0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خون به پا می‌شود

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی خون به پا می‌شود

نویسنده:
استیفن کینگ
درباره خون به پا می‌شود

استیون کینگ، پادشاه قلمرو ترس و وحشت!

استیون ادوین کینگ معروف به استیون کینگ، نویسنده‌ی آمریکایی خالق بیش از ۲۰۰ اثر ادبی در گونه‌های وحشت و خیال پردازی است. کینگ که بیشتر آثارش را در ژانر رمان‌های ترسناک، تخیلی فراطبیعی، تعلیق و فانتزی می‌نویسد، در ۲۱ سپتامبر ۱۹۴۷ در ایالات پورتلند در آمریکا به دنیا آمد. کینگ یکی از موفق‌ترین و پرخواننده‌ترین نویسندگان دوران مدرن است که بیش از ۳۵۰ میلیون نسخه از کتاب‌های خود را در سراسر جهان فروخته است. کینگ که جزو پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز است در سال ۱۹۷۰ از دانشگاه شهر مین (مکان تولدش) فارغ‌التحصیل شد و از آن زمان به بعد شروع به نوشتن داستان کرد. حرفه‌ی نویسندگی کینگ در اوایل همان دهه با اولین رمانش «کری» آغاز و در سال ۱۹۷۴ منتشر شد. جالب اینکه قبل از پذیرفته شدن رمان «کری» برای انتشار، این اثر توسط ۳۰ ناشر رد شده بود. از آن زمان تاکنون، او بیش از ۶۰ کتاب به انتشار رسانده و نام خود را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نویسندگان ژانر وحشت ماندگار کرده است.


اقتباس از آثار کینگ و جوایز

رمان‌های کینگ چنان با گرمی از سوی خوانندگان او روبه رو شد که به سینما نیز راه یافت. اگر چه کینگ از نویسندگانی همچون هاورد فیلیپس لاوکرفت، رابرت بلاچ و جک فینی الهام گرفته است اما کارگردانان بزرگی هم از روی بیشتر نوشته‌هایی او برداشت‌های سینمایی کرده‌اند. فهرست برخی از این فیلم‌ها که با بازی درخشان بازیگران نامدار بر پرده رفته، از این قرار است: «ارواح» به کارگردانی استن وینستون، «کری» به کارگردانی برایان دی پالما، «میزری» به کارگردانی راب راینر، «۱۴۰۸» به کارگردانی میکائیل هاف استروم، «درخشش» به کارگردانی استنلی کوبریک، «رستگاری در شاوشنک» به کارگردانی فرانک دارابونت، «مسیر سبز» به کارگردانی فرانک دارابونت، «مه» به کارگردانی فرانک دارابونت، «زیر گنبد» به کارگردانی براین کی. ووان و... استیون کینگ در طول پنج دهه فعالیت خود در عرصه‌ی نویسندگی، جوایز و افتخارات متعددی کسب کرده است که از آن جمله می‌توان به جایزه‌ی او. هنری در سال ۱۹۹۶ برای داستان «مرد کت شلوار مشکی»، جایزه‌ی ادگار آلن پو در سال ۲۰۱۵ برای کتاب «آقای مرسدس» و ۹ جایزه‌ی گودریدز اشاره کرد.


نظر جالب جورج آر آر مارتین درباره‌ی استیون کینگ

استیون کینگ به تندنویسی شهرت دارد و تاکنون بیش از حدود دویست اثر از او منتشر شده است. جورج آر. آر. مارتین نویسنده‌ی کتاب «آوای یخ و آتش» از کسانی بود که از تندنویسی او شگفت‌زده شده بود. او در مصاحبه‌ای به این نکته اشاره کرده بود که در حالی که من تنها سه فصل از آوای یخ و آتش را نوشتم، کینگ سه داستان کامل را به پایان برده بود. به نظر می‌رسد استیون کینگ به تنها چیزی که فکر می‌کند نوشتن است، او پشت میز کارش می‌نشیند و تا یک جادوی جدید خلق نکرده بلند نمی‌شود.


لذت خواندن اثری مهیج

کتاب خون به پا می‌شود شامل چهار رمان کوتاه از استیون کینگ، داستان‌گوی افسانه‌ای و استادِ داستان کوتاه است: «تلفن همراه آقای هریگان»، «زندگی چاک»، «موش» و «خون به پا می‌شود». داستان‌های کتاب خون به پا می‌شود همچون رمان‌های کلاسیک و بلند کینگ به همان اندازه گیرا و جذاب هستند و هر کدام از آن‌ها لحن و ساختاری متفاوت دارند که به جذابیت بیشتر کتاب افزوده است. کینگ با قصه‌پردازی جذابش شما را در رویاها و ترس‌های دنیای کتاب غوطه‌ور می‌کند و لذت خواندن اثری مهیج را برای شما به ارمغان می‌آورد.


کتاب صوتی خون به پا می‌شود

نشر صوتی آوانامه با همکاری «انتشارات البرز» کتاب صوتی «خون به پا می‌شود» اثر «استیون کینگ» را با ترجمه‌ی «مهتا عافیت طلب» تهیه و تولید کرده است.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
958.۴۸ کیلوبایت
مدت زمان
۱۷:۰۰:۲۷
نویسندهاستیفن کینگ
مترجم مهتا عافیت طلب
راویمریم محبوب
راوی دومفرهاد اتقیایی
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۹۵۸.۴۸ کیلوبایت
۱۷:۰۰:۲۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
116,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خون به پا می‌شود
خون به پا می‌شود
استیفن کینگ
آوانامه
5
(1)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
116,000
تومان