0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
روزی که رهایم کردی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی روزی که رهایم کردی

درباره روزی که رهایم کردی
عشق و نفرت اولگا در کمال ناباوری و حیرت متوجه می‌شود که همسرش بعد از پانزده سال زندگی مشترک تصمیم به ترک او و فرزندانشان گرفته است. این اتفاق باعث تغییر در دنیای اولگا می‌شود و او را به ورطه نابودی می‌کشاند. وی که تا قبل از این اتفاق خود را زنی به‌روز و مدرن می‌دانست پس از این بحران عاطفی در ‌می‌یابد که تا چه اندازه به زن همسایه‌ی قدیمی خود در دوران کودکی شباهت پیدا کرده است. او تصمیم می‌گیرد به کمک یک دوست در این مسیر پر فراز و نشیب، به کنکاش در تار و پود وجودی خود بپردازد و در این راستا سیر زندگی خود را برای مخاطبان روایت می‌کند. به عبارتی می‌توان گفت که کتاب «روزی که رهایم کردی» یک روایت جذاب عاطفی و عاشقانه است که چهره‌های دیگری از عشق را برای مخاطبان خود بازگو می‌کند. صدای یک زن در دنیای پر تلاطم امروزی که مشغله‌های زیادی انسان‌ها را احاطه کرده‌، می‌توان با شنیدن یک کتاب خوب برای لحظاتی از این مشغله‌ها فاصله گرفت و با دید متفاوتی به زندگی نگریست. آوانامه شما را به شنیدن کتاب صوتی «روزی که رهایم کردی» که با همکاری نشر نون و با صدای ماهتینار احمدی تولید و منتشر شده‌است؛ دعوت می‌کند. نویسنده‌ای مرموز النا فرانته که نام واقعی او برای کسی معلوم نیست به نویسنده‌ای مرموز معروف است. وی با کتاب‌هایش بازارهای کتاب را از آن خود کرد و تیراژهای میلیونی به فروش رساند. فرانته با کتاب‌هایش توانست نام خود را در بین صد شخصیت تاثیرگذار دنیا در سال ۲۰۱۶ نشریه تایم قرار دهد. وی همچنین نامزد جایزه‌ی بوکر و برنده‌ی مدال طلای جایزه‌ی ناشر مستقل نیز شده است. برشی از کتاب به خودم گفتم درد بس است. می‌بایست انتقامم را بدوزم به لب‌های شادی شبانه‌شان. من زنی نبودم که زیر ضربه‌های وانهادگی و غیبت بشکند، تا دیوانه شود، تا بمیرد. فقط چند تراشه ازم کنده شده. به‌جز آن، خوب بودم. کامل بودم، کامل باقی می‌ماندم. با کسی که بهم بدی کرده همان کار را می‌کنم. من هشت شمشیرم، من زنبوری‌ام که نیش می‌زند، من مار سیاهم. من آن حیوان رویین‌تنم که از آتش گذشت و نسوخت.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
444.۷۴ مگابایت
مدت زمان
۰۸:۰۳:۴۷
نویسندهنا فِرانته
نویسنده دومالنا فرانته
مترجمشیرین معتمدی
راویماهتینار احمدی
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۳/۲۴
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۴۴.۷۴ مگابایت
۰۸:۰۳:۴۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.9
از 5
براساس رأی 16 مخاطب
5
ستاره
18 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
25 ٪
2
ستاره
25 ٪
1
ستاره
18 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتاب با چیزی که انتظارش رو داشتم متفاوت بود. از نظر پرداختن به وضعیت روانی زنی در چنین شرایطی واقعا عالی بود توصیفات قابل درکی داشت ولی بدجوری افسرده کننده بود، یه جاهایی میخواستم ولش کنم برم ولی در کل خوب بود. راوی هم خوب بود میتونست بهتر باشه.

1

صدای گوینده زیباست اما رمان رو افتضاح ارائه کرده. چه لزومی هست که اثر مثل نمایش رادیویی خونده بشه؟ مگه کتاب خواندن با صدای عادی چه ایرادی داره؟ تا فصل هفتم بیشتر نتونستم بشنومش.

2

وقتی یک قسمت داستان تمام میشه ، سکوت برقرار می‌شود مثل اینکه رمان تمام شده . آدم نمیدونه منتظر باشه یا خیر بنظرم پایان هر فصل نیاز به یک موزیک ملایم داره

1

من چند روزی که این کتاب رو گوش کردم حالم خیلی بد بود خدا رو‌شکر تموم شد چون پول داده بودن نتونستم بذارمش کنار اما اصلا پیشنهادش نمی کنم

3

صدای خواننده و تغییر صدایی که برای شخصیتهای داستان میکنه اصلا جالب نیست

2

زیاد جالب نبود ،آدم با شنیدن این کتاب افسردگی میگیره ?

1

یکنواخت و خسته کننده

2

خیلی چرت بود

نمایش 1 نقد دیگر
2.9
(16)
82,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
روزی که رهایم کردی
روزی که رهایم کردی
النا فرانته

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
روزی که رهایم کردی
روزی که رهایم کردی
نا فِرانته
آوانامه
2.9
(16)
82,000
تومان