0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ابر مغز
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی ابر مغز

نیروی شگفت انگیز مغزتان را آزاد کنید
درباره ابر مغز
آیا احساس می‌کنید حافظه شما بر اثر افزایش سن‌تان در حال تضعیف است؟ آیا می‌توانید سیم‌کشی اصلی مغزتان را تغییر دهید؟ سلول‌های از دست رفته مغز، چطور جایگزین می‌شوند؟ آیا این حقیقت دارد که تنها از ده درصد از مغزتان استفاده می‌کنید؟ آیا می‌توانید آگاه‌تر شوید؟ واقعیت از کجا شروع می‌شود؟ دو شخصیت پیشتاز در زمینه سلامت روان، دکتر دیپاک چوپرا و پروفسور رودلف تانزی برای اولین بار در این کتاب انقلابی در کنار هم قرار گرفته‌اند. آن‌ها بر اساس آخرین یافته‌های علم عصب‌شناسی تصویری جدید و عملی از مغز ارائه کرده و نشان داده‌اند چطور می‌توان برای دسترسی به وضعیت مطلوب جسمانی، ذهنی و معنوی، با مغز ارتباط برقرار کرد و آن را به کار گرفت. تصور کنید مغزتان پیانویی عظیم است. بین پیانوی شما و پیانوی اینشتین تفاوت بیولوژیکی وجود ندارد. چوپرا و تانزی به شما می‌آموزند چطور مانند استادی ماهر پیانوی خود را بنوازید و نیروی انفجاری مغزتان را آزاد کنید.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
354.۹۸ مگابایت
مدت زمان
۱۲:۵۴:۵۸
نویسندهدیپاک چوپرا
نویسنده دوم رودلف ایی تانزی
مترجممریم تقدیسی
راوی هوتن شاطری پور
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۳/۱۷
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
63,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۵۴.۹۸ مگابایت
۱۲:۵۴:۵۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 187 مخاطب
پربار 🌳 (5)
آموزنده 🦉 (5)
5
ستاره
58 ٪
4
ستاره
18 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
9 ٪
105 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

بیایید از این به بعد وقتی میخواهیم درمورد کتابی نظری بنویسیم، به جای گفتن &#۳۴;عالی&#۳۴; یا &#۳۴;افتضاح&#۳۴; توضیحی بدهیم که دیگرانی که میخواهند به حرف ما اعتماد کنند بتوانند بهتر تصمیم بگیرند.

4

بسیار کتاب مفیدی بود. اینقدر از نسخه صوتی لذت بردم‌که فک‌کنم یک بار دیگر گوش کنم.‌پیشنهاد می کنم همه اونایی که به زیست شناسی و بیولوژیک علاقمند هستند گوش دهند. شگفتی های مغز انسان باعث میشه باور کنی همیشه می توانی از صفر شروع کنی. همیشه.‌

5

کتاب هم علمی بود هم دینی.درباره این بود که مغزمون باید در حال فعالیت باشه وقتی سنمون بالا میره و به هرچی که میخوایم رسیدیم یا اصلا حوصله کاری نداریم نباید بزاریم مغزمون ساکن بمونه و دائم ورزش کنیم سالم غذا بخوریم و چیزای جدید یاد بگیریم.نویسنده گفت هرچیزی که برای قلب خوبه برای مغز هم خوبه!

2

کتابو تا 35٪ گوش دادم و ول کردم. استدلال های جدایی مغز از ذهن بیییی نهایتتت غیر منطقی و رو هوا بود!._. فکر کردم دارم یه کتاب با پایه ی علمی گوش میدم ولی مثل روش استدلال همه ی آدمای بی منطق، اسپیریچوال و مذهبی دیگه این کتابم اومده از یه سری تحقیقات علمی جسته و گریخته برای اثبات نظریات بی پایه و اساسش استفاده کرده و فقط اطلاعاتی که به دردش میخوردن رو در این راستا مورد استفاده قراد داده.•_• شاید در ادامه خوب بشه ولی من دیگه واقعا کشش نداشتم وقتی که میتونم روی چیزی که واقعا ارزش علمی داره بخونم رو پای یه مطلب احساسی که ادعای علمی بودن داره هدر بدم. ولی گویندگی خوب بود و اون یه ستاره هم برای اونه??

5

این کتاب فوق العادست ،همون چیزیه که دنبالش بودم راوى هم خوب بود :) اگه به مغز و عملکرد مغز علاقه دارید این کتاب رو توصیه میکنم ممنونم فیدیبو :) خسته نباشید

1

تنها نکته مثبت این کتاب اجراش بود. کتاب بسیاری غیرعلمی و ذهنی گرایانه هست. با استفاده از چند تئوری درست و تعداد زیاد فرضیه اثبات نشده در ترکیب با تفکرات عرفانی سعی می کنه برای مسائل مختلف راه حل بده، از تحلیل مغز در اثر کهولت تا افسردگی و حتی نابغه شدن! بیشتر شبیه این کتاب هاست که میگن اگر واقعا آرزو کنی پولدار بشی تا تمرکز ذهنی روی اون حتما یک روز موفق میشی.

4

به نظر می‌رسد که دیپاک چوپرا معناگرایی هندو ست وهمه عوامل و تحقیقات فیزیولوژی را در خدمت میگیرد که فرق بین عملکرد ذهن و مغز ایجاد کرده و به اثبات برتری ذهن میپردازد .به هر حال کتاب با روش‌هایی خواننده را قانع میکند که به پرورش ذهن پرداخته و عملکرد مغز و روان را در جهت سلامت بهبود ببخشد. نثر، روان و قابل فهم است،وتمرینات قابل اجرا. ممنون از تلاشگران تهیه و عرضه این کتاب.

5

اول از همه این که توصیه میکنم با سرعت بالاتر مثلا ۱.۲x یا ۱.۴x گوش کنید. صدای گوینده مطلوبه خود کتاب هم عالی اینقدر اطلاعاتی که این کتاب میده به خواننده عجیب و تازه ست، که گاهی خواننده به صحت مطالب شک میکنه. البته با یه تحقیق ساده متوجه میشیم که درست میگه ولی در صفحه به صفحه‌ی کتاب درحال غافلگیر شدن هستید. من خوندن این کتاب رو چه به صورت صوتی یا متنی توصیه میکنم

5

کتابی عالی در زمینه ارتباط مغز و ذهن و چگونگی کنترل مغز از طریق ذهن. این کتاب را باید با دقت زیاد و چند بار مطالعه کرد. مطالب کتاب بسیار زیاد هست و نکات ریز و درشت زیادی دارد که با یکبار خواندن در ذهن نمی ماند. اجرای صوتی کتاب بسیار عالی است.

5

این کتاب برای کسایی که حاضر نیستند اطلاعات قبلی شون رو کنار بزارن و یافته های جدید رو بپذیرند اصلا به کار نمیاد 🙂 در عوض برای کسایی که بخوان واقعا به قدرت فوق‌العاده‌ی ذهن پی ببرند بسیار توصیه میشه. با اینکه زیاد اهل کتاب صوتی نیستم؛ ولی از شنیدنش حین کارهام لذت بردم .عالیه

نمایش 95 نقد دیگر
4.1
(187)
پربار 🌳 (5)
91,000
٪40
54,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
اَبَر مغز
اَبَر مغز
نیروی شگفت انگیز مغزتان را آزاد کنید

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ابر مغز
٪40
ابر مغز
نیروی شگفت انگیز مغزتان را آزاد کنید
انتشارات کتاب‌سرای نیک
4.1
(187)
پربار 🌳 (5)
91,000
٪40
54,600
تومان