0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خیره به خورشید نگریستن
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی خیره به خورشید نگریستن

نویسنده:
اروین یالوم
درباره خیره به خورشید نگریستن

کتاب «خیره به خورشید نگریستن»، نوشته اروین یالوم، روانشناس اگزیستاسیالیست آمریکایی، است که با ترجمه‌ اورانوس قطبی‌نژاد آسمانی و با خوانش مصطفی هرآیینی منتشر شده. این کتاب همچون سایر آثار یالوم با روایتی دوستانه و تزلزل‌ناپذیر پیش می‌رود و در باب عمیق‌ترین هراس‌های انسانی، از جمله هراس از مرگ، است. دکتر یالوم در این اثر هنرمندانه، با بهره‌گیری از تجربیات فوق‌العاده ارزشمند خود، ما را یاری می‌کند تا دریابیم این ترس از مرگ است که در تمام اضطراب‌های زندگی رد و نشان آن را می‌توانیم می‌بینیم. او در این کتاب با بلاغتی استثنایی و انسان‌پسند شرح می‌دهد که چگونه می‌توانیم به آرامش برسیم. و اشاره می‌کند که چنین درکی در تجربه‌ای بیداری‌بخش، همانند یک رویا، از دست دادن شخصی یا چیزی ارزشمند در زندگی، بیماری و یا سالخوردگی، فرصت بیشتری برای بروز پیدا می‌کند. یالوم معتقد است به محض این که با فناپذیری خود مواجه می‌شویم، تمایل پیدا می‌کنیم که اولویت‌هایمان را بازآرایی کنیم، با عزیزانمان ارتباط عمیق‌تری داشته باشیم، قدر زیبایی‌های زندگی را بیشتر بدانیم و برای به دست آوردن آرامش در زندگی، دست به خطرهای بیشتری بزنیم.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
488.۰۶ مگابایت
مدت زمان
۰۸:۵۰:۵۲
نویسندهاروین یالوم
مترجم اورانوس قطبی نژادآسمانی
راویمصطفی هرآیینی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۳/۲۸
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۸۸.۰۶ مگابایت
۰۸:۵۰:۵۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 65 مخاطب
5
ستاره
52 ٪
4
ستاره
30 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
1 ٪
1
ستاره
4 ٪
43 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

من قبل از این کتاب، کتاب روان درمانی اگزیستانسیال را از یالوم خونده بودم و بسیار علاقه‌مند بهش شدم. اونجا از ۴تا موضوع صحبت میکنه که یکیش مرگه. با عنوان فوق‌العاده‌ای که برای کتاب درنظر گرفته شده بود و برای درک بهتر موضوع کتاب رو تهیه و گوش کردم. اما تجربه بسیار منفی بود. خود کتاب خیلی جیز بیشتری نسبت به اون فصل کتاب روان درمانی اگزیستانسیال نداشت و انگار به زیاد آب بسته باشه. از سمت دیگه نه تنها با صدای راوی ارتباط برقرار نکردم خیلی هم اذیت شدم. ثداش با تن بسیار نامربوط بود و در من حالت اضطراب رو القا میکرد. خلاصه هرچه تلاش کردم نهایتا نتوانستم تا آخر کتاب رو گوش بدم. پیشنهاد میکنم حتما قبل از خرید نمونه صدای راوی را بشنوید و مطمئن شوید که باهاش ارتباط برقرار می‌کنید. ارادت

3

برام جای سواله که کتابهای صوتی قبل انتشار بررسی نمیشن؟ یعنی هر کی از راه رسید کتاب خوند فیدیبو هم ارائه میده؟ این شخص حتی یکبار کتاب رو نخونده قبل ضبط، حتی کلماتی که بلد نبوده رو نپرسیده یا شایدم پرسیده و بقیه هم نمیدونستن تلفظ درستشو. پر از غلط و توپوق! من فقط به این دلیل که بخاطر شغلم وقت نمیکنم و به کتاب صوتی عادت کردم و از طرفی عاشق نوشته های یالوم هستم تا آخرش تحمل کردم وگرنه خوانش ایشون افتضاح بود

4

فایل نمونه خیلی نمونه بود در واقع نمونه ای از نمونه بود!

4

چندین کتاب از دکتر یالوم خوندم و نمی‌تونم بگم بهترین‌شون این کتابه. ولی مثل بقیه کتاب‌هاش این یکی هم عمیق، صریح و دوست‌داشتنی هست. راوی بجز یکی دو کلمه تخصصی که نادرست تلفظ کرد، لحن مناسب و صدایی گرم داشت. ممنون از ناشرین و‌ نوین کتاب گویا.

5

من هیچوقت تمایلی به کتاب‌های صوتی نداشتم ولی با شنیدن نسخه، هزار آفرین میگم به گوینده ی این اثر که معلوم شد مثل هر کار دیگه ای هوش و درایت هست که تفاوت را در نتیجه آشکار میکنه. نویسنده هم که اروین یالوم هست و قطعا حرف نداره.

4

کتاب در واقع برای روان درمانگرها نوشته شده بود ولی با زبانی که برای عموم قابل درک باشه. با این حال، مناسب افرادیه که ترس از مرگ رو تجربه کردن یا می‌کنن. به جز به روان‌درمانگرها و افرادی که ترس از مرگ دارن، توصیه نمی‌کنم.

3

سلام دوستان، من نسخه چاپی این کتاب رو با ترجمه آقای مهدی غبرایی دارم ولی ترجمشون به نظرم روان نیست، کسی نظری درباره این مترجم یعنی خانم قطبی نژاد داره که بهتره یا نه؟ فایل نمومه اصلا کافی نبود که بتونم بفهمم چطوره ترجمش!

3

به نظر من چند ایراد داشت: صدای گوینده را نپسندیدم این کتاب برای افراد غیر روان پزشک و روان درمانگر مناسب نیست. جلسات روان درمانی بصورت کلی و بدون پرداختن به جزییات مهم بیان شده.

4

لطفا کتاب اصلی را نیز به صورت پی دی اف در سایت قرار دهید. ترجیح میدهم این کتاب را خودم بخوانم. مفاهیم آن عمیق است و بهتر است جملات را دید.

4

این کتاب یالوم، هنر درمان و موهبت روان درمانی بسیار از لحاظ مطالب شبیه بهم و حتی مشترک هستند. اگر وقت کافی برای خودن همش ندارید، یکی رو انتخاب کنید و بخونید.

نمایش 33 نقد دیگر
4.2
(65)
78,000
٪30
54,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
خیره به خورشید نگریستن
خیره به خورشید نگریستن
غلبه بر وحشت از مرگ

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خیره به خورشید نگریستن
٪30
خیره به خورشید نگریستن
اروین یالوم
نوین کتاب
4.2
(65)
78,000
٪30
54,600
تومان