0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دروغگویی روی مبل
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی دروغگویی روی مبل

نویسنده:
اروین یالوم
درباره دروغگویی روی مبل
دروغ‌گویی روی مبل ضمن مواجه کردن خوانندگان با دروغ‌های بسیاری که گه‌گاه روی مبل روان‌درمان‌گر گفته می‌شود، به آن‌ها چشم‌اندازی وسوسه‌انگیز و تا حدی غیرقابل باور از طرز فکر درمان‌گر در جلسات درمان‌شان ارائه می‌دهد.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
518.۱۸ مگابایت
مدت زمان
۱۷:۴۵:۴۷
نویسندهاروین یالوم
مترجم حسین کاظمی یزدی
راوی هوتن شاطری پور
راوی دومکامبیز خلیلی
راوی سومفرهاد اتقیایی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۱۱/۰۶
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
75,500 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۱۸.۱۸ مگابایت
۱۷:۴۵:۴۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 634 مخاطب
آموزنده 🦉 (18)
اجرای روان 🎙️ (18)
5
ستاره
71 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
5 ٪
412 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

روانشناسان در برخی مواقع خودشون احتیاج به روانشناس دارن ،کسانی که راه اسلام رو درپیش بگیرن هیچ نگرانی و دلهره ای نخواهند داشت چون برنامه اسلام برنامه این روانشناس یا اون روانشناس نسیت بلکه برنامه الله هست برای در مسیر ماندن درست البته منظورم از اسلام ،اسلام حقیقی ومطابق قرآن و راه و روش پیامبر و صحابه ایشان است پیشنهاد میکنم به جای نظرات روانشناسان برای اسایش و فهمیدن در زندگی سراغ قران کریم بروند هم چنین برای ترجمه قران از تفسیر نور مصطفی خرم دل میتونین استفاده کنین

5

داستان کتاب روایتی خارق العاده از روند درمان است یالوم به گونه ای داستان رو توصیف می کند که گویی تو در کنار انها نشسته ای . صدای فوق االعاده ی گوینده هم بیان داستان را جذاب تر می کند و البته فقط یک نفر همه ی داستان را روایت‌ نمی کند بلکه تیمی از گویندگان هستند من بسیار لذت بردم شدیدا توصیه میکنم

5

یالوم، انسان فرزانه ایست که خوب می فهمد و خوب می نویسد. چند کتاب از او خوانده و لذت برده ام.

3

کتاب خوبیه البته چون چند صدایی هستش جذاب تر هم میشه ولی من به شخصه کار آقای سلطان زاده را ترجیح میدم این نظر شخصی و سلیقه ای منه و از ارزش کار گویندگان این کتاب کم نمی کنه داستان در زمینه ی روانکاوی و فلسفه است در چند اپیزود جریان داره که در نهایت بهم مربوط میشوند . خلاصه: داستان زندگی چند روانکاو و مراجعه کننده های آن هاست و عقاید و گره های اخلاقی و مشکلاتشان و همچین انگیزه های پنهان و پیدا مطرح میشود و در ادامه بررسی و تحلیل رفتار های شخصیت های داستان، باعث میشود ؛ خوانندگان هم بتوانند نگاهی به خود بیاندازند و رفتار ها و دلایل پنهان آن را بهتر درک کنند و احتمالا برای رفع دغدغه های ذهنی خود از ان استفاده کنند.

2

فیدیبو رو چند سال پیش با خوندن نیچه گریست شروع کردم و فوق العاده بود.تجربه بیش از سیصد کتاب رو خوندم در این چند سال. فکر کردم چون نویسنده هر دو کتاب یکیه باید خوبباشه اما این کتاب نه تنها آموزنده نبود ؛ بلکه ادبیات یا هنری خاصی توش به چشم نمیومد.بیشتر بدرد افرادی میخورد که از روانشناسی دوست دارن و میخونن بدرد کتابخونای دیگه بنظرم نمیخوره. اصلا رمان هایی که مربوط میشن به حوالی سال ۱۹۸۰ تا تا کنون که توشون ماشین و تلفن و اینا هست سرد و منزجر کننده ست.این حس رو در مردی به نام اوه هم داشتم.در کتاب دیگه ای که فک کنم اسمش قبل از سرد شدن قهوه بود هم داشتم. با نخوندن این کتاب هیچی رو از دست نمیدادم.

5

این کتاب شاهکار رونشناسی است؛ شبیه کتاب دنیای سوفی در فلسفه. از معدود کتاب هایی است که دنیایی از مفاهیم روانشناسی را در یک سوپ خوش طعم و لذیذ برای شما سرو می کنه و شما تا کاملا ظرف را خالی نکنید از کنار سفره تکون نمی خورید. بعد از خوردن سوپ دهن تون را مزه مزه می کنید و از خوردن این غذای لذیذ احساس رضایت می کنید. خیلی لز مشکلات زندگی شما را از عمق تاریکی ها بیرون می یاره و دید روشن تری از خودتون پیدا می کنید.

5

از ترجمه فوق العاده و صدایی سازیهای خیلی خوب بگذریم به محتوا و جملاتی میرسیم که نمیشه از اون گذشت، به شکلی که شما رو به فکر فرو میبره و لذت گوش دادن و ادامه ندادن رو برای شما غیر ممکن میکنه.توی بخش از همین کتاب جمله ی گفته میشه که فوق العاده است.گفته میشه:"بعضی وقتها سرنوشت ما رو به مسیر و موقعیت های میکشونه که کارهای درست در ان غلطه" و جمله های از این دست توصیه میکنم به این کتاب گوش بدید و از ان لذت ببرید.

5

من قبل از این کتاب "وقتی نیچه گریست" را خوانده بودم و از سبک آن خوشم آمده بود. این کتاب به مراتب از آن قویتر، پر کشش تر، انباشته از مفاهیمی عمیق تر و در مجموع بهتر است. خوانش عالی و بی نقص و چند صدایی کتاب قطعا به ارزش آن چندین بار افزوده است. یکی از بهترین کتابهایی که تاکنون خوانده و گوش کرده ام.

5

یکی از بهترین کتابهای صوتی بود که گوش دادم صدای دلنشین گویندگان و وصف تمامی حالات و اتفاقات به گونه ایی که احساس میکنی کنار اونها نشسته ایی و براحتی میتونی تمام اونها رو تصور کنی وقتی سعی کردم وارد دنیای خودشناسی بشم چقدر انتخاب بین کار درست و کاری که بهش عادت دارم سخت و دشوار و در اوایل چقدر آدم شکست میخوره و چقدر تحلیل خودت سخته این کتاب باعث شد متوجه بشم حتی یه روانشناس هم این چالشها و شکستها رو داره گفتگوی ذهنی روانشناس با خودش برای تحلیل رفتار و عملکرد بهتر چقدر برام جالب بود از این کتاب بسیار خوشم اومد و خوشحالم که بهش گوش کردم

4

یالوم در واقع روانپزشکی هست که نویسندگی میکنه، با علم به این مساله باید بدونیم که وقتی اسم یالوم رو روی کتابی میبینیم اون کتاب زمینه روانشناسی داره، حتی اگه رمان باشه یک رمان روانشناسیه. این کتاب رو نمیشه بهترین کتاب یالوم دونست اما بی شک یکی از بهترین‌هاست و ارزش وقتی که برای خوندن یا شنیدنش میذارید رو داره. گوینده این نسخه، بسیار روان و بی غلط متن رو میخونه، و از این نظر رضایت بخش بود

نمایش 402 نقد دیگر
4.5
(634)
آموزنده 🦉 (18)
101,000
٪40
60,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
دروغگویی روی مبل
دروغگویی روی مبل
روین د یالوم

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دروغگویی روی مبل
٪40
دروغگویی روی مبل
اروین یالوم
انتشارات کتاب‌سرای نیک
4.5
(634)
آموزنده 🦉 (18)
101,000
٪40
60,600
تومان