف دوبلی



شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
136.۵۱ مگابایت
مدت زمان
۰۲:۲۹:۳۱
نویسندهآلن دوباتن
مترجممحمد کریمی
راویکامبیز خلیلی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۱/۰۷
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
30,600 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۳۶.۵۱ مگابایت
۰۲:۲۹:۳۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(2)
52,500
٪50
26,250
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
روان درمانی چیست؟
روان درمانی چیست؟
مجموعه مدرسه زندگی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
روان درمانی چیست؟
٪50
روان درمانی چیست؟
آلن دوباتن
انتشارات کتاب‌سرای نیک
5
(2)
52,500
٪50
26,250
تومان