0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هنوز هم من
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی هنوز هم من

نویسنده:
جوجو مویز
درباره هنوز هم من
کتاب‌هایی با ژانر عاشقانه همیشه جزء پرمخاطب‎ترین کتاب‌ها در بین ژانرهای دیگر بوده‌است. در این بین می‌توان سه گانه جوجو مویز «من پیش از تو»، «پس از تو» و «هنوز هم من» را هم جزء پرمخاطب‌ترین‌های این ژانر قرار داد. کتاب حاضر «هنوز هم من» با انتشار در سال ۲۰۱۸ موجبات خوشحالی علاقه‌مندان به ژانر عاشقانه را فراهم کرد. این کتاب به بیان ادامه ماجراجویی‌های «لوئیسا کلارک» شخصیت اصلی رمان «من پیش از تو» و «پس از تو» می‌پردازد. جوجو مویز در این کتاب لحن عاشقانه و فانتزی خود را حفظ کرده‌است و بار دیگر نه تنها قصه‌ای بامزه، رمانتیک و دلهره‌آور روایت می‌کند بلکه خواننده را دعوت می‌کند تا به کشف درون خود گام بردارد. «لوئیسا کلارک» با ورود به نیویورک زندگی جدیدی را آغاز می‌کند. کار در منزل «لئونارد گوپنیک» و همسر جوانش «اگنس» پای او را به دنیای ثروتمندان نیویورک باز می‌کند. دنیایی که زندگی و تجارب جدیدی برایش به ارمغان می‌آورد و کیلومتر‌ها دور از «سم»، طی رفت و آمد‌هایی که با خانواده‌های اعیان نیویورکی پیدا می‌کند، با شخصی به نام «جاش» آشنا می‌شود. «جاش» کسی است که تمامی خاطرات گذشته از عشق ناکامش، «ویل» را برایش تداعی می‌کند و... برشی از کتاب من در زمینه افسردگی اطلاعات تخصصی ندارم. حتی بعد از مرگ ویل، هیچ درکی از افسردگی خودم نداشتم. با این همه، می‌دیدم درک روحیات اگنس دشوار است. دوستان مادرم که دچار افسردگی بودند و تعدادشان هم کم نبود، ظاهرا مشکلات زندگی آن‌ها را از پا درآورده بود، انگار در ابری دست‌وپا می‌زدند که هر لحظه پایین‌تر می‌آمد و نمی‌گذاشت خوشی و لذت‌های زندگی را ببینند. این ابر تیره راه پیش رویشان را تاریک می‌کرد و به هر جا قدم می‌گذاشتند آن را می‌دیدند. شانه‌هایشان فرو افتاده و لب‌هایشان به نشان بردباری و صبوری در برابر رنج به هم فشرده بود. محنت و غم از سراسر وجودشان می‌بارید.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
938.۸۲ مگابایت
مدت زمان
۱۷:۰۳:۴۴
نویسندهجوجو مویز
مترجممریم مفتاحی
راویمریم پاک‌ذات
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۲/۰۳
قیمت ارزی
8 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۹۳۸.۸۲ مگابایت
۱۷:۰۳:۴۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 109 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (8)
اجرای روان 🎙️ (7)
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
2 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
6 ٪
67 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

عاشق شخصیت لوئیزیا کلارک بودم. شخصیتی دوست داشتنی که جوجو مویز او را آفریده بود. /هنوز هم من/ ادامه ایست از زندگی پر فراز و نشیب و مملو از عشق لوئیزیا کلارک. ادامه ای زیبا و ستودنی از دوگانه /من پیش از تو/ و /پس از تو/. اوقات بسیار لذت بخشی را از شنیدن این عاشقانه با هنر صداپیشگی مریم پاک زاد تجربه کردم و به همه این عاشقانه را توصیه می کنم.

4

شنيدن و خوندن اين سه گانه رو بترتيب، به دختراي جوون توصيه ميكنم مخصوصا اين كتاب اخر گرچه با فرهنگ و سطح احساس مردم ما متفاوته اما باعث ميشه سنسوراي ادم به موضوعاتي مثل &#۳۴;عزت نفس&#۳۴; و &#۳۴;عشق ورزيدن ب خود قبل از ديگران&#۳۴; بيشتر حساس بشه اميدوارم نويسنده نخواد ادامه بده اين داستان رو! چون بنظر من پايانش مناسب و مكفي بود

5

کتاب &#۳۴; من پیش از تو &#۳۴; عالی بود بعد کتاب &#۳۴; من پس از تو &#۳۴; از کیفیتش کم شد ولی این کتاب بی نظیر بود و کل ماجرا فوق العاده تموم شد . گویندگی هم که فوق العاده بود و احساس آدم رو کامل درگیر میکرد . بسیار بسیار ممنونم یه خواهش : لطفا اگر فیلمی از ادامه من پیش از تو ساخته شده بهم معرفی کنید ، ممنومم

5

با سپاس از نویسنده ی محترم 🙏💐 کتاب جذابی بود که علاوه بر سرگرمی ، نکات خوبی برای بهبود زندگی خود می توان از آن دریافت کرد. خوانش خانم مریم پاک ذات نیز خوب ، سپاس 🙏💐 اما میشد با مکث بیشتر در جاهایی که شخص عوض میشد به شنونده راحت‌تر نشان داد که گوینده ی کلام تغییر کرده است . مریم پاک ذات

4

آدم ها در طول زندگی شون خیلی چیزها رو تجربه می کنند و بعضی از این تجربه ها شیرین نیست و اثر خودشون ناخواسته یا خواسته روی ما می زارن و این ما هستیم که باید اونها رو کنترل کنیم و نزاریم حل ما رو بد کنن. این کتاب تلاش رو به ما گوشزد می کنه و این خوبه.

5

کتاب من پیش از تو کتاب عالی بود و به نظرم هر کتاب خونی حداقل یبار باید بخونتش و بعد از خوندنش باید دوقسمت بعدیم بخونی این قسمت بع خوبی دو قسمت قبل نبود اما داستانش جوری بود که دوست داشتی گوش بدی گویندگی خانم مریم پاک ذات هم عالی و دلگرم کننده بود

5

بعد از خواندن دو کتاب قبل خانم مویز نمیشد داستان سوم رو از دست بدم. واقعا داستان زیبا و بیان شیوای نویسنده آدم رو به وجد میاره ، و دختر قوی و مهربانی که خانم مویز ساخته رو بسیار دوست میدارم. امیدوارم بخونید یا بشنوید و مثل من لذت ببرید.

5

سه گانه مویز با این کتاب تکمیل میشه و چون دو تای قبلی رو با صدای خانم پاک ذات شنیده ام قطعا ادامه داستان بدون صدای ایشون کمی دنبال کردنش مشکل بشه. البته اینقدر دیر تولید شد که من مجبور شدم نسخه ایبوکش رو بخرم و فکر نکنم اینو دوباره بخوام گوش کنم.

4

نویسنده خیلی ماهرانه پس از نگارش کتاب من پیش از تو ، خواننده رو مجبور میکنه برای اطلاع از سرنوشت قهرمان داستان دو کتاب بعدی رو هم بخونه .. پیشنهاد میکنم حتما این کتاب سوم رو هم بخونید و یا صوتی اون رو گوش بدید ..

3
انگیزه‌بخش 🚀

رمان قشنگیه، البته ضعیفتر از کارهای دیگهٔ جوجو موبز. و ایکاش به جای صدای زیبا ولی بی روح خانم پاک ذات، داستان رو مثلاً با صدای خانم بستان دوست یا خانم بیرانوند میشنیدیم؛ بیشتر با شخصیت لوییزا کلارک جور درمیومد.

نمایش 57 نقد دیگر
4.4
(110)
سرگرم‌کننده 🧩 (8)
118,000
٪30
82,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
هنوز هم من
هنوز هم من
جوجو مویز

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هنوز هم من
٪30
هنوز هم من
جوجو مویز
آوانامه
4.4
(110)
سرگرم‌کننده 🧩 (8)
118,000
٪30
82,600
تومان