0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نه آدمی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی نه آدمی

درباره نه آدمی

کتاب صوتی«نه آدمی» نوشته‌ی اوسامو دازای نویسنده‌ی محبوب ژاپنی است. این کتاب در رده‌بندی پرفروش‌ترین کتاب‌های ادبی تاریخ ژاپن، در رتبه‌ی دوم قرار گرفت. بسیاری معتقدند اوسامو در این کتاب داستان زندگی خود را در قالب داستان نوشته است. او زندگی‌اش مملو از تنهایی و ناامیدی و اعتیاد به الکل بوده است و این کتاب را قبل از خودکشی‌اش می‌نویسد. شنیدن این کتاب صوتی به کسانی که به شنیدن داستان‌های عجیب و غریب علاقه دارند و می‌خواهند با تجربیات عجیب زندگی نویسنده، همراه شوند پیشنهاد می‌شود. در کتاب صوتی «نه آدمی» یوزو شخصیت اصلی داستان است او هیچ‌گاه نمی‌تواند با دیگران ارتباط برقرار کند یا درباره‌ی خواسته‌هایش با دیگران صحبت کند او حتی نمی‌تواند رفتار دیگران را بفهمد و با آن‌ها تعامل برقرار کند به‌طوری که در همان خردسالی در انزوا و تنهایی زندگی می‌کند و برای فرار از بقیه به صورتش نقاب می‌زد. اوسامو در کتاب صوتی«نه آدمی» اتفاقات و فراز و نشیب‌های زندگی یوزو، از زندگی تا مرگش را روایت می‌کند. کتاب صوتی «نه آدمی» با صدای مصطفی هرآیینی بسیار ملموس‌تر و دل‌چسپ‌تر شده است. نوین کتاب شنیدن این داستان را به شما پیشنهاد می‌کند.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
214.۸۷ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۵۳:۳۹
نویسندهاوسامو دازای
مترجممرتضی صانع
راویمصطفی هرآیینی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۲۴
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۱۴.۸۷ مگابایت
۰۳:۵۳:۳۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 19 مخاطب
5
ستاره
57 ٪
4
ستاره
21 ٪
3
ستاره
15 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
5 ٪
11 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

واقعا متن کتاب تا حد خوبی عمق داشت و ادمو به فکر فرو میبرد. ترجمه ی خیلی روان و عالی ای داشت. لحن راوی خوب بود ولی اوایل ممکنه که ادم رو نگیره ولی به مرور لحن راوی و داستان با هم همخوانی پیدا میکنن و شرایط برای شنونده بهتر میشه. تا حد خوبی اموزنده بود و نشون میداد که تجمع مشکلات روحی روانی توی یه فرد میتونه تا کجا باعث افتادن اتفاقات خوب یا بد توی زندگی یه فرد بشه. در کل کتاب خوبی بود و بهتر هستش که ادم توی سنین مختلف بهش گوش بده چون از این نوع کتابایی هستش که ادم به مرور ممکنه برداشت‌متفاوتی ازش داشته باشه.

3

من این کتاب صوتی رو گوش ندادم ولی کتاب فیزیکیش رو خوندم. نویسنده واقعا از خودش یک شاهکار به جا گذاشته. متن بسیار زیبا و عمیق و قابل تامل، فضای بسیار تاریک(بخش جالب اینه که نویسنده این کتاب رو از روی زندگی خودش نوشته و خلاصه داستان و شخصیت نقش اصلی داستان شباهت خیلی زیادی با شخصیت و زندگی خود نویسنده دارن). فقط حواستون باشه شما چه اهل کتاب‌های این سبکی باشید یا نه این کتاب به احتمال زیاد تا یک مدت افسردتون می‌کنه پس اگه اهل این سبک نیستید بهتون پیشنهاد نمی‌کنم. من که خودم عاشق این کتابم.

3

اسم کتاب ningen shikkaku هستش. human disqualification. داستان شخصی که با هر روشی سعی میکنه خودش رو با اجتماع پیوند بده. در صورتی که نمیتونه و تبدیل میشه به یک فرد مطرود. no longer human

1

چرا نسخه ی بدون صوت نیست؟

5

درضمن اسم کتاب من انسان نیستم هستش

5

مایی که فقط برای انیمه اش و متنش گوش کردم 😐

5

نسخه ی نوشتاری هم بذارید لطفا!

5

بهترین کتاب بود ..خیلییی دوستش داشتم.راوی هم خیلی عالی بود🥰

3

کتاب جذابی بود و به نظرم ارزش خوندن رو داره

5

کتاب از هر لحاظ جذابی بود

نمایش 1 نقد دیگر
4.3
(19)
33,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نه آدمی
نه آدمی
اوسامو دازای
نوین کتاب
4.3
(19)
33,000
تومان